Това е напълно правилно, комуникацията с казиното не е лесна, но казиното иска да ви върне парите, така че разбира се вие измисляте различни оправдания, първо знаете всичко Въпреки че човекът е потвърдил и писал, виждам PG игра проблем и след това потвърди, че е актуален за цялата платформа, тъй като забрана за игри Казиното е позволено да прави грешки, но играчите не го правят и това е моментът, който много ме притеснява, компенсирайте преди да платите за продукт и не сте доволни с това, което бихте направили, разбира се, поискахте обратно разходите, както казах, никога не ми се е случвало, че до такъв момент съм играл в различни казина и те са наистина коректни, а също и в лошо, което също не съм намирал никога срещу там.
That is completely correct, communication with the casino is not easy, but the casino wants to pay your money back, so of course you come up with various excuses, you know everything first Although the man has confirmed and wrote, I see a PG gaming problem and then confirmed that it is current for the whole platform as a gaming ban Casino is allowed to make mistakes but the players don't and that's the point that concerns me a lot, make up Before you pay for a product and are not satisfied with what you would do of course ask for the costs back, as I said it has never happened to me that is until such a point I have played in different casinos and they are really correct and also in bad which I have also found never against there.
Das ist voll korrekt, Kommunikation mit dem Casino ist nicht einfach welche Kasino will doch ihre geld zurück zahlen da kommen sie natürlich mit verschiedenen Ausreden vor die wissen alles zu erst haben sie Versucht mit Bonus Macher war Ausrede dass, der Suppot von Schwester Casino neu ist obwohl der man bestätigt hat , und hat geschrieben , ich sehe ein PG Gaming Problem und danach bestätigte das es für die ganze Platform als spielverbot aktuel ist Casino darf Fehler machen aber,die Spieler nicht und das ist der Punkt wo mich sehr betrifft, stellen sich vor sie bezahlen für einen Produkt und sind nicht zufrieden dafon was würden sie machen natürlich die Kosten zurück beantragen , wie gesagt es ist mir noch nie passiert das ist bis so ein Punkt komme ich habe , in verschiedene Casinos gespielt und die wirklich korrekte sind und auch in schlechte die ich auch festgestellt habe nie wider dort .
Автоматичен превод: