ФорумКазинаIceCasino - обща дискусия

IceCasino - обща дискусия (страница 25)

преди 2 години от nadineanders81
|
101977 преглеждания 554 отговора |
|
1...24 25 26...28
Jaro
преди 11 месеца

Casino vai de bet от Густаво Лима е страхотна опция, бърза е, бърза е и те не лъжат, не правят фалшиви реклами, или винаги се представят за собственици на разума, че дори и да го докажете, те дори спират да отговарят, те' ре такъв стълб, че ще го измислят съжалявам, че не ми плати

Автоматичен превод:
mtrlucian
преди 11 месеца

Точно така, аз играя във Vera&John и тегленията са или на същия ден, или максимум 1 ден след заявката. Играя в този сайт от години. Моят опит с ICECASINO изобщо не е добър. Надявам се да го получа възможно най-скоро. Най-лошото от всичко е, че отговорите винаги са стандартни и ние не можем да говорим с никого по телефона, само чрез съобщения и чатове, ние сме напълно оставени на милостта на тяхната добра воля. Това е много тъжно.

Автоматичен превод:
Rica1971
преди 11 месеца

Скъпа Rica1971

Получихте ли печалбата вече?

Благодаря ви предварително!


Поздрави

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Предпочетох да изчакам депозита, защото ако сметката ми се върне, ще ме излъжат за пореден път, като ми искат срок от 5 работни дни. Надявам се да го разрешат възможно най-бързо. Много стресиран от всичко това. Надявам се да ми помогнете

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, твърдо вярвам, че тази ситуация може да бъде разрешена с помощта на казиното, тъй като виждам, че те също се опитват да помогнат. Бихте ли ни информирали как вървят нещата и дали сте получили парите си?

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Малко е сложно да искаш да си кажеш мнението, ако не знаеш значението на една дума, по-добре си замълчи.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не мисля, че не знам значението на тази дума. Но вие говорихте за блокиран акаунт и това не е вярно според това, което показахте със скрийншотовете. Вашите бонуси са блокирани и казиното има право да направи това. И това е голяма разлика. Така че, ако някой трябва да знае разликата между блокирани акаунти и блокирани бонуси, това не съм аз.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Casino vai de bet от Густаво Лима е страхотна опция, бърза е, бърза е и те не лъжат, не правят фалшиви реклами, или винаги се представят за собственици на разума, че дори и да го докажете, те дори спират да отговарят, те' ре такъв стълб, че ще го измислят съжалявам, че не ми плати

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Честно да ти кажа, не разбирам какво искаш да кажеш, тъй като ти даде отговор на моя отговор, който не беше за теб. 🤔

Автоматичен превод:
IceCasino
преди 11 месеца

Току-що проверих, да, получих го. Благодаря ви много за вниманието, но за съжаление разрешената сума за теглене беше 1000 и след това се промени на 833,00. Пу бе пострада в 177.00. Тъжно, не приятно изживяване.

Автоматичен превод:
Rica1971
преди 11 месеца

Радвам се, че парите стигнаха до теб. Но получихте ли отговор от казиното какво се е случило с останалите пари?

Автоматичен превод:
Rica1971
преди 11 месеца

Точно човече, измислят скрипт, много роботи не решават нищо, всичко има срок, когато дадат срок, увеличават срока, например 2 дни, 5 работни дни, до 14 дни, ако не върви през, обадете се на агент хахаха за любовта, тогава спечелих Направих 3 тегления подред честно без никакво изкуство тази сутрин имах късмет да получа бонуси подред, блокираха ме глупости

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

В действителност беше за клиента, казвах, че ICe Casino действа недобросъвестно и резултатът им е висок, не знам как, вече виждам с адвоката как можем да продължим

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Скъпа Rica1971

Получихте ли печалбата вече?

Благодаря ви предварително!


Поздрави

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Те крадат, винаги искат да печелят, блокираха ме и ми обещаха 5k, ако го докажа, сега го доказах, видеото става вирусно и нищо от 5k file

Ако печелите, блокират ви

Публикувах го в YouTube, Kwai и Tiktok, опитвайки се да го направя вирусен

Редактиран от Jaro преди 11 месеца
Причина: Оскърбително съдържание
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

В действителност беше за клиента, казвах, че ICe Casino действа недобросъвестно и резултатът им е висок, не знам как, вече виждам с адвоката как можем да продължим

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Късмет. Също така бих искал да ви предупредя, че ако използвате вулгарни думи, акаунтът ви ще бъде баннат. Благодаря за разбирането.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Опитайте късмета си, аз настоявам да ме забранят, така че ще го разрешим в съда, казиното е ИЗМАМНИК и ако и вие НЕ РАЗПОЗНАЕТЕ, БЛОКИРАХА МЕ СЛЕД КАТО ПЕЧАЛБИХ, ИСКАТЕ ДА НЕ СЕ ВЪЗНУЖДАВАМ, аз С РАЗУМ И СЪМ ПРАВ!! ИСКАТЕ ДА СТЕ СОБСТВЕНИЦИ НА РАЗУМА БЕЗ ДА ЗНАЕТЕ ЗНАЧЕНИЕТО НА ЕДНА ДУМА СМЕШНО Е ЧЕ ТУК КАЖЕТЕ КОГАТО ВЛЕЗЕ ПРОКОНА ТРЯПИТЕ И БЪРЗО ДОГОВОРИТЕ ЦЕННОСТИ ПОГЛЕДАЙТЕ ИМЕТО МИ ВИЖТЕ ДАЛИ РАЗБИРА СЕ ИТАУ МЕ СПЕЧЕЛИ!! МОРАЛНИ ЩЕТИ СЕГА, АКО НЯМА ДА МИ ПОМОГНЕТЕ, МЪЛЧАЙТЕ И НЕ ГОВОРЕТЕ BS!!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Няма да го направя, просто казах, че мога, ИЗМАМНИК В ICE CASINO ИСКАМ МОИТЕ 5K

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца


Дължат ми 5 хиляди и за да отключа акаунта, информирах Srij как да продължа, да тръгваме, скоро новини

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

След почти 2 седмици го разрешиха, но предварително разрешеното теглене беше 1000, поисках го отново и те излязоха със стойност, която можех да изтегля само 833. Приех, за да не загубя всичко, накрая ме измамиха от 177. Изненадан съм, че това казино има толкова висока репутация тук в CASINOGURU, вижте броя на оплакванията. Не го препоръчвам на никого. Всъщност, ако можете, ще ви кажа дори да не създавате акаунт там, защото определено ще съжалявате.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Нищо, дори удовлетворение. Всъщност, ужасното обслужване и абсолютната ctza не са правилни.

Автоматичен превод:
Rica1971
преди 11 месеца

Скъпа Rica1971

Проверихме транзакцията ви.

Комисионната е приложена съгласно T&C:

"8.11.6. ако сумата на оборота е 2 (два) пъти по-малка от депозита, Компанията си запазва правото да задържи 20% от тегленето, за да покрие разходите по плащането."

При теглене системата ви попита при заявка за теглене дали разбирате и сте съгласни и вие щракнете върху „продължи".

Надявам се това да изясни.


С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
marquinhosvbb
преди 11 месеца

Маркиньос, познаваш ли някой специалист по правните аспекти на онлайн казината?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

има блокиране на акаунти, в които клиентът вече няма достъп до него, не може да направи нищо. Това е най-конвенционалният блок. това, което изглежда казва, е, че е бил „ограничен" от участие в бонуси и промоции, той не е успял да се възползва от това, докато в други акаунти може... след това той използва думата с намерението „Бях блокиран от получаване на повишения".

Автоматичен превод:
1...24 25 26...28
Отидете на страницаот 28 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини