ФорумКазинаCrypto Loko Casino - обща дискусия

Crypto Loko Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Radka
|
13177 преглеждания 66 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
famdianamader
преди 1 година

Здравейте, рядко получаваме обратна връзка, затова би било просто предположение, ако се опитам да отговоря на въпроса ви.

Аз също не можах да намеря никаква поддръжка, за съжаление не съм добре запознат с тази компания и как работи.

Предполагам, че търпеливото чакане е единственият вариант. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

да, благодаря все пак, няма друг начин. Между другото, все още получавам имейли с покани от Crypto loko.tzz ... хубав уикенд

Автоматичен превод:
famdianamader
преди 1 година

Ако получите отговор от CDS, споделете го тук във форума, моля. Напълно съм сигурен, че някой ден може да бъде полезен и на други. Желаем късмет и прекрасен ден!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казва, че тегленето ми е одобрено и изпратено Havebt получих нещо или нещо чакащо от моя крипто акаунт, изминаха само 12 часа, ще актуализирам, ако има промени

Автоматичен превод:
daviddemaris4
преди 1 година

Странно, можете да проверите адреса, който сте използвали за теглене, и да видите дали има чакащи мрежови потвърждения или нещо подобно, спомням си, че веднъж теглене на BTC, което направих от крипто казино, отне около 4-5 часа, за да бъде кредитирано след казиното изпрати средствата на моя адрес, но повече от 12 часа е почти невъзможно според мен, ако е биткойн в собствената му мрежа, тогава ще разбера, но все пак можете да проверите дали транзакцията се обработва, ако няма обработвани транзакции, това означава, че казиното всъщност не е изпратило нищо или сте използвали грешен адрес, което се съмнявам да е така.

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Да, абсолютно нищо чакащо и знам, че го направих правилно, изпратих и получих повече, това е веднъж, добре, предполагам, че имаха нужда от този депозит от 10 $ повече, отколкото аз, какъв срам

Автоматичен превод:
daviddemaris4
преди 1 година

Свържете се с поддръжката на живо и ги попитайте за това, това ми се случи веднъж с теглене на LTC (не в това казино), в сметката на казиното транзакцията изглеждаше завършена, но средствата никога не пристигнаха на моя адрес, след като им казах, че средствата са никога не са получавани (което може лесно да се потвърди чрез проверка на адреса) те ми изпратиха средствата, кажете на поддръжката вашите средства никога не са пристигнали, ако те не решат нищо, това означава, че казиното просто изчезва средства без причина

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте...Все още нямам нищо от CDS, което споменахте като допълнителна точка, за оплаквания! И тъй като ми се стори наистина странно, че дори не получавате имейл, го потърсих. Наистина ще ми е интересно как се чувствате за този CDS, или някога сте били в контакт, или как препоръчахте да се свържете с тях? Вчера намерих някои страници, които казват, че не е реално или че е започнало в някакъв момент, но е много куц! Веднага ще ти дам линка! Някой тук имал ли е контакт с CDS или това е най-голямата шега на клиента? Месеци чакане и всичко в дупето...


Автоматичен превод:
преди 1 година

А ето и страниците...

https://www.casinomeister.com/forums/threads/rtg-what-is-central-dispute-system-dot-com-used-for-and-what-are-these-names.54463/


file



Автоматичен превод:
famdianamader
преди 1 година

Здравейте,

Нямам опит с тях. За съжаление понякога дори регулаторът от Малта не отговаря на играчите.

Тъй като CDS е система за разрешаване на спорове на трета страна, създадена от RTG за уреждане на спорове между играчи, ние не сме подходящите хора, които да питат. Предполагам, че има смисъл да отидете до източника - доставчика на платформата за игри в реално време.

Желаете ли да опитате?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Актуализирането отне малко и една или две жалби, но в крайна сметка получих плащане

Автоматичен превод:
daviddemaris4
преди 1 година

здравей

Каква приятна изненада 🙂. Предполагам, че това казино не е спечелило вашето благоволение, нали?

Автоматичен превод:
преди 1 година

НО

Автоматичен превод:
orrinb53
преди 1 година

Но? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. В това крипто локо казино спечелих 650. Там, където ми депозираха само 94. Осребряване на comps точките 1000 се равняват на 10 usd !!!. И от това направих 650. Някой знае ли какъв е лимитът за осребряване на comps точки?

Автоматичен превод:
Nelimal
преди 1 година

Предполагам, че тъй като те са печалби от бонус от програма за лоялност, печалбите са ограничени до 10 пъти сумата на бонуса, отидете на техните T&C и проверете дали има лимит за теглене на печалби, генерирани от бонус, или попитайте директно поддръжката

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Бонус точките идват с максимален лимит за теглене от 1 път. Трябва да имате баланс на залога 0, преди да поискате теглене. Всички бонуси не могат да бъдат осребрени и ще бъдат премахнати преди одобрението на дадено заявление. T&Y КАЖЕТЕ ТАКА, ИСТИНАТА НЕ РАЗБИРАМ НИЩО ОТ ТОВА...!!

Автоматичен превод:
Nelimal
преди 1 година

Мисля, че бариерата е езикът, открих в техните T&C, че наистина бонусът, който сте използвали, има ограничение за теглене от 1x, например, ако сте имали бонус от 10 долара, можете да изтеглите само 20, което не разбирам защо ви позволяват да изтеглите почти 10 пъти бонуса, ще предположа, че сте имали допълнителен баланс в допълнение към бонус баланса. В условията също се споменава, че за да използвате този бонус, вашият реален баланс трябва да е 0 и не трябва да имате чакащи тегления, ако питате мен, това е лош бонус, защото можете да го изтеглите само 1x, а изискванията за залагане са 40x

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Наистина не разбирам никаква идея и имах 0 баланс, за да го обменя, но този път казиното се държа добре с мен тогава jj.

Автоматичен превод:
Nelimal
преди 1 година

Да, може би са направили грешка при тегленето и са ви позволили да изтеглите почти 10 пъти бонуса, дори ако депозирате и те забележат грешката, най-вероятно ще приспаднат баланса, така че ако планирате да продължите да използвате казиното, най-добре е да ги уведомите, че е възможна грешка при тегленето

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини