ФорумКазинаIceCasino - обща дискусия

IceCasino - обща дискусия (страница 22)

преди 2 години от nadineanders81
|
102101 преглеждания 554 отговора |
|
1...21 22 23...28
Rica1971
преди 11 месеца

Здравейте, все още не мисля, че няколко дни са такова бедствие. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на проблема с тегленето. Въпреки това, тъй като казиното ви каза, че отнема 5 работни дни, бих ви препоръчал да изчакате и да видите дали ще спазят този краен срок.

Бихте ли ни уведомили дали сте получили парите в рамките на тези дни? Ще изчакам.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, сериозно се притеснявам. Поисках теглене в ICE CASINO миналата събота, отнемат много време, вече е разрешено, но досега не е в акаунта ми. Играя в други сайтове и нямам проблеми с тегленето, обикновено влиза в сметката на същия ден или най-много на следващия, например Vera&John. Притеснявам се и не знам дали мога да му вярвам. Започнах да играя на този сайт въз основа на прегледа на CASINO GURU, второто теглене, което направих, първото падна за 2 дни, това отне много време и стойността не е висока. Влизам в чата и отговорите винаги са стандартни, трябва да изчакате 5 дни. Какво да правя?

Автоматичен превод:
Rica1971
преди 11 месеца

здрасти

Преместих поста ти тук, за да видиш, че Джаро ти е отговорил няколко часа по-рано.

Мога да ви уверя, че това казино обикновено изплаща законни печалби. От друга страна, имайки предвид отзивите на други потребители, е очевидно, че казиното не е сред най-бързите.

Като цяло съм сигурен, че ще ви бъде платено, ако никога не сте нарушили правилата и условията на казиното, разбира се.

Знам, че трябва да звучи доста глупаво, но не се колебайте да разгледате разрешени жалби, подадени поради забавени плащания - използвайте тази връзка .

Ще чакаме допълнителни актуализации, моля се да не отнема много време!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Бих искал да ви информирам, че леденото казино блокира играчи, които печелят, тоест те просто спират да губят пари, успях да имам печеливш месец, блокираха ме!!!!

Автоматичен превод:
marquinhosvbb
преди 11 месеца

Здравейте, казиното даде ли ви причина защо е блокирало акаунта ви? Поискахте ли теглене и в казиното? Можете ли да опишете малко повече, за да имам по-добър преглед?

Както и да е, виждам, че вече сте пуснали жалба , така че нашият екип ще се опита да ви помогне и да видим докъде ще стигне тя. Междувременно, ако имате нещо ново, уведомете ме. Ще чакам.

Автоматичен превод:
marquinhosvbb
преди 11 месеца

Уважаеми marquinhosvbb

Ето една честна сделка. Моля, предоставете всяко доказателство, че сте блокиран, и Icecasino ще ви предостави 5k.

Какво ще кажете за това?)


Сърдечни поздрави

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Сега ще разбера дали ice Casino има думата!!!

По-долу са екранните снимки, че акаунтът ми е блокиран и вече не мога да използвам никакви предимства!!

Искам 5к искам да видя дали има чест!!!

Всеки бонус, който се опитам да активирам, това съобщение се появява, ICE CASINO ме блокира след като теглих, но сега ми обещаха 5 000, ако докажа, че съм блокиран, това е доказателството!!!

Снимка 34872215869

filefilefile

Изпратете ми PIxxxxxxx сега

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Ако искаш още доказателства, ще ти ги пратя. filefilefilefile

Ако спечеля 5 хиляди, ще работя, за да ви повиша за честта на думата си!!

Снимка 34872215869

Автоматичен превод:
marquinhosvbb
преди 11 месеца

Здравейте,

При проверка на екраните по-горе можем категорично да потвърдим, че вие (играч) имате достъп до вашия профил и не сте блокиран.

Моля, любезно, не подвеждайте други клиенти.

Също така жалбата ви трябва да е разрешена досега, очакваме с нетърпение да чуем вашето мнение!

Поздрави


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Сега ще разбера дали ice Casino има думата!!!

По-долу са екранните снимки, че акаунтът ми е блокиран и вече не мога да използвам никакви предимства!!

Искам 5к искам да видя дали има чест!!!

Всеки бонус, който се опитам да активирам, това съобщение се появява, ICE CASINO ме блокира след като теглих, но сега ми обещаха 5 000, ако докажа, че съм блокиран, това е доказателството!!!

Снимка 34872215869

filefilefile

Изпратете ми PIxxxxxxx сега

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

От това, което публикувахте тук, изглежда, че нямате блокиран акаунт.

Бих искал също да отбележа, че според жалбата изглежда, че парите са на път и трябва да ги получите скоро. Бихте ли ме уведомили, ако това се е случило?

Ще изчакам.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Получих сумата, благодаря, вече знаех, че няма да платят 5 хиляди, но blzz, блокираха ме, вижте, изпратих 8 разпечатки, не ме упълномощавате да използвам бонуса, блокирахте ме, аз моля ви любезно да ме отблокирате и сумата от 5 хиляди, която обещахте, защото все още съм блокиран, така че доказателството, което използвах, е, че сега съм блокиран filefilefile

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Проследете целия разговор с Бонус мениджъра, той отказва да каже, че акаунтът е блокиран, но посочва причината, че не приема бонуса, тоест той е блокиран filefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Сега трябва да се съобразяваш, защото освен че ми блокираха акаунта, обещаха 5 хил. и се надявам да го отключат и да ми платят тези 5 хил.!!


Ако искаш, мога да ти покажа записа, който е блокиран.

Автоматичен превод:
IceCasino
преди 11 месеца

Кого бъркам??? 3 причини сега казвам, че греша, това са морални щети и имам доказателство!!!

Обещаха ми 5k pix, ако го докажа, блокираха ме, след като спечелих теста, става ли? filefilefile

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

ПРОСТО БЯХ БЛОКИРАН НЕ МОГА ДА АКТИВИРАМ НИКАКЪВ ВИД БОНУС СЛЕД СПЕЧЕЛИЛ

Добре, сега направих видеоклипа, доказващ, че след като спечелих, вие решихте да блокирате акаунта ми и повече да не приемате никакъв вид бонус, честно е да го разрешим според договореността, доказах го сега, платете ми 5 и ме отблокирайте тогава Мисля, че е честно да се извиня, след като се съобразите и решите, както е договорено

Автоматичен превод:
marquinhosvbb
преди 11 месеца

Уважаеми marquinhosvbb

Още веднъж подчертаваме, вашият акаунт не е блокиран , имате свободен достъп до него по всяко време.

Жалбата беше разрешена (въз основа на вашия отговор по-горе).

Но що се отнася до бонус офертите - системата сама определя допустимостта на бонусите за един или друг играч. В крайна сметка бонусът е пари в казиното.

Пожелаваме ви късмет и големи печалби с истински пари!

Поздрави



Автоматичен превод:
преди 11 месеца

file

Добре, сега го доказвам, тъй като казаха, че изневерявам!! Последвайте ме и там

Още чакам да ми платят 5к.

Ако видеото ми се появи, ще споделя печалбата, ок, има един мой, който стигна 240 хиляди, да се надяваме!!

Автоматичен превод:
marquinhosvbb
преди 11 месеца

Уважаеми marquinhosvbb

Може би е езикова бариера, но по-горе обяснихме, че акаунтът ви не е блокиран.

Ако имате допълнителни въпроси - моля, свържете се с поддръжката.


С Най-Добри Пожелания


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

АЗ КАЗАХ, ЧЕ НЯМА ДА ПЛАЩАТ 5К

НЯМАШ ЧЕСТ ДОРИ С ДУМИ ДА ГОВОРИШ Е ЛЕСНО, АЗ ДОКАЗАХ, ЧЕ ИМАМ ТОЗИ БЛОК В АКАУНТА, СЛЕД КАТО НАПРАВИХ ПЕЧАЛБА В КЪЩАТА, ТИ МЕ БЛОКИРАШ И НЕ МОГА ДА АКТИВИРАМ ПОВЕЧЕ БОНУСИ

file

Още едно доказателство, винаги се оправдавате, всеки обслужващ канал измисля нещо

Вече съобщихте по-горе, че "може да е езикова бариера", тоест потвърждаване на блокадата, но нямате чест и страх да кажете истината

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

КАТО АКАУНТЪТ НЕ Е БЛОКИРАН, ВИЕ ПРОСТО НЕ МОЖЕТЕ ДА СЕ НАСЛАДИТЕ НА ПРЕДИМСТВАТА КАТО ВСЕКИ ДРУГ ПОТРЕБИТЕЛ, ЗАЩОТО ИМАХТЕ КЪСМЕТИЯ ДА НЕ ИЗПОЛЗВАТЕ НАШИТЕ БОНУСИ (БЛОКИРАНИ)

АКО ФАКТУРИРАТЕ ЩЕ ВИ БЛОКИРАМЕ!!!! filefile

Автоматичен превод:
1...21 22 23...28
Отидете на страницаот 28 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини