ФорумКазинаInstaspin Casino - обща дискусия

Instaspin Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 9 месеца от Pascal_W
|
6021 преглеждания 71 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
Jaro
преди 7 месеца

Не, тъй като неизправностите не са отстранени досега, което означава, че всеки път, когато се случи, ще трябва да се обърна към поддръжката и да изчакам известно време.

Автоматичен превод:
Youssf
преди 7 месеца

Тогава не те обвинявам за решението ти. Ако искате всичко да върви гладко, вероятно ще трябва да намерите друго казино за себе си.

Надявам се, че можете да го направите и ще бъдете доволни. 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Аз съм 50/50 в това казино в момента, първо, все още чакам първото си теглене, което е над три дни. Второ, вчера играх игра на книга, балансът ми спадна до 25 паунда, спечелих 101 паунда, така че балансът ми се промени на 126, което е правилно, след това изтеглих 25 паунда и това намали баланса ми до 80 паунда, което очевидно не се събира и като несъответствие, за щастие, поддържам канал в YouTube и всичките ми игри са записани, така че чакам да ми се върнат, както казвам, че съм 50/50 в момента с това казино

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Свързахте ли се вече с поддръжката и обяснихте ли ситуацията? или просто чакаш?


преди 7 месеца

Аз съм 50/50 в това казино в момента, първо, все още чакам първото си теглене, което е над три дни. Второ, вчера играх игра на книга, балансът ми спадна до 25 паунда, спечелих 101 паунда, така че балансът ми се промени на 126, което е правилно, след това изтеглих 25 паунда и това намали баланса ми до 80 паунда, което очевидно не се събира и като несъответствие, за щастие, поддържам канал в YouTube и всичките ми игри са записани, така че чакам да ми се върнат, както казвам, че съм 50/50 в момента с това казино

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, опитахте ли също да попитате казиното защо е удържало повече от вашето теглене? Сещам се за някои такси, които може да са свързани с тегленето, но винаги е по-добре да проверите такива неща с поддръжката на казиното.

Също така ще бъде важно да бъдете търпеливи с вашето теглене. Даваме на казината 14 дни да завършат този процес, така че ще видим как ще се справите. Ако имате проблеми, не забравяйте да ни уведомите и ще видим какво можем да направим. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Следобед току-що получиха отговор от тях, казват, че не могат да намерят играта, която играх, което е много странно, защото имам видеото и сега започвам да се чудя за това казино. Второ, те казаха, че ако парите не са в сметката ми тази сутрин, какво бих изтеглил от миналата седмица, за да се свържа с тях, все още не съм получил тегленето си, съмненията ми относно това казино нарастват с всяка минута, за съжаление, аз съм търпелив човек, ще го направя дайте им предимството на съмнението досега

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Illiau
преди 7 месеца

Да, току-що получих отговор, казаха, че не могат да намерят въпроса за играта, така че му дадох повече подробности, час, дата и при втория ми проблем казаха, че освобождават парите в петък, тегленето на 50 паунда и казаха, че ако не получа днес, за да им изпратя копие от банковото си извлечение, за да могат да се движат по ескалатора, за съжаление не мога да получа копие от банковото си извлечение онлайн, тъй като Сантандер като безопасност е включен, спрете да го снимате, но ще изчакам до края на деня, както аз казах на предишен на някой друг в групата Аз съм търпелив човек, засега ще се съмнявам в полза на тях, но наистина не е страхотно начало

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Съжалявам, извинявам се, възможно е да има леки проблеми с комуникацията от моя страна. В момента има два отделни проблема, единият е теглене на £50, а след това очевидно вторият проблем беше липсата на кредит към печалбите в моя акаунт, кредитирани в моя акаунт след победа в игра, така че се извинявам за всички пропуски в комуникацията, проблемът, който имам, е, че балансът ми падна до £25 Играх book of Oz и спечелих £101, което върна баланса ми до £126, изтеглих 25 паунда и след това се върнах в играта и балансът ми казва 80 паунда, което трябва да е 101 паунда, но това върна баланса ми обратно до 80 да, няма такси за теглене, съжалявам за всяко объркване, също нямах никакъв бонус като това, което предлагат или такива неща

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
karenatkins1974
преди 7 месеца

Добре благодаря за обяснението. Ще изчакаме казиното да ви изпрати парите и ако не направят както казаха, уведомете ги за това и се информирайте какво трябва да направите и къде е проблемът.

Ако всичко се провали и нямате нищо подходящо, тогава не се колебайте да се свържете с нас. Така че нека се опитаме да бъдем търпеливи.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Е, след като говорих с банката днес, няма да използвам това казино повече, дадох му нулева оценка, много, много разочарован, казиното каза, че изплатете тегленето от £50 на 22-ри същия ден и сега искат копие от моя банково извлечение от 22-ри, за да могат да проверят дали не съм го получил, което със сигурност не съм, тъй като днес отново говорих с банката и те не са получили такова плащане също имам липсващи печалби от игра, в която балансът ми променено странно

Автоматичен превод:
karenatkins1974
преди 7 месеца

Разбирам, че банковото извлечение е друга стъпка, която трябва да предприемете, но според мен има смисъл да докажете, че плащането не е извършено.

Не ме питайте защо, но според мен казиното или може би неговият доставчик на плащания са убедени, че парите са изпратени на вас. Така че в това отношение те просто трябва да са сигурни. При тези обстоятелства, а също и като се има предвид общата стойност на оспорваната сума, ситуацията е станала твърде голяма, бих казал. Така че, съпричастен съм с нашето мнение.

Що се отнася до липсващите печалби - кредит, имате ли официален отговор по този въпрос от някой, който представлява казиното? По мое мнение, когато незабавно съобщите за такъв проблем, дори служителят на казиното трябва да може да провери системния журнал за последните ви няколко кръга и евентуално да открие грешка. Просто се опитвам да разбера дали нещо подобно е било възможно тогава.


Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Благодаря за отговора radka, те го разгледаха и казаха, че играта е изплатила всичко, честно казано, не мога да си правя труда да споря с тях, когато имам пълно видео точно пред очите си, както казах, че записвам цялата ми игра за YouTube е там черно на бяло, но наистина не мога да си правя труда да споря с тях, разликата е само £20, когато става въпрос за това да не ми бъде кредитиран, но ако едно казино иска да се държи така, аз не не искам да имам нищо общо с тях, мисля, че е късмет, че беше малка сума, можеше да бъде стотици, а за втората точка от тегленето от £50, платено в моята сметка, те са категорични, че е влязло в моята сметка и просто чакам банково извлечение и след като изплатят, ще затворят сметката ми. Не е начинът, по който очаквах да се развият нещата, като съм чисто нов клиент в първия ден. Имайки подобни проблеми, аз съм с много от казината, които обичам и им вярвам. Ще бъде интересно да видим техния рейтинг тук в бъдеще дали се запазва,,

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
karenatkins1974
преди 7 месеца

След като прочетох публикациите ви, със сигурност мога да разбера този ваш подход, когато става въпрос за това казино. За съжаление винаги можем да намерим лоши преживявания заедно с някои добри, особено в ново казино, както казваме. Просто се надяваме, че те в крайна сметка ще се поучат дори от грешките, въпреки че не винаги е на сайта на казината, защото може лесно да идва от доставчик на игри, когато има някакъв проблем с игрите. Така че нека видим как ще върви казиното в бъдеще, както вече споменахте. Моля, дръжте ни в течение за всякакви актуализации.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, просто искам да ви информирам, че моята банка е открила липсващото плащане от това казино, то беше изплатено същия ден и буквално получено същия ден, но това не е банката или аз съм виновен, че не го намерих' те направиха банков превод но препратката, която те прикачиха към него, казва, че по-бързо получаване на плащания реф от Кевин Хутън (моето име), така че изглежда, че току-що съм си изпратил малко пари, които не са свързани с нищо друго. Предадох това на казиното, че те трябва да променят това и може би използвайте друга препратка, така че така или иначе да не се случва объркване в бъдеще. Промених рецензията си на положителна. Просто реших да актуализирам това

Автоматичен превод:
karenatkins1974
преди 7 месеца

Това обаче е наистина добра новина, че проблемът е решен. Благодарим ви, че ни информирахте и винаги, когато е възможно, актуализирайте жалбата си и с тази информация.😉 Така че ще продължите ли да играете в това казино сега, чудя се?

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

file Още веднъж тук се случи объркването, дори моята банка беше объркана, така че се надявам да променят това в бъдеще, да, ще продължа да играя в това казино, така че търся плащане от това казино и не мога да го видя.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
karenatkins1974
преди 7 месеца

Наистина оценявам, че отделихте време и да редактирате своя потребителски преглед.

Благодаря ви за вашата честност и се надявам, че никога повече няма да се сблъскате с тази ситуация.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Имам голям проблем с този сайт. Моята банка сега разследва потенциални нарушения на AML, тъй като плащанията, които идват от сметките, ако плащате с дебитна карта, не са кодирани за хазарт и изброяват различни различни „фиктивни" компании като Enygma, Mydate и Musicreverb. Този процес не е законен в моята страна и моите банкови услуги са напълно заключени, докато се провежда разследване. Предупреден си.


За протокола те приемат играчи от Обединеното кралство без VPN.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 4 месеца

О благодаря за информацията. Определено нищо, което би било приятно, ако играчите трябва да се борят с това и следователно банката е намесена и досега сте проучили сметката си.

Както и да е, за първи път ли сте в това казино или сте депозирали тук по-отдавна и вашата банка се е свързала с вас?

Ще ме уведомите ли, ако получите някакви заключения или резултат от цялата ситуация?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Няма проблем, ще се актуализира своевременно. Банката е Revolut, започна да депозира едва от началото на юни. Пускам крипто портфейл с Revolut и всичко е наред, но откакто депозирах тук с дебитна карта, това се превърна в проблем. Имах теглене от тях, така че няма проблем, но действителната следа на транзакциите сега се проучва, тъй като беше (а) взета в различна основна валута (б) транзакциите бяха маркирани като подозрителни, тъй като са описани в 3 различни субекти, които нямат добри рейтинги на доверие онлайн. Не съм сигурен какво друго проверяват, но явно се приема сериозно.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини