преди 8 месеца
Няма нула, имах само един акаунт
No zero, I only had one account
No zero, io solo un conto avevo
0
Няма нула, имах само един акаунт
No zero, I only had one account
No zero, io solo un conto avevo
И какво, ако успеете да изтеглите всичко от сметката?
Ако е така, не трябва да правите нищо, очевидно сте добре
So what if you managed to withdraw everything from the account?
If so you don't have to do anything, you're obviously fine
Quindi se riuscito a prelevare tutto dal conto?
Se è così tu non devi far nulla, sei a posto ovviamente
Не може би. Имам чакащо теглене от януари
Nope maybe. I have a pending withdrawal since January
Macché magari. Ho un prelievo in sospeso da gennaio
Ааааа добре, колко е блокираната сума?
Aaaaah ok, so how much is the blocked amount?
Aaaaah ok, allora a quanto ammonta l'importo bloccato?
здрасти
Да, аз и много други сме подавали жалби в ADM и в резултат на това са извършени проверки на въпросния сайт. Но няма друг начин да се свържете с ADM, защото те говорят само с фирми и оператори по телефона. Освен това сайтът Geniuswin.it вече го няма и компанията може да е фалирала. Така че няма друго решение освен да се обърнем към адвокат, за да поискаме официално от Държавните монополи това, което ни се дължи.
HI
Yes, I and many others have lodged a complaint with ADM, and as a result checks have been carried out on the site in question. But there is no other way to contact ADM, because they only speak to companies and operators by telephone. Furthermore, the Geniuswin.it site is now gone, and the company may have gone bankrupt. So there is no other solution than to contact a lawyer to formally request from the State Monopolies what we are owed.
Ciao
Sì io e tanti altri abbiamo presentato reclamo a ADM, e di conseguenza sono scattate delle verifiche sul sito in questione. Ma non c'è altro modo di contattare ADM, perchè telefonicamente parlano soltanto con aziende ed operatori. Inoltre il sito Geniuswin.it adesso è sparito, e la società potrebbe essere fallita. Quindi non c'è altra soluzione che rivolgersi ad un avvocato per richiedere formalmente ai Monopoli di Stato quanto ci è dovuto.
здрасти Напълно разбирам това, благодаря ви за отговора. Пожелавам на всички ви късмет и съжалявам, че не можем да бъдем много полезни тук. Моля, дръжте ни в течение за всичко, свързано с вашите случаи.🙏🤞
Hi. I completely understand that, thank you for your reply. I wish all of you the best of luck, and sorry we couldn't be much of help here. Please keep us informed about everything regarding your cases.🙏🤞
Здравейте, прочетох цялата кореспонденция и също се интересувам от участие.
Има още 2 мои роднини в същата ситуация, общо имаме 4000 евро блокирани в 3 Genius сметки.
Писахме на адм. в края на ноември, който ни отговори, че ще прави разследвания, но нищо повече.
Благодаря ти
Hi, I have read all the correspondence and I am also interested in participating.
There are 2 other relatives of mine in the same situation, in total we have €4000 blocked on 3 Genius accounts.
We wrote to Adm at the end of November, who replied that he would carry out investigations, but then nothing more.
Thank you
Ciao, ho letto tutta la corrispondenza e anch’io sono interessato a partecipare.
Nella mia stessa situazione ci sono altri 2 miei parenti, in tutto abbiamo 4000€ bloccati su 3 conti Genius.
Abbiamo scritto a fine novembre ad Adm, che ha risposto che avrebbe fatto accertamenti, ma poi più nulla.
grazie
Здравейте момчета, звъня на AAMS на всеки 3/4 дни, но все още не получавам отговор след последния изпратен имейл до всички.
Нека да бъдем в течение, ако някой получи обратна връзка
Hi guys, I call AAMS every 3/4 days, but I still don't receive a response after the last email sent to everyone.
Let's keep updated if anyone receives feedback
Ciao ragazzi, io ogni 3/4 giorni ripingo AAMS, ma continuo a non ricevere risposta dopo l’ultima mail inviata a tutti.
Teniamoci aggiornati se qualcuno riceve feedback
Здравейте, аз също съм в същата ситуация като много други
Имам 3 акаунта за общо около 1000 евро блокирани на genius, бих искал да участвам в колективния иск за възстановяване
Hi, I'm also in the same situation as many
I have 3 accounts for a total of around 1000 euros blocked on genius, I would like to participate in the class action for recovery
Ciao ,anche io sono nella stessa situazione di molti
Ho 3 conti per un totale di circa 1000 euro bloccati su genius, vorrei partecipare alla class action per recupero
здрасти
Добре, ще си взема бележка и ще актуализираме през следващите няколко дни
HI
Okay, I'll take note and we'll update in the next few days
Ciao
Va bene prendo nota e ci aggiorniamo nei prossimi gg
Здравейте, интересувам се, можете ли да ме уведомите? Моят имейл е guitarbibo@gmail.com
Hi, I'm interested, can you let me know? my email is guitarbibo@gmail.com
Ciao io sono interessato, mi fai sapere? la mia mail è guitarbibo@gmail.com
Здравейте, ще ви оставя и моя имейл musicmat80@yahoo.it , дръжте ме в течение, благодаря ви много
Hi, I'll also leave you my email musicmat80@yahoo.it , keep me updated thank you very much
Ciao ti lascio anche la mia email musicmat80@yahoo.it, tienimi aggiornato grazie mille
Здравей добре ще те добавя и теб
Междувременно можете ли да ми кажете колко сметки за игри са включени и сумите на баланса?
Hi ok I'll add you too
In the meantime, could you tell me how many gaming accounts are involved and the balance amounts?
Ciao ok aggiungo anche te
Intanto potresti dirmi quanti conti gioco sono coinvolti e gli importi dei saldi?
Добре, и двамата музиканти ли сте?
Питам ви и за колко сметки става дума и какви са сумите ориентировъчно?
Ok, are you both musicians?
I also ask you how many bills are involved and what are the approximate amounts?
Ok, siete tutti e due musicisti?
Chiedo anche a te quanti conti ci sono in ballo e quali sono gli importi approssimativi?
Ние сме около десет с около 20 хиляди блокирани.
There are about ten of us with around 20k blocked.
Siamo una decina con corca 20k bloccati.
Добре, ще ви добавя и ще актуализираме през седмицата
Ok I'll add you and we'll update during the week
Ok ti aggiungo e ci aggiorniamo in settimana
Добър ден, за съжаление и аз съм в същото положение! Бих искал да се присъединя! Сумата е минимална, но все пак са откраднати пари.
1 сметка със 195 евро, теглене заявено на 17 януари, връзка с ADM на 22 февруари.
Казаха ми, че ще разследват. Нищо повече.
Благодаря ти
М arco.leo@inwind.it
Good afternoon, unfortunately like you I'm in the same situation! I would like to join! The amount is minimal but it is still money stolen.
1 account with 195 euros, withdrawal requested on 17 January, contacted ADM on 22 February.
They told me they would investigate. Nothing more.
Thank you
M arco.leo@inwind.it
Buon pomeriggio purtoppo come voi anch'io sono nella stessa situazione! Vorrei unirmi! L'importo è minimo ma sono comunque soldi sottratti.
1 conto con 195 euro, richiesto prelievo 17 Gennaio, contattato ADM 22 Febbraio.
Mi hanno risposto che avrebbero indagato. Nulla più.
Grazie
Marco.leo@inwind.it
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.