преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Jupi Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, направих няколко депозита в казиното и сега спечелих нещо! Имах 4,2 от 5 звезди от страната, където го видях! Сега виждам този преглед и малко се страхувам, че няма да получа изплащането си, казаха ми 72 часа време за обработка днес!
Hello, I made several deposits in the casino and now I have won something! Had 4.2 out of 5 stars on the side where I saw it! Now I see this review and am a little afraid that I won't get my payout, I was told 72 hours processing time today!
Hallo ich habe In den casino ,mehrfach eingezahlt und jetzt auch was gewonnen ! Hatte auf der Seite wo ich es gesehen habe 4,2 von 5 Sterne! Jetzt sehe ich diese Bewertung und habe etwas Angst das ich meine Auszahlung nicht bekommen , mir wurde gesagt heute 72Stunden Bearbeitungs zeit !
Здравей DeeDragee. Честно казано, избрахте казино с много лоша репутация. Но в крайна сметка това не означава, че няма да получите печалбите си. Отнема известно време, за да потвърдите акаунта, както и самия процес на плащане.
Надявам се на най-доброто. Кажете ни, ако има нещо подозрително.
Hello DeeDragee. Honestly, you chose a casino with a very bad reputation. But it does not ultimately mean that you will not get your winnings. It takes some time to verify the account as well as the payment process itself.
Hope for the best. Let us know if there is anything suspicious.
Здравейте... да, и това го видях сега! В някои случаи вече мога да потвърдя оценката, тъй като има максимум 1000 € на изплащане и има и лимит на месец! Ще бъдат ли тествани по принцип проверката и изплащането? Или се оценяват само условията! Тук вече има казина, в които рейтингът е коригиран нагоре! Ще се свържа с вас веднага щом чуя нещо и също ще оценя казиното! LG
Hello ... yes I saw that too now! In some cases, I can already confirm the rating as there is a maximum of € 1000 per payout and there is also a limit per month! Will the verification and the payout be tested in general? Or are only the terms and conditions evaluated! There have already been casinos here where the rating has been corrected upwards! I'll get back to you as soon as I've heard something and I'll also rate the casino! LG
Hallo ...ja das hab ich auch gesehen jetzt! Zum Teil kann ich die Bewertungauch schon bestätigen da pro Auszahlung max. 1000€ sind und auch ein Limit pro Monat gesetzt ist ! Wird den generell auch die verifizierung und das auszuzahlen getestet? Oder werden nur die AGB bewertet ! Hat ja auch schon casinos hier gegeben wo die Bewertung nach oben korrigiert wurde ! Ich melde mich zurück sobald ich was gehört habe und werde dann auch das casino bewerten! LG
Здравейте, прав сте, плюс тези ограничения може да удължат процеса на теглене като цяло, така че, моля, отделете малко време, но бъдете внимателни. Редовно тестваме и коригираме оценките на репутацията и ако казиното подобри нещо като честния хазарт, можем да повишим рейтинга му. Винаги се опитваме да бъдем прави и справедливи. Благодарим ви за бъдещите актуализации.
Hello, you're correct plus these limits may prolong the withdrawal process in general, so please give it some time, but be cautious. We're testing and adjusting reputation scores regularly, and if the casino improves anything in the manner of fair gambling, we can raise its rating. We always try to be straight and fair. Thank you for future updates.
Кратка актуализация: изплащането ми беше отменено на 3-ти, 21-ви декември! На въпроса ми казаха, че липсва селфи с лична карта, въпреки че бях информиран предварително, че акаунтът ми е напълно верифициран! След това го качих и направих още една заявка за теглене! Интересно ми е как ще е следващата седмица!
Short update: my payout was canceled on December 3rd, 21st! When asked, I was told that a selfie with ID was missing, although I was informed beforehand that my account was fully verified! Then I uploaded it and made another withdrawal request! I'm curious how it goes next week!
Kurzes Update : meine Auszahlung wurde am 3.12.21 storniert ! Auf Nachfrage sagte man mir das noch ein Selfie mit Ausweis fehlt obwohl man mir vorher mitteilte das mein Konto voll verifiziert ist ! Habe es dann hoch geladen und erneut eine Auszahlungsanfrage gestellt ! Bin mal gespannt wie es nächste Woche weiter geht !
Благодаря за споделянето. Аз също съм много любопитна, има много неща, които може да липсват в бъдеще, когато става въпрос за предстоящо теглене... Все пак се надявам на най-доброто 🙂
Thank you for sharing. I'm also very curious, there are a lot of things that could be missing in the future when it comes to a pending withdrawal... Still, hoping for the best 🙂
За съжаление това може да се случи. Един агент по поддръжката смята, че всичко е наред, друг открива, че нещо липсва. Хубаво е, че им сътрудничи. Уведомете ни, ако получите печалбите си 🙂
Unfortunately this can happen. One support agent thinks it's all good, another finds out that something's missing. It's good that you cooperated with them. Let us know if you receive your winnings 🙂
Кратка актуализация: вече са над 48 часа след моята заявка за теглене, нищо не се е случило досега! Когато ме попитат в чата, получавам отговор, че 72 часа все още не са изтекли! Въпреки че е казано в рамките на 72 часа !! И беше казано директно, ако не се налага допълнително изследване! Но вече съм качил всякакви документи и дори не знам какво друго може да се изисква! LG Christian
Short update: it is now over 48 hours after my withdrawal request, nothing has happened so far! When asked in the chat, I get the answer that 72 hours are not up yet! Even though it was said within 72 hours !! And it was said directly if no further examination is required! But I have already uploaded all kinds of documents and I don't even know what else could be required! LG Christian
Kurzes Update: es sind jetzt über 48 Std um nach meiner Auszahlungs Anfrage, bis jetzt ist noch nix passiert ! Auf Nachfrage im Chat bekomme ich die Antwort das ja noch keine 72 Stunden um sind ! Obwohl es ja hieß innerhalb von 72 Stunden!! Und es wurde auch direkt gesagt falls keine weitere Prüfung erforderlich ist !Aber habe bereits ja allerhand Dokumente hoch geladen und wüsste garnicht mehr was noch Verlangt werden könnte ! LG Christian
Е, какви доказателства и твърдения сте качили досега, моля?
Well, what proofs and statements have you uploaded so far, please?
И така: Актуална сметка за ток/мобилен телефон, банково извлечение, снимка на банкова карта, лична карта отпред и отзад и селфи с лична карта, което беше поискано! Мисля, че това е всичко
So: A current electricity bill / mobile phone bill, bank statement, photo of bank card, ID card front and back, and a selfie with ID card that was requested! I think that's all
Also : Eine aktuelle stromrechnung/Handyrechnung ,Kontoauszug, Foto von Bankkarte , Personalausweis vorne und hinten, und ein Selfie mit Personalausweis der wurde nachgefodert! Ich glaube das war alles
Това е доста голям списък с доказателства. Е, колкото повече питат, толкова повече време е необходимо за оценка като цяло, мисля. Честно казано, почти нормално е играчът понякога да чака повече от седмица... Дано не е така!
That's quite a list of proofs. Well, the more they ask, the more time is needed for evaluation in general, I think. Frankly, it's almost normal that a player waits over a week sometimes... Hope this is not the case!
Е, казахте 72 часа и първата молба вече беше отхвърлена и каза кои документи липсват. Сега ги качих! И 72-те часа ще изтекат след 2 часа! Така че те всъщност трябва да одобрят изплащането
Well, you said 72 hours and the first request was already rejected and said which documents are missing. I have now uploaded them! And the 72 hours will be up in 2 hours! So they should actually approve the payout
Na gut sie haben gesagt 72 Stunden und bei der ersten Anfrage wurde ja bereits abgelehnt und gesagt welche Dokumente fehlen .Diese habe ich jetzt ja hoch geladen! Und die 72 Stunden sind in 2 Stunden um! Also sollten sie eigentlich genehmigen die Auszahlung
Ще видим за това - трябва, ако решат да го направят. Според много лошата им репутация за мен това не е толкова очевидно.
We shall see about that - they should if they decide to do so. According to their very bad reputation, to me, that's not so obvious.
Здравейте... ами още нищо не се е случило! Казаха ми, че качих документи в понеделник и оттогава нататък са напълно проверени, 72-те часа ще се прилагат оттогава. Така би било днес, любопитно ми е какво ще стане
Hello ... well nothing has happened yet! I was told that I uploaded documents on Monday and have only been fully verified from then on, the 72 hours will apply from then on. So that would be today, I'm curious what happens
Hallo ...naja noch ist nix passiert ! Mir wurde gesagt da ich am Montag noch Dokumente hoch geladen habe und ab da erst voll verifiziert bin ,gelten ab dann die 72 Stunden. Also wäre das heute ,bin gespannt was passiert
Подаде жалба сега! Сега в чата на живо пише, че не могат да ми дадат никаква информация кога ще бъде обработено изплащането!
Filed a complaint now! Now it says in the live chat they can not give me any information when the payout will be processed!
Hab jetzt eine Beschwerde eingereicht ! Jetzt heisst es im live chat die können mir keine Informationen geben wann die Auszahlung bearbeitet wird !!
Добре, че го направи. Това изобщо не е отговор. Надявам се нашият екип да може да помогне, но това не е добър знак, опасявам се.
Good you did it. This is not an answer at all. Hope our team will be able to help, but this is not a good sign, I'm afraid.
Здравейте... съществуващото ми изплащане е изчезнало от вчера вечерта! Сега просто нямам изплащания! Но не получих никаква информация или нещо подобно. От вчера и аз не влизах в чата на живо!
Hello ... my existing payout has been gone since yesterday evening! It just stands now that I have no payouts! But I didn't get any information or anything. Since yesterday I haven't come in in the live chat either!
Hallo ...meine bestehende Auszahlung ist seit gestern abend weg! Steht jetzt einfach das ich keine Auszahlungen habe ! Habe aber keinen Info oder irgendwas bekommen . Komme auch seit gestern nicht mehr im live chat rein !
Актуализация: Твърди се, че тегленето трябва да бъде одобрено от казиното и аз трябва да получа парите си!
Update: Allegedly the withdrawal should now be approved by the casino and I should receive my money!
Update : Angeblich soll die Auszahlung jetzt vom casino genehmigt sein und ich soll mein Geld erhalten!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.