Разбирам, че банковото извлечение е друга стъпка, която трябва да предприемете, но според мен има смисъл да докажете, че плащането не е извършено.
Не ме питайте защо, но според мен казиното или може би неговият доставчик на плащания са убедени, че парите са изпратени на вас. Така че в това отношение те просто трябва да са сигурни. При тези обстоятелства, а също и като се има предвид общата стойност на оспорваната сума, ситуацията е станала твърде голяма, бих казал. Така че, съпричастен съм с нашето мнение.
Що се отнася до липсващите печалби - кредит, имате ли официален отговор по този въпрос от някой, който представлява казиното? По мое мнение, когато незабавно съобщите за такъв проблем, дори служителят на казиното трябва да може да провери системния журнал за последните ви няколко кръга и евентуално да открие грешка. Просто се опитвам да разбера дали нещо подобно е било възможно тогава.
I understand the bank statement is another step you're required to take, though, in my opinion, it makes sense to prove the payment has not made it through.
Don't ask me why, but to me, it seems the casino or maybe its payment provider is convinced the money was sent to you. So in that regard, they just need to be sure. Under such circumstances and also considering the total value of the disputed amount, the situation has grown too big, I'd say. So, I empathize with our opinion.
When it comes to the missing winnings - credit, do you have any official response regarding that issue provided by anyone representing the casino? In my opinion, when you report such a problem immediately, even the casino worker should be able to check the system log for your last few rounds and potentially find an error. I'm just trying to figure out whether something like that could be possible back then.
Автоматичен превод: