ФорумКазинаIceCasino - обща дискусия

IceCasino - обща дискусия (страница 26)

преди 2 години от nadineanders81
|
101833 преглеждания 554 отговора |
|
1...25 26 2728
Rica1971
преди 11 месеца

Да, но се опитвам да преговарям с казиното, първата стъпка е, че те трябва да предоставят решение, обещаха ми 5 хиляди, това е проблемът, успях да го докажа

Автоматичен превод:
hargyon
преди 11 месеца

разбрах

Все още обаче е блок, защото не мога да активирам повече бонуси и това казах, блокираха акаунта ми и не мога да активирам повече бонуси, блок е, обещаха ми 5 хил. ще трябва да платя , тъй като в съда глобата може да се умножи до 209 пъти тази стойност

Автоматичен превод:
IceCasino
преди 11 месеца

Толкова много, че спряха да ми отговарят, защото разбраха запушването, но обещанието беше доказателство и ние даваме 5 хиляди, имам отпечатъците

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Няма да го направя, просто казах, че мога, ИЗМАМНИК В ICE CASINO ИСКАМ МОИТЕ 5K

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Според жалбата единственото нещо, което трябва да чуем от вас, е дали сте получили парите, тъй като представителят на казиното потвърди, че транзакцията е извършена.

Преди дни:

„Съжалявам, че сте изправени пред проблеми.

Проверихме записите и установихме следното:

1) Транзакцията за теглене е създадена на 05.12.2023 г. 13:41:06 (UTC)

2) Транзакцията беше потвърдена на 06.12.2023 г. 13:56:01 (UTC) - това е точно според T&Cs на казиното. Ако не сте съгласни - моля, уточнете кое от условията е нарушено.

3) Тегленето се обработваше от PSP и на 12.12.2023 г. 10:15:47 (UTC) беше завършено.


Моля, уведомете дали сте получили парите и дали „проблемът" е решен .

"

Източник: https://casino.guru/icecasino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-46

Оттогава тук си способен само да показваш много грубото си поведение. Предлагам ви да пишете по-малко и да четете повече. Ако продължите да натискате пропагандата си и съм сигурен, че ужасно се надявате вашето „съдържание" да стане вирусно, достъпът ви до този мирен форум ще бъде прекратен.


Помислете върху отношението си, ако можете.

Автоматичен превод:
hargyon
преди 11 месеца

Здравейте.

Не бихте ли казали, че звучи като кристално чист лов на бонуси? Имам предвид, че всеки играч има право да създаде само един акаунт. Когато някой се опита да заобиколи ограничението на бонуса, като създаде друго, бих казал, че това очевидно е нечестен подход от страна на играча, който най-вероятно ще завърши със загуба на баланс и закриване на сметката.

Или може би съм го приел погрешно? Уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Доколкото разбирам, той просто е бил „ограничен" от получаване на бонуси по сметката си и е открил, че приятелите му все още получават промоции, така че заключи, че това се е случило изключително на него. Не изглеждаше, че той е създал други акаунти, за да злоупотребява с промоциите, а по-скоро просто е забелязал, че акаунтите на техните приятели все още ги получават. Единствената разлика беше начинът, по който той използва думата „блокиране", той не беше блокиран, защото изглежда, че има нормален достъп до акаунта, той просто спря да получава промоции в акаунта си, което за съжаление е много нормално да се случва в казината.


Нямам отношения с него, просто исках да обясня това объркване с думата "блокада", която имаше хахах.

Автоматичен превод:
hargyon
преди 11 месеца

Точно го описахте. Мислех, че е доста ясно от начина, по който се опитах да го опиша, независимо дали е казиното или други играчи. Но без резултат. Точно както казахте и също така, че основният проблем беше с бонусите, които играчът не получава, защото казиното реши така. Няма какво повече да добавя. 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Представителят на клиента трябва да се научи да говори. Разговорите са малко груби

Автоматичен превод:
robertogabriell451
преди 11 месеца

Здравейте, какъв разговор от казиното конкретно имате предвид? Просто искам да се уверя, че разбирам, за да няма недоразумения. 🤔

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

на 18.12 поисках теглене на 400 евро от ice casino, на 20.12 парите бяха изтеглени от сметката, но тегленето винаги е в процес и не съм получил средствата/парите, свързвах се с казиното всеки ден и те винаги уверяват аз, че всичко е наред с тегленето и че те са уредили своето, но че въпросът е към трето лице, те просто се бавят и явно не им пука, и изобщо нямат намерение да изплащат средствата, срамота

Автоматичен превод:
Marjan
преди 10 месеца

Здравейте, съжалявам за вашата ситуация, но е възможно проблемът да е от трета страна. От една страна е добре, че казиното комуникира с вас, но от друга разбирам, че не е приятно да чакате пари почти две седмици. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на ситуацията с тегленето, така че ако продължавате да имате проблеми, не се колебайте да ни уведомите и ние ще се опитаме да ви помогнем и можете да подадете жалба при нас.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

здравейте хора

Днес се върнах, въпреки че минаха 2 месеца от моето бедствие с Icecasino.

Но аз съм на мнение, че ако сте били измамени от печалбите си до такава степен, трябва да разкриете тези бедствия на потомството, на други играчи, поне това е нещо, което дължите да направите публично достояние, било то като предупреждение, като предпазно напомняне за всички или каквото и да било.

По това време вече не се чувствах психически способен да продължа да коментирам събитията, защото това напълно ме разкъсваше емоционално и просто имах нужда от разстояние, за да не бъда вече емоционално уязвим по въпроса.

Днес ви го казвам, защото гневът все още е там.

И нещо подобно не трябва да се случва на който и да е честен, лоялен играч в казино, което се гордее с оценка 10 от 10 в обществено известни форуми.

Но изглежда, че е стандартен навсякъде, предвид целия опит, който можете да прочетете тук отново и отново.

След като чаках моите 4500 евро почти 3 седмици, малко преди нервния колапс, хилядите чатове и ежедневните преговори и забавяне от поддръжката с неуместни стандартизирани отговори, 1000 евро от тях бяха пристигнали в сметката ми, останалите, т.е. 3500, винаги пристигнаха кредитирани обратно в баланса ми на разделени суми, след като парите вече бяха издадени за плащане от, както казаха, външен доставчик на плащания за почти 3 седмици.

Многократно ми беше казано, че съжаляват, че има затруднения с доставчика на плащане и че тогава трябва да използвам друг метод на изплащане.

След като почти минаха 3 седмици.

Моля, признайте, освен вече повече от нелепия подход и невежествено небрежно отношение към политиката за изплащане към клиента, това ви хвърля в невероятно дълбока дупка на гняв и разочарование.

Да не говорим за неприятностите с проверката, която беше завършена много преди това и беше пусната веднага щом направих заявка за теглене.

Не мога да ви кажа колко пъти трябва да направя селфи и друга кредитна карта и доказателство за заплата, което показва всичко, чувствителни данни, данъчен номер и т.н. и т.н., нищо не може да бъде затъмнено, дори нито една транзакция, която наистина не не принадлежа на никого, нещо засяга😴.

Това казино иска да ви изясни, че нещо толкова невъзможно е нещо, което никога преди не съм изпитвал.

И накрая, но не на последно място, стигам до окончателната сметка, след като парите бяха кредитирани обратно в баланса ми отново и отново след 3 седмици бях на ръба на акъла. Да, вероятно са ме държали там, където са искали да ме видят, имам €3,500 в крайна сметка игриво.

Днес си го признавам, тъй като времето лекува рани, все още не съм преодолял гнева си 😴😂, това е върховна подигравка, всеки опитен играч ще може да го разбере.

И дори днес все още не разбирам защо бях помолен да платя в акции от 400 €, така и не получих ясен отговор на въпроса си и все още съм много негодуващ за това казино, просто е неодобрително, този начин на работа с клиента.

Вече нямате доверие, измамени сте, в застой и сте залети със стандартизирани отговори, които ви казват всичко, но не ви информират какво наистина се случва.

Жалко е, депозирате, почти сигурно и безрезервно, веднага и разбира се играете, за да спечелите, когато депозирате, а не да изпитате подобни неща, когато спечелите по-голяма сума.

Изобщо да се повдига въпросът за пристрастяване към хазарта в такива случаи е абсолютна подигравка с клиента и трябва да се преследва най-тежко, защото точно от тези клиенти, които залагат редовно големи суми, казиното печели пари.

Всяка дискусия, която използва този въпрос за обсъждане на въпроса, във връзка с удържани печалби, отказ на изплащане от казино и т.н., е напълно нелегитимна, неуместна, излишна и най-вече опит за подвеждане, според мен в най-висока степен.

Въпреки че в моя случай този тип никога не е бил споменат от казино, но съм чел за него толкова много пъти, в други случаи е абсолютно неоснователен абсурд и абсолютно престъпен подход за казино дори да се позовава на него Всеки случай по случай .

И така, за днес казах достатъчно и просто искам историята ми с Icecasino да бъде публична тук, а не да я крия от никого.

Оттогава не съм депозирал там и изведнъж вече не мога да активирам никакви бонуси или мисля, че исках бонуси твърде често, за да им хареса😏, това е още един вид смешно нещо за Icecasino, но уау, съжалявам за днес, написах достатъчно.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
silentstorms80
преди 10 месеца

О, прочетох поста ти и това е доста тъжна история. Това, за което съжалявам, е, че не подадохте жалба тогава, защото IceCasino е доста активен, когато става дума за жалби и мисля, че щеше да има шанс за разрешаване на случая. Особено ако беше 3500 евро, защото не е малко. Успяхте да изтеглите 1000, което не би било задоволително за мен, така че разбирам чувствата ви.

Въпреки това, ако нещо подобно се случи в бъдеще, не се колебайте да подадете жалба. Вие няма да плащате нищо и нашият екип ще се опита да направи всичко възможно, за да ви помогне.

Що се отнася до бонусите, мисля, че няколко играчи в казиното споменаха, че не им е позволено да активират такива. Въпреки това, в този случай казиното може да реши на кого ще ги предостави и на кого не. Това за съжаление е често срещана практика.

Както и да е, благодаря ви, че споделихте опита си, със сигурност не беше лесно и ви желая успех. ☘️

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, имам повече от половин година опит с ICE CASINO, през 2023 г. направих няколко тегления, които приключиха успешно за 2-4 работни дни.

За съжаление, тази година поисках теглене на 800 евро, разделени на 3 тегления, които са в процес от 09.01.2024 г.

Постоянно питах за срок за решаване на тегленията, но отговорите бяха елементарни и без никакъв ефект.

Има ли начин да ми помогнете?

Автоматичен превод:
nisi87paul
преди 9 месеца

Здравейте, ситуацията ви продължава ли и не можете да изтеглите? Казиното каза ли ви също защо е така? Не получихте ли теглене от 3-те споменати?

В този случай бих препоръчал даподадете жалба тук на тази връзка .

Ако искате да знаете какво можете да очаквате от този процес, можете да проверите информацията в това ръководство .

Влезте ли

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Хей, опитах се да верифицирам акаунта си, но те искат банково извлечение, където могат да видят трансфера чрез rapid. Въпреки това не може да се види. Вижда се като „Paysafe Payment Solutions Limi". Ето защо не направих проверката си и не получих парите си. Имам нужда от помощ какво да правя. Не ми помагат в чата.

Автоматичен превод:
kakelake
преди 9 месеца

Името на транзакцията не е във ваш контрол; всяка транзакция има свой собствен идентификатор, чрез който може да бъде идентифицирана.

Банковото ви извлечение ще използва по подразбиране този идентификатор, когато отворите подробности за транзакцията.

Те не могат да говорят как да се измъкнат от това.

Както и да е, не разбирам защо ICE CASINO винаги причинява на своите клиенти тези неудобства и трудности.

Удариха ме с опит за теглене на €4500,

Оставен да виси във въздуха 3 седмици, чист тормоз, акаунтът ми беше потвърден много предварително, а мармотът ме поздравяваше всеки ден. Не можаха да изпратят парите по сметката ми, ТЕХНИЧЕСКИ ПРОБЛЕМИ, нямаше повече подробности за мен.

Забавно, никое друго казино не е имало тези проблеми с моя акаунт.

Хареса ми да играя там заради страхотните бонуси и обширната гама от доставчици.

Но те ме свързаха по най-добрия възможен начин и ме измамиха с почти 4000 евро.

Стратегия, накарайте хората да чакат 3 седмици за 4000 €, транзакции на части от 400 €, те казват, че иначе нищо не работи. Какъв е смисълът от всичко това и ако го направиш, няма да си получиш и парите. Ще бъдат отхвърлени само със стандартизирани отговори.

След 3 седмици те резервират парите ви обратно в баланса, подчертавам, „на парчета", понякога €1000, понякога €800, вървят напред-назад с вас, докато не заложите парите си отново.

Без обезщетение, без извинение към лоялния клиент, нито дума, нищо, просто се радвам, че пак сте се объркали.

За мен казиното ICE беше сметка за нищо друго освен стомашни язви.

Те трябва да бъдат строго преследвани и бизнесът им да бъде забранен.

Съжалявам, казино гуру, някой изглежда е влюбен в мениджъра там или нещо подобно, вашите отзиви вече не са свързани, вече не са прозрачни и са много трудни за разбиране.

С цялата си слава😏

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
kakelake
преди 9 месеца

Здравей. Всъщност трябва да попитате поддръжката какво можете да направите в тази ситуация. Най-добрият начин да направите това е да им изпратите имейл. За съжаление, когато става дума за бързи трансфери, в някои банки това може да се случи и казиното трябва да знае това и да е готово да намери решение. Особено ако това е единствената причина да не ви позволят да преминете проверката. Така че, моля, говорете с поддръжката за това и ако видите, че няма изход, уведомете ни и нашият екип за оплаквания ще се опита да ви помогне.

Автоматичен превод:
silentstorms80
преди 9 месеца

Здравейте и благодаря за публикацията. Според мен информацията, която предоставихте на другия потребител, беше наистина полезна и се надявам да помогне. 👌

Съжалявам, че трябва да преминете през такава ситуация и разбирам чувствата ви към това казино. Опитвали ли сте някога да подадете жалба, когато става въпрос за тези проблеми с казино? За съжаление, без оплакванията, ние, тук в Casino Guru, не можем да включим тези ситуации в нашия преглед на казино. Дори ако играчите напишат рецензия за казино, описваща своите преживявания, което всъщност може да помогне на някои други играчи, ние не ги включваме в индекса за безопасност на казино. Така че, ако се интересувате, можете да прочетете как се справяме с процеса на преглед в тази статия 👈 и не се колебайте да задавате въпроси, ако имате нужда от още информация.

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Благодаря ти много Роми, благодаря ти, че обясни необходимите начини. Но тези дискурси са много разочароващи и отнемащи време за мен в момента, все повече и повече имате усещането, че първите кадино оператори разчитат точно на тези аспекти от ежедневния човешки живот и си играят с хората, които оставят скъпите си пари там. Просто е така. Просто си повтарям, че в един момент ще имам време за всичко това, а дотогава не мога да направя нищо друго, освен да спра да плащам. Благодаря Роми

Автоматичен превод:
1...25 26 2728
Отидете на страницаот 28 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини