ФорумКазинаIceCasino - обща дискусия

IceCasino - обща дискусия (страница 25)

преди 2 години от nadineanders81
|
90104 преглеждания 552 отговора |
|
1...24 25 26...28
Добавете пост
Jaro
преди 9 месеца

Casino vai de bet от Густаво Лима е страхотна опция, бърза е, бърза е и те не лъжат, не правят фалшиви реклами, или винаги се представят за собственици на разума, че дори и да го докажете, те дори спират да отговарят, те' ре такъв стълб, че ще го измислят съжалявам, че не ми плати

Автоматичен превод:
mtrlucian
преди 9 месеца

Точно така, аз играя във Vera&John и тегленията са или на същия ден, или максимум 1 ден след заявката. Играя в този сайт от години. Моят опит с ICECASINO изобщо не е добър. Надявам се да го получа възможно най-скоро. Най-лошото от всичко е, че отговорите винаги са стандартни и ние не можем да говорим с никого по телефона, само чрез съобщения и чатове, ние сме напълно оставени на милостта на тяхната добра воля. Това е много тъжно.

Автоматичен превод:
Rica1971
преди 9 месеца

Скъпа Rica1971

Получихте ли печалбата вече?

Благодаря ви предварително!


Поздрави

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Предпочетох да изчакам депозита, защото ако сметката ми се върне, ще ме излъжат за пореден път, като ми искат срок от 5 работни дни. Надявам се да го разрешат възможно най-бързо. Много стресиран от всичко това. Надявам се да ми помогнете

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, твърдо вярвам, че тази ситуация може да бъде разрешена с помощта на казиното, тъй като виждам, че те също се опитват да помогнат. Бихте ли ни информирали как вървят нещата и дали сте получили парите си?

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Малко е сложно да искаш да си кажеш мнението, ако не знаеш значението на една дума, по-добре си замълчи.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не мисля, че не знам значението на тази дума. Но вие говорихте за блокиран акаунт и това не е вярно според това, което показахте със скрийншотовете. Вашите бонуси са блокирани и казиното има право да направи това. И това е голяма разлика. Така че, ако някой трябва да знае разликата между блокирани акаунти и блокирани бонуси, това не съм аз.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Casino vai de bet от Густаво Лима е страхотна опция, бърза е, бърза е и те не лъжат, не правят фалшиви реклами, или винаги се представят за собственици на разума, че дори и да го докажете, те дори спират да отговарят, те' ре такъв стълб, че ще го измислят съжалявам, че не ми плати

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Честно да ти кажа, не разбирам какво искаш да кажеш, тъй като ти даде отговор на моя отговор, който не беше за теб. 🤔

Автоматичен превод:
IceCasino
преди 9 месеца

Току-що проверих, да, получих го. Благодаря ви много за вниманието, но за съжаление разрешената сума за теглене беше 1000 и след това се промени на 833,00. Пу бе пострада в 177.00. Тъжно, не приятно изживяване.

Автоматичен превод:
Rica1971
преди 9 месеца

Радвам се, че парите стигнаха до теб. Но получихте ли отговор от казиното какво се е случило с останалите пари?

Автоматичен превод:
Rica1971
преди 9 месеца

Точно човече, измислят скрипт, много роботи не решават нищо, всичко има срок, когато дадат срок, увеличават срока, например 2 дни, 5 работни дни, до 14 дни, ако не върви през, обадете се на агент хахаха за любовта, тогава спечелих Направих 3 тегления подред честно без никакво изкуство тази сутрин имах късмет да получа бонуси подред, блокираха ме глупости

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

В действителност беше за клиента, казвах, че ICe Casino действа недобросъвестно и резултатът им е висок, не знам как, вече виждам с адвоката как можем да продължим

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Скъпа Rica1971

Получихте ли печалбата вече?

Благодаря ви предварително!


Поздрави

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Те крадат, винаги искат да печелят, блокираха ме и ми обещаха 5k, ако го докажа, сега го доказах, видеото става вирусно и нищо от 5k file

Ако печелите, блокират ви

Публикувах го в YouTube, Kwai и Tiktok, опитвайки се да го направя вирусен

Редактиран от Jaro преди 9 месеца
Причина: Оскърбително съдържание
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

В действителност беше за клиента, казвах, че ICe Casino действа недобросъвестно и резултатът им е висок, не знам как, вече виждам с адвоката как можем да продължим

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Късмет. Също така бих искал да ви предупредя, че ако използвате вулгарни думи, акаунтът ви ще бъде баннат. Благодаря за разбирането.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Опитайте късмета си, аз настоявам да ме забранят, така че ще го разрешим в съда, казиното е ИЗМАМНИК и ако и вие НЕ РАЗПОЗНАЕТЕ, БЛОКИРАХА МЕ СЛЕД КАТО ПЕЧАЛБИХ, ИСКАТЕ ДА НЕ СЕ ВЪЗНУЖДАВАМ, аз С РАЗУМ И СЪМ ПРАВ!! ИСКАТЕ ДА СТЕ СОБСТВЕНИЦИ НА РАЗУМА БЕЗ ДА ЗНАЕТЕ ЗНАЧЕНИЕТО НА ЕДНА ДУМА СМЕШНО Е ЧЕ ТУК КАЖЕТЕ КОГАТО ВЛЕЗЕ ПРОКОНА ТРЯПИТЕ И БЪРЗО ДОГОВОРИТЕ ЦЕННОСТИ ПОГЛЕДАЙТЕ ИМЕТО МИ ВИЖТЕ ДАЛИ РАЗБИРА СЕ ИТАУ МЕ СПЕЧЕЛИ!! МОРАЛНИ ЩЕТИ СЕГА, АКО НЯМА ДА МИ ПОМОГНЕТЕ, МЪЛЧАЙТЕ И НЕ ГОВОРЕТЕ BS!!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Няма да го направя, просто казах, че мога, ИЗМАМНИК В ICE CASINO ИСКАМ МОИТЕ 5K

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца


Дължат ми 5 хиляди и за да отключа акаунта, информирах Srij как да продължа, да тръгваме, скоро новини

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

След почти 2 седмици го разрешиха, но предварително разрешеното теглене беше 1000, поисках го отново и те излязоха със стойност, която можех да изтегля само 833. Приех, за да не загубя всичко, накрая ме измамиха от 177. Изненадан съм, че това казино има толкова висока репутация тук в CASINOGURU, вижте броя на оплакванията. Не го препоръчвам на никого. Всъщност, ако можете, ще ви кажа дори да не създавате акаунт там, защото определено ще съжалявате.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Нищо, дори удовлетворение. Всъщност, ужасното обслужване и абсолютната ctza не са правилни.

Автоматичен превод:
Rica1971
преди 9 месеца

Скъпа Rica1971

Проверихме транзакцията ви.

Комисионната е приложена съгласно T&C:

"8.11.6. ако сумата на оборота е 2 (два) пъти по-малка от депозита, Компанията си запазва правото да задържи 20% от тегленето, за да покрие разходите по плащането."

При теглене системата ви попита при заявка за теглене дали разбирате и сте съгласни и вие щракнете върху „продължи".

Надявам се това да изясни.


С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
marquinhosvbb
преди 9 месеца

Маркиньос, познаваш ли някой специалист по правните аспекти на онлайн казината?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

има блокиране на акаунти, в които клиентът вече няма достъп до него, не може да направи нищо. Това е най-конвенционалният блок. това, което изглежда казва, е, че е бил „ограничен" от участие в бонуси и промоции, той не е успял да се възползва от това, докато в други акаунти може... след това той използва думата с намерението „Бях блокиран от получаване на повишения".

Автоматичен превод:
1...24 25 26...28
Отидете на страницаот 28 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини