ФорумКазинаIceCasino - обща дискусия

IceCasino - обща дискусия (страница 23)

преди 2 години от nadineanders81
|
97727 преглеждания 554 отговора |
|
1...22 23 24...28
Добавете пост
преди 10 месеца

Ще се консултирам с адвоката за глобата, която може да достигне 200 пъти обещаната стойност от 5 хиляди, не обикаляйте и обещавайте всичко, ако не го изпълнят!!! И за морални щети да кажа, че заблуждавам хората, освен блокирането, защото съм фактурирал, не знам как да продължа, но искам да излъжа и да ме накара да изглеждам грешен, вижте делото ми срещу Итау, ако загубих, за последния път ще те уведомя, че можем да преговаряме, но говорете, не се отнасяйте към мен недобросъвестно, защото след като делото пристигне и съдията ви осъди, вие молите Бог да направи честна сделка

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Депозирах с помощта на crypto usdt trc20 обикновено отнема 5 минути, чаках 2 часа и парите все още не са кредитирани, казват ми, че ще отнеме до 96 часа????? Имам предвид wtf, как е положително това казино да има рейтинг 9,8?

Автоматичен превод:
mtrlucian
преди 10 месеца

Транзакциите през TRC20 (било то TRX или USDT) дори не отнемат 5 минути, предполагам, че това е проблем с техния доставчик на крипто плащания, 96 часа определено са смешни, проверката на крипто плащане е толкова проста, колкото проверката на txid, предполагам в това казино първо доставчикът на плащания получава депозита и след това уведомява казиното за салдото, което да бъде кредитирано в сметката на потребителя. Би било добре да знаете кой доставчик на плащания е, извършвал съм тези казино транзакции чрез coinpaid и bvnk, досега нямах проблеми с никоя от тях

Автоматичен превод:
marquinhosvbb
преди 10 месеца

Акаунт, който е ограничен за бонуси, не е блокиран акаунт, това е частично ограничение, ако можете да влезете, да играете и да теглите, аз наистина не виждам проблема. Бях ограничен от бонуси в миналото от различни казина, това се случва, нормално е, когато едно казино смята, че определен потребител е отговорност, те ще отрежат бонусите, всичко, което можете да направите, е да изтеглите и затворите сметката си и да заложите някъде другаде, това е Правил съм в миналото и всичко вървеше добре, ще намерите казина, които редовно ще дават бонуси, ако правите постоянни чисти депозити, имате приличен оборот или прилично VIP ниво, когато казино реши да отреже бонусите, няма какво да прави направи

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 10 месеца

Доставчикът на плащане е calypso,

Просто е разочароващо

Автоматичен превод:
mtrlucian
преди 10 месеца

Никога не съм чувал за това, не съм сигурен дали доставчикът е виновен или казиното за забавянето (или може би и двете). Трябва да имате референтен номер за тази транзакция (освен txid, имам предвид референтен номер, предоставен от доставчика на плащания), може би бихте могли да го използвате, за да се свържете с техния отдел за поддръжка и може би можете да разберете кой е отговорният за забавянето

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 10 месеца

Имам всичко и казината казват, че трябва да изчакам 96 часа, така че очевидно някой използва средствата ми за 96 часа и след това вероятно ще ги освободи, просто се питам как може казино, което работи по този начин, да получи лиценз? Освен това казино гуруто им дава оценка 9,8, което е повече от абсурдно

Автоматичен превод:
mtrlucian
преди 10 месеца

Уважаеми mtrlucian

Много съжаляваме за вашата ситуация. За съжаление, това може да се случи от време на време... и операторът (казиното) трябва да се подчинява на правилата на PSP и да изчака поне 96 часа, за да можем да повдигнем билета за разследване към PSP.

Можете ли да споделите ID на акаунта си, за да разгледате по-отблизо?

Благодаря ви предварително!

Автоматичен превод:
IceCasino
преди 10 месеца

38269801

Просто не е честно, 96 часа са 5 дни като чакане 5 дни за депозит, за да достигне баланса ми?????

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Ще се консултирам с адвоката за глобата, която може да достигне 200 пъти обещаната стойност от 5 хиляди, не обикаляйте и обещавайте всичко, ако не го изпълнят!!! И за морални щети да кажа, че заблуждавам хората, освен блокирането, защото съм фактурирал, не знам как да продължа, но искам да излъжа и да ме накара да изглеждам грешен, вижте делото ми срещу Итау, ако загубих, за последния път ще те уведомя, че можем да преговаряме, но говорете, не се отнасяйте към мен недобросъвестно, защото след като делото пристигне и съдията ви осъди, вие молите Бог да направи честна сделка

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, мога ли да ви помоля да потвърдите, че сте получили парите си и в жалбата? Чувствайте се свободни да кликнете върху тази връзка и да я актуализирате .

Що се отнася до блокирания акаунт, от това, което сте публикували не изглежда да сте блокиран, а че не можете да използвате бонусите, което е разликата. Ето защо казиното реагира и по принцип не казва нищо, което не е вярно, защото това, което казвате, е, че са блокирали акаунта ви, а това не е така.

Така че в тази ситуация вероятно ще трябва да намерите друго казино за бонусите. Надявам се, че ще се справите добре.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Депозирах с помощта на crypto usdt trc20 обикновено отнема 5 минути, чаках 2 часа и парите все още не са кредитирани, казват ми, че ще отнеме до 96 часа????? Имам предвид wtf, как е положително това казино да има рейтинг 9,8?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, прочетох за вашия проблем и останалата част от разговора и съжалявам, че са възникнали такива проблеми. Виждам обаче, че казиното се опитва да се справи с вашата ситуация и се надявам, че тя ще бъде разрешена възможно най-скоро. Бихте ли ни уведомили, когато вашият депозит бъде кредитиран и всичко е решено? Като алтернатива, ако научите нещо ново, къде е грешката?

Ще чакам.

Автоматичен превод:
mtrlucian
преди 10 месеца

Уважаеми mtrlucian

Информиран съм, че депозитът е кредитиран по вашата сметка.

Забавянето най-вероятно е причинено от разликата в сумата, която първоначално сте инициирали, и действителната сума при одобрението.


Поздрави

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добре, иска ми се това да ми беше обяснено в чата, но не беше, така или иначе оттогава затворих акаунта и никога повече няма да използвам вашето казино.

Пази се

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, прочетох за вашия проблем и останалата част от разговора и съжалявам, че са възникнали такива проблеми. Виждам обаче, че казиното се опитва да се справи с вашата ситуация и се надявам, че тя ще бъде разрешена възможно най-скоро. Бихте ли ни уведомили, когато вашият депозит бъде кредитиран и всичко е решено? Като алтернатива, ако научите нещо ново, къде е грешката?

Ще чакам.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Депозитът в крайна сметка беше кредитиран, те казват, че това е разликата между сумата, която вложих, която щях да депозирам, и действителния депозит, така или иначе бях с 2 евро и 20 цента, казах, че ще депозирам 40 и действителният депозит беше 42.20 или нещо подобно, иска ми се това да ми беше обяснено в чата, но не беше, така че реших да затворя акаунта в това казино и никога повече да не го използвам, ако за депозит отне толкова време, мога само да си представя за теглене може да минат месеци, така че никога повече няма да играя в тяхното казино

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 10 месеца

Специалист в говоренето на глупости???

Или винаги използвай аргумент, за да се опиташ да си прав, чета темата ти, занимаваща се с друга тема, абсурдно е

Частично ограничение kkkkkkkkk, с други думи има блок, свързан с бонуси, където всеки потребител може да използва бонусите, освен мен в Португалия, това може да се нарече ограничение тук в Бразилия, това е блокиране на акаунт, всъщност получих добър бонус от играта не беше, че научих метод, тогава те просто губят клиенти за нищо, но можете да го оставите до деня, в който решат да ми платят 5 хиляди за блокиране и да го отблокирам в моя акаунт, ще продължа

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Получих парите, след като се съмнявах, че съм действал недобросъвестно, блокираха сметката ми и забавят плащанията, няма да актуализирам, защото до този момент не ги бях получил, така че искам да съм прав!!

Има някакъв вид блокиране на акаунта ми, което не позволява активиране на бонус, ако беше частично, щеше да е нещо, блокиран съм от активиране за всеки бонус и леденото казино обеща, че ако го докажа, ще ми платят 5 000, Чакам да се получи от 5 keo ми отключват акаунта без ми-ми-ми смело казвай че лъжеш и правиш грешки

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

file

Вижте колко са палави тези лъжци, които се възползват, аз доказвам, че акаунтът ми е блокиран, бонус не се приема и те настояват да говорят хубаво, но лъжат, обещаха 5 хиляди, измамиха ме и няма да ми платят

Ето видеото, което го доказва

Автоматичен превод:
mtrlucian
преди 10 месеца

Това е mtrlucian, а акаунта ми блокираха от нищото, винаги имат готово извинение или измислят нещо, но приоритетът е да се покаже причината на всяка цена, не се оставяйте да бъдете заблудени, защото ако спечелите, ще ви блокират, аз Публикувам го на всички канали, които хората трябва да знаят за своите палавници

Автоматичен превод:
IceCasino
преди 10 месеца

Нека се съгласим по следното, мога да играя в акаунта на приятелите си, дори ако го отключите, така че какво предлагате? Ще ми платиш ли обещаните 5 k 2 игри в акаунта на приятел или 3 ще ми отключиш акаунта?

Автоматичен превод:
mtrlucian
преди 10 месеца

За да бъдем честни, когато плащате чрез трета страна, трябва да изпратите точната сума (или няколко цента по-горе) на необходимото плащане, тези доставчици на крипто плащания обикновено ни начисляват малка такса (не знам колко, но е наистина ниска), плюс мрежовата такса, която плащате при изпращане на крипто, изпращането на нещо по-малко определено може да причини забавяне на кредитирането на баланси. Ето защо не ми харесва, когато сте отведени на трета страна, за да обработите плащането, вместо казиното да ви даде директно адрес за депозиране в техния сайт

Автоматичен превод:
1...22 23 24...28
Отидете на страницаот 28 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини