ФорумКазинаJupi Casino - обща дискусия

Jupi Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 2 години от DeeDragee
|
58555 преглеждания 205 отговора |
|
1...10 11
Добавете пост
Antrimlisa
преди 2 години

За да бъда напълно честен, доставчиците на лицензи за игри в Кюрасао не са добре известни със своите незабавни или конструктивни отговори - като цяло.

Мога лесно да си представя, че ще бъдете игнорирани или ще получите нещо подобно, както получихте от казиното... 🤯

Въпреки това ще изчакам някаква актуализация по тази тема.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, няма да се предавам без бой. Отвратително е отношението им към хората. Ще се чудите дали някой наистина е успял да тегли от казино jupi.

Автоматичен превод:
Antrimlisa
преди 2 години

Проверих наскоро разрешени жалби, на някои играчи беше платено след това - можете да прегледате жалбите и тук .

Все пак бих препоръчал да играете само в казина с най-малко добра репутация, това казино е от противоположната страна на спектъра 🙁.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Използвах и предплатена дебитна карта, за да депозирам пари в тази компания и в рамките на по-малко от седмица те успяха да ми дадат използвания търговец, който беше 7372, който е за запознанства и ескорт услуги. Моля, вижте изпратения им имейл. Изпратих това на моята банка. Бясна съм, че в продължение на 2 месеца те ме измамиха, като казаха, че не е банков въпрос. Как едно сериозно нарушение и нарушение не е банков проблем. Имам прозорец от 60 дни, за да направя иск за връщане на плащане и почти съм го изпълнил. Два пъти изпратих 2 онлайн формуляра за оспорване за връщане на плащане и два пъти беше върнат като неуспешен въпреки цялата информация, която те поискаха да бъде изпратена.


Имах такова главоболие и да бъда третиран така от вашата собствена банка. С когото съм от повече от 10 години е почти по-лошо от това, което се направи тук. Моля, вижте прикачения файл и ви благодаря за помощта. Страхотни сте момчета.

Лиза

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Имам главоболие с моята банка, те много рядко изпращат кореспонденция във връзка с това

Автоматичен превод:
Antrimlisa
преди 1 година

Успяхте ли да се потвърдите и да извадите парите си?

Автоматичен превод:
1...10 11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини