ФорумКазинаIceCasino - обща дискусия

IceCasino - обща дискусия (страница 27)

преди 2 години от nadineanders81
|
60159 преглеждания 535 отговора |
|
1...26 27
Добавете пост
silentstorms80
преди 2 месеца

Мисля, че и аз бих разсъждавал по същия начин и бих предпочел да не играя в казина, ако се случи такава неприятност. Така или иначе, казиното винаги има предимство пред играча, който обикновено губи парите си там накрая, така че разбирам чувствата ви.

Ако обаче някога почувствате, че казиното ви е измамило или е направило нещо нечестно, тогава не се колебайте да се свържете или да подадете жалба, защото от една страна ние ще се опитаме да ви помогнем, а ако не се получи и казиното не се опитва да направи нищо по отношение на ситуацията, тогава това може да бъде отразено в индекса за безопасност.

Надяваме се, че нищо подобно няма да е необходимо и вашият опит ще бъде положителен.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Да, това е само причината. Те просто казаха, че трябва да видят този бърз трансфер, за да преминат KYC. Моля, помогни ми

Автоматичен превод:
kakelake
преди 2 месеца

file изпратиха ми това. Но проблемът е, че в банковото извлечение няма нещо, наречено бърз превод. Така че не може да се види. Толкова разочароващо. Те могат да видят идентификационните номера на транзакцията и всички, но все пак искат да видят този депозит за бърз трансфер на техния сайт. за какво?

Автоматичен превод:
kakelake
преди 1 месец

Здравейте. Съжалявам, че проблемът с това казино продължава. Колко време е минало сега? Бих искал да ви помогна, разбира се, затова ви препоръчвам да подадете жалба тук с нашия екип. Те ще направят всичко възможно, за да го разрешат. Моля, просто щракнете/докоснете тази връзка 👈, за да направите това лесно. Уведомете ни, ако имате нужда от друга помощ.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Взех си парите! Вече няма нужда от помощ, но все пак благодаря, оценявам го!

Автоматичен превод:
kakelake
преди 1 месец

Страхотни новини, колко време отне получаването на парите? 🤗☘️🎉

Мислите ли, че ще играете в това казино или предпочитате да го избягвате?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

около две седмици... и мисля, че сега ще пропусна това казино

Автоматичен превод:
kakelake
преди 1 месец

Хм, точно толкова време даваме на казината за разрешаване на процеса на теглене. Така че не ви обвинявам, ако пропуснете този за известно време или за добро.

Също така, пожелавам ви успех в следващия ви избор и нека късметът да ви се усмихне. ☘️

Автоматичен превод:
JakeLazare
преди 3 седмици

Забелязах, че се обърнахте към около десет играчи с тази приятелска препоръка. Извинете за маниерите ми, но бихте ли го подкрепили с екранна снимка, показваща вашите успешни тегления?

Знаете ли, хазартът е много конкурентна индустрия и въпреки че нямам причина да не ви вярвам, предпочитам да съм честен. Играчите обикновено не се държат така, така че вашето сътрудничество се оценява.

Последният път, когато видях такова високо ниво на доста подобна ангажираност, не бяха предоставени екранни снимки.

Оценявам вашето разбиране и поддържане на прозрачност. 🙏

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте, искам да попитам как да тегля средства от сметката? Все още не ми върви, какво трябва да направя в профила си, за да мога да избирам, благодаря за отговорите.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, питали ли сте казиното какъв изглежда проблемът?

Какъв метод на депозит използвахте?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте, искам да попитам как да тегля средства от сметката? Пак не ми върви какво трябва да изпълня на профила за да мога да избирам благодаря за отговора ще ми помогне много

Автоматичен превод:
frantisekjacunsky
преди 1 седмица

Здравейте, какъв е конкретният проблем, когато не може да се теглят пари? Опитахте ли да попитате поддръжка или чат на живо дали всичко е изпълнено, за да можете да избирате? Играхте ли с бонус или не? Верифицирахте ли вече акаунта си в казиното? Колко време не можете да изберете?

Моля, уведомете ме, за да знам какво е положението ви и ще се опитам да помогна.

Автоматичен превод:
frantisekjacunsky
преди 1 седмица

Скъпи Франтишекякунски

Би било много полезно, ако можете да посочите ID на вашия акаунт. Определено бихме ви помогнали!


Поздрави

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Здравейте всички,


Забелязах, че много хора не могат да получат достъп до печалбите си. Това, което трябваше да направя, за да получа моята, беше да им изпратя НЕ банкова екранна снимка, а запазена версия на моята банкова екранна снимка, по някакъв начин това им позволява да освободят вашите средства. Веднага щом направих това, не се промени на да. Опитайте това и уведомете всички за резултата, моля

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Като продължение никога не съм залагал в Ice Casino, тъй като остави кисел вкус в устата ми. Умолявам ви, не им давайте парите си. Ще попаднеш в кошмар. За щастие знаем за този кошмарен сайт.

Автоматичен превод:
starkcatherineamy
преди 2 дни

О, бих казал, че екранни снимки на банковото извлечение не се правят в повечето казина и те често искат pdf формуляр. Но се радвам, че успяхте да се верифицирате там в миналото и в крайна сметка да изтеглите парите. Колко време ти отне? Играете ли в други казина? 🙂

Автоматичен превод:
1...26 27
Отидете на страницаот 27 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още