ФорумКазинаGeniusWin Casino - обща дискусия

GeniusWin Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 11 месеца от montella85
|
39579 преглеждания 347 отговора |
|
1...4 5 6...18
Добавете пост
Bilegend
преди 9 месеца

Какъв лош опит... Със сигурност adm прави проверките

Автоматичен превод:
ungolof
преди 9 месеца

Тази сутрин получих и техния имейл за обработеното теглене....докато не видя парите в разплащателната си сметка, няма да повярвам ахахахахахха...обаче от вчера има това съобщение в сайта... , Уведомяваме клиентите, че поради техническата поддръжка на сайта не е разрешено да депозират и/или правят залагания.... Благодарение на нашите доклади, AAMS ще ги заплаши с плащане на всички клиенти и докато не го направят, те ще бъдат спряни лицензът им! ТОВА Е СВЪРШЕНО! Те не го разбраха по трудния начин и поеха по трудния начин.... какъв отвратителен букмейкър, никога повече няма да платя евро в него....

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

🥳

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

По принцип те просто ме пренебрегнаха, защото аз съм този, който чака най-дълго хахахаха, надявам се да е, защото отиват от последен на първи

Автоматичен превод:
Bilegend
преди 9 месеца

Мисля, че платиха на тези, които се свързаха с AAMS чрез сертифициран имейл или имейл в началото на януари.....вие също бяхте твърде търпеливи, след 15 дни вече полудях хахахахха....все пак въпросът е прост до всички плащат, не можете нито да депозирате, нито да залагате...

Автоматичен превод:
montella85
преди 9 месеца

Свързах се и с AAMS в началото на януари, те също ми отговориха, че правят проверки. Все пак се надявам, че всички просто ще плащат, след което се надявам да фалират

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

о, да да се надяваме.....какво лошо преживяване и ако AAMS не беше там, щяхме да видим парите с bonicolo....

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добро утро на всички.. вчера най-накрая получих тегленията от сайта Geniuswin!!!!!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Това е идеална новина. 🎉😊

Бих искал да знам какво стои зад факта, че казиното в крайна сметка ви е платило, когато са ви игнорирали и са ви казали да не им пишете или да им се обаждате.

Така или иначе, предполагам, че няма значение, защото най-важното е да си получиш парите. Предполагам, че това казино вече ще е във вашия черен списък.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Свързах се и с AAMS в началото на януари, те също ми отговориха, че правят проверки. Все пак се надявам, че всички просто ще плащат, след което се надявам да фалират

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Прочетох вашия разговор и се надявам, че ще можете да получите парите и с помощта на AAMS. Не се колебайте да ни уведомите за новини.

Стискам палци да е толкова успешен, колкото другият играч. 🤞

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

кошмарът най-накрая свърши! Тази сутрин. Парите пристигнаха в банковата ми сметка... да се надяваме, че всички останали хора също ще получат парите си и моля, стойте далеч от този сайт! Никога повече ! Чао

Автоматичен превод:
montella85
преди 9 месеца

Е, доволен съм и се надявам, както писахте, че и други играчи ще могат да получат парите. 😊🎉

Въпреки това, бихте ли добавили тази информация към жалбата, за да може Мирка да я затвори? Ще съм ви благодарен.

Насладете се на парите си и ви пожелавам късмет. ☘️

Автоматичен превод:
montella85
преди 9 месеца

Имам същия проблем. Поисках теглене в средата на януари, но мина месец и не съм получил нищо.

състоянието на тегленето се управлява, но няма новини.

Какво може да се направи?

Автоматичен превод:
gonzogin
преди 9 месеца

здрасти

трябва да изпратите имейл до dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it или dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it и им обяснете всичко, като поставите вашето потребителско име на сайта, който не плаща ( www.geniuswin.it ( ©2019 Genius srl - PIVA 14695421009 - Catania - Corso Sicilia 105 GAD 15439 ) данъчен код вашето име и фамилия ... те ще се свържа отново с вас....

Ако имате PEC е още по-добре.... изпратете го тук dir.giochi.gad-scommesse@pec.adm.gov.it

Редактиран от Radka преди 9 месеца
Причина: връзка, върху която не може да се кликне
Автоматичен превод:
montella85
преди 9 месеца

хиляди благодарности,

много мило.


но случайно да имаш новини?

Автоматичен превод:
gonzogin
преди 9 месеца

да да получих парите преди около 20 дни.....след около месец и половина поисках тегленето....но само защото се свързах с монополите има хора които чакат от миналия септември. .. .

Автоматичен превод:
montella85
преди 9 месеца

хиляди благодарности,

много мило.

Продължих да изпращам имейл на адресите, които ми предоставихте, като въведох данните си и изпратих екранни снимки на тегленето.

ADM бързо ли се свърза с вас?

Автоматичен превод:
gonzogin
преди 9 месеца

след около 15 дни, но бяха намесени коледните празници....дано този път са по-бързи

Автоматичен превод:
montella85
преди 9 месеца

Благодаря ти,

в случай, че ви пиша тук, ако имате нужда от нещо друго/съвет.


Хиляди благодарности

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Имам същия проблем. Поисках теглене в средата на януари, но мина месец и не съм получил нищо.

състоянието на тегленето се управлява, но няма новини.

Какво може да се направи?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, видях, че сте подали и жалба при нас за вашия случай, но ако правилно съм забелязал става дума за спортни залагания, защото говорите за футбол. За съжаление ние не се занимаваме с тази област в Casino.Guru, така че имам чувството, че вероятно няма да можем да ви помогнем по този въпрос. 😥

Знам обаче, че играч ви е посъветвал как е успял да реши проблема, така че ще се радвам, ако можете да разрешите и тази ситуация.

Виждам, че вече сте изпратили имейл. Бихте ли ни информирали как върви вашият случай?

Автоматичен превод:
montella85
преди 9 месеца

Имам малко по-различен проблем, но пак с тях. На 12 януари направих слот печалба от около 850 евро и при излизане от слота балансът остана непроменен, сякаш никога не съм влизал в този слот, въпреки че имаше код за сесия и всичко останало. Все повече се убеждавам, че са взели тези пари, защото нямат пари да платят с надеждата, че не мога да докажа тази победа или да не вкарам нищо. За щастие записах екрана и всичко, така че имам абсолютно доказателство за всичко. От месец се бавят, че ще проверят, но сега не могат, защото сайта е в профилактика. Вече месец е на профилактика обаче хахаха

Писах на ADM чрез PEC и да видим какво ще кажат, пратих PEC преди 9 дни, сега да чакаме

Автоматичен превод:
1...4 5 6...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини