ФорумКазинаElabet Casino - обща дискусия

Elabet Casino - обща дискусия

преди 4 месеца от Carmatz
|
3055 преглеждания 54 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Elabet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 4 месеца

От 14 май поисках теглене. В допълнение към това, че поисках документацията със закъснение, в допълнение към желанието да видя чувствителните данни за транзакцията, въпреки че предоставих всичко, все още не съм получил нищо към 30 май. Колко в тази ситуация?

Автоматичен превод:
Carmatz
преди 4 месеца

Здравейте, даваме на казината точно 14 дни, за да подредят всичко необходимо около тегленето и KYC, така че е добра стъпка, че сте успели да подадете жалба .

Въпреки това успяхте ли да преминете проверката успешно или все още не? Може би това е една от причините все още да нямате парите. Играхте ли с някакъв бонус или не?

Уведомете ме и, разбира се, можете също да отговорите на въпросите на Томас тук . Надявам се, че нашият екип ще може да ви помогне.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, даваме на казината точно 14 дни, за да подредят всичко необходимо около тегленето и KYC, така че е добра стъпка, че сте успели да подадете жалба .

Въпреки това успяхте ли да преминете проверката успешно или все още не? Може би това е една от причините все още да нямате парите. Играхте ли с някакъв бонус или не?

Уведомете ме и, разбира се, можете също да отговорите на въпросите на Томас тук . Надявам се, че нашият екип ще може да ви помогне.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравей Джаро, да, преминах KYC, преди да направя депозит. След това при тегленето ми поискаха допълнителни документи, които им изпратих, но те не отговарят. Казаха само, че "получихме вашите документи и ще ви уведомим"... но не ми съобщават нищо.


Да, играх и с бонус и го конвертирах в пари за теглене

Автоматичен превод:
Carmatz
преди 4 месеца

Чудесно, предполагам, че знаем защо все още нямаш пари. Когато ви поискат още документи, смятам, че първо трябва да потвърдят, че всичко е наред и когато това се случи, тогава трябва да можете да се оттеглите.

Що се отнася до бонуса, виждам, че сте изпълнили всички необходими изисквания според вашите думи, така че ще трябва да изчакаме казиното да излезе с актуализация на документите.

Твърдо вярвам, че ще бъде възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Надявам се също. Това, което не ми харесва е, че ми поискаха повече документи само 4 дни след заявката за теглене. И след това, дори и да са го получили, пак ми изпращат имейл със същата заявка, която съм изпратил повторно.


Свързах се с чат за поддръжка и те ми казаха, че са получили. Но те отнемат твърде много време, за да направят проверка.

Автоматичен превод:
Carmatz
преди 4 месеца

Разбирам, че понякога не е от най-приятните и че правиш допълнителната проверка чак сега по време на тегленето. Така че ще трябва да изчакате и да видите дали всичко е наред и ако е, предполагам, че няма да е проблем да теглите. Добрият знак е, че поне отговарят, така че имайте хладнокръвие и вярвам, че всичко ще се нареди.

Казиното не изглежда зле и има доста висок индекс на безопасност, така че се надявам вече нищо да не ви изненада. 🙂

Автоматичен превод:
Carmatz
преди 4 месеца

В същата лодка като теб от 19 май никога не съм успявал да говоря с оператор, освен последния път. Той твърдеше, че проверката на KYC отне няколко работни дни и напълно ме игнорира, когато посочих, че са минали 10...

Минах проверки за няколко дни, максимум три в поне двадесет казина! Никога не съм виждал подобна ситуация... Да не говорим за пълната липса на помощ!

Винаги съм разчитал на Gurucasino по отношение на избора на различни сайтове, иначе никога нямаше да се регистрирам, със сигурност независимо от това как ще свърши, никога повече няма да платя евро в него.

Автоматичен превод:
Carmatz
преди 4 месеца

Чули ли сте се с казиното? Питам защо чакаш повече от мен... Проверяват ли или е загубена кауза?

Автоматичен превод:
Blasco12902
преди 4 месеца

Здравейте, тъй като даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления и KYC, смятам, че това е достатъчно време за казиното поне да се свърже с вас относно вашата ситуация и дали всички документи са изрядни. Но ако не го направиха, със сигурност нямаше да ми е приятно и мисля, че беше добър ход да подам жалба .

Виждам, че топката е в полето на казиното, така че ще изчакаме и ще видим дали могат да отговорят и да обяснят, ако и те имат проблем, тъй като не сте единственият.

Възможно ли е да ме уведомите, ако чуете нещо ново?

Автоматичен превод:
Blasco12902
преди 4 месеца

Познай какво'. Те продължават да ми изпращат имейли веднъж седмично, че искат оригиналния PDF документ на нередактираните хартиени транзакции.


Въпреки че вярвам, че е очевидно незаконно, аз се предадох и все пак му изпратих този документ още 3 пъти с всички видими транзакции, 3 пъти, също за цялата 2024 година. И продължават да ми казват, че искат това, въпреки че съм им го пращал още 3 пъти.


Ясно е, че не искат да изпратят парите

Автоматичен превод:
Carmatz
преди 4 месеца

Е, и аз започвам да мисля така, поискаха ми снимка с тяхното лого наблизо (вече е двусмислено), снимките отпред/отзад на картите и банковото извлечение. След това изчезна във въздуха..

В крайна сметка ще трябва да се направи оплакване в AAMS, но не знам дали и това може да бъде решаващо

Автоматичен превод:
Blasco12902
преди 4 месеца

Което ще направя, направих си специален PEC. Ако всички направим това и започнем да изпращаме оплаквания, може би щеше да се случи нещо

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Познай какво'. Те продължават да ми изпращат имейли веднъж седмично, че искат оригиналния PDF документ на нередактираните хартиени транзакции.


Въпреки че вярвам, че е очевидно незаконно, аз се предадох и все пак му изпратих този документ още 3 пъти с всички видими транзакции, 3 пъти, също за цялата 2024 година. И продължават да ми казват, че искат това, въпреки че съм им го пращал още 3 пъти.


Ясно е, че не искат да изпратят парите

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ако мога да се намеся, това, което идва на ум, след като прочетох публикацията ви, е, че трябва да проверявате качеството и формата на документа, който изпращате отново и отново. Всъщност много пъти се случва едно от тях да е причината за отказ. Можете да попитате и казиното за това. Уведомете ни, моля.

Автоматичен превод:
Carmatz
преди 3 месеца

Значи ти отговарят?? Вече нещо! Изобщо нищо не са ме питали! Не ми дадоха нито обяснение, нито нищо, наистина е абсурдно! Две седмици откакто изпратих документите и нищо! Започва да бъде наистина разочароващо, как е възможно определени казина да имат лиценз, просто не разбирам

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Вчера ми спряха акаунта, с поредната молба за документи, която им изпращам за пети път!


Свързах се с чата и общо взето те казват, че списъкът с транзакциите, които имах от банката, не е добър, защото искат извлечението от сметката.

Тоест трябва да има банково извлечение, написано от ... до ... После казват, че е неоригинален PDF, но това абсолютно не е вярно, това е което ми дадоха от банката.


На практика искат документ, който дори банката не ми предоставя!

След това първо казват списък с движения за 1 месец, след което коригират ситуацията с 3-месечно банково извлечение. И тогава не го харесват, защото според тях това е редактируем PDF. Измислят всякакви оправдания.


Всеки друг букмейкър не е имал проблеми, след като му е предоставил извлечение от сметката.


За да екстраполирам тази информация, очевидно трябваше да я изведа в чата. По имейл те винаги изпращат един и същ отговор.


Сега поисках този документ фантом от банката с надписа, който искат, с надеждата, че ще могат да го направят. Въпреки това вече предоставих доказателство за собственост на картата, техните конкретни искания са странни, целящи само да не изплатят тегленето

Автоматичен превод:
Blasco12902
преди 3 месеца

Подсказвайте чрез чат и питайте какво не е правилно. Дори ако вече си представям отговорите

Автоматичен превод:
Carmatz
преди 3 месеца

Те също спряха акаунта ми, след като поискаха същата документация (вече изпратена) два пъти.

Очевидно са извинения за неплащане, след като го правят с всички.

Как бихме могли да се движим, за да се защитим?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Актуализация: Информирах се и видях, че всъщност има разлика между СПИСЪКА НА ДВИЖЕНИЯТА и ИЗВЛЕЧЕНИЕТО ПО СМЕТКАТА, те не са съвсем едно и също нещо, дори и да са много сходни.


https://www.confrontaconti.it/guide-conti/domande-frequenti/qual-e-la-differenza-fra-estratto-conto-e-lista-movimenti.aspx#:~:text=L'estratto%20conto %20%C3%A8%20il, също отчита%20актуализирания%20салдо.


Разликата обаче е, че списъкът с транзакциите може да бъде поискан по всяко време, докато извлечението по сметката се поставя ГОДИШНО от банката или НА ТРИМЕСЕЧИЯ. Затова искането им е нелепо, като се има предвид, че ако банката има желание, това не може да стане преди 30 юни.


Освен това, като първо изпращат имейл с искане за СПИСЪК С ДВИЖЕНИЯТА, след 4-5 дни те обявяват, че искат извлечение от последните 3 месеца. Което в момента не може да има, така че искането им е абсолютно НЕЗАКОННО


Ето малко история на получените имейли. Обърнете внимание на дните на забавяне между един имейл и друг. Поисках тегленето на 14 май


filefilefilefile


Пратих му този документ 4-5 пъти. Само в последния чат ми казаха, че не е добре, защото не е банково извлечение, а списък с транзакции, а PDF-а може да се филтрира. Според тях щях да филтрирам движенията


file


Вече не мога да добавям прикачени файлове

Автоматичен превод:
danimola
преди 3 месеца

Междувременно, ако докладваме тук и всеки отвори жалба, не казвам, че ще бъде разрешено, но поне ще направим крачка.

Имам контакт и с адвокат, който се предполага, че е в бранша.

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини