Изглежда, че вече й отговорихте, нали? Просто трябва да напишете в жалбата и тя ще я види и ще отговори, когато има възможност
It seems you already replied to her right? You just have to write within the complaint and she will see it and reply when she has the chance to
Благодаря. Да, разбрах, но благодаря за отговора
Thanks. Yes I figured it out but thank you for replying
Здравейте, според жалбата забелязах, че имате проблем с тегленето на пари. Вече имате потвърдена сметка, но проблемът изглежда е, че казиното продължава да иска банкова информация от вас. Това вярно ли е ? Вашият случай се проточи вече месец, което според мен не е приятна ситуация.
Означава ли обаче, че трябва да предоставите на казиното още документи? Или какъв точно е проблемът, който ви пречи да получите парите си?
Hi, according to the complaint I noticed that you have a problem with withdrawing money. You already have a verified account, but the issue seems to be that the casino keeps asking for banking information from you. Is that right ? Your case has been dragging on for a month, which I think is not a pleasant situation.
However, does it mean that you need to provide the casino with some more documents ? Or what exactly is the problem that is preventing you from getting your money ?
Сметката ми казва, че е потвърдена и всичко, което поискам, за да изтегля средствата си, те искат банкова екранна снимка на името и номера на сметката ми. Изпратих им това, което искаха, но никога не се промени, те продължаваха да искат едно и също нещо отново и отново. До днес отворих имейла си и най-накрая намерих това
My account says verified and everything I request to withdraw my funds they ask for a bank screenshot of my name and account number I sent them what they wanted but it never changed they kept asking for the same thing over and over. Until today I opened my email and finally found this
Актуализация: Днес е 20 октомври
На 10 октомври кандидатствах за изплащане на 4500 евро.
Отмених и загубих €300.
Миналата седмица беше 1x400, 2 дни по-късно отново беше 400€ и след уикенда тази седмица получих 200€, общо 1000€ получени.
Минаха 10 дни от кандидатстването!!
Имах огромни фанфари и безкрайни диалози с чата.
Винаги сте сигурни, че трябва да изчакате и няма да бъдете измамени.
Днес е 20 октомври и тази сутрин, въпреки че уж обработката вече е при външния доставчик, те просто анулираха 800 € (2 ID на ТРАНЗАКЦИИ) и ги върнаха обратно в баланса, за да играят с 👁️🧠🧠🧠😡😡😡I' смрадливо ядосан. Все казват, не се притеснявайте, с тази сума максимум 5 работни дни, след това парите ще бъдат налични отново с 5 дни период на изчакване от някой външен доставчик.
И аз го приех и зачаках!!!
Моята Mastercard беше добре, винаги отиваше към тази карта.
Сега пак казват технически проблеми и не сме виновни ние.
Днес минаха 10 дни.
2000 евро все още липсват.
€800, които те просто, аз го наричам стратегически, кредитираха обратно в баланса ми днес, без никаква правдоподобна и законна причина, бяха налични за плащане от 8 работни дни и те просто ги кредитираха обратно.
С тази драма напълно загубих доверието си в политиката за изплащане на това казино.
Защо причинявате това на лоялните си клиенти?
Все още получавам 2000 евро.
Днес са 8 работни дни!!!
Вие просто изпращате пари обратно към баланса, който е бил в изплащането в продължение на 8 работни дни😡😡😡
След това чакате помощ в чата, помощ изглежда има, служител изглежда се старае.
След като изчакате 25 минути, моля, изчакайте, ще проверя. Той всъщност казва ли, че съжалява, че съм попаднал в такава ситуация и че изплащането понякога може да отнеме повече време от максимума, посочен в правилата и условията. 😡😡😡😱 О, да 😂😂😂😂
Момче, не съм тук точно преди сто, не, съвсем различни числа. ПРОКЛЕТ
Искам всички тук да знаят колко сложен е процесът тук😰
Просто искам най-накрая да имам моите 2000 евро.
Адски разочароващо е.
В понеделник ще докладвам!!!
Всеки детайл, обещавам, ICECASINO
Исках да ти направя реклама, толкова се зарадвах на моята малка печалба😰
Update: Today is October 20th
On October 10th I applied for €4500 to be paid out.
I canceled and lost €300.
Last week it was 1x400, 2 days later it was 400€ again and after the weekend this week I received 200€, a total of 1000€ received.
It's been 10 days since the application!!
I had a huge fanfare and endless dialogues with the chat.
You are always assured that you should wait and you won't be cheated.
Today is October 20th and this morning, even though the processing is supposedly already with the external provider, they simply canceled €800 (2 TRANSACTION ID s) and put it back on the balance to play with 👁️🧠🧠🧠😡😡😡I'm stinking angry. They keep saying, don't worry, with this amount a maximum of 5 working days, then the money will be available again with a 5-day waiting period from some external provider.
I accepted that too and waited!!!
My Mastercard was fine, it always went to this card.
Now they say technical problems again, and it's not our fault.
10 days have passed today.
€2000 is still missing.
The €800 that they simply, I call it strategically, credited back to my balance today, without any plausible and legitimate reason, has been available for payment for 8 working days, and they simply credit it back.
With this drama I have completely lost my trust in the payout policy of this casino.
Why are you doing this to your loyal customers?
I still get €2000.
Today is 8 working days!!!
You simply post money back to the balance that has been in the payout for 8 working days😡😡😡
Then you wait for help in the chat, help seems to be there, an employee seems to be trying hard.
After waiting for 25 mins, please wait, I will check. Does he actually say that he is sorry that I got into such a situation and that the payout can sometimes take longer than the maximum stipulated in the terms and conditions. 😡😡😡😱 Oh yeah 😂😂😂😂
Boy, I'm not here just before a hundred, no, completely different numbers. DAMNED
I want everyone here to know how sophisticated the process is here😰
I just want to finally have my €2000.
It's so damn disappointing.
I will report on Monday!!!
Every detail, I promise, ICECASINO
I wanted to advertise for you, I was so happy about my little win😰
Update: Heute ist der 20.oktober
Am 10.oktober habe ich 4500€ zur Auszahlung beantragt.
300€ habe ich storniert und verspielt.
Letzte Woche sind 1x400, 2 Tage später wieder 400€ und nach dem Wochenende diese Woche habe ich 200€ erhalten, insgesamt 1000€ erhalten.
Der Antrag ist 10 Tage her!!
Ich hatte ein riesentamtam und Dialoge ohne Ende mit dem Chat.
Man bekommt immer wieder versichert, man solle warten, und man wird nicht betrogen.
Heute ist der 20. Oktober und sie haben heute morgen, obwohl die bearbeitung schon beim externen Anbieter angeblich ist, einfach 800€ storniert, (2 TRANSAKTIONSID s) und wieder zum spielen auf die Balance zurückgebucht 👁️🧠🧠🧠😡😡😡ich bin stink wütend. Sie sagen immer wieder, machen sie sich keine Sorgen, bei diesem Betrag maximal 5 Werktage, dann ist das Geld nochmal mit 5 Tage Wartezeit, bei irgendeinem externen Anbieter.
Auch das habe ich hingenommen und gewartet!!!
Meine Mastercard alles okay, es ging immer auf diese karte.
Jetzt sagen sie wieder technische Probleme, und es liegt nicht an uns.
Heute sind 10 Tage vergangen.
2000€ fehlen immer noch.
Die 800€ die sie mir heute einfach, ich nenne es strategisch, ohne plausible und legitimen Grund zurückgebucht haben auf die Balance standen seit 8 Werktagen zur Auszahlung bereit, und sie buchen es es einfach zurück.
Ich habe komplett mit diesem Drama mein Vertrauen in die Auszahlungs Politik dieses casinos verloren.
Warum macht ihr das mit euren treuen Kunden.
Ich bekomme noch 2000€.
Heute sind 8 Werktage um.!!!
Ihr bucht einfach Geld zurück auf die Balance, dass seit 8 Werktagen in der Auszahlung steht😡😡😡
Dann wartet man im Chat auf Hilfe, Hilfe scheint gegeben, ein Mitarbeiter wirkt bemüht.
Nachdem man 25 min. Wartet, bitte warten Sie, ich überprüfe. Kommt der tatsächlich damit, dass es ihm leid tut, dass ich in eine solche Situation geraten bin, und dass die Auszahlung zugegebenermaßen auch mal länger dauern kann, als die AGB maximal festlegen. 😡😡😡😱 Achso 😂😂😂😂
Junge, ich bin nicht kurz vor hundert hier gerade, nein ganz andere zahlen. VERDAMMT
ICH möchte, dass das jeder hier weiss wie raffiniert hier vorgegangen wird😰
Ich möchte nur meine 2000€ endlich haben.
Es, ist so verdammt enttäuschend.
Ich werde Montag berichten!!!
Jede Einzelheiten, das verspreche ich, ICECASINO
ICH wollte werben für euch, so glücklich war ich über meinen kleinen Gewinn😰
Здравейте, даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене, така че мисля, че подаването на жалба е точно зад ъгъла.
Ето връзката:https://casino.guru/complaints/all
Мисля, че преминаваш през доста трудна ситуация и разбирам, че си разочарован. Най-доброто нещо, което можете да направите, е да напишете нова публикация за всяка актуализация, така че да не се изгуби сред старите отговори.
Както и да е, надявам се това да се разреши възможно най-скоро и да си получите парите, но също така мисля, че вероятно ще се наложи жалба. Уведомете ни, ако го направите и ако чуете нещо ново.
Hi, we give casinos 14 days to resolve a withdrawal, so I think the filing of a complaint is just around the corner.
Here is the link: https://casino.guru/complaints/all
I think you're going through a pretty difficult situation and I understand you're frustrated. The best thing to do would be to write a new post for each update, so that it doesn't get lost among the old replies.
Anyway, I hope this will be resolved as soon as possible and you will get your money, but I also think that a complaint will probably be necessary. Let us know if you do and if you hear anything new.
Сметката ми казва, че е потвърдена и всичко, което поискам, за да изтегля средствата си, те искат банкова екранна снимка на името и номера на сметката ми. Изпратих им това, което искаха, но никога не се промени, те продължаваха да искат едно и също нещо отново и отново. До днес отворих имейла си и най-накрая намерих това
My account says verified and everything I request to withdraw my funds they ask for a bank screenshot of my name and account number I sent them what they wanted but it never changed they kept asking for the same thing over and over. Until today I opened my email and finally found this
Отлично, така че проверката беше успешна. Бихте ли ни уведомили как върви ситуацията около тегленето и дали сте успели или има ли проблеми? Мисля, че може да бъде полезно и за други играчи.
Ще чакам и ще се надявам на добри новини. 🙂
Excellent so the verification was successful. Could you let us know how the situation around the withdrawal is going and if you succeeded or if there are any problems ? I think it could be useful for other players as well.
I will wait and hope for good news. 🙂
върнах се
Днес е понеделник, 23 октомври!!
На 10 октомври 2023 г. поисках да ми бъдат изплатени 4500 евро. Те бяха напълно разделени на транзакции от €400, €200 и €100 от казиното към предполагаемия външен доставчик на плащания. Трябва да се подчертае, че поисках изплащането към моята Mastercard както обикновено.
Търпях деноминациите в дребни транзакции без никакво правдоподобно обяснение.
След седмица чакане получих общо 1000 евро изплатени.
След това нищо не дойде. Имах няколко разговора поради предполагаеми технически затруднения и трябва да изчакам, максималното време за изчакване още не е изтекло.
Миналия петък на 20 октомври се свързах с вас относно времето за изчакване. Чакам изплащането от 10 октомври.
Увериха ме, че всичко е наред и зависи само от външния доставчик на плащания. 😡
В този ден, по-малко от час по-късно, внезапно получих 800 евро от 4500 евро, които бях поискал за изплащане, отхвърлени в историята на плащанията и нахално кредитирани обратно в баланса ми в казиното, готов за игра😡😡😡.
Също така този незабавен въпрос ЗАЩО правите това?
Отново кратък отговор, тук виждаме само технически затруднения, нямаме повече информация.!!!
Днес е 23 октомври, понеделник
Тази сутрин се свързах отново с чата и отново попитах за местонахождението на изплащането, което поисках преди много време.
Директният отговор отново беше, като бот, съжаляваме, че сте попаднали в такава ситуация, не се притеснявайте, ще си получите парите. Това е само външен доставчик на плащания. Наредихме вашето плащане там. Моля, изчакайте 😂😡😡
Напълно бягат от отговорност, не е за вярване с тази класация.
Миналата седмица служителка в чата ми предложи, че ако има някакви проблеми, тя може да ми даде разписка за моите печалби😂😂😡😡😡 те са болка в задника, съжалявам.
И така, днес, след този нов чат разговор, след почти 20 минути, €400 отново бяха отхвърлени от казиното и резервирани обратно в баланса на казиното в историята на плащанията.
Всичко започна на 10 октомври, когато поисках изплащането, получих €1000 до 23 октомври, остатъкът до голяма степен беше кредитиран обратно в баланса до днес.!!!
Това е всичко, което имам и това наистина ме ядосва.
Това казино не е получавало оценка 10/10 от 50 живота.
Това е легендарна подигравка, несравнима за всички играчи.
Все още получавам 2000€, скъпо ICE CASINO!!!
Изминаха 2 седмици, моята Mastercard, моят портфейл Jeton, всичко е готово, продължавате да резервирате след седмици, заявките за теглене се връщат в баланса ми.
Достатъчно е, придържай се към това,
какво обещава вашето казино.
I am back
Today is Monday October 23rd!!
On October 10th, 2023 I requested €4500 to be paid out. These were completely broken down into €400, €200 and €100 transactions from the casino to the supposedly external payment provider. It should be emphasized that I requested the payout to my Mastercard as normal.
I put up with the denominations in small transactions without any plausible explanation.
After a week of waiting, I received a total of €1000 paid out.
After that nothing came. I had a number of chats because of supposed technical difficulties and I should wait, the maximum waiting time wasn't over yet.
Last Friday on October 20th I got back to you about the waiting time. I've been waiting for the payout since October 10th.
I was assured that everything was fine and that it was just up to the external payment provider. 😡
On that day, less than an hour later, I suddenly had €800 of the €4,500 I had requested for payout rejected in the payment history and cheekily credited back to my casino balance, ready to play😡😡😡.
Also this immediate question about WHY are you doing this?
Again the succinct answer, we can only see technical difficulties here, we don't have any more information.!!!
Today is October 23rd, a Monday
This morning I contacted the chat again and asked again about the whereabouts of the payout I requested a long time ago.
The direct response was again, like a bot, we're sorry you got into such a situation, don't worry, you'll get your money. It's just the external payment provider. We have ordered your payment there. Please wait 😂😡😡
They are completely shirking their responsibility, it's unbelievable with this rating.
Last week a chat employee offered me that if there were any problems, she could give me a receipt for my winnings😂😂😡😡😡 they are a pain in the ass, sorry.
So, today, after this new chat conversation, after almost 20 minutes, €400 was again rejected by the casino and booked back into the casino balance in the payment history.
This all started on October 10th when I requested the payout, I have received €1000 by October 23rd, the rest has largely been credited back to the balance until today.!!!
That's all I got, and it makes me really angry.
This casino has not earned a 10/10 rating in 50 lifetimes.
This is a legendary mockery, unparalleled, for all players.
I still get 2000€ dear ICE CASINO!!!
2 weeks have passed, my Mastercard, my Jeton Wallet, everything is ready, you keep booking after weeks, the withdrawal requests back to my balance.
It's enough, stick to this,
what your casino promises.
Ich bin zurück
Heute ist Montag der 23.Oktober!!
Am 10.10.23 beantragte ich 4500€ zur Auszahlung. Diese wurden komplett gestückelt in 400€ 200€ und 100€ Transaktionen vom casino an den angeblich externen zahlungsanbieter angewiesen, man betone ich habe die Auszahlung ganz regulär auf meine Mastercard beantragt.
Habe ich mir ohne plausible Erklärung gefallen lassen,die Stückelungen in Klein Transaktionen.
Nach einer Woche Wartezeit hatte ich insgesamt 1000€ davon ausgezahlt bekommen.
Danach kam nichts mehr ich hatte etliche Chats, wegen angeblich technischen Schwierigkeiten und ich solle warten, die maximale Wartezeit wäre noch nicht vorbei.
Letzten Freitag am 20.oktober meldete ich mich zurück wegen der verstrichenen Wartezeit. Ich wartete immerhin seit 10.oktober auf die Auszahlung.
Man versicherte mir, es wäre alles in Ordnung, es läge nur noch beim externen Zahlungsanbieter. 😡
An diesem Tag, es dauerte keine Stunde später hatte ich von meinen damals zur Auszahlung beantragten 4500€ plötzlich wieder 800€ abgelehnt in der zahlungshistorie und frech zurückgebucht auf meine casino balance, bereit zum spielen😡😡😡.
Auch dieses sofortige Nachfragen, auf das WARUM, macht ihr das?
Wieder die lapidare Antwort, wir können hier nur technische Schwierigkeiten einsehen, mehr Informationen haben wir nicht.!!!
Heute ist der 23.oktober, ein Montag
Ich habe heute morgen, wieder den chat kontaktiert, und erneut nach dem Verbleib meiner vor langer Zeit beantragten Auszahlung, nachgefragt.
Die direkte Antwort war wieder, wie ein Bot, es tut uns leid, dass sie in eine solche Situation geraten sind, machen sie sich keine Sorgen, sie bekommen ihr Geld. Es liegt nur am externen Zahlungsanbieter. Wir haben Ihre Auszahlung dort in Auftrag gegeben. Bitte warten Sie 😂😡😡
Die ziehen sich komplett aus der Verantwortung, es ist nicht zu fassen, mit dieser Bewertung.
Letzte Woche hatte mir eine Chatmitarbeiterin noch angeboten, falls, es zu Problemen kommen würde, könnte sie mir eine Quittung ausstellen, über meine Gewinne😂😂😡😡😡 die schnüren einem den Hals zu, Entschuldigung bitte.
So, heute, nach diesem erneuten Chatgespräch waren nach knapp 20minuten verstrichener Zeit, wieder 400€ vom Casino abgelehnt, in der zahlungshistorie, wieder zurück auf die Casino Balance gebucht worden.
Dies alles begann am 10.oktober, als ich die Auszahlung beantragte, ich habe bis heute dem 23.oktober 1000€ erhalten, der Rest wurde bis heute, zum Großteil immer wieder erneut auf die Balance zurückgebucht.!!!
Mehr habe ich nicht bekommen, und es macht mich stink wütend.
Dieses Casino hat in 50 Leben keine Bewertung von 10/10 Punkten verdient.
Das ist ein sagenhafter Hohn, der seinesgleichen sucht, an alle Spieler.
Ich bekomme noch 2000€ liebes ICE CASINO!!!
2 Wochen sind rum, meine Mastercard, mein Jeton Wallet, alles steht bereit, ihr bucht immer wieder nach Wochen, die Auszahlungsanträge zurück auf meine Balance.
Es reicht, haltet euch an das,
was euer Casino verspricht.
За съжаление се зарадвах скоро, тъй като Icecasino се върна към ужасните си начини, след като изпратих имейл, в който се казваше, че документите са добри, че вече не са необходими, поисках да изтегля средствата си. След като направите това, този имейл отново иска банкови документи. Имам чувството, че ме водят в кръг, как мога да получа парите си?
Unfortunately I got happy to soon as Icecasino is back to its terrible ways after sending an email saying documents were all good nomore needed I asked to withdraw my funds. After doing so this email asking for bank documents once again. I feel like im being led in circles how do i ever get my money?
О, това е повече от ужасен приятелю.
Чувствам се с теб, те направиха подобни неща с мен, трябваше да кача селфито си от mastercard, мисля, до три пъти, въпреки че акаунтът ми беше потвърден и всички документи бяха приети дълго време преди това.
Ако приемат поне третото качване, тогава по всяко време по време на вашата действителна заявка за теглене, вие мислите, че най-накрая можете да дишате дълбоко, след това те изтриват вашите заявки и изпращат парите обратно към баланса на вашата сметка, след като вие изчакахте, както в моя действителен случай, почти 10 работни дни за 4500€, върнаха почти всичко обратно към баланса на сметката ми.
Току-що получих 1000 € от 4500 €
Признавам, че чрез този изтощителен нервен процес и безброй разочаровани чатове, след като те върнаха парите обратно в баланса ми след толкова много дни, играх отново, със сигурност, с около 1600 €, и ги загубих, тази малка част, със сигурност накрая, моя грешка, трябваше да чакам още няколко седмици за парите си по кредитната си карта, може би😇😂gracias muchas!!!
Сега все още има 1600 € в почивка в работен процес, поискани за изплащане в портфейла на jeton.
Трябва да съм развълнуван, какво е необходимо 😔
Те трябва да плащат на сестра, най-накрая трябва
Oh this his more than horrible my friend.
I feel with yu, they did similar things with me, I had to upload my mastercard selfie, I think, up to three times, though my account was verified and all documents long time accepted before.
If they at least accept the third upload then anytime during yur actual withdrawal request, yu think yu finally can breathe deep, then they delete yur requests and send the money back to yur account balance, after yu waited, as in my actual case, nearly 10 working days for 4500€,they sent it almost all back to my account balance.
I just got 1000€ from 4500€
I admit through this nerve exhausting process and uncountable frustrated chats after they sent the money back to my balance after so many days, I played again, for sure, with about 1600€, and lost it, this little part, surely at the end, my fault, I should ve waited some weeks longer for my money on my credit card, maybe😇😂gracias muchas!!!
Now there are still 1600€ resting in working process, requested to pay out on jeton wallet.
I should be excited, what it takes 😔
They hav to pay sister, they finally should
Е, съгласен съм, че са ужасни, тъй като след това ми казват да се оттегля от визата си, но те не предлагат това, така че предполагам, че съм отново на квадрат 1. Нелепо
Well I agree they are horrible as they than tell me to withdraw to my visa only they don't offer that so I guess I'm back at square 1. Ridiculous
Каква история за чуване! 😕
От това, което знам досега, това конкретно казино е наистина проактивно чрез Центъра за разрешаване на жалби . Така че силно ви съветвам да изпратите такъв точно тук .
Наистина съм убеден, че има начин да го преодолеем!
Какво казваш?
What a story to hear! 😕
From what I know so far, this particular casino is really proactive via the Complaint Resolution Center. So, I strongly advise you to submit one right here.
I'm truly convinced there is a way to get it through!
What do you say?
Е, съгласен съм, че са ужасни, тъй като след това ми казват да се оттегля от визата си, но те не предлагат това, така че предполагам, че съм отново на квадрат 1. Нелепо
Well I agree they are horrible as they than tell me to withdraw to my visa only they don't offer that so I guess I'm back at square 1. Ridiculous
Радвам се да видя, че си успял да изпратиш жалбата. Въпреки че не разбирам какво се случва с теб или с другия играч, мисля, че беше добра стъпка. Нямам търпение да видя докъде ни води тази жалба , честно казано. 🤔
I'm glad to see you've managed to submit the complaint. Though I do not understand what's happening to you or to the other player, I think it was a good step to take. I'm eager to see where this complaint leads us, to be honest. 🤔
Е, желанието ми най-накрая се сбъдна, така че се надявам да получите същото като мен. След като им дадох моята банкова информация и номер на сметка в PDF вместо екранна снимка. Най-накрая получих парите си минус 2,60, които оставих в сметката. Просто си помислих да оставя малко назад, така че може би си мислят, че ще се върна. Така че сложих 30, получих 160 не ужасно голяма сума, но добра възвръщаемост, която най-накрая в моята банка. О, да, вече съм официално потвърден. Успех, дръж ни в течение какво се случва с теб.
Катрин Ейми Старк
Well my wish finally came true so I'm hoping you get the same as I did. After giving them my bank info and account number by PDF instead of a screen shot. I finally have gotten my money minus the 2.60 I left in the account. I just thought leave a bit behind so maybe they think I'm coming back. So I put in 30 got 160 not a terribly big amount but a nice return that finally in my bank. Oh yes and I am officially verified now. Good luck keep us abreast of what's happening with you.
Catherine Amy Stark
Така че е чудесно, че най-накрая успяхте да получите парите си и също така да потвърдите акаунта си. 🎉😊
Надявам се, че ще имате по-добро изживяване оттук нататък. Засега ще изчакаме да видим дали другият играч ще успее да направи същото.
Но въпросът ми е дали ще продължите да играете в казиното след този инцидент или ще прибегнете до някое друго казино?
So it's great that you finally managed to get your money and also verify your account. 🎉😊
I hope you will have a better experience from now on. For now, we will wait to see if the other player manages to do the same.
But my question is, will you still be playing in the casino after this incident or will you resort to some other casino ?
Момчета, чудя се защо това казино има рейтинг 10/10. Ами има оформление и много игри за избор и бонус оферти ..добре.
Но тегленията отнемат цяла вечност и мисля, че тук има слаби трикове. Поисках два пъти тегления и парите все още бяха в сметката ми за игра след 3, 4 часа. Разбира се, това е трик играчът да се отегчи от чакането и да играе повече, докато балансът достигне нула. Това ми се случи два пъти. Имах 1100 евро, спечелени честно чрез хазарт в моята сметка, поисках теглене и тъй като не беше обработено след няколко часа, заложих всичко, докато не получа средства по сметката си. И това се повтори, когато имах 250 евро в сметката си. Това е нисък трик и аз не харесвам казината, които използват този вид трикове. Например Energy Casino е много сериозно, тъй като веднага щом поискате да изтеглите парите изчезват от сметката ви след 30 секунди. Това е сериозно. Аз съм извън леденото казино. За един месец, поради този вид ниски трикове, губя шанс да спечеля наградите си (поне около 1000 евро), които трябва да бъдат заслужени след сумите, които депозирах редовно, през 1 месец. В крайна сметка този вид казина са щастливи, когато играчите депозират и затова предлагат толкова примамливи бонуси всеки ден, но се затрудняват кога е моментът за изплащане на играча. Това е схема и тактика за тези неща.
Guys, I wonder why this Casino has rating 10/10. Well it has layout and plenty games to choose and bonus offers ..okay.
But withdraws take forever and I think there is kind of low tricks here. I requested twice withdraws and the money was still on my account to play after 3, 4 hours. Of course that is a trick to player get bored of waiting and play more until get balance to zero. That happened me twice. I had 1100eur earned fairly by gambling on my account ,requested withdraw and as was not processed after few hours I gamble it all until get no funds on my account. And it happened again when I had 250eur on my account. That is a low trick and I don't like Casinos that use that kind of tricks. For example Energy Casino is a very serious one, as soon you request withdraw the money vanish from your account after 30.sec .That is serious. I am out Ice Casino. In one month because that kind of low tricks I loose chance of earning my prizes (around 1000eur at least)that should be deserved after the amounts I deposited regularly, during 1 month. In the end these kind of casinos are happy when players deposit and that's why offer so tempting bonus everyday, but struggles when is the moment of paying out to the player. Its a scheme and tactics these kind of things.
Здравейте.
И аз се питах същото. Виждам съвсем логично обяснение.
Това казино винаги - в 100% от случаите, разглежда оплакванията на играчите чрез нашия център за разрешаване на проблеми (което е възхитително. )
Така че, дори ако се сблъскате със забавено плащане, подаването на жалбата тук ще ви помогне, ако не сте нарушили никакви правила по пътя.
За съжаление, второто нещо е, че даваме на всички казина 14 пълни дни, за да проверят историята на игрите в акаунта и да продължат с изплащането. Само след като спрем чрез жалбата
Това е най-сложната част, защото в същото време чувствам, че 14 пълни дни са твърде много за моя вкус.
Освен това скоростта на теглене обикновено не е измерима за нас; следователно не е част от индекса за безопасност.
Това означава, че в момента сме сигурни, че ще ви бъде платено в казиното с резултат 10/10, но не можем да кажем кога в този случай.
Прочетете тези ръководства, за да научите повече подробности за Центъра за разрешаване на проблеми, последствията от жалбите и как преглеждаме казината .
Честно казано, ако изиграете баланса си далеч поради няколкочасово забавяне в процеса на теглене, изобщо не бих нарекъл това мръсна практика на казиното. Бих казал, че трябва да укротите страстта си към хазарта.🙏
Hello.
I was asking myself the same thing. I see quite a logical explanation.
This casino always - in 100% of cases, addresses players' complaints through our resolution center (which is admirable. )
So, even if you deal with a delayed payment, submitting the complaint here, will help if you have not broken any rules along the way.
Sadly, the second thing is that we allow all casinos 14 full days to verify the account gaming history and proceed with the payout. Only after we stop in through the complaint
This is the most tricky part because, at the same time, I feel that 14 full days are far too much for my taste.
Additionally, withdrawal speed is not generally measurable for us; hence, it is not part of the safety index.
It means we are currently certain you will be paid at the casino with a score of 10/10, yet we cannot say when in this case.
Read these guides to find out more details about the Resolution Center, the consequences of complaints, and how we review casinos.
To be honest, if you play your balance away due to a few hour's delay in the withdrawal process, I would not call that a casino's dirty practice at all. I would say you should tame your passion for gambling.🙏
сега, честно казано, какво прави този сайт 10/10? вижте кой го е прегледал.. това е само сайт 10/2 дори и с добри намерения.. Кълна се, че не разбирам казино гуруто... най-лошите сайтове получават най-добри ревюта.. като този... това е кофти сайт както си е.. нищо, че не го дава, не може да се играе.. не е за вярване как такива сайтове имат лиценз..
now honestly what makes this a 10/10 site?check it out who reviewed it.. it's only a 10/2 site even with good intentions.. I swear I don't understand the casino guru... the worst sites get the best reviews.. like this one... it's a crap site as it is.. nothing it doesn't give it, it's unplayable.. it's unbelievable how such sites have a license..
Съжалявам, но няма да пиша всичко отново.
Бихте ли любезно прочетете последните няколко страници от тази тема със специално време за моите отговори? Всичко е там...
Пропускам обаче жалбата ви срещу IceCasino. Нуждаете се от помощ?
I'm sorry, but I won't write it all down again.
Could you kindly read the last few pages of this thread with a special time for my responses? It's all there...
I'm missing your complaint against IceCasino, though. Need some help?
Преди 3 дни поисках теглене в сайта на ICECASINO, но досега не са го депозирали. Поисках информация в чата и ми казаха, че до 5 работни дни, смятах, че е абсурдно, защото играя в други казина и тегленията са много по-бързи, като казино VERA&JOHN. ICECASINO е добър за игра, има много бонуси, всеки ден, но тегленето отнема много време, което го затруднява.
3 days ago I requested a withdrawal on the ICECASINO website, but so far they haven't deposited it. I asked for information in the chat and they told me that up to 5 business days, I thought it was absurd because I play in other casinos and withdrawals are much faster, such as the VERA&JOHN casino. ICECASINO is good to play, there are lots of bonuses, every day, but it takes a long time to make a withdrawal, which makes it difficult.
Há 3 dias solicitei um saque no site ICECASINO , porém até agora não me depositaram. Pedi informações no chat e me disseram que até 5 dias úteis, achei um absurdo pois jogo em outros casinos e é bem mais rápido os saques , exemplo o casino VERA&JOHN. O ICECASINO é bom pra jogar , tem muitos bônus, todos os dias , mas é muito demorado pra fazer um saque, aí fica difícil.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.