Здравейте,
Мисля, че трябва да поставите тук по-полезна информация, като например дали акаунтът ви е напълно проверен. Разбирам, че си ядосан, но преглеждайки публикациите, не научих нищо.
Що се отнася до проверката и тегленето, ние даваме на казината 14 пълни дни, за да проверят сметката, историята на игрите и други подробности, след което да изпратят парите.
Ако казиното не успее да осигури печалбите навреме, тогава е време ние да се намесим.
Може би можете да научите повече за това, което наричаме оплаквания , и да решите следващата си стъпка.
Това казино дори спечели честна значка, така че съм сигурен, че ще действат честно.
Публикуването на такава неясна информация, от друга страна, няма да доведе до никъде, бих казал, така че опитайте се да се успокоите малко. 🙏
Hello,
I think that you should paste here more useful information like whether your account has been fully verified. I understand that you are angry, but going through posts I learned nothing.
When it comes to verification and withdrawal, we allow casinos 14 full days to check the account, game history, and other details, then send the money.
If the casino fails to provide the winnings in time then it is time for us to step in.
Maybe you can learn more about what we call complaints, and decide your next step.
This casino even earned a fair badge so I'm sure that they will act fairly.
Posting such vague information, on the other hand, will get you nowhere, I'd say so try to calm down a bit. 🙏