ФорумКазинаInstaspin Casino - обща дискусия

Instaspin Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 9 месеца от Pascal_W
|
6040 преглеждания 71 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
CryptoG82
преди 4 месеца

Да, вероятно вече ще знаят какво разследват и преди всичко ще искат да ви защитят, за да не депозирате тук, ако търговците не са надеждни. Вероятно също така не е надеждно за тях, че ако депозирате в една компания, така че при 3 депозита винаги ще се показва различно лице.

Интересно ми е, защото имаме подобна тема тук във форума, където се обсъждат такива неща.

Ако се интересувате, не се колебайте да го проверите, можете да го намерите тук: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect- код-категория-търговец/99#пост-116484

Стискам палци да се получи добре.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Току-що спечелих завъртане от £2000, като играх на риба в по-големи потове със злато, напълно потвърдих и току-що отворих отново акаунта си. Да видим дали ще изплатят

Автоматичен превод:
Helterskelter22
преди 4 месеца

Те плащат колега. Транзакциите са доста измамни и това означава, че банката ми е полудяла, сметката и активите са замразени за повече от седмица. Може да си добре, но просто не знам.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 4 месеца

Господи звучи мъчно, надявам се това да не се случи.. с коя банка си?

Автоматичен превод:
Helterskelter22
преди 4 месеца

Революция. Мислете, че някое от имената на транзакциите е маркирано преди с тях.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 4 месеца

А, добре, аз съм с RBS, надявам се да върви гладко. Колко време ви отне плащането?

Автоматичен превод:
Helterskelter22
преди 4 месеца

Много бързо приятелю, няколко часа! Не ги обвинявам за плащанията, но неправилното кодиране на транзакции с дебитни карти е хитра практика.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 4 месеца

Какво е неправилното кодиране на транзакции с дебитни карти

Автоматичен превод:
Helterskelter22
преди 4 месеца

Депозирал ли си с дебитна карта? Ако е така, проверете името на транзакциите...няма да е Instaspins, хаха

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 4 месеца

Добре, сега те разбирам, хаха. Изглежда, че е подходящо за този тип казина.


както и да е, напълно проверено отново и те казаха, че са изпратили средствата по сметката ми, така че се надявам да пристигнат скоро.

Автоматичен превод:
Helterskelter22
преди 4 месеца

Дано всичко е наред. Проблемът възникна при мен, защото моята банка внезапно „ограничи акаунта ми" и поиска доказателство за стоки, закупени от компания. Абсолютно не разпознах името и те казаха, че трябва да проведат разследване... все още продължава.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 4 месеца

Вече се приземи, Господи, това беше бързо.


instaspin са законни

Автоматичен превод:
Helterskelter22
преди 4 месеца

Да, приятелю, както казах, няма проблем и те ще платят, но въпросът с плащанията е проблем, който банката може да реши. Ще видите какво имам предвид, когато вашите депозити се появят.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имаше доста оплаквания и поне един преглед на играч наскоро в Casino Guru за това казино относно изчезване на баланси или значително намаление (аз също съм в същата ситуация, но в момента е минала по-малко от седмица, така че просто чакам за сега). Как може това казино все още да има толкова висок рейтинг на доверие?

Аз съм под Gamstop и затова играх в най-измамните казина там, включително тези с фалшиви игри, и това никога не ми се е случвало преди. Но има доста оплаквания за това, което се случва на играчите в Instaspin Casino наскоро.

Автоматичен превод:
SmellySocks
преди 1 месец

Бихте ли ни разказали повече за вашия опит обаче? Какво точно се случи в това казино?🤔

Само по този начин можем да ви предложим помощ, ако желаете.

Както мога да видя, когато гледам всичкиоплаквания за това казино, повечето от тях са решени от казиното, така че това е една от причините индексът за безопасност на това казино да остава същият, както в момента.

Също така, ако искате да прочетете повече за това как преглеждаме онлайн казина, моля, направете го тук, за да разберете по-добре нашата работа.

Ще изчакаме отговора ви, за да научим повече подробности относно проблема ви там и ще бъдем готови да ви помогнем, ако е възможно.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Бихте ли ни разказали повече за вашия опит обаче? Какво точно се случи в това казино?🤔

Само по този начин можем да ви предложим помощ, ако желаете.

Както мога да видя, когато гледам всичкиоплаквания за това казино, повечето от тях са решени от казиното, така че това е една от причините индексът за безопасност на това казино да остава същият, както в момента.

Също така, ако искате да прочетете повече за това как преглеждаме онлайн казина, моля, направете го тук, за да разберете по-добре нашата работа.

Ще изчакаме отговора ви, за да научим повече подробности относно проблема ви там и ще бъдем готови да ви помогнем, ако е възможно.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей Роми,

Знам, че изглежда се пресичаме в няколко теми - но просто ще дам малко информация тук.

Този сайт, както и други - като Instantspins.com и Kinghills.com - всички управляват лицензи за Коста Рика за играчи, изправени пред Обединеното кралство, и лицензи за Кюрасао за всички останали (с ограничена страна за Обединеното кралство). Плащанията през банката обаче са диви - Bamimahas Enterprises - онлайн книжарница в Нигерия, която дори не е активна компания в Нигерия... Waliah Enterprises - друга нигерийска "консултантска" фирма. Плащанията явно са маскирани, тъй като в Обединеното кралство всяко легитимно хазартно плащане трябва да носи код 7995, така че те използват тези „фиктивни" компании, за да улеснят плащанията. Сега изглежда, че плащат в случаите... но някои наистина измамни неща се случват за играчите от Обединеното кралство.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 1 месец

Хей здравей

Благодаря ви за информацията. Това казино всъщност работи под лиценза на Коморските острови, тъй като нашият екип за данни е включен в прегледа на това казино .

В днешно време е доста обичайно казиното да използва някои доставчици на плащания от трети страни, както сме виждали много пъти.

Ние също вярваме и винаги препоръчваме на играчите от Обединеното кралство да останат в онлайн казина под UKGC, където могат да бъдат в безопасност.

Играли ли сте в това казино, между другото? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хей здравей

Благодаря ви за информацията. Това казино всъщност работи под лиценза на Коморските острови, тъй като нашият екип за данни е включен в прегледа на това казино .

В днешно време е доста обичайно казиното да използва някои доставчици на плащания от трети страни, както сме виждали много пъти.

Ние също вярваме и винаги препоръчваме на играчите от Обединеното кралство да останат в онлайн казина под UKGC, където могат да бъдат в безопасност.

Играли ли сте в това казино, между другото? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Има доставчици на плащания трети страни, след това има умишлено погрешно кодиране на транзакции към компании в Нигерия...това е малко по-различно от простото използване на „доставчици трети страни". Те умишлено променят кодовете на търговци на хазарт за играчи от Обединеното кралство, тъй като те буквално не могат да извършват транзакции с играчи от Обединеното кралство, използвайки хазартния код Mastercard/Visa 7995. Хазартът има много по-висок рисков профил при VISA/Mastercard и следователно таксите са по-високи - тези компании излизат от плащането високите такси, свързани със законни хазартни транзакции.


Проблемът с играчите от Обединеното кралство е, че хазартът е толкова ограничен тук сега, че те ще отидат на тези сайтове и ще поемат огромни рискове с парите си.


Опитах се да играя тук - когато депозирах, те направиха транзакция през моята банка като MyDates.com!! Трябваше да изпратя имейл на действителния Mydates.com, за да се уверя, че всъщност не са те... за съжаление е още един маскиран.


Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 1 месец

разбирам

За съжаление това не е нищо необичайно. нали

Просто не ми харесва да виждам някои уязвими играчи да се засягат от тази тактика, както бих могъл да я нарека.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

Здравей Роми, проблемът беше решен след чакане от 10 работни дни. Изглежда, че преминах изискванията за залагане и след това всичко освен моя депозит беше премахнато, но накрая върнато, както по-горе. Гледайки уебсайта ви, това изглежда се е случвало многократно за различни играчи. Лично аз няма да се върна в това казино, тъй като 10 работни дни са твърде дълго време за чакане, когато всичко, което трябва да направят, е да върнат средствата. Очевидно е трябвало да изчакат, за да разберат какво е причинило проблема и т.н...... но те могат да проучат проблема, който го е причинил, в свое време. Тяхното казино се е объркало, платете на играча, оставете го да продължи, което това казино няма да направи.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини