НачалоФорумКазинаElabet Casino - обща дискусия

Elabet Casino - обща дискусия (страница 3)

 от Carmatz
|
5 643 преглеждания 54 отговора |
|
12 3

Със сигурност, ако нищо не излезе от това, ще разчитам на AAMS, също и защото със сигурност няма да им оставя баланса си или поне не сумата на направените плащания.

Автоматичен превод:
Blasco12902

Напълно разбирам това и също не бих се отказал, така че го приветствам. Надявам се да не се налага, но ако се наложи е добре, че все пак имате тази възможност да се свържете с някого.

Така че уведомете ме, ако имате нещо ново.

Автоматичен превод:

Подадох жалба до AAMS, тъй като все още не съм получил отговор от казиното

Автоматичен превод:
Blasco12902

Добре тогава, както казах, ще изчакам вашата актуализация, когато я имате. Това е, ако това ще бъде добре от ваша страна. Може да помогнете и на други играчи. Стискам палци.

Автоматичен превод:

Добри новини най-накрая. Получих изтеглените 750 евро, които бях поискал на 14 май. И така 36 дни чакане.


Накратко, разбирам времето за изчакване, новините, проверките, може би дори затрудненията с ликвидността, но мисля, че трябва да работим малко по-добре. Това никога не ми се е случвало от толкова време. Трябваше няколко пъти да им пратя документите, а те упорито казваха, че не са оригинални.


Автоматичен превод:
Carmatz

Най-накрая добри новини!!! Ще стигна 36 в понеделник, да се надяваме на най-доброто!

Автоматичен превод:

Най-накрая добри новини!!! Ще стигна 36 в понеделник, да се надяваме на най-доброто!

Автоматичен превод:

Казвам ви, ако сте им дали всичко и те вече не късат топките, като ви молят за неща, които вече сте им изпратили отново, това е добър знак, бройте около десет дни оттам...


Луди времена, но о, добре... Дори не знам какво очакват играчът да направи, ако отнема векове, за да си върне парите

Автоматичен превод:

Добри новини най-накрая. Получих изтеглените 750 евро, които бях поискал на 14 май. И така 36 дни чакане.


Накратко, разбирам времето за изчакване, новините, проверките, може би дори затрудненията с ликвидността, но мисля, че трябва да работим малко по-добре. Това никога не ми се е случвало от толкова време. Трябваше няколко пъти да им пратя документите, а те упорито казваха, че не са оригинални.


Автоматичен превод:

Е, бих казал, че това е твърде много за моя вкус. Мога да разбера, ако казиното има някакви процедури и трябва да ги спазва, но ако едно теглене продължи повече от месец, вероятно ще ме обезсърчи да играя тук повече.

Но как го виждате, ще намерите ли друго казино, където няма да отнеме толкова време?

Както и да е, много се радвам, че дори след толкова време успяхте да получите парите.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro

Абониран съм за различни казина, използвам ги последователно. Досега най-дългото чакане беше 1 седмица. Така че съм доста търпелив, знам, че ще отнеме време за обработка и проверка, дори не съм изтеглил всички пари, но точно сега не ме накараха да се върна и да играя с тях.



Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Carmatz

Искрено се възхищавам на търпението ти! Забавените плащания могат да възникнат по различни причини, но това е огромно. Нищо чудно, че не сте заинтересовани да останете в неговото казино.

Благодаря ви много, че споделихте вашата борба с нас. Повече от убеден съм, че никой не би искал да изпита това сам.

Ако нямате нищо против малък съвет, знаете ли, че можете да прегледате това казино? След всичко, което преживяхте, вашата гледна точка е повече от заслужена. Ако харесвате идеята, използвайте тази връзка, за да изпратите потребителско мнение за Elabet Casino.


Автоматичен превод:
Carmatz

Изпратих всичко поне няколко седмици, сигурно последния документ съм изпратил поне 5/6 пъти. Сега „те се нуждаят от повече време за проверка". Междувременно сме на 36 дни и нищо от моите пари

Автоматичен превод:
Blasco12902

За мен лично това би било неприемливо. Разбирам, че ако става въпрос за проверка на сметката, тогава казината трябва да се грижат за това толкова, колкото и играчите, и трябва да следват определени процедури. Ако играч изпрати нещо, което не е в добър формат или не отговаря на изискванията, тогава виждам защо може да се забави.

Но ако играч изпрати последния документ и казиното не го види една седмица, това е доста тъжно за мен.

Все пак вярвам, че уверението от другия играч помогна поне малко и че скоро ще видите парите си.

Ако това се случи, не се колебайте да го споделите с мен.

Автоматичен превод:

Нищо в крайна сметка се свързах с адвоката си, той ми предложи да изпратя още един имейл, напомняйки им за договорните задължения и спазването на хартата на услугата, както и готовността ми за извънсъдебно решение до следващата седмица, ако нямам отговор Ще процедирам по закон. Абсурдно е да се стига до тук!

Автоматичен превод:

Въпрос предвид моето невежество по темата, открих, че Elabet.it се управлява от същите хора, които управляваха Lopoca.it, онлайн казино, което затвори малко преди отварянето на Elabet, без да плати сметките на играчите. Как работи? Обявяват ли някакъв фалит, за да си измият ръцете?

Автоматичен превод:
Blasco12902

Не съм сигурен как беше и защо другото казино затвори. Може би можете да намерите повече информация в интернет, но не е невъзможно.

Що се отнася до следващия ви курс на действие, любопитен съм да видя как ще се реши това.

Видях обаче, че Михал отново се е обадил в казиното, така че да се надяваме, че случаят може да бъде доведен до успешен край. Сигурно това чакане щеше да ми лази по нервите, но ще е важно какъв ще е краят.

Стискаме палци 🤞

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини