преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Instaspin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, тъй като това също е съвсем ново казино, не е възможно да го коментирам от моя страна.
Виждам обаче, че вашият опит не е най-добрият и мисля, че ако сте загубили доста пари, може би е по-добре да си починете или да играете в казино, което вече сте проверили, защото колкото по-нови са казиното, толкова по-склонно е към проблеми. 😥
Разбира се, това са само моите препоръки и аз силно вярвам, че ще се справите добре.
Когато имате повече новини, не забравяйте да ни уведомите. Ще стискам палци 🤞
Hi, since this is also a quite new casino, it's not really possible to comment on it from my side.
However, I can see that your experience has not been the best and I think that if you have lost quite a lot of money, it might be better to take a break or play in a casino that you have already verified, because the newer the casino is, the more prone it can be to problems. 😥
Of course, these are just my recommendations and I strongly believe that you will do well.
When you have more news, be sure to let us know. I will keep my fingers crossed. 🤞
Здравей, много се радвам, че имаш добро изживяване тук.
Що се отнася до тегленето, какъв метод използвахте и колко време отне? 🙂
Hi, I'm so pleased you had a good experience here.
Regarding the withdrawal, what method did you use and how long did it take ? 🙂
Използвах Mifinity и отне по-малко от 24 часа.
I Used Mifinity and it took less than 24hrs.
Мисля, че в този случай всичко е наред и вероятно бих останал с такова казино, защото не навсякъде е, да речем, толкова бързо.
Ще продължите ли да играете и в това казино? 🤔
I think in this case everything is fine and I would probably stay with such a casino, because not everywhere it is, let's say, so fast.
Will you continue to play at this casino as well ? 🤔
Опитах се да дам шанс на това място, но се страхувам, че ще съжалявам.
По време на много кръгове на игра натрупах различен баланс (доста qwin) по време на няколко предавания на игри на живо от Evolution Gaming. Въпреки това, след като спечелих бонус рунд с x евро, тази сума не беше кредитирана в моята сметка. Странно, но понякога това се случва и след известно време средствата все пак стигат до сметката.
За съжаление това все още не е така и казиното твърди, че текущото ми салдо от €0 е правилно и че няколко залога, които направих, бяха анулирани и възстановени. Тези твърдения от страна на казиното са в противоречие с това, което видях по време на играта си, тъй като залозите не бяха отхвърлени и успях да изиграя рунда докрай и да спечеля печалбата.
Според Evolution Gaming заложените залози и направените печалби/загуби са правилни с изключение на два рунда. Които щяха да разгледат.
Така че сега подадох жалба и се надявам, че екипът на Casino Guru може да помогне, тъй като се съмнявам, че казино Instaspin ще ми помогне и ще намери подходящо решение за тези „грешки".
(Най-странната част е, че почти всички залози, за които казиното твърди, че са анулирани/отхвърлени, са тези, на които играчът е спечелил пари..)
Well I tried to give this place a chance, but I am afraid I will regret it.
During many rounds of play I accumulated a different balance (quite a qwin) during several Live Game shows from Evolution Gaming. However, after winning a bonus round with x euros this amount did not get credited on my account. Weird, but sometimes this happens and after a while the funds reach the account anyway.
Unfortunately, this is still not the case and the casino claims that my current balance of €0 is correct and that several bets I placed got cancelled and refunded. This claims from the casino made are contradicting what I saw during my play, as the bets did not get rejected and I was able to play the round in full and obtain the win.
According to Evolution Gaming the bets wagered and wins/losses made are correct except two rounds. Which they would look into.
So now I have submitted a complaint and hope that the Casino Guru team can assist as I doubt Instaspin casino will assist me and find a suitable solution for these 'mistakes'.
(The weirdest part is that almost all bets that the casino claims to be cancelled/rejected where the ones where the player did win money on..)
Здрасти.
Съжалявам, че се срещаме отново при такива неприятни обстоятелства...
Ако не греша, игрите, които сте играли, са от отделни доставчици на игри, не са разработени директно от казиното, правилно ли предполагам?
Според мен обратната връзка от доставчика на играта ще бъде най-важната част. Само в случай, че по някакъв начин съм пропуснал информацията по-рано: Казиното спомена ли е или предложи ли да се свържете с доставчика?
Това обикновено е най-отнемащата време част и бих очаквал особено новите казина да покажат високо ниво на интерес към удовлетворението на играча. 🤔
Hi there.
I'm sorry we are meeting again under such obnoxious circumstances...
If I'm not mistaken, the games you played are from separate game providers, not developed directly by the casino, am I assuming correctly?
In my opinion, the feedback from the game provider will be the most important part. Just in case I somehow missed the information earlier: Did the casino mention or suggest getting in touch with the provider?
This is usually the most time-consuming part, and I would expect especially fresh casinos to show a high level of interest in the player's satisfaction. 🤔
Доставчикът на играта извършва разследване и ще предостави на казиното всички рундове на играта, които съм играл. От страна на казиното те го разглеждат с екранните снимки, които им изпратих, така че се чудя какъв ще бъде резултатът.
Едно странно нещо е, че дневникът на играта от Evolution и от казиното са доста различни с голяма разлика в сумата на парите.
Днес се случи същото, но този път бях на косъм да направя екранна снимка и тъй като имах по-малко залози днес, мога също да докажа, че рундовете не са били отменени, а парите просто са изчезнали 🙁
Следва продължение..
The game provider is doing an investigation and will provide all game rounds I played to the casino. From the casino side they are looking into it with the screenshots I sent them so I wonder what the outcome will be.
One odd thing is that the game log from Evolution and from the casino are quite different with a big difference in the amount of money.
Today the same happened but this time I was bale to screenshot it and as I had less bets today I can also proof that the rounds did not get cancelled but the money just disappeared 🙁
To be continued..
Благодаря за пояснението.
Сигурно обаче нямаше да продължа да играя в казиното, а да изчакам цялата ситуация да се разреши, за да не я усложнявам излишно още повече. Предполагам, че когато доставчикът и казиното проверяват тези неща, това може да отнеме известно време. Разбира се, със сигурност е уместно да направите екранни снимки на съответните неща, за да архивирате твърденията си, и съм сигурен, че ще бъдат подходящи.
Засега бих препоръчал да бъдете търпеливи и да изчакате да чуете каква информация предлага доставчикът на играта. Когато разберете нещо ново, не забравяйте да ни уведомите.
Thanks for the clarification.
However, I probably wouldn't have continued playing in the casino but waited for the whole situation to be resolved, so as not to complicate it unnecessarily even more. I guess when the provider and the casino are checking these things, it can take some time. Of course, it's certainly appropriate that you took screenshots of the relevant stuff to back up your claims, and I'm sure they'll be appropriate.
For now, I would recommend to be patient and wait to hear what information the game provider comes up with. When you find out something new, be sure to let us know.
Разбирам тезата ти Джаро. Грешката, която направих обаче, е, че разчитах на предишния си опит, когато играех тази игра, което винаги водеше до плащане от печалбите ми в игра на живо. Това е първият път, когато се случи без изплащане досега и казино отрече да твърди, че моите залози са били анулирани (докато парите не са възстановени).
I understand your point Jaro. However, the mistake I made is rely on my previous experiences when playing this game which always led to a pay out of my wins on a live game. This is the first time it occurred without a payout so far and a casino denying claiming my bets got cancelled (while the money did not get refunded).
Наистина се надявам заключението на доставчика на играта да носи по-подробен преглед относно всички въпросни кръгове. Всеки рунд трябва да бъде разпознат под неговия идентификатор, след което резултатът, записан от страна на доставчика на играта (не от казиното), трябва да е ясен, включително приемането на залог.
Това са моите очаквания.
Честно казано, трябва да почакаме за това...
I really hope the game provider's conclusion brings a more detailed overview, concerning all the rounds in question. Each round should be recognized under its ID then the outcome captured on the game provider's side (not the casino's) should be clear, bet acceptance included.
These are my expectations.
Frankly, we have to wait for that...
Здравейте, току-що пуснах оплакване за instaspin, защото 1080€ внезапно изчезнаха, оплакването е решено, защото ми възстановиха сметката с липсващите пари, но не знам как да премахна оплакването, казиното е легитимно и заслужава доверие, тъй като получих моето парите обратно, поздрави Стивън
Hello, i just put in a complain about instaspin cause 1080€ was suddenly vanished, the complain is resolved cause they refunded my account with the missing money but i dont know how to remove the complain, the casino is legit en trustable Since i got my money back, regards steven
здрасти
Чудесно е, че казиното реши проблема. Не се притеснявайте обаче за оплакването. Няма нужда да го премахвате, тъй като е видим за цялата общност и всеки може да види , че проблемът е адресиран от казиното.
Важна част от връзката е откритото предоставяне на честна информация за всяко казино.
Все пак благодаря за загрижеността!
Hi!
It's great that the casino solved the problem. Don't worry about the complaint, though. There is no need to remove it since it is visible to the whole community and anyone can see that the issue was addressed by the casino.
It's an important part of the link to openly provide honest information about each casino.
Thank you for your concern, though!
Депозирах общо €400 тук и играх само на слотове, играх със залози от €0,40/€0,50 и получих само ЕДИН БОНУС (който плати €4) с тези 400 евро... имам чувството, че се случва нещо сенчесто
I deposited a total of €400 here and only played slots, played with bets of €0.40/€0.50 and I only got a SINGLE BONUS (which paid €4) with those 400 euros.... feels like something shady is going on
Бих могъл да кажа, че няма нужда да имате каквито и да е подозрения за това, че „става нещо сенчесто", ако знаете как работят игрите във всички казина. Само за да имам по-добра представа, бих препоръчал тази статия 👈. Хубавото на играта в казино е, че можете да спрете по всяко време, виждате, че късметът не е на ваша страна. Не е ли така, как мислите? 🤔
I could say, that there is no need to have any kind of suspicion about that "something shady is going on", if you know how games at all the casinos work. Just to have a better idea, I would recommend this article 👈. The good thing about playing at a casino is, that you can stop anytime, you see, that the luck is not on your side. Isn't that right, what do you think? 🤔
Миналата седмица дойде добра новина, която е решена благодарение на Evolution Gaming, подкрепяща твърденията ми с регистрационните файлове на играта.
Жалбата също е разрешена, което прави това казино безопасно за игра досега.
Good news came in last week that is has been resolved thanks to Evolution Gaming backing my claims with the game logs.
Complaint also has been resolved which makes this casino safe to play so far.
Депозирах общо €400 тук и играх само на слотове, играх със залози от €0,40/€0,50 и получих само ЕДИН БОНУС (който плати €4) с тези 400 евро... имам чувството, че се случва нещо сенчесто
I deposited a total of €400 here and only played slots, played with bets of €0.40/€0.50 and I only got a SINGLE BONUS (which paid €4) with those 400 euros.... feels like something shady is going on
Здравейте
Моля, не споделяйте последните актуализации на „редактиране на публикация". Доколкото мога да кажа, най-вероятно никой друг освен мен няма да заснеме променената публикация. 🙏 Вие, разбира се, сте повече от добре дошли да разпространявате допълнителни новини на нова публикация.
Благодарим ви, че ни информирате!
Hey there.
Please do not share the latest updates per "edit post" As far as I can say, most likely, no one else besides me would capture the post changed. 🙏 You are, of course, more than welcome to spread any additional news per fresh post.
Thank you for keeping us updated!
Миналата седмица дойде добра новина, която е решена благодарение на Evolution Gaming, подкрепяща твърденията ми с регистрационните файлове на играта.
Жалбата също е разрешена, което прави това казино безопасно за игра досега.
Good news came in last week that is has been resolved thanks to Evolution Gaming backing my claims with the game logs.
Complaint also has been resolved which makes this casino safe to play so far.
Здравей, радвам се да видя, че всичко е подредено честно и си получил парите. Отне малко време, но важното е, че имаше щастлив край.
Мислите ли, че ще продължите да играете тук, в казиното, тъй като това помогна да разрешите проблемите си? 🙂
Hi, it's good to see that everything was sorted out fair and you got your money. It took a while, but the important thing is that it had a happy ending.
Do you think you will continue to play here in the casino, since it helped to solve your troubles ? 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.