Мисля, че и аз бих разсъждавал по същия начин и бих предпочел да не играя в казина, ако се случи такава неприятност. Така или иначе, казиното винаги има предимство пред играча, който обикновено губи парите си там накрая, така че разбирам чувствата ви.
Ако обаче някога почувствате, че казиното ви е измамило или е направило нещо нечестно, тогава не се колебайте да се свържете или да подадете жалба, защото от една страна ние ще се опитаме да ви помогнем, а ако не се получи и казиното не се опитва да направи нищо по отношение на ситуацията, тогава това може да бъде отразено в индекса за безопасност.
Надяваме се, че нищо подобно няма да е необходимо и вашият опит ще бъде положителен.
I think I would think the same way and I would prefer not to play in casinos if such unpleasantness were to happen. Either way, the casino always has an advantage over the player, who usually loses his money there in the end, so I understand your feelings.
However, if you ever feel that the casino has deceived you or done something unfair, then feel free to get in touch, or file a complaint, because on the one hand we will try to help you, and if it doesn't work out and the casino doesn't try to do anything about the situation, then it can be reflected in the safety index.
Hopefully, nothing like that will be necessary and your experience will be positive.