преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Dazard Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравей Кокола,
Доколкото разбрах, вие смятате, че вашата казино сметка е била злоупотребена, както и вашите банкови данни.
Добре, че се свързахте с банката си, надявам се да ви помогнат. Може да опитате да поискате връщане на плащане, според мен вашата банка трябва да ви посъветва.
Сега ще се опитам да отговоря на въпрос, който според мен е:
"как да депозирате пари без потвърден профил" - просто KYC (Познайте своя клиент) най-често се задейства, когато се поиска първото теглене или се използва нов метод на плащане. Казината се уверяват, че играчите са тези, за които се представят, преди да им изплатят печалби.
Кажете ни какво може да направи вашата банка по въпроса.
Hello Kokola,
As far as I understand you believe that your casino account has been misused, as well as your banking details.
It's good you contacted your bank I hope they will help you. You may try to ask for a chargeback, your bank should advise you I believe.
I'll now try to answer what I believe is a question:
"how to deposit money without verified profile" - simply, the KYC (Know Your Customer) is most commonly triggered when the first withdrawal is requested or a new payment method is used. Casinos make sure that the players are who they claim to be, before paying out any winnings to them.
Let us know what your bank can do about it.
Разбира се, аз бих резервирал всичко обратно, това са стратегиите на играта и манипулациите като цяло, теглете депозита лесно, ако имате късмет. И всеки има право да кандидатства за връщане на парите си !!!! Едно нещо, което научих, че казиното винаги е правилно, но ако попитате за вашите права и законност, вие сте крадец. ….
и повярвайте ми няма значение в кое казино играете, парите отиват на едно място!!!(dama nv) това са над 60 казина, които имат производител в Нюрнберг.
Of course that, I would book everything back, these are the game strategies and manipulations in general, deposit easily withdraw if you are lucky. And everyone is allowed to apply for his money back !!!! One thing I've learned the casino is always right but if you ask about your rights and legality you are a burglar. ….
and believe me it doesn't matter which casino you play in, the money goes in one place!!!(dama nv) that's over 60casinos that they have a manufacturer in Nuremberg.
Natürlich dass,ich alles zurück buchen würde das sind die spiel Strategien und Manipulationen allgemein ,einzahlen ganz einfach auszahlen ,wenn sie Glück haben . Und jede darf sein Geld zurück zu beantragen !!!! Eins habe ich gelernt das Casino hat immer recht aber wenn sie nach ihre Rechte und Legalität fragen sind sie ein Einbrecher . ….
und glauben Sie mir egal in welcher Casino si spielen das Geld geht in einem Ort!!!(dama n.v. ) das sind über 60Casinos die sie Nürnberg ein Hersteller haben .
Само имайте предвид, че когато използвате връщане на плащане, няма да бъдете добре дошли в много казина. Не казвам, че това е нещо лошо, ако изобщо не ви е приятно да играете.
Разбирам, че сте разстроени, но позволете ми да повторя – за да изтеглите успешно печалбите си, трябва да преминете проверката на KYC. Това не е някаква често използвана тактика за забавяне, това е законово изискване.
Ако не ви харесва, опитайте някое анонимно крипто казино вместо това. Но бъдете внимателни там.
Не коментирам банковата измама, която споменахте, тъй като не знам какво и как се случи.
Както и да е, има ли новини от вашата банка, чудя се?
Just keep in mind that when you use chargeback you won't be welcomed in lots of casinos. Not saying this is something bad if you do not enjoy playing at all.
I understand you are upset, but allow me to repeat - to successfully withdraw your winnings, you must pass the KYC verification. This is not some generally used delay tactic, this is a legal requirement.
If you do not like it, try some anonymous crypto casino instead. But be cautious there.
I do not comment on the banking fraud you mentioned since I do not know what and how it happened.
Anyway, any news from your bank, I wonder?
Знаете, че го поправих и в онлайн чат с подкрепата на au a casino от Dama NV и на 31 януари се заключих и казах, че не искам да се занимавам с платформата!
и в началото не знаех, че принадлежи на казиното на Dazard също Dama nv чак по-късно след като попитах и чисто теоретично ако сте блокирани не можете да депозирате, но и не е възможна регистрация !!!! Ако станат правилно казино и коректните предприемачи изобщо няма да го намерят, но ще се каже, че не мога да играя там !!!
You know I fixed it and in online chat with the support of au a casino from Dama NV and on January 31st I locked myself in and said I don't want to be involved with the platform!
and I didn't know at the beginning that it belongs to the casino of Dazard also Dama nv only later after I asked and purely theoretically if you are blocked you can't deposit but also no registration possible !!!! If they become a correct casino and correct entrepreneurs would not find it at all staad but it would be said that I can not play there !!!
Wissen sie ich habe es fest gestellt und in online Chat mit dem Support von au eine Casino von Dama N.V und im im 31 Januar habe ich mich selber eingesperrt und ,sagte dass,ich mit dem Platform nicht zutun haben will !
und ich wusste am Anfang nicht das es die Kasino von Dazard auch Dama n.v gehört erst später nach dem ich gefragt habe und rein theoretisch wenn sie sich gesperrt haben konnen nicht Einzahlung sonder auch keine Registrierung möglich !!!! Wenn sie eine korrekte Casino werden und korrekte Unternehmer würde es überhaupt nicht staad finden sondern es würde geheissen das ich nicht dort spielen kann !!!
Ако това не е измама какво ако трябва да спазвате законите на играта, това е желанието на играчите!!!!
If that isn't cheating what if you have to respect the game laws it's the wish of players!!!!
Wenn das nicht Betrug ist was ist den wenn man die spiel Gesetze respektieren muss so ist das mit dem Wunsch von Spieler !!!!
Имам всички скрийншоти с доказателства и поддръжката потвърди, че с забрана никъде и тази платформа не може да играе
I have all the proofs screenshots and the support confirmed that with the ban nowhere and this platform can not play
Ich habe alle Beweise Screenshots und der Support bestätigte dass, mit dem verbot nirgenwo und diesem Platform spielen kann
Честно казано, все още имам проблем да разбера думите ти, така че сега само предполагам. Не възнамерявам обаче да дам някаква недостатъчна реакция.
Мисля, че мога да спомена основния проблем със самоизключването:
а) играчът поиска закриването на акаунта му. Казино закрива сметката. Няколко дни по-късно същият играч моли сметката му да бъде отворена отново. Казиното отваря сметката, защото играчът го е поискал.
б) играчът е поискал закриването на сметката му поради проблеми с хазарта, тъй като той/тя не може да контролира страстта си и се нуждае от специални грижи. Казино закрива сметката. Няколко дни по-късно същият играч иска да бъде открит акаунта му. Казиното не отваря сметката, защото бяха споменати проблемите с хазарта.
Правилно ли разбирам, че сте затворили акаунта си в някое казино и сестрата ви позволи да играете и депозирате?
Освен това, ние виждаме справедливо, че за да бъде самоизключен от някой „сестрински" сайт, играчът трябва да информира и казиното-сестра. Не можете просто да мислите, че всички казина, притежавани от един и същ собственик/група, споделят тези заявки чрез групата.
Това ли е проблема, който имате?
Frankly, I still have a problem understanding your words, so I'm just guessing now. I do not intend to provide some insufficient reaction, though.
I think I can mention the main problem with the self-exclusion:
a) player requested his/her account to be closed. Casino closes the account. A few days later the same player asks for his account to be reopened. The casino opens the account because the player asked for it.
b) player requested his/her account to be closed due to gambling issues because he/she is unable to control his passion and needs special care. Casino closes the account. A few days later the same player requests his/her account to be opened. The casino does not open the account because the gambling issues were mentioned.
Do I get it correctly you closed your account in some casino and the sister side let you play and deposit?
Furthermore, we see fair that in order to get self-excluded from some "sister" site, the player must inform the sister casino as well. You can not simply think that all casinos owned by the same owner/group share those requests through the group.
Is this the problem you have?
Проблемът е, че бях блокиран да играя в едно от казината на Dama NV и това беше моето решение, че съм блокиран завинаги и че не искам да участвам в тази платформа Dama NV с Dises spere и няма да бъде възможно е да депозирате и депозирате там и въпреки това, когато попитам за правилната си заявка, не ви казвам правилния отговор.
о, да, всички са свързани, собственикът е един и е навсякъде!
не можеш да ми кажеш, че нямат представа, но ако депозираш пари в тях всичко е перфектно, но ако попиташ играчите си и кажеш истината, независимо какво, тези онлайн казина твърдят, че имат репутация и че те са законни, но ако сбъркаш, не ти давам разумен отговор!!!
The problem is that I have been blocked from playing at one of Dama NV's casinos and that was my decision, that I am blocked forever and that I don't want to be involved in this platform Dama NV with Dises spere and it would not be possible to deposit and deposit there and despite that when I ask for my right request no honk you correct answer.
oh yes, they are all connected, the owner is one and it is everywhere!
you can't tell me that they have no idea, but if you deposit money into them, everything is perfect, but if you ask your players and tell the truth, no matter what, these online casinos claim that they have a reputation and that they are legal but if you come in wrong no gipt you a sane answer!!!
Das Problem ist ich habe spiel Spere bei eine von Casinos von Dama N.V und das war meine Entscheidung das ist für immer gesperrt bin und dass,ich in diesem Platform nicht zutun haben will gestern hat das der Support bestätigt und gesagt das ich auf alle Casinos von Dama N.V mit Dises spere habe und es wäre nicht möglich dort einzuzahlen und deposit anzahlen kann und trotz dass, wenn ich nach meine recht Anfrage keine hupt Ihnen korrekte Antwort .
o dooch die sind alle verbunden der Inhaber ist eint und es steht überal !!!
da können Sie mir nicht sagen dass, die keine Ahnung haben ,aber wenn man denen Geld einzahlt alles perfekt aber wenn sie ihre als Spieler fragen und die Wahrheit sagen keine Macht was , dises online Casinos behaupten ja das sie Reputation haben und das sie legal sind aber wenn sie in falschen kommen keine gipt ihnen einen vernünftigen Antwort !!!
Знаеш, че всеки има свободата да си дава парите където си иска, но не че си мислят ооо слава богу, че вече нямам нищо общо с тях и срещу същите предприемачи същите паразити 🦠
You know everyone has the freedom to give their money where they want, but not that they think ohhh thank god I don't have anything to do with them anymore and against the same entrepreneurs the same parasites 🦠
Sie wissen jede hat die Freiheit dort sein Geld zu geben wo Mann will, aber nicht das sie denken ohhh Gotzeidank ich habe nicht mehr mit denen zutun und schon wider gleiche Unternehmer gleiche Parasiten 🦠
Ако поддръжката успя да предостави тази информация, която исках да знам вчера, час и дата на блокиране и че може да бъде намерена за всички останали, това също означава, че тези, които я ИМАТ в СИСТЕМАТА!
If support was able to provide this information that I wanted to know yesterday, time and date of blocking and that it can be found for everyone else, that also means that those who HAVE it in the SISTEM!
Wenn der Support mit dises Info geben konnte die ich gestern wissen wollte Zeit Datum von Sperrung und das es für alle andere findet, das bedeutet auch dass, Die es im SISTEM HABEN !
Значи правилно предположих. По-рано сте се самоизключили в едно казино и смятате, че това означава, че не можете да депозирате в никое друго казино в групата. За съжаление това не работи така.
За да бъдете защитени от допълнителни депозити, просто трябва да се самоизключите от всяко казино поотделно. Тук не става въпрос дали някои казина имат такава информация в системата си, а за това, че активно се защитавате в конкретно казино.
Моля, прочетете това ръководство:
https://casino.guru/how-to-gamble-safely#tip-8
„Точно както при ограниченията, споменати по-рано, опциите за самоизключване, предлагани от казината , се отнасят само за това казино . Можете лесно да ги заобиколите, като играете в друго казино. За да преодолеете това усложнение, можете или да се самоизключите от всички онлайн казина (което е изключително непрактично и почти невъзможно) или използвайте приложения, които блокират хазарта на глобално ниво ."
So I guessed correctly. You previously self-excluded in one casino and you think that it means you can't deposit in any other casino in the group. Sadly, this is not how it works.
To be protected from further deposits you simply must self-exclude from every casino separately. This is not about whether some casinos have such information in their system, it's about you actively protecting yourself in a specific casino.
Please read this guide:
https://casino.guru/how-to-gamble-safely#tip-8
"Just as with the limits mentioned earlier, the self-exclusion options offered by casinos only apply to that casino. You can easily get around them by playing in another casino. To overcome this complication, you can either self-exclude yourself from all online casinos (which is extremely unpractical and almost impossible) or make use of apps that block gambling on a global level."
Не исках да имам контакт с цялата платформа и тук служителят го потвърждава!!!!
I didn't want to have contact with the whole platform and here the clerk confirms it!!!!
Ich wollte keinen Kontakt mit dem ganzen Platform haben und hier der Angestellte bestätigt es !!!!
Трябваше да започнете този разговор с тези екранни снимки.
Честно казано, виждате, че не работи по начина, по който дори този служител си мисли, че го прави. Това е причината да ви обясних как подхождаме към този въпрос в Casino Guru.
Както и да е, все още мисля, че винаги можете да попитате сестрините казина дали знаят за вашата забрана.
Моля, имайте го предвид. Очаквам с нетърпение да видя как ще се развие оплакването ви.
You should have started this conversation with those screenshots.
Frankly, you can see it does not work the way even this clerk thinks it does. That's the reason I explained to you how we approach this matter in Casino Guru.
Anyway, I still think, that you can always ask the sister casinos whether they are aware of your ban.
Please keep that in mind. I'm looking forward to seeing how your complaint develops.
Да, не е мой проблем, вие трябва да платите последствията и да обясните всичко на служителите, преди да ги наемете!
Имам това доказателство и това е достатъчно, за да си поискам връщането на парите. Наричам го измама и наистина не искам повече да имам нищо общо с платформата, вместо да се извиня, че няма да спрат да манипулират, ако знаех, че това казино е собственост на същата платформа, която никога не съм регистрирайте се там и не препоръчвам на никого да го прави!!!!
Yes, it's not my problem, you have to pay the consequences, and explain everything to the employees before you hire them!
I have this proof and that's enough to request my money back I call it a scam and really want nothing to do with the platform anymore instead of apologizing they wouldn't stop manipulating if I had known this casino was owned by the same platform I never sign up there and I don't recommend anyone to do it!!!!
Ja ,es ist nicht mein Problem dafür müssen sie sich die Konsequenzen bezahlen ,und die Angestellten bevor einstellen alles mal erklären!
ich habe dises Beweis und das ist genug mein Geld Zurück zu beantragen ich nenne als Betrug und will wirklich mit dem Platform nicht mehr zutun haben , anstatt sich entschuldigen hören Die nicht auf zu manipulieren, wenn ich gewusst hätte das dises Casino der gleiche Platform gehört würde ich mich nie dort anmelden und ich empfehle es keinen es zu Tun!!!!
Честно казано, прочетох много от публикациите ви тук, новите теми, които сте създали за незаконните казина и оплакването също, продължавате да споменавате правата на човека и дали казиното е законно или не, но всичко е толкова объркващо и толкова много неуместна информация, че аз напълно загуби смисъла.
Изглежда, че се оплаквате, че сте блокирани от казино-сестра, в което сте играли, но в същото време се чувствате сякаш се опитвате да получите възстановяване на сумата, защото не сте били блокирани от казино-сестра.
И така, какъв точно е проблемът? Блокирахте в едно казино, посочихте проблем с хазарта като причина, казиното потвърди, че сте блокирани от всичките им сестри казина и след това сте успели да се регистрирате и да загубите пари в казино-сестра?
Honestly, I read many of your posts here, the new threads you created about illegal casinos and the complaint as well, you keep mentioning human rights and whether the casino is legal or not, but it's all so confusing and so many irrelevant information that I completely lost the point.
It looks like you complain about being blocked by a sister casino where you played, but at the same time, it feels like you're trying to get a refund for not being blocked by a sister casino.
So what's exactly the problem? You blocked in one casino, stated problem gambling as the reason, the casino confirmed you're blocked from all their sister casinos and then you managed to register and lose money in a sister casino?
Здравейте, това, което искам да кажа е, че получих забрана на играта на 31 януари и казах, че не искам да имам нищо общо с цялата компания, защото не ми харесаха методите на плащане на казиното-сестра, така че аз отново имах 20 000 в казиното, върнаха ги, те ме блокираха и 5 месеца по-късно се свързах с казино Dises и те току-що взеха моите 5000 франка и след като попитах коя компания са, Dama NV подписа и аз писах на казиното сестра и попита какво става с моя бан и след това suppot каза, че имам проблем с PG играта и с тази забрана не мога да играя в нито едно казино на Dama.nv и получавам парите си обратно за това
Hello, What I want to say is, I got a game ban in January 31 and said that I don't want to have anything to do with the whole company because I didn't like the payment methods of the sister casino, so I had 20,000 again at the casino gave it back all right, they blocked me and 5 months later I contacted Dises Casino and they just got my 5000 francs and after I asked which company they are, Dama NV signed and I wrote to the sister casino and asked What about my ban and after that the suppot said that I have PG game problem and with this ban I can't play in any casino of Dama.nv and I get my money back for that
Guten Tag , Das was ich sagen möchte ist ,ich habe eine Spielssperre im Januar 31 gestatet und hab gesagt das ich mit dem ganzen Unternehmen nicht zutun haben wil , weil mir haben die Auszahlungs Methoden von die Schwester Casino nicht gepasst so habe ich 20000wider an Casino zurück gegeben alles klar , die haben mich gesperrt und 5 Monate später habe ich mich beim Dises Casino gemeldet und eben die haben meine 5000franken und nach dem ich gefragt habe welchen Unternehmen sie sind haben die Dama N.V gezeichnet und ich hab die Schwester Casino geschrieben und gefragt was ist mit meinem verbot und danach der suppot hat gesagt dass, ich PG Game Problem habe und mit dises sperre in keinem Casino von Dama.n.v spielen kann und dafür verde ich mein geld zurück vordern
И не ме интересуват парите, които винаги съм играл и губил и никога не съм искал парите си обратно, защото обичам да играя казина и не винаги можете да печелите!
но това, което ме дразни е, че един и същи предприемач пълни чувала с пари два пъти, въпреки че имам лош опит поради всички методи на изплащане! Няма значение там затварям очите си, но за втори път същите мошеници усещат чантата, въпреки че имам PG заключване на играта, което означава в цялата платформа за игра Dama Nv
And I don't care about the money I've always played and lost and I've never asked for my money back because I enjoy playing casinos and you can't always win!
but, what annoys me is that the same entrepreneur fills the sack with money twice even though I have had a bad experience because of all the payout methods! No matter there I close my eyes but a second time the same crooks feel the bag although I have PG game lock that means in the whole game platform Dama Nv
Und es regt mich nicht das Geld auf ich habe immer gespielt und verloren und ich habe nie mein Geld Zurück beantragt weil,spiel Casinos haben mir Spass gemacht und man kann nicht immer gewinnen !
aber, was mich aufregt ist das ich der gleiche Unternehmer den Hosen Sack zwei mal mit Geld auffülle obwohl,ich eine schlechte Erfahrung gemacht habe , wegen die alle auszahls Methoden ! Egal dort drucke ich mir die Augen zu aber einen zweiten Mal die gleiche Gauner den Sack auffühlen obwohl ich PG Spiel Sperr habe das heisst in das ganze Spielplatform Dama N.v
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.