НачалоФорумКазинаIceCasino - обща дискусия

IceCasino - обща дискусия (страница 21)

преди 2 години от nadineanders81
|
113 791 преглеждания 554 отговора |
|
1...20 21 22...28
преди 1 година

Пуснах оплакване за icecasino с Вероника, но не знам как да изпратя отговор на нейния въпрос.

Автоматичен превод:
starkcatherineamy
преди 1 година

Изглежда, че вече й отговорихте, нали? Просто трябва да напишете в жалбата и тя ще я види и ще отговори, когато има възможност

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря. Да, разбрах, но благодаря за отговора

Автоматичен превод:
преди 1 година

Пуснах оплакване за icecasino с Вероника, но не знам как да изпратя отговор на нейния въпрос.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, според жалбата забелязах, че имате проблем с тегленето на пари. Вече имате потвърдена сметка, но проблемът изглежда е, че казиното продължава да иска банкова информация от вас. Това вярно ли е ? Вашият случай се проточи вече месец, което според мен не е приятна ситуация.

Означава ли обаче, че трябва да предоставите на казиното още документи? Или какъв точно е проблемът, който ви пречи да получите парите си?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Сметката ми казва, че е потвърдена и всичко, което поискам, за да изтегля средствата си, те искат банкова екранна снимка на името и номера на сметката ми. Изпратих им това, което искаха, но никога не се промени, те продължаваха да искат едно и също нещо отново и отново. До днес отворих имейла си и най-накрая намерих това file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Актуализация: Днес е 20 октомври


На 10 октомври кандидатствах за изплащане на 4500 евро.


Отмених и загубих €300.


Миналата седмица беше 1x400, 2 дни по-късно отново беше 400€ и след уикенда тази седмица получих 200€, общо 1000€ получени.


Минаха 10 дни от кандидатстването!!


Имах огромни фанфари и безкрайни диалози с чата.


Винаги сте сигурни, че трябва да изчакате и няма да бъдете измамени.


Днес е 20 октомври и тази сутрин, въпреки че уж обработката вече е при външния доставчик, те просто анулираха 800 € (2 ID на ТРАНЗАКЦИИ) и ги върнаха обратно в баланса, за да играят с 👁️🧠🧠🧠😡😡😡I' смрадливо ядосан. Все казват, не се притеснявайте, с тази сума максимум 5 работни дни, след това парите ще бъдат налични отново с 5 дни период на изчакване от някой външен доставчик.


И аз го приех и зачаках!!!


Моята Mastercard беше добре, винаги отиваше към тази карта.


Сега пак казват технически проблеми и не сме виновни ние.




Днес минаха 10 дни.


2000 евро все още липсват.


€800, които те просто, аз го наричам стратегически, кредитираха обратно в баланса ми днес, без никаква правдоподобна и законна причина, бяха налични за плащане от 8 работни дни и те просто ги кредитираха обратно.




С тази драма напълно загубих доверието си в политиката за изплащане на това казино.


Защо причинявате това на лоялните си клиенти?


Все още получавам 2000 евро.


Днес са 8 работни дни!!!


Вие просто изпращате пари обратно към баланса, който е бил в изплащането в продължение на 8 работни дни😡😡😡


След това чакате помощ в чата, помощ изглежда има, служител изглежда се старае.


След като изчакате 25 минути, моля, изчакайте, ще проверя. Той всъщност казва ли, че съжалява, че съм попаднал в такава ситуация и че изплащането понякога може да отнеме повече време от максимума, посочен в правилата и условията. 😡😡😡😱 О, да 😂😂😂😂


Момче, не съм тук точно преди сто, не, съвсем различни числа. ПРОКЛЕТ




Искам всички тук да знаят колко сложен е процесът тук😰




Просто искам най-накрая да имам моите 2000 евро.


Адски разочароващо е.




В понеделник ще докладвам!!!




Всеки детайл, обещавам, ICECASINO


Исках да ти направя реклама, толкова се зарадвах на моята малка печалба😰

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене, така че мисля, че подаването на жалба е точно зад ъгъла.

Ето връзката:https://casino.guru/complaints/all

Мисля, че преминаваш през доста трудна ситуация и разбирам, че си разочарован. Най-доброто нещо, което можете да направите, е да напишете нова публикация за всяка актуализация, така че да не се изгуби сред старите отговори.

Както и да е, надявам се това да се разреши възможно най-скоро и да си получите парите, но също така мисля, че вероятно ще се наложи жалба. Уведомете ни, ако го направите и ако чуете нещо ново.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сметката ми казва, че е потвърдена и всичко, което поискам, за да изтегля средствата си, те искат банкова екранна снимка на името и номера на сметката ми. Изпратих им това, което искаха, но никога не се промени, те продължаваха да искат едно и също нещо отново и отново. До днес отворих имейла си и най-накрая намерих това file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Отлично, така че проверката беше успешна. Бихте ли ни уведомили как върви ситуацията около тегленето и дали сте успели или има ли проблеми? Мисля, че може да бъде полезно и за други играчи.

Ще чакам и ще се надявам на добри новини. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

върнах се

Днес е понеделник, 23 октомври!!

На 10 октомври 2023 г. поисках да ми бъдат изплатени 4500 евро. Те бяха напълно разделени на транзакции от €400, €200 и €100 от казиното към предполагаемия външен доставчик на плащания. Трябва да се подчертае, че поисках изплащането към моята Mastercard както обикновено.

Търпях деноминациите в дребни транзакции без никакво правдоподобно обяснение.

След седмица чакане получих общо 1000 евро изплатени.

След това нищо не дойде. Имах няколко разговора поради предполагаеми технически затруднения и трябва да изчакам, максималното време за изчакване още не е изтекло.

Миналия петък на 20 октомври се свързах с вас относно времето за изчакване. Чакам изплащането от 10 октомври.

Увериха ме, че всичко е наред и зависи само от външния доставчик на плащания. 😡

В този ден, по-малко от час по-късно, внезапно получих 800 евро от 4500 евро, които бях поискал за изплащане, отхвърлени в историята на плащанията и нахално кредитирани обратно в баланса ми в казиното, готов за игра😡😡😡.

Също така този незабавен въпрос ЗАЩО правите това?

Отново кратък отговор, тук виждаме само технически затруднения, нямаме повече информация.!!!

Днес е 23 октомври, понеделник

Тази сутрин се свързах отново с чата и отново попитах за местонахождението на изплащането, което поисках преди много време.

Директният отговор отново беше, като бот, съжаляваме, че сте попаднали в такава ситуация, не се притеснявайте, ще си получите парите. Това е само външен доставчик на плащания. Наредихме вашето плащане там. Моля, изчакайте 😂😡😡

Напълно бягат от отговорност, не е за вярване с тази класация.

Миналата седмица служителка в чата ми предложи, че ако има някакви проблеми, тя може да ми даде разписка за моите печалби😂😂😡😡😡 те са болка в задника, съжалявам.

И така, днес, след този нов чат разговор, след почти 20 минути, €400 отново бяха отхвърлени от казиното и резервирани обратно в баланса на казиното в историята на плащанията.

Всичко започна на 10 октомври, когато поисках изплащането, получих €1000 до 23 октомври, остатъкът до голяма степен беше кредитиран обратно в баланса до днес.!!!

Това е всичко, което имам и това наистина ме ядосва.

Това казино не е получавало оценка 10/10 от 50 живота.

Това е легендарна подигравка, несравнима за всички играчи.

Все още получавам 2000€, скъпо ICE CASINO!!!


Изминаха 2 седмици, моята Mastercard, моят портфейл Jeton, всичко е готово, продължавате да резервирате след седмици, заявките за теглене се връщат в баланса ми.

Достатъчно е, придържай се към това,

какво обещава вашето казино.




Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

За съжаление се зарадвах скоро, тъй като Icecasino се върна към ужасните си начини, след като изпратих имейл, в който се казваше, че документите са добри, че вече не са необходими, поисках да изтегля средствата си. След като направите това, този имейл отново иска банкови документи. Имам чувството, че ме водят в кръг, как мога да получа парите си? file

Автоматичен превод:
starkcatherineamy
преди 1 година

О, това е повече от ужасен приятелю.

Чувствам се с теб, те направиха подобни неща с мен, трябваше да кача селфито си от mastercard, мисля, до три пъти, въпреки че акаунтът ми беше потвърден и всички документи бяха приети дълго време преди това.

Ако приемат поне третото качване, тогава по всяко време по време на вашата действителна заявка за теглене, вие мислите, че най-накрая можете да дишате дълбоко, след това те изтриват вашите заявки и изпращат парите обратно към баланса на вашата сметка, след като вие изчакахте, както в моя действителен случай, почти 10 работни дни за 4500€, върнаха почти всичко обратно към баланса на сметката ми.

Току-що получих 1000 € от 4500 €

Признавам, че чрез този изтощителен нервен процес и безброй разочаровани чатове, след като те върнаха парите обратно в баланса ми след толкова много дни, играх отново, със сигурност, с около 1600 €, и ги загубих, тази малка част, със сигурност накрая, моя грешка, трябваше да чакам още няколко седмици за парите си по кредитната си карта, може би😇😂gracias muchas!!!

Сега все още има 1600 € в почивка в работен процес, поискани за изплащане в портфейла на jeton.

Трябва да съм развълнуван, какво е необходимо 😔

Те трябва да плащат на сестра, най-накрая трябва


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, съгласен съм, че са ужасни, тъй като след това ми казват да се оттегля от визата си, но те не предлагат това, така че предполагам, че съм отново на квадрат 1. Нелепо

Автоматичен превод:
silentstorms80
преди 1 година

Каква история за чуване! 😕

От това, което знам досега, това конкретно казино е наистина проактивно чрез Центъра за разрешаване на жалби . Така че силно ви съветвам да изпратите такъв точно тук .

Наистина съм убеден, че има начин да го преодолеем!

Какво казваш?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, съгласен съм, че са ужасни, тъй като след това ми казват да се оттегля от визата си, но те не предлагат това, така че предполагам, че съм отново на квадрат 1. Нелепо

Автоматичен превод:
преди 1 година

Радвам се да видя, че си успял да изпратиш жалбата. Въпреки че не разбирам какво се случва с теб или с другия играч, мисля, че беше добра стъпка. Нямам търпение да видя докъде ни води тази жалба , честно казано. 🤔


Автоматичен превод:
silentstorms80
преди 1 година

Е, желанието ми най-накрая се сбъдна, така че се надявам да получите същото като мен. След като им дадох моята банкова информация и номер на сметка в PDF вместо екранна снимка. Най-накрая получих парите си минус 2,60, които оставих в сметката. Просто си помислих да оставя малко назад, така че може би си мислят, че ще се върна. Така че сложих 30, получих 160 не ужасно голяма сума, но добра възвръщаемост, която най-накрая в моята банка. О, да, вече съм официално потвърден. Успех, дръж ни в течение какво се случва с теб.


Катрин Ейми Старк


Автоматичен превод:
starkcatherineamy
преди 1 година

Така че е чудесно, че най-накрая успяхте да получите парите си и също така да потвърдите акаунта си. 🎉😊

Надявам се, че ще имате по-добро изживяване оттук нататък. Засега ще изчакаме да видим дали другият играч ще успее да направи същото.

Но въпросът ми е дали ще продължите да играете в казиното след този инцидент или ще прибегнете до някое друго казино?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Момчета, чудя се защо това казино има рейтинг 10/10. Ами има оформление и много игри за избор и бонус оферти ..добре.

Но тегленията отнемат цяла вечност и мисля, че тук има слаби трикове. Поисках два пъти тегления и парите все още бяха в сметката ми за игра след 3, 4 часа. Разбира се, това е трик играчът да се отегчи от чакането и да играе повече, докато балансът достигне нула. Това ми се случи два пъти. Имах 1100 евро, спечелени честно чрез хазарт в моята сметка, поисках теглене и тъй като не беше обработено след няколко часа, заложих всичко, докато не получа средства по сметката си. И това се повтори, когато имах 250 евро в сметката си. Това е нисък трик и аз не харесвам казината, които използват този вид трикове. Например Energy Casino е много сериозно, тъй като веднага щом поискате да изтеглите парите изчезват от сметката ви след 30 секунди. Това е сериозно. Аз съм извън леденото казино. За един месец, поради този вид ниски трикове, губя шанс да спечеля наградите си (поне около 1000 евро), които трябва да бъдат заслужени след сумите, които депозирах редовно, през 1 месец. В крайна сметка този вид казина са щастливи, когато играчите депозират и затова предлагат толкова примамливи бонуси всеки ден, но се затрудняват кога е моментът за изплащане на играча. Това е схема и тактика за тези неща.

Автоматичен превод:
filipemartins6
преди 1 година

Здравейте.

И аз се питах същото. Виждам съвсем логично обяснение.

Това казино винаги - в 100% от случаите, разглежда оплакванията на играчите чрез нашия център за разрешаване на проблеми (което е възхитително. )

Така че, дори ако се сблъскате със забавено плащане, подаването на жалбата тук ще ви помогне, ако не сте нарушили никакви правила по пътя.

За съжаление, второто нещо е, че даваме на всички казина 14 пълни дни, за да проверят историята на игрите в акаунта и да продължат с изплащането. Само след като спрем чрез жалбата

Това е най-сложната част, защото в същото време чувствам, че 14 пълни дни са твърде много за моя вкус.

Освен това скоростта на теглене обикновено не е измерима за нас; следователно не е част от индекса за безопасност.

Това означава, че в момента сме сигурни, че ще ви бъде платено в казиното с резултат 10/10, но не можем да кажем кога в този случай.

Прочетете тези ръководства, за да научите повече подробности за Центъра за разрешаване на проблеми, последствията от жалбите и как преглеждаме казината .

Честно казано, ако изиграете баланса си далеч поради няколкочасово забавяне в процеса на теглене, изобщо не бих нарекъл това мръсна практика на казиното. Бих казал, че трябва да укротите страстта си към хазарта.🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

сега, честно казано, какво прави този сайт 10/10? вижте кой го е прегледал.. това е само сайт 10/2 дори и с добри намерения.. Кълна се, че не разбирам казино гуруто... най-лошите сайтове получават най-добри ревюта.. като този... това е кофти сайт както си е.. нищо, че не го дава, не може да се играе.. не е за вярване как такива сайтове имат лиценз..

Автоматичен превод:
Novcsi87
преди 1 година

Съжалявам, но няма да пиша всичко отново.

Бихте ли любезно прочетете последните няколко страници от тази тема със специално време за моите отговори? Всичко е там...

Пропускам обаче жалбата ви срещу IceCasino. Нуждаете се от помощ?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Преди 3 дни поисках теглене в сайта на ICECASINO, но досега не са го депозирали. Поисках информация в чата и ми казаха, че до 5 работни дни, смятах, че е абсурдно, защото играя в други казина и тегленията са много по-бързи, като казино VERA&JOHN. ICECASINO е добър за игра, има много бонуси, всеки ден, но тегленето отнема много време, което го затруднява.

Автоматичен превод:
1...20 21 22...28
Отидете на страницаот 28 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини