ФорумКазинаIceCasino - обща дискусия

IceCasino - обща дискусия (страница 24)

преди 2 години от nadineanders81
|
102113 преглеждания 554 отговора |
|
1...23 24 25...28
marquinhosvbb
преди 11 месеца

Отново: да бъдеш ограничен от бонуси не означава да бъдеш напълно забранен от казино, както казах, бях ограничен от бонуси в някои казина, но акаунтите ми все още бяха активни (може да се играе и може да се тегли), ако казиното блокира вашите тегления и затвори вашия акаунт, тогава това е блокиране. Когато някое казино ви забрани бонусите и вие мислите, че няма основателна причина да ви забрани бонусите, всичко, което правите, е да изтеглите и да намерите някъде другаде, където да играете, защото не сте добре дошли в това казино, това е, което направих, наистина е толкова просто, има стотици казина

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Нека се съгласим по следното, мога да играя в акаунта на приятелите си, дори ако го отключите, така че какво предлагате? Ще ми платиш ли обещаните 5 k 2 игри в акаунта на приятел или 3 ще ми отключиш акаунта?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не можете да използвате нечий акаунт, за да играете в което и да е казино, ще си навлечете проблеми, балансите ще бъдат анулирани и акаунтите ще бъдат напълно забранени, никое казино не позволява залагане/игра от нечие име. Бъдете внимателни, не давайте на казината причини да анулират вашите средства

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 11 месеца

Изпратих повече, отколкото казах, че ще изпратя, сега не вадите калкулатора и не конвертирате USDT в евро, имам предвид кой има време за това? Във всеки случай няма да използвам повече това казино, нещо не е наред.

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 11 месеца

Да, вярно е, че депозитът беше кредитиран,


Повече от 12 часа по-късно, мога само да си представя, ако депозитът отнеме толкова време, колко време ще отнеме теглене, не знам и не искам да разбера


Освен това чатът е много бавен и те продължаваха да ми казват същото, че максималният период на време за изчакване е 96 часа и депозитът ми може да бъде кредитиран по всяко време, краткото обяснение беше дадено тук във форумите, въпреки че аз не мислете, че това е причината за забавянето на депозита, както казах, щях да депозирам 40 евро и действителният ми депозит беше 42,20, сега, когато депозирате, не вадите калкулатор и не конвертирате USDT в евро точно сума, така че вие?, мисля, че средствата ми са били използвани от някой за период от време, отколкото са кредитирани в сметката ми, не би ли било чудесно някой да ви даде средства за 12 часа или може би 96 часа, Представете си е прилична сума също, можете да направите тези пари, за да спечелите повече, наистина мисля, че това се случи, но те определено няма да използват моите средства отново.


Така че за всеки, който мисли да използва това казино, помислете два пъти преди да депозирате, нещо не се получава......



Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Здравейте, периодът за теглене изтече и нищо не е депозирано в сметката ми. Ще изпратя екранни снимки на чата и имейла, който получих от тях. Просто искам да получа това, което е правилно за мен. Поисках тегленето и те го разрешиха и парите напуснаха сметката ми в казиното. Минаха 10 дни и 5 работни дни и няма депозит. Влязох в това казино по препоръка на този уебсайт CASINOGURU и очевидно те не действат честно с мен.

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Последната екранна снимка на разговора file

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Депозитът в крайна сметка беше кредитиран, те казват, че това е разликата между сумата, която вложих, която щях да депозирам, и действителния депозит, така или иначе бях с 2 евро и 20 цента, казах, че ще депозирам 40 и действителният депозит беше 42.20 или нещо подобно, иска ми се това да ми беше обяснено в чата, но не беше, така че реших да затворя акаунта в това казино и никога повече да не го използвам, ако за депозит отне толкова време, мога само да си представя за теглене може да минат месеци, така че никога повече няма да играя в тяхното казино

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Мисля, че може да е точно както SunsetGaze ти отговори по-късно. Всеки обаче ще уважи вашето решение и ако почувствате, че не искате да играете в казиното, никой няма да ви го отнеме.

Надявам се, че ще имате късмет в следващото казино.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Получих парите, след като се съмнявах, че съм действал недобросъвестно, блокираха сметката ми и забавят плащанията, няма да актуализирам, защото до този момент не ги бях получил, така че искам да съм прав!!

Има някакъв вид блокиране на акаунта ми, което не позволява активиране на бонус, ако беше частично, щеше да е нещо, блокиран съм от активиране за всеки бонус и леденото казино обеща, че ако го докажа, ще ми платят 5 000, Чакам да се получи от 5 keo ми отключват акаунта без ми-ми-ми смело казвай че лъжеш и правиш грешки

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Мисля, че това вече беше обяснено няколко пъти. Ако имате блокиран акаунт, ще бъде невъзможно да влезете в него. Можете да влезете в акаунта си и единственото нещо, което ви е отказано, както казвате блокирано, са бонусите. Всяко казино има право да прави това за съжаление и не е задължително да предлага бонуси на всички играчи, така че ако публикувате тук съобщение за това как въвеждате промоционален код, който не работи, това не означава, че сте блокирали сметка. Мисля, че вече е обяснено доста ясно и ако не можете да го разберете, не знам колко повече мога да ви помогна.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Нека се съгласим по следното, мога да играя в акаунта на приятелите си, дори ако го отключите, така че какво предлагате? Ще ми платиш ли обещаните 5 k 2 игри в акаунта на приятел или 3 ще ми отключиш акаунта?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Подобни практики не са разрешени в нито едно казино и никой няма право да използва сметката на друг играч, защото това би нарушило правилата на казиното, което по-късно може да доведе до бан за казиното. Така че не мисля, че е редно да се правят подобни предложения на казиното.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, периодът за теглене изтече и нищо не е депозирано в сметката ми. Ще изпратя екранни снимки на чата и имейла, който получих от тях. Просто искам да получа това, което е правилно за мен. Поисках тегленето и те го разрешиха и парите напуснаха сметката ми в казиното. Минаха 10 дни и 5 работни дни и няма депозит. Влязох в това казино по препоръка на този уебсайт CASINOGURU и очевидно те не действат честно с мен.

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей, виждам, че все още имаш проблем. Даваме на казината 14 дни за обработка на тегления.

Въпреки това, според имейла, който са ви изпратили, казиното ви е посъветвало да отмените тегленето и да го въведете отново, за да се върнете към стандартното време за обработка. Направихте ли това или запазихте първоначалното теглене? Казиното също така ви каза, че можете да пишете на имейла, който са ви изпратили за вашата жалба.

Можете ли да ми кажете каква е ситуацията и какви действия ще предприемете сега?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Предпочетох да изчакам депозита, защото ако сметката ми се върне, ще ме излъжат за пореден път, като ми искат срок от 5 работни дни. Надявам се да го разрешат възможно най-бързо. Много стресиран от всичко това. Надявам се да ми помогнете

Автоматичен превод:
Rica1971
преди 11 месеца

Скъпа Rica1971

Можете ли да предоставите идентификационния номер на акаунта си, за да проучим?


Поздрави

Автоматичен превод:
IceCasino
преди 11 месеца

Здравейте, ID 51769654. Току-що ми върнаха тегленето по сметката, ще се опитам да го направя отново и дано не ме карат да чакам още 10 дни. Тегленето беше 1000 и беше одобрено, сега го поисках отново и се оказа, че мога да изтегля 833.00, не знам какво се случи, все пак поисках тази сума и се надявам да бъде одобрена и депозирана бързо в моята сметка . Тази ситуация е много неудобна. Чакам спешно решение.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Rica1971
преди 11 месеца

Наистина съжалявам да чуя за вашата ситуация, сега повечето казина имат моментални тегления, не мога да разбера защо им трябват 10 дни, за да изплатят,

Пожелавам си ситуацията да се разреши скоро

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 11 месеца

Отново:

блокиран - Priberam португалски онлайн речник

прилагателноприлагателно. 1. Че се самоблокира. 2. Това има някакъв тип блок или ограничение. етимология Етимологичен произход: причастие на блок


Ако вие, като експерт, не знаете значението на думата, ето го, приятелите ми могат да активират бонуса, аз, Маркос, не мога, имам някакъв тип блок и/или ограничение, и двата термина са правилни, тоест Ice Casino ми дължи 5 хиляди за това, че не знам значението на една дума

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 11 месеца

О, добре, тогава няма да го направя, ще изчакам да ме отблокират, вие представлявате ли IceCasino?

Автоматичен превод:
IceCasino
преди 11 месеца

ICE CASINO ДА ИМА ЧЕСТ!!!


Отново:

блокиран - Priberam португалски онлайн речник

прилагателноприлагателно. 1. Че се самоблокира. 2. Това има някакъв тип блок или ограничение. етимология Етимологичен произход: причастие на блок


Ако вие, като експерт, не знаете значението на думата, ето го, приятелите ми могат да активират бонуса, аз, Маркос, не мога, имам някакъв тип блок и/или ограничение, и двата термина са правилни, тоест Ice Casino ми дължи 5 хиляди за това, че не знам значението на една дума!


И тогава моите последователи искат да знаят дали ще уважат думата си или не!! Обещаха 5k, направих видеото и го доказах, блокираха ме и сега?? Момчетата вече споделят видеото

Автоматичен превод:
IceCasino
преди 11 месеца

Блокирането продължава, моите приятели могат да активират бонуса, но аз не мога Ice Casino обеща 5 k

Отново:


блокиран - Priberam португалски онлайн речник

прилагателноприлагателно. 1. Че се самоблокира. 2. Това има някакъв тип блок или ограничение. етимология Етимологичен произход: причастие на блок




Ако вие, като експерт, не знаете значението на думата, ето го, приятелите ми могат да активират бонуса, аз, Маркос, не мога, имам някакъв тип блок и/или ограничение, и двата термина са правилни, тоест Ice Casino ми дължи 5 хиляди за това, че не знам значението на една дума

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Малко е сложно да искаш да си кажеш мнението, ако не знаеш значението на една дума, по-добре си замълчи.

Автоматичен превод:
Rica1971
преди 11 месеца

Приятелю, обърнете внимание, дори направих видео, ако фактурирате, ще ви блокират, измамен уебсайт, обещаха ми 5k, ако докажа блокирането, но не ми казаха, че имам канал в YouTube и Tiktok, аз вече го публикувах, но все още не съм разрешил публикацията, защото искам да видя дали ще ми платят или не. Ако започнете да правите пари, блокират акаунта ви точно както направиха с мен, следете видеото, вижте колко абсурдно


Автоматичен превод:
1...23 24 25...28
Отидете на страницаот 28 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини