ФорумКазинаJupi Casino - обща дискусия

Jupi Casino - обща дискусия

преди 2 години от DeeDragee
|
42990 преглеждания 205 отговора |
|
1 2...11
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Jupi Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравейте, направих няколко депозита в казиното и сега спечелих нещо! Имах 4,2 от 5 звезди от страната, където го видях! Сега виждам този преглед и малко се страхувам, че няма да получа изплащането си, казаха ми 72 часа време за обработка днес!

Автоматичен превод:
DeeDragee
преди 2 години

Здравей DeeDragee. Честно казано, избрахте казино с много лоша репутация. Но в крайна сметка това не означава, че няма да получите печалбите си. Отнема известно време, за да потвърдите акаунта, както и самия процес на плащане.

Надявам се на най-доброто. Кажете ни, ако има нещо подозрително.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте... да, и това го видях сега! В някои случаи вече мога да потвърдя оценката, тъй като има максимум 1000 € на изплащане и има и лимит на месец! Ще бъдат ли тествани по принцип проверката и изплащането? Или се оценяват само условията! Тук вече има казина, в които рейтингът е коригиран нагоре! Ще се свържа с вас веднага щом чуя нещо и също ще оценя казиното! LG

Автоматичен превод:
DeeDragee
преди 2 години

Здравейте, прав сте, плюс тези ограничения може да удължат процеса на теглене като цяло, така че, моля, отделете малко време, но бъдете внимателни. Редовно тестваме и коригираме оценките на репутацията и ако казиното подобри нещо като честния хазарт, можем да повишим рейтинга му. Винаги се опитваме да бъдем прави и справедливи. Благодарим ви за бъдещите актуализации.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Кратка актуализация: изплащането ми беше отменено на 3-ти, 21-ви декември! На въпроса ми казаха, че липсва селфи с лична карта, въпреки че бях информиран предварително, че акаунтът ми е напълно верифициран! След това го качих и направих още една заявка за теглене! Интересно ми е как ще е следващата седмица!

Автоматичен превод:
DeeDragee
преди 2 години

Благодаря за споделянето. Аз също съм много любопитна, има много неща, които може да липсват в бъдеще, когато става въпрос за предстоящо теглене... Все пак се надявам на най-доброто 🙂

Автоматичен превод:
DeeDragee
преди 2 години

За съжаление това може да се случи. Един агент по поддръжката смята, че всичко е наред, друг открива, че нещо липсва. Хубаво е, че им сътрудничи. Уведомете ни, ако получите печалбите си 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Кратка актуализация: вече са над 48 часа след моята заявка за теглене, нищо не се е случило досега! Когато ме попитат в чата, получавам отговор, че 72 часа все още не са изтекли! Въпреки че е казано в рамките на 72 часа !! И беше казано директно, ако не се налага допълнително изследване! Но вече съм качил всякакви документи и дори не знам какво друго може да се изисква! LG Christian

Автоматичен превод:
DeeDragee
преди 2 години

Е, какви доказателства и твърдения сте качили досега, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

И така: Актуална сметка за ток/мобилен телефон, банково извлечение, снимка на банкова карта, лична карта отпред и отзад и селфи с лична карта, което беше поискано! Мисля, че това е всичко

Автоматичен превод:
преди 2 години

Така че тази сутрин всъщност също трябва да бъде обработена! След това изтекат 72-те часа

Автоматичен превод:
DeeDragee
преди 2 години

Това е доста голям списък с доказателства. Е, колкото повече питат, толкова повече време е необходимо за оценка като цяло, мисля. Честно казано, почти нормално е играчът понякога да чака повече от седмица... Дано не е така!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, казахте 72 часа и първата молба вече беше отхвърлена и каза кои документи липсват. Сега ги качих! И 72-те часа ще изтекат след 2 часа! Така че те всъщност трябва да одобрят изплащането

Автоматичен превод:
DeeDragee
преди 2 години

Ще видим за това - трябва, ако решат да го направят. Според много лошата им репутация за мен това не е толкова очевидно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте... ами още нищо не се е случило! Казаха ми, че качих документи в понеделник и оттогава нататък са напълно проверени, 72-те часа ще се прилагат оттогава. Така би било днес, любопитно ми е какво ще стане

Автоматичен превод:
преди 2 години

Подаде жалба сега! Сега в чата на живо пише, че не могат да ми дадат никаква информация кога ще бъде обработено изплащането!

Автоматичен превод:
DeeDragee
преди 2 години

Добре, че го направи. Това изобщо не е отговор. Надявам се нашият екип да може да помогне, но това не е добър знак, опасявам се.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте... съществуващото ми изплащане е изчезнало от вчера вечерта! Сега просто нямам изплащания! Но не получих никаква информация или нещо подобно. От вчера и аз не влизах в чата на живо!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Актуализация: Твърди се, че тегленето трябва да бъде одобрено от казиното и аз трябва да получа парите си!

Автоматичен превод:
1 2...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини