НачалоФорумКазинаElabet Casino - обща дискусия

Elabet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 6 месеца от Carmatz
|
4 421 преглеждания 54 отговора |
|
1 2 3
преди 6 месеца

След като споменах AAMS и се оплаках чрез един от няколко имейла, те най-накрая ми отговориха!! Направих грешка, когато направих първите депозити с предплатената карта на моя партньор, която случайно по-късно отидох да проверя условията и не намерих конкретна формулировка... Въпреки това ми поискаха документация и сертификат, че грешката няма случи се отново. .. Като казах това, чудя се кой знае колко време ще отнеме за следващия отговор и дали няма да поискат нищо друго... За мен винаги е просто много забавяне, тъй като всичко се случва от седмици и има само един отговор досега... Да се надяваме, че е така 🤞🏽

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Те също спряха акаунта ми, след като поискаха същата документация (вече изпратена) два пъти.

Очевидно са извинения за неплащане, след като го правят с всички.

Как бихме могли да се движим, за да се защитим?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не бих казал точно, че са извинения за неплащане. Ако прочетете внимателно, ще разберете, че други играчи са направили грешка при изпращането на исканите документи или дори са нарушили някои правила. Виждам, че казиното наистина е готово да помогне в тези случаи. Основното нещо е да сътрудничите напълно на казиното и да изпратите всички документи, които са ви поискали, като трябва да сте сигурни, че са правилните, в правилния формат и с добро качество.

Ако смятате, че имате нужда от помощ от нашия екип, моля, уведомете ни и можете да подадете жалба.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Актуализация: Информирах се и видях, че всъщност има разлика между СПИСЪКА НА ДВИЖЕНИЯТА и ИЗВЛЕЧЕНИЕТО ПО СМЕТКАТА, те не са съвсем едно и също нещо, дори и да са много сходни.


https://www.confrontaconti.it/guide-conti/domande-frequenti/qual-e-la-differenza-fra-estratto-conto-e-lista-movimenti.aspx#:~:text=L'estratto%20conto %20%C3%A8%20il, също отчита%20актуализирания%20салдо.


Разликата обаче е, че списъкът с транзакциите може да бъде поискан по всяко време, докато извлечението по сметката се поставя ГОДИШНО от банката или НА ТРИМЕСЕЧИЯ. Затова искането им е нелепо, като се има предвид, че ако банката има желание, това не може да стане преди 30 юни.


Освен това, като първо изпращат имейл с искане за СПИСЪК С ДВИЖЕНИЯТА, след 4-5 дни те обявяват, че искат извлечение от последните 3 месеца. Което в момента не може да има, така че искането им е абсолютно НЕЗАКОННО


Ето малко история на получените имейли. Обърнете внимание на дните на забавяне между един имейл и друг. Поисках тегленето на 14 май


filefilefilefile


Пратих му този документ 4-5 пъти. Само в последния чат ми казаха, че не е добре, защото не е банково извлечение, а списък с транзакции, а PDF-а може да се филтрира. Според тях щях да филтрирам движенията


file


Вече не мога да добавям прикачени файлове

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

За мен всичко това звучи като доста нормална KYC процедура, честно казано.🤷‍♀️

Не е необичайно, че едно казино ще се нуждае от банковите извлечения на играча, за да има цялата информация, необходима на играча, за да премине KYC. Обикновено всички банки ги предоставят ежемесечно и в PDF формат, който просто трябва да изпратите отново на казиното.

Така че се надяваме, че скоро ще можете да го направите и по този начин можете да се приближите до потвърждаването на акаунта си и тегленето на парите.🤞

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

След като споменах AAMS и се оплаках чрез един от няколко имейла, те най-накрая ми отговориха!! Направих грешка, когато направих първите депозити с предплатената карта на моя партньор, която случайно по-късно отидох да проверя условията и не намерих конкретна формулировка... Въпреки това ми поискаха документация и сертификат, че грешката няма случи се отново. .. Като казах това, чудя се кой знае колко време ще отнеме за следващия отговор и дали няма да поискат нищо друго... За мен винаги е просто много забавяне, тъй като всичко се случва от седмици и има само един отговор досега... Да се надяваме, че е така 🤞🏽

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Е, в повечето онлайн казина това не е позволено. Трябва да използвате собствената си карта, за да депозирате парите. В противен случай няма да можете да изтеглите печалбите си.🤷‍♀️

Виждам, че казиното наистина иска да изпълни молбата ви и да ви даде възможност да поправите грешката си. Така че, да се надяваме, че след всичко това ще можете да стигнете до печалбите си. Моля, непременно ни информирайте за всички предстоящи събития.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Определено направих глупава грешка, въпреки че след това проверих условията и не можах да намеря нищо за това, така че реших, че не е това проблемът. Както и да е, ще ви държа в течение, надявам се всичко да се разреши!

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Благодаря за подкрепата.

Прочетох всички препоръки, но играх без да нарушавам никакви правила и използвах само регистрирани за мен карти.

Казиното първо потвърди, че е получило исканите документи, след това спря акаунта ми и поиска отново един от вече изпратените документи (сметка за комунални услуги).

След това никога не получих никакви отговори въпреки напомнянията по имейл, така че не ми изглежда като поведение на сътрудничество.

Във всеки случай ще изчакам още няколко дни и ще ви уведомя.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Определено направих глупава грешка, въпреки че след това проверих условията и не можах да намеря нищо за това, така че реших, че не е това проблемът. Както и да е, ще ви държа в течение, надявам се всичко да се разреши!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Моля, направете го, искаме да знаем всичко относно вашия случай.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Благодаря за подкрепата.

Прочетох всички препоръки, но играх без да нарушавам никакви правила и използвах само регистрирани за мен карти.

Казиното първо потвърди, че е получило исканите документи, след това спря акаунта ми и поиска отново един от вече изпратените документи (сметка за комунални услуги).

След това никога не получих никакви отговори въпреки напомнянията по имейл, така че не ми изглежда като поведение на сътрудничество.

Във всеки случай ще изчакам още няколко дни и ще ви уведомя.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Преди колко време изпратихте последния документ, ако мога да попитам?

Ще чакаме актуализации.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Разбира се, изпратих го в събота, 01.06

Автоматичен превод:
danimola
преди 6 месеца

Добре, моля, уведомете ни, когато имате новини за нас.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Въпросът е, че им дадох всичко, което поискаха, но те ми казаха, че не е добре, защото можех да модифицирам PDF документа.

Не направих нищо, попитах моята банка за документа, дадох им и те ми казаха, че мога да променям. Ако банката ми даде този документ, какво мога да направя?

Автоматичен превод:
Carmatz
преди 6 месеца

Със сигурност разбирам мнението ви и затова се надявам, че ще успеем да разрешим този случай възможно най-скоро с възможно най-добрия изход.

Ако имате някакви актуализации, моля, заповядайте.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

И това е актуализацията

file


На практика те не приемат списъка с транзакции (след като ме помолиха за списъка с транзакции в имейла), защото това е списък с транзакции, а не банково извлечение, и което може да бъде филтрирано (????) .


Затова питам банката дали може да ми предостави извлечението от сметката за последните 3 месеца, а не списъка с транзакциите, като им изпрати екранни снимки на това, което ми каза помощ от Elabet.


И какво ми отговарят? Очевидно не е възможно да имам официалното извлечение от сметката, когато и както пожелая, но това се изготвя ГОДИШНО. Въпреки че е възможно да поискате списъка с движения по всяко време.


Какво уточняват тогава? Списъкът за движение не може да бъде променян във формата си.


Следователно е доста сериозно, че казиното претендира за правото да твърди, че ОФИЦИАЛЕН ДОКУМЕНТ, издаден от банка, може да бъде променян.

Сериозно е и това, че той твърди, че има документ, който не може да бъде получен. Сякаш твърдях, че знам тримесечния отчет на компанията преди края на тримесечието или годишния баланс преди края на годината.


Съобщих за това на поддръжката. Засега не са ми отговорили. Да видим, може би това е добър знак, защото вече не знаят за какво да се хванат или мислят за това.

Автоматичен превод:
Carmatz
преди 6 месеца

Е, това е доста объркана ситуация. нали Надяваме се, че ще можете да намерите изход от това по най-добрия възможен начин. Нашият екип също ще направи всичко възможно, за да помогне. Да почакаме и да видим.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Постоянно ми искат документи, всеки път като им пратя нещо ме карат да чакам с дни, а след това ми искат още, вече месец мина... Някой от вас оправи ли се?? Платили ли са? Няма нито едно свидетелство, че са платили теглене

Автоматичен превод:
Blasco12902
преди 6 месеца

Виждам, че делото ви се проточи доста дълго, какви документи ви искат още? Те също бяха ли одобрени или отхвърлени? Изобщо не ти завиждам, защото сигурно е досадно и не разбирам защо не могат да поискат документите наведнъж и да ги проверят, а не един по един. Не знам какво може да отнеме толкова време на казиното, за да провери един документ и след това да поиска нещо отново и след това да трябва да се справи с него няколко дни по-късно.

Също така съм виждал, че дори и при рекламация трябва да го изпишат и имат само час. След това таймерът се удължава отново за една седмица и ако не отговорят, жалбата се затваря като неразрешена. Не бих искал да видя това и най-добре би било те да коментират и да ви проверят.

Както и да е, поддържате ли още връзка с казиното или дори не ви пишат, ако ги попитате нещо?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Тази сутрин пак успях да се свържа с тях, абсурдни отговори. Прилагам скрийншота

file

поискаха ми обичайните документи за потвърждение на самоличността, пребиваването, методите за депозит и теглене. Изпратих всичко

Не отговарят на въпросния имейл

Автоматичен превод:
Blasco12902
преди 6 месеца

Толкова съжалявам. Не научих много от екранната снимка, защото е толкова обща и нямат никаква времева рамка, така че основно това е отговор за нищо.

По отношение на проверката, да, това са основни документи и не знам какво може да им отнеме толкова време. Все пак не се отказвайте, въпреки че трябва да е разочароващо и изтърпете целия процес. Просто не правете нищо с парите, защото в случаи като този знам, че играчите ще се отегчат и в крайна сметка ще ги загубят. Така че това е моята препоръка да издържите.

Надявам се нашият екип да успее да ви помогне.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Дори и да не мога, акаунтът ми е спрян.

Поне да ми дадоха някакви обосновки или индикации... абсурдно е всичко

Автоматичен превод:
Blasco12902
преди 6 месеца

Ами добре е за нещо да си с блокиран акаунт. Видях, че таймерът е удължен, но не знам дали ще отговорят, когато имаха седмица да го направят и нищо не се случи.

Както и да е, споменахте на екранната снимка по-рано, че ще се свържете с AAMS, мислите ли, че ще направите това и ще се оплачете там? Това е една от възможностите и затова питам.

Кажи ми.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини