Да, пуснах жалба, защото смятам, че ако сте маркирали това казино като спестяване със скорост, близка до „едно от най-добрите казина", трябва да има известен професионализъм от тяхна страна. Определено не насърчава хората да играят повече, изпращайки печатен екран на други чатове, vip услуга спрямо Whatsup - omg.
Знам, че вероятно няма да постигнете нищо по отношение на моята жалба - и няма проблем. Просто исках да изразя чувствата и опита си, така че другите хора, особено новите играчи, да могат да решат за по-добър вариант за казино.
Относно моето самоизключване - наистина затворих акаунта си през юни 2024 г. (но не споменах никакви проблеми), просто го затворих ръчно. Когато отново проверявам този сайт на случаен принцип и се опитвам да вляза, беше изписано - акаунтът ви е блокиран. И след като говоря
в чата казаха - както виждаме акаунтът ви е отворен. Така че не знам…. Какво ще ви трябва от мен?
Yes, I opened a complaint because I think that if you marked this casino as save with a rate near "one of the best casino" there need to be some profesionalism from their side. Defenetely not encouraging people to play more, sending printscreen of other chats, vip service vis whatsup - omg.
I know You probably wont achieve anything regarding my complaint - and there is no a problem. I just wanted to express my feelings and my experience so that other people, especially new players can decide for better casino option.
Regarding my self exclusion - I did close my account on June 2024 (but didnt mention any problems), I just closed it manually. When I check this site randomly again and try to log in it was written - you account has been blocked. And after when I talk
to the chat they said - as we can see your account is open. So dont know…. What would you need from me?