преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Elabet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
От 14 май поисках теглене. В допълнение към това, че поисках документацията със закъснение, в допълнение към желанието да видя чувствителните данни за транзакцията, въпреки че предоставих всичко, все още не съм получил нищо към 30 май. Колко в тази ситуация?
Since May 14th I have requested a withdrawal. In addition to asking for the documentation late, in addition to wanting to see the sensitive transaction data, despite having provided everything, I still have not received anything as of May 30th. How many in this situation?
Dal 14 Maggio ho richiesto un prelievo. Oltre a chiedere in ritardo la documentazione, oltre a voler vedere i dati sensibili delle transazioni, nonostante gli abbia fornito tutto, ancora non ho ricevuto nulla al 30 Maggio. Quanti in questa situazione?
Здравейте, даваме на казината точно 14 дни, за да подредят всичко необходимо около тегленето и KYC, така че е добра стъпка, че сте успели да подадете жалба .
Въпреки това успяхте ли да преминете проверката успешно или все още не? Може би това е една от причините все още да нямате парите. Играхте ли с някакъв бонус или не?
Уведомете ме и, разбира се, можете също да отговорите на въпросите на Томас тук . Надявам се, че нашият екип ще може да ви помогне.
Hi, we give casinos exactly 14 days to sort out everything necessary around withdrawal and KYC, so it's a good step that you've managed to file a complaint.
However, did you manage to pass the verification successfully or still not ? Maybe that could be one of the reasons why you still don't have the money. Did you play with any bonus or not ?
Let me know and of course you can also answer Tomas' questions here. I hope our team will be able to help you.
Здравейте, даваме на казината точно 14 дни, за да подредят всичко необходимо около тегленето и KYC, така че е добра стъпка, че сте успели да подадете жалба .
Въпреки това успяхте ли да преминете проверката успешно или все още не? Може би това е една от причините все още да нямате парите. Играхте ли с някакъв бонус или не?
Уведомете ме и, разбира се, можете също да отговорите на въпросите на Томас тук . Надявам се, че нашият екип ще може да ви помогне.
Hi, we give casinos exactly 14 days to sort out everything necessary around withdrawal and KYC, so it's a good step that you've managed to file a complaint.
However, did you manage to pass the verification successfully or still not ? Maybe that could be one of the reasons why you still don't have the money. Did you play with any bonus or not ?
Let me know and of course you can also answer Tomas' questions here. I hope our team will be able to help you.
Здравей Джаро, да, преминах KYC, преди да направя депозит. След това при тегленето ми поискаха допълнителни документи, които им изпратих, но те не отговарят. Казаха само, че "получихме вашите документи и ще ви уведомим"... но не ми съобщават нищо.
Да, играх и с бонус и го конвертирах в пари за теглене
Hi Jaro, yes I passed KYC before made deposit. Then at the withdrawal they asked me further documents that i sent to them, but they aren't answering. They only said that "we've received your documents and we'll let you know"... but they aren't let me know anything.
Yes, I Played with bonus too, and i converted it into withdrawable money
Чудесно, предполагам, че знаем защо все още нямаш пари. Когато ви поискат още документи, смятам, че първо трябва да потвърдят, че всичко е наред и когато това се случи, тогава трябва да можете да се оттеглите.
Що се отнася до бонуса, виждам, че сте изпълнили всички необходими изисквания според вашите думи, така че ще трябва да изчакаме казиното да излезе с актуализация на документите.
Твърдо вярвам, че ще бъде възможно най-скоро.
Great, so I guess we know why you don't have money yet. When they ask you for more documents, I believe they first have to confirm that everything is in order and when that happens, then you should be able to withdraw.
Regarding the bonus, I see that you have fulfilled all the necessary requirements according to your words, so we will have to wait for the casino to come up with an update on the documents.
I firmly believe that it will be as soon as possible.
Надявам се също. Това, което не ми харесва е, че ми поискаха повече документи само 4 дни след заявката за теглене. И след това, дори и да са го получили, пак ми изпращат имейл със същата заявка, която съм изпратил повторно.
Свързах се с чат за поддръжка и те ми казаха, че са получили. Но те отнемат твърде много време, за да направят проверка.
I hope too. The thing i don't like is that they asked me more documents only 4 days after withdrawal request. And then even if they've received it they still send me email with the same request, and that i've resent.
I've contacted support chat and they told me that they've receveid. But they're taking too much time to do verification.
Разбирам, че понякога не е от най-приятните и че правиш допълнителната проверка чак сега по време на тегленето. Така че ще трябва да изчакате и да видите дали всичко е наред и ако е, предполагам, че няма да е проблем да теглите. Добрият знак е, че поне отговарят, така че имайте хладнокръвие и вярвам, че всичко ще се нареди.
Казиното не изглежда зле и има доста висок индекс на безопасност, така че се надявам вече нищо да не ви изненада. 🙂
I understand that sometimes it is not the most pleasant and that you do the additional verification only now during the withdrawal. So you will have to wait and see if everything is okay and if it is, I guess it will not be a problem to withdraw. The good sign is that at least they are answering, so keep a cool head and I believe everything will turn out fine.
The casino doesn't look bad and has a pretty high safety index, so I hope nothing surprises you anymore. 🙂
В същата лодка като теб от 19 май никога не съм успявал да говоря с оператор, освен последния път. Той твърдеше, че проверката на KYC отне няколко работни дни и напълно ме игнорира, когато посочих, че са минали 10...
Минах проверки за няколко дни, максимум три в поне двадесет казина! Никога не съм виждал подобна ситуация... Да не говорим за пълната липса на помощ!
Винаги съм разчитал на Gurucasino по отношение на избора на различни сайтове, иначе никога нямаше да се регистрирам, със сигурност независимо от това как ще свърши, никога повече няма да платя евро в него.
In the same boat as you since May 19th, I have also never managed to speak to an operator, apart from the last time. He claimed that the KYC verification took a couple of working days and totally ignored me when I pointed out that 10 had passed…
I passed checks in a couple of days, maximum three in at least twenty casinos! Never seen a situation like this… Not to mention the total lack of assistance!
I have always relied on Gurucasino regarding the choice of various sites, otherwise I would never have registered, certainly regardless of how it ends up, I will never pay a euro into it again.
Nella tua stessa barca dal 19 maggio, inoltre non sono mai riuscito a parlare con un operatore, apparte l’ultima volta. Ha sostenuto che per la verifica KYC ci volessero un paio di giorni lavorativi e mi ha totalmente ignorato quando gli ho fatto presente che ne erano passati 10…
Ho fatto verifiche superate in un paio di giorni, massimo tre in almeno una ventina di casino! Mai vista una situazione del genere… Per non parlare della totale mancanza di assistenza!
Mi sono sempre affidato a Gurucasino riguardo la scelta dei vari siti, altrimenti non mi sarei mai registrato, di sicuro a prescindere da come vada a finire, non ci verserò mai più un euro.
Чули ли сте се с казиното? Питам защо чакаш повече от мен... Проверяват ли или е загубена кауза?
Have you heard from the casino? I ask why you've been waiting longer than me... Are they checking or is it a lost cause?
Hai avuto notizie dal casino? Chiedo perché aspetti da più tempo di me… Stanno verificando o è una causa persa?
Здравейте, тъй като даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления и KYC, смятам, че това е достатъчно време за казиното поне да се свърже с вас относно вашата ситуация и дали всички документи са изрядни. Но ако не го направиха, със сигурност нямаше да ми е приятно и мисля, че беше добър ход да подам жалба .
Виждам, че топката е в полето на казиното, така че ще изчакаме и ще видим дали могат да отговорят и да обяснят, ако и те имат проблем, тъй като не сте единственият.
Възможно ли е да ме уведомите, ако чуете нещо ново?
Hi, since we give casinos 14 days to resolve withdrawals and KYC, I think this is enough time for the casino to at least get back to you about your situation and if all the documents were in order. But if they didn't, it would certainly not have been pleasant for me and I think it was a good move to lodge a complaint.
I can see that the ball is in the casino's court, so we will wait and see if they can answer and explain if they have a problem as well, since you are not the only one.
Would it be possible for you to let me know if you hear anything new ?
Познай какво'. Те продължават да ми изпращат имейли веднъж седмично, че искат оригиналния PDF документ на нередактираните хартиени транзакции.
Въпреки че вярвам, че е очевидно незаконно, аз се предадох и все пак му изпратих този документ още 3 пъти с всички видими транзакции, 3 пъти, също за цялата 2024 година. И продължават да ми казват, че искат това, въпреки че съм им го пращал още 3 пъти.
Ясно е, че не искат да изпратят парите
Guess what'. They continue to email me once a week that they want the original PDF document of the unredacted paper transactions.
Even though I believe it is clearly illegal, I gave in and still sent him this document 3 more times with all the visible transactions, 3 times, for the entire year 2024 as well. And they keep telling me they want this, even though I've sent it to them 3 other times.
It's clear that they don't want to send the money
Indovina un po'. Continuano a mandarmi mail una volta alla settimana che vogliono il documento originale in PDF delle transazioni su carta non oscurato.
Nonostante credo sia palesemente illegale, ho ceduto e gli ho mandato comunque altre 3 volte questo documento con tutte le transazioni visibili, 3 volte, di tutto l'anno 2024 oltretutto. E continuano a rispondermi di volere questo, nonostante gliel'abbia mandato altre 3 volte.
E' lampante che non vogliano inviare i soldi
Е, и аз започвам да мисля така, поискаха ми снимка с тяхното лого наблизо (вече е двусмислено), снимките отпред/отзад на картите и банковото извлечение. След това изчезна във въздуха..
В крайна сметка ще трябва да се направи оплакване в AAMS, но не знам дали и това може да бъде решаващо
Well I'm starting to think so too, they asked me for a photo with their logo nearby (already ambiguous), the front/back photos of the cards and the bank statement. Then disappeared into thin air..
In the end a complaint will have to be made with AAMS, but I don't know if that too can be decisive
Eh inizio a pensarlo anche io, a me hanno chiesto una foto con il loro logo vicino (già ambiguo), le foto fronte/retro delle carte e l’estratto conto bancario. Poi spariti nel nulla..
Alla fine sarà da fare un reclamo con AAMS, ma non so se anche quello possa essere risolutivo
Което ще направя, направих си специален PEC. Ако всички направим това и започнем да изпращаме оплаквания, може би щеше да се случи нещо
Which I will do, I made myself a special PEC. If we all did this and started sending complaints, maybe something could happen
Cosa che farò, mi sono fatto una PEC apposita. Se lo facessimo tutti e cominciassimo a inviare reclami qualcosa forse si può smuovere
Познай какво'. Те продължават да ми изпращат имейли веднъж седмично, че искат оригиналния PDF документ на нередактираните хартиени транзакции.
Въпреки че вярвам, че е очевидно незаконно, аз се предадох и все пак му изпратих този документ още 3 пъти с всички видими транзакции, 3 пъти, също за цялата 2024 година. И продължават да ми казват, че искат това, въпреки че съм им го пращал още 3 пъти.
Ясно е, че не искат да изпратят парите
Guess what'. They continue to email me once a week that they want the original PDF document of the unredacted paper transactions.
Even though I believe it is clearly illegal, I gave in and still sent him this document 3 more times with all the visible transactions, 3 times, for the entire year 2024 as well. And they keep telling me they want this, even though I've sent it to them 3 other times.
It's clear that they don't want to send the money
Indovina un po'. Continuano a mandarmi mail una volta alla settimana che vogliono il documento originale in PDF delle transazioni su carta non oscurato.
Nonostante credo sia palesemente illegale, ho ceduto e gli ho mandato comunque altre 3 volte questo documento con tutte le transazioni visibili, 3 volte, di tutto l'anno 2024 oltretutto. E continuano a rispondermi di volere questo, nonostante gliel'abbia mandato altre 3 volte.
E' lampante che non vogliano inviare i soldi
Ако мога да се намеся, това, което идва на ум, след като прочетох публикацията ви, е, че трябва да проверявате качеството и формата на документа, който изпращате отново и отново. Всъщност много пъти се случва едно от тях да е причината за отказ. Можете да попитате и казиното за това. Уведомете ни, моля.
If I may step in, what comes to mind after reading your post is that you should check the quality and format of the document you are sending over and over. It actually happens many times that one of these is the reason for rejection. You could ask the casino as well about this. Let us know, please.
Значи ти отговарят?? Вече нещо! Изобщо нищо не са ме питали! Не ми дадоха нито обяснение, нито нищо, наистина е абсурдно! Две седмици откакто изпратих документите и нищо! Започва да бъде наистина разочароващо, как е възможно определени казина да имат лиценз, просто не разбирам
So they answer you?? Something already! They didn't ask me anything at all! They didn't give me any explanation or anything, it's really absurd! Two weeks since I sent the documents and nothing! It's starting to be really frustrating, how is it possible that certain casinos have a license I just don't understand
Quindi a te rispondono?? Già qualcosa! A me non hanno chiesto proprio nulla! Non mi hanno dato nessuna spiegazione o altro, è veramente assurdo! Due settimane da quando ho mandato i documenti e nulla! Inizia ad essere veramente frustrante, com’è possibile che certi casino abbiano la licenza io proprio non capisco
Вчера ми спряха акаунта, с поредната молба за документи, която им изпращам за пети път!
Свързах се с чата и общо взето те казват, че списъкът с транзакциите, които имах от банката, не е добър, защото искат извлечението от сметката.
Тоест трябва да има банково извлечение, написано от ... до ... После казват, че е неоригинален PDF, но това абсолютно не е вярно, това е което ми дадоха от банката.
На практика искат документ, който дори банката не ми предоставя!
След това първо казват списък с движения за 1 месец, след което коригират ситуацията с 3-месечно банково извлечение. И тогава не го харесват, защото според тях това е редактируем PDF. Измислят всякакви оправдания.
Всеки друг букмейкър не е имал проблеми, след като му е предоставил извлечение от сметката.
За да екстраполирам тази информация, очевидно трябваше да я изведа в чата. По имейл те винаги изпращат един и същ отговор.
Сега поисках този документ фантом от банката с надписа, който искат, с надеждата, че ще могат да го направят. Въпреки това вече предоставих доказателство за собственост на картата, техните конкретни искания са странни, целящи само да не изплатят тегленето
Yesterday they suspended my account, with yet another request for documents, which I sent them for the fifth time!
I contacted the chat and basically they say that the list of transactions that I had from the bank is not good because they want the account statement.
That is, there must be a bank statement written from ... to ... Then they say it's a non-original PDF, but that's absolutely not true, it's the one the bank gave me.
In practice they want a document that not even the bank provides me with!
Then first they say a list of movements for 1 month, then they correct the situation with a 3-month bank statement. And then they don't like it because according to them it's an editable PDF. They make up all kinds of excuses.
Any other bookmaker had no problems after providing him with an account statement.
To extrapolate this information I obviously had to bring it up in the chat. By email they always just send the same reply.
Now I have requested this phantom document from the bank with the wording they want, hoping they will be able to do it. However, I have already provided proof of card ownership, their specific requests are bizarre, aimed only at not disbursing the withdrawal
Ieri mi hanno sospeso il conto, con l'ennesima richiesta documenti, che gli ho mandato per la quinta volta!
Ho contattato la chat e in pratica dicono che non va bene la lista movimenti che mi son fatto fare dalla banca perché vogliono l'estratto conto.
Cioé ci deve essere scritto estratto conto dal ...al ... Poi dicono che é un PDF non originale, ma non é assolutamente vero, é quello che mi ha fornito la banca.
In pratica vogliono un documento che nemmeno la banca mi fornisce!
Poi prima dicono lista movimenti di 1 mese, poi correggono il tiro con estratto conto 3 mesi. E poi non gli va bene perché secondo loro é un PDF modificabile. Si inventano ogni tipo di scusa.
Qualsiasi altro bookmaker dopo avergli fornito estratto conto non ha fatto problemi.
Per estrapolare queste informazioni ovviamente ho dovuto tirarglielo fuori in chat. Per email si limitano a mandare sempre la solita risposta.
Adesso ho richiesto alla banca questo fantomatico documento con le diciture che vogliono loro, sperando riescano a farlo. Tuttavia la prova di titolarità della carta già l'ho fornita, le loro richieste specifiche sono balzane, atte solo a non erogare il prelievo
Подсказвайте чрез чат и питайте какво не е правилно. Дори ако вече си представям отговорите
Prompt via chat and ask what isn't right. Even if I already imagine the answers
Sollecita tramite chat e chiedi cosa non va bene. Anche se immagino già le risposte
Те също спряха акаунта ми, след като поискаха същата документация (вече изпратена) два пъти.
Очевидно са извинения за неплащане, след като го правят с всички.
Как бихме могли да се движим, за да се защитим?
They also suspended my account after requesting the same documentation (already sent) twice.
Obviously they are excuses for not paying, since they do it with everyone.
How could we move to protect ourselves?
Anche a me hanno sospeso il conto dopo aver richiesto 2 volte la stessa documentazione (già inviata).
Ovviamente sono scuse per non pagare, visto che lo fanno con tutti.
Come potremmo muoverci x tutelarci?
Актуализация: Информирах се и видях, че всъщност има разлика между СПИСЪКА НА ДВИЖЕНИЯТА и ИЗВЛЕЧЕНИЕТО ПО СМЕТКАТА, те не са съвсем едно и също нещо, дори и да са много сходни.
https://www.confrontaconti.it/guide-conti/domande-frequenti/qual-e-la-differenza-fra-estratto-conto-e-lista-movimenti.aspx#:~:text=L'estratto%20conto %20%C3%A8%20il, също отчита%20актуализирания%20салдо.
Разликата обаче е, че списъкът с транзакциите може да бъде поискан по всяко време, докато извлечението по сметката се поставя ГОДИШНО от банката или НА ТРИМЕСЕЧИЯ. Затова искането им е нелепо, като се има предвид, че ако банката има желание, това не може да стане преди 30 юни.
Освен това, като първо изпращат имейл с искане за СПИСЪК С ДВИЖЕНИЯТА, след 4-5 дни те обявяват, че искат извлечение от последните 3 месеца. Което в момента не може да има, така че искането им е абсолютно НЕЗАКОННО
Ето малко история на получените имейли. Обърнете внимание на дните на забавяне между един имейл и друг. Поисках тегленето на 14 май
Пратих му този документ 4-5 пъти. Само в последния чат ми казаха, че не е добре, защото не е банково извлечение, а списък с транзакции, а PDF-а може да се филтрира. Според тях щях да филтрирам движенията
Вече не мога да добавям прикачени файлове
Update: I informed myself and saw that there is actually a difference between the LIST OF MOVEMENTS and the ACCOUNT STATEMENT, they are not exactly the same thing, even if they are very similar.
https://www.confrontaconti.it/guide-conti/domande-frequenti/qual-e-la-differenza-fra-estratto-conto-e-lista-movimenti.aspx#:~:text=L'estratto%20conto %20%C3%A8%20il, also reports%20the%20updated%20balance.
However, the difference is that the list of transactions can be requested at any time, while the account statement is placed ANNUALLY by the bank, or QUARTERLY. Therefore their request is ridiculous, given that, if the bank is willing to do so, it cannot be done before June 30th.
Furthermore, first by sending an email asking for a LIST OF MOVEMENTS, after 4-5 days, they announce that they want an extract of the last 3 months. Which cannot be had at the moment, so their request is absolutely ILLEGAL
Here is some history of the emails received. Note the days of delay between one email and another. I requested the withdrawal on May 14th
I sent that document to him 4-5 times. Only in the last chat did they tell me that it's not good because it's not a bank statement but a list of transactions, and the PDF can be filtered. According to them I would have filtered the movements
Now I can no longer add attachments
Aggiorno: mi sono informato e ho visto che effettivamente tra LISTA MOVIMENTI ed ESTRATTO CONTO, c'è differenza, non sono esattamente la stessa cosa, anche se molto simili.
https://www.confrontaconti.it/guide-conti/domande-frequenti/qual-e-la-differenza-fra-estratto-conto-e-lista-movimenti.aspx#:~:text=L'estratto%20conto%20%C3%A8%20il,riporta%20anche%20il%20saldo%20aggiornato.
Tuttavia la differenza è che la lista movimenti può essere richiesta in qualsiasi momento, mentre l'estratto conto viene messo ANNUALMENTE dalla banca, o TRIMESTRALMENTE. Perciò la loro richiesta è ridicola, dato che, sempre che la banca sia disponibile a farlo, non può essere fatto prima del 30 giugno.
Oltretutto prima mandando mail chiedendo proprio LISTA MOVIMENTI, dopo 4-5 giorni, annunciano di volere un'estratto degli ultimi 3 mesi. Cosa che non si può avere al momento, perciò la loro richiesta è assolutamente ILLECITA
Ecco un po' di cronologia delle mail arrivate. Notare i giorni di ritardo tra una mail e l'altra. L'ho chiesto il 14 maggio il prelievo
Quel documento gliel'ho mandato 4-5 volte. Solo nell'ultima chat mi han detto che non va bene perchè non è un estratto conto ma una lista movimenti, e il PDF può essere filtrato. Secondo loro avrei filtrato i movimenti
Adesso non posso più aggiungere allegati
Междувременно, ако докладваме тук и всеки отвори жалба, не казвам, че ще бъде разрешено, но поне ще направим крачка.
Имам контакт и с адвокат, който се предполага, че е в бранша.
In the meantime, if we report here and each open a complaint, I'm not saying it will be resolved, but at least we'll make a move.
I also have contact with a lawyer who is supposed to be in the industry.
Intanto se segnaliamo qua e apriamo un reclamo ognuno, non dico si risolva, ma perlomeno diamo una smossa.
Ho anche contatti con un avvocato che dovrebbe essere del settore.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.