ФорумКазинаInstaspin Casino - обща дискусия

Instaspin Casino - обща дискусия

преди 9 месеца от Pascal_W
|
6599 преглеждания 75 отговора |
|
1 2...4
преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Instaspin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 9 месеца

Решиха го! Отне около 2 седмици, но хей, поне удържаха на думата си. Сега ще променя оценката си на 4 звезди.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
Pascal_W
преди 9 месеца

Здравейте, тъй като това също е съвсем ново казино, не е възможно да го коментирам от моя страна.

Виждам обаче, че вашият опит не е най-добрият и мисля, че ако сте загубили доста пари, може би е по-добре да си починете или да играете в казино, което вече сте проверили, защото колкото по-нови са казиното, толкова по-склонно е към проблеми. 😥

Разбира се, това са само моите препоръки и аз силно вярвам, че ще се справите добре.

Когато имате повече новини, не забравяйте да ни уведомите. Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Моят опит е доста добър. Добра поддръжка и бързи тегления. Загубих около €750, но след някои печалби получих малка печалба.

Автоматичен превод:
RS200
преди 9 месеца

Здравей, много се радвам, че имаш добро изживяване тук.

Що се отнася до тегленето, какъв метод използвахте и колко време отне? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Използвах Mifinity и отне по-малко от 24 часа.

Автоматичен превод:
RS200
преди 9 месеца

Мисля, че в този случай всичко е наред и вероятно бих останал с такова казино, защото не навсякъде е, да речем, толкова бързо.

Ще продължите ли да играете и в това казино? 🤔

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Опитах се да дам шанс на това място, но се страхувам, че ще съжалявам.


По време на много кръгове на игра натрупах различен баланс (доста qwin) по време на няколко предавания на игри на живо от Evolution Gaming. Въпреки това, след като спечелих бонус рунд с x евро, тази сума не беше кредитирана в моята сметка. Странно, но понякога това се случва и след известно време средствата все пак стигат до сметката.


За съжаление това все още не е така и казиното твърди, че текущото ми салдо от €0 е правилно и че няколко залога, които направих, бяха анулирани и възстановени. Тези твърдения от страна на казиното са в противоречие с това, което видях по време на играта си, тъй като залозите не бяха отхвърлени и успях да изиграя рунда докрай и да спечеля печалбата.


Според Evolution Gaming заложените залози и направените печалби/загуби са правилни с изключение на два рунда. Които щяха да разгледат.


Така че сега подадох жалба и се надявам, че екипът на Casino Guru може да помогне, тъй като се съмнявам, че казино Instaspin ще ми помогне и ще намери подходящо решение за тези „грешки".


(Най-странната част е, че почти всички залози, за които казиното твърди, че са анулирани/отхвърлени, са тези, на които играчът е спечелил пари..)

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
Youssf
преди 9 месеца

Здрасти.

Съжалявам, че се срещаме отново при такива неприятни обстоятелства...

Ако не греша, игрите, които сте играли, са от отделни доставчици на игри, не са разработени директно от казиното, правилно ли предполагам?

Според мен обратната връзка от доставчика на играта ще бъде най-важната част. Само в случай, че по някакъв начин съм пропуснал информацията по-рано: Казиното спомена ли е или предложи ли да се свържете с доставчика?

Това обикновено е най-отнемащата време част и бих очаквал особено новите казина да покажат високо ниво на интерес към удовлетворението на играча. 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Доставчикът на играта извършва разследване и ще предостави на казиното всички рундове на играта, които съм играл. От страна на казиното те го разглеждат с екранните снимки, които им изпратих, така че се чудя какъв ще бъде резултатът.


Едно странно нещо е, че дневникът на играта от Evolution и от казиното са доста различни с голяма разлика в сумата на парите.


Днес се случи същото, но този път бях на косъм да направя екранна снимка и тъй като имах по-малко залози днес, мога също да докажа, че рундовете не са били отменени, а парите просто са изчезнали 🙁


Следва продължение..

Автоматичен превод:
Youssf
преди 9 месеца

Благодаря за пояснението.

Сигурно обаче нямаше да продължа да играя в казиното, а да изчакам цялата ситуация да се разреши, за да не я усложнявам излишно още повече. Предполагам, че когато доставчикът и казиното проверяват тези неща, това може да отнеме известно време. Разбира се, със сигурност е уместно да направите екранни снимки на съответните неща, за да архивирате твърденията си, и съм сигурен, че ще бъдат подходящи.

Засега бих препоръчал да бъдете търпеливи и да изчакате да чуете каква информация предлага доставчикът на играта. Когато разберете нещо ново, не забравяйте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Разбирам тезата ти Джаро. Грешката, която направих обаче, е, че разчитах на предишния си опит, когато играех тази игра, което винаги водеше до плащане от печалбите ми в игра на живо. Това е първият път, когато се случи без изплащане досега и казино отрече да твърди, че моите залози са били анулирани (докато парите не са възстановени).

Автоматичен превод:
Youssf
преди 9 месеца

Наистина се надявам заключението на доставчика на играта да носи по-подробен преглед относно всички въпросни кръгове. Всеки рунд трябва да бъде разпознат под неговия идентификатор, след което резултатът, записан от страна на доставчика на играта (не от казиното), трябва да е ясен, включително приемането на залог.

Това са моите очаквания.

Честно казано, трябва да почакаме за това...

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, току-що пуснах оплакване за instaspin, защото 1080€ внезапно изчезнаха, оплакването е решено, защото ми възстановиха сметката с липсващите пари, но не знам как да премахна оплакването, казиното е легитимно и заслужава доверие, тъй като получих моето парите обратно, поздрави Стивън

Автоматичен превод:
boelzzhit
преди 9 месеца

здрасти

Чудесно е, че казиното реши проблема. Не се притеснявайте обаче за оплакването. Няма нужда да го премахвате, тъй като е видим за цялата общност и всеки може да види , че проблемът е адресиран от казиното.

Важна част от връзката е откритото предоставяне на честна информация за всяко казино.

Все пак благодаря за загрижеността!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Депозирах общо €400 тук и играх само на слотове, играх със залози от €0,40/€0,50 и получих само ЕДИН БОНУС (който плати €4) с тези 400 евро... имам чувството, че се случва нещо сенчесто

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
mk3245987
преди 8 месеца

Бих могъл да кажа, че няма нужда да имате каквито и да е подозрения за това, че „става нещо сенчесто", ако знаете как работят игрите във всички казина. Само за да имам по-добра представа, бих препоръчал тази статия 👈. Хубавото на играта в казино е, че можете да спрете по всяко време, виждате, че късметът не е на ваша страна. Не е ли така, как мислите? 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Миналата седмица дойде добра новина, която е решена благодарение на Evolution Gaming, подкрепяща твърденията ми с регистрационните файлове на играта.


Жалбата също е разрешена, което прави това казино безопасно за игра досега.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Депозирах общо €400 тук и играх само на слотове, играх със залози от €0,40/€0,50 и получих само ЕДИН БОНУС (който плати €4) с тези 400 евро... имам чувството, че се случва нещо сенчесто

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте

Моля, не споделяйте последните актуализации на „редактиране на публикация". Доколкото мога да кажа, най-вероятно никой друг освен мен няма да заснеме променената публикация. 🙏 Вие, разбира се, сте повече от добре дошли да разпространявате допълнителни новини на нова публикация.


Благодарим ви, че ни информирате!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Миналата седмица дойде добра новина, която е решена благодарение на Evolution Gaming, подкрепяща твърденията ми с регистрационните файлове на играта.


Жалбата също е разрешена, което прави това казино безопасно за игра досега.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей, радвам се да видя, че всичко е подредено честно и си получил парите. Отне малко време, но важното е, че имаше щастлив край.

Мислите ли, че ще продължите да играете тук, в казиното, тъй като това помогна да разрешите проблемите си? 🙂

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини