преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Crypto Loko Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте на тези, които наскоро са били измамени от cryptoloko, респ. Блокиран, тъй като се твърди, че съществуват няколко акаунта. Същото нещо се случи и с мен, използвайки същата процедура и екипът на Casino Guru не го забеляза?! Ами помислете моята част. Ще се радвам, ако се свържете с мен по имейл, защото все пак бих искал да предприема правни действия срещу казиното. Бих искал да обменя идеи с вас, може би можем да направим това заедно в най-добрия случай?! fam.diana.mader@gmail.com
А на други, които планират да играят там, загуба на време и пари!
Hello to those who have recently been scammed by cryptoloko, respectively. Blocked because allegedly multiple accounts exist. The same thing happened to me using the same procedure and the Casino Guru team didn't notice it?! Well think my part. I would be happy if you contact me by email, because I would still like to take legal action against the casino. I would like to exchange ideas with you, maybe we can do this together at best?! fam.diana.mader@gmail.com
And to others who plan to play there, waste of time and money!
Hallo an diejenigen,die kürzlich von cryptoloko betrogen wurden,bzw. Gesperrt weil angeblich mehrere Konten exestieren. mir ist das gleiche in gleicher Vorgehensweise passiert und das dem Team von Casino Guru das nicht auffällt?! Naja denk mir mein Teil. Würd mich freuen wenn ihr euch Mal per Mail bei mir meldet,denn ich möchte trotzdem rechtlich gegen das Casino vorgehen.würde mich gerne mit euch austauschen,vielleicht machen wir das bestenfalls gemeinsam?! fam.diana.mader@gmail.com
Und an andere,die vor haben dort zu spielen, Zeit und Geldverschwendung!
Здравейте,
Предполагам, че можете да опитате да прегледате жалбите, подадени срещу това казино , и след това да проверите играчите и техните публикации тук във форума, за да влезете в комуникация чрез бутона за отговор. 🤔
Доколкото виждам, всички оплаквания обаче са разрешени. Съжалявам обаче, че открих, че вашето е неоправдано .
Освен това можете да използвате лентата за търсене, предоставена в секцията на форума, за да намерите резултати за ключовата дума „Crypto Loko"
Hello,
I guess that you can try browsing the complaints submitted against this casino, and then check the players and their posts here on the forum to engage in communication using the reply button. 🤔
As far as I can see, all complaints were solved, however. Sorry to find that yours was unjustified, though.
Additionally, you can use the search bar provided in the forum section, to find results for the keyword "Crypto Loko"
Здравейте, това не е съвсем вярно.. Прочетете отхвърлените. .. И аз го изпратих вчера до отговорния офис, както препоръчахте. Благодаря, че се опитахте да се свържете с другите, някак си не се получи, може би защото те също бяха отхвърлени.?! Странно, че всички по едно и също време в дек. Те играха там, защото получиха реклама по пощата... и как точно другите изпитаха същото като мен... и е смешно, че след това използвате няколко акаунта, което всъщност е трудно осъществимо, защото ако се замислите, колко време трябва да заложите тези 105 долара 30x.=.и след това само +100 могат да бъдат изплатени като благодарност, е доста отклонение. И ако спечелите и с вашите трудно спечелени +100, тогава не само се чувствате несправедливи, но и мамите клиентите им. Сега ми кажете кога трябва да играете с други акаунти, когато имате работа с един бонус. Вече не е забавно, ако осъзнаете какво ще трябва да направите след 3150. Без значение колко сте спечелили...ще ви платят само +100...не рискувайте и след това правете печалба. Е, предложих ви да проверите моя инклав. Защото не можете да избегнете това като потребител... Но на кого му пука? Предадох го и също ще докладвам за казиното за измама.
Hi.ja that's not quite true.. Read the rejected ones. .. I also sent it to the responsible office yesterday, as you recommended. Thank you had tried to contact the others, somehow it didn't work maybe because they were also rejected.?! Funny that we all at the same time in dec. They played there because they received mail advertising... and how exactly the others experienced the same thing as I did.... and it's funny that you then use several accounts, which is actually hardly feasible, because if you think about it, how long you need to wager these 105 dollars 30x.=.and then only +100 can be paid out as a thank you, is quite a turnoff. And if you also win with your hard-earned +100, then not only do you feel unfair, you cheat on their customers. Now tell me, when should you play with other accounts when you are dealing with one bonus. It's no fun anymore, if you realize what you would have to do after 3150. No matter how much you've won...you'll only be paid a mere +100...don't you risk it and then make a profit. Well, I offered you to check my inclave. Because you can't avoid that as a user... But who cares? I passed it on and will also report the casino for fraud.
Hi.ja das stimmt so nicht ganz.. Lies Mal die abgelehnten. .. ich hab's auch an die zuständige Stelle wie ihr empfohlen habt gestern dann geschickt. Danke hatte versucht die andern zu kontaktieren,ging irgendwie nicht vielleicht weil das auch abgelehnte sind.?! Komisch auch das wir alle zur selben Zeit im dez. Dort spielten weil man Mailwerbung erhielt ..und wie genau die anderen das selbe erlebten,wie ich....und komisch das man dann noch mehrere Konten dabei nutzen tut,was ja eigendlich kaum umsetzbar ist,denn wenn du Mal überlegst, wie lange man braucht um diese 105 Dollar 30x umzusetzen.=.und dann als Dankeschön nur +100auszahlbar sind,ist schon abturnend. Und wenn du darüber hinaus gewinnst mit deinen schwer erarbeiteten +100, dann komme dir nicht nur unfair sondern bescheissen ihre Kunden. Jetzt sag Mal,wann soll man dann noch mit weiteren Accounts spielen,wenn man doch mit dem einen Bonus so zu tun hat . Macht ja auch kein Spass mehr,wenn du merkst das dir von dem was du nachdem du 3150 umsetzen müsstest . .egal wie viel du gewonnen hast...dir nur lappige +100 ausgezahlt werden...wehe du riskierst die dann und machst nen gewinn. Naja ich hab ja euch angeboten mein inclave zu checken.denn daran kommt Mann nicht vorbei als User ... Aber wen interessierts? Hab's so weiter gegeben und werde das Casino auch wegen betrug anzeigen.
Чувствам, че разбирам мнението ви, но не можем да одобрим нарушаването на правилата на първо място.
„Разрешен е само един реален акаунт на играч. Няколко акаунта ще бъдат затворени. Играчи, които регистрират няколко акаунта (включително акаунти с различни лични данни), няма да отговарят на условията за получаване на печалби и всички тегления ще бъдат анулирани."
Останалото можете да намерите в жалбата си.
Пожелавам ви успех, докато се справяте със CDS 🤞
Уведомете ни как се справяте.
I feel that I understand your point, but we can't approve of breaching the rules in the first place.
"Only one real account per player is permitted. Multiple accounts will be closed. Players who register multiple accounts (including accounts with different personal details) will not be eligible to receive any winnings, and all withdrawals will be canceled."
The rest can be found in your complaint.
I wish you luck while dealing with the CDS 🤞
Let us know how you faring.
Здравейте и да, разбира се, разбирам това. Освен това знам, че във всяко казино е така. Играя онлайн от доста време и вече минах през много казина... и точно затова проверих всичко за себе си, за да открия евентуална грешка от моя страна ..!!! Но тъй като това казино отвори едва през 2022 г., би трябвало да мога да намеря нещо на мобилния си телефон..но нямаше дори спам. Нямам друг акаунт там. Ако зависеше от мен, тогава щях да знам, че съм нарушил условията и щях да изхабя още повече време и нерви с рекламация... нали!? Ще се радвам да ви уведомите как са се развили нещата. Автобус там, всичко най-добро!
Hi and yes of course I understand that. And I also know that it is like that in every casino. I've been playing online for a long time and have already gone through many casinos... and that's exactly why I checked everything for myself to find a possible mistake on my part ..!!! But since this casino only opened in 2022, I should be able to find something on my cell phone..but there wasn't even a spam mail. I don't have another account there. If it were up to me, then I would know that I had violated the terms and conditions and I would waste even more time and nerves with a complaint... wouldn't I!? I'd be happy to let you know how things turned out. Bus there, all the best!
Hi und ja natürlich verstehe ich das. Und ich weiẞ auch das es in jedem Casino so ist. Ich spiele ja schon länger online und hab auch schon viele Casinos durch...und genau darum hab ich für mich selber alles durchgecheckt,um einen evtl. Fehler meinerseits, zu finden ..!!! Davdieses Casino aber erst 2022 eröffnete, müsste ich in meinem Handy irgendwas finden konnen..war aber nicht Mal ne spam mail da. Ich habe keinen anderen Account dort. Wenn es an dem wäre, dann wüsste ich dich,das ich gegen die agb verstoßen hab und würde mir noch mehr meine Nerven und Zeit dann mit Beschwerde ...machen, oder !? Ich lass euch gerne wissen, was bei der Sache raus kam. Bus dahin, alles gute!
здравей
Мислех за другите акаунти, според данните, които получихме от казиното, бяха намерени няколко подобни акаунта, така че бих предположил, че едни и същи подробности са използвани за създаването им, но имейлът беше различен, мисля. Системата на казиното не би позволила един и същ имейл да бъде регистриран два или повече пъти.
Кара ме да мисля, че други имейли за регистрация трудно могат да бъдат намерени в пощенската ви кутия.
Знам, че може да звучи доста грубо, но обмисляли ли сте възможността някой от вашето домакинство също да играе в казиното?
Мисля, че ще се изненадате колко често срещана е тази ситуация. Но това е само мисъл, няма нужда да отговаряте, разбира се 🙂.
Приятно изкарване и ни дръжте в течение 🤞
Hi,
I was thinking about the other accounts, according to the data we got from the casino, there were several similar accounts found, so I would guess that the same details were used to create those, but the email was different, I think. The casino system would not allow the same email to be registered twice or more.
Makes me think that other registration emails can hardly be found in your mailbox.
I know it may sound quite rude, but have you considered a chance that someone from your household is playing in the casino too?
I think that you would be surprised how common this situation is. But it's just a thought, no need to answer that of course 🙂.
Have a good one and keep us posted 🤞
СОООООО Направих своя чип от $105, който изисква $4000 игра... добре, успях... Взех до $2800 баланс с възможност за теглене... опитах се да изтегля $1000, след като изпратих моята идентификация и всички изисквания, разбира се. .ами 48 часа по-късно виждам къде мениджърът ми взе печалбите, нямаше да ми върне нищо, бях побеснял... добре, направих 105 завъртания на неоново колело дали моето максимално изплащане през играта беше $100, опитах да изтегля.... добре...сега не показва нищо от това в историята на транзакциите ми, нито положително салдо в сметката ми или предстоящо теглене....Говорих с хората от техния месинджър и всичко останало...добре, че направих екранни снимки от всичко това..тъй като искаха да го изтрият....някак си не знам какво да правя в този момент....лош бизнес и кара хората да влизат онлайн и да пишат лоши отзиви....препоръчвам yabby casino ...Никога не съм имал проблем и техният персонал винаги е бил толкова услужлив, когато имах проблем, за разлика от cryptoLokos, които не ми помогнаха ни най-малко...всъщност имат ac накрая излъга и ми каза, че проблемите ще бъдат решени, ако предприема определени стъпки само за да се прецакам и след това да влоша нещата. Буквално мразя този сайт и се надявам да фалират, срам от тях, хората всъщност се нуждаят и правят планове за парите, които печелят ... Бях толкова развълнуван, както и детето ми, майка ми и мъжът какво разочарование беше
SOOOOOO I did my $105 chip that requires $4000 playthrough....well I did it...I got up to $2800 withdrawal able balance....tried to withdrawl $1000 after sending my id verification and all the requirements of course...well 48 hours later I see where the manager took my winnings, wouldn't give me anything back I was livid...well I did 105 spins on neon wheel did my playthrough max cash out was $100 tried to withdrawl....well...now it's not showing any of that on my transactions history nor a positive balance on my account or a pending withdrawal....I have spoken to their instant messenger people and everything....good thing I took screen shots of it all..since they wanted to delete it....kinda don't know what to do at this point tho....bad business and makes people go online and write bad reviews....I recommend yabby casino...I've never had an issue and their staff has always been so helpful when I had a problem unlike cryptoLokos who haven't been the slightest of help...in fact have actually lied and told me issues would be resolved if I took certain steps only to actually screw myself and then make matter worse. Literally hate this site and hope they go bankrupt shame of them people actually need and make plans for the money they win ....I was so excited so was my kid and mother and man what a let down it was
Здравейте,
това е доста интересна история и мисля, че най-добрият вариант би бил да подадете жалба .
Щракнете/докоснете връзката и го направете, страхотно е, че сте направили екранни снимки, не забравяйте да поставите всички в оплакванията, моля. Ако искате да научите как работи, продължете и прочетете тази статия .
Кажете ми какво мислите за тази идея.
Hello,
that's quite a story, and I think that the best option would be to submit a complaint.
Click/tap the link and make it happen, it's great that you took screenshots, make sure to paste all to the complaints, please. If you want to learn how it works, go ahead and read this article.
Let me know what you think about that idea.
Здравей.. съжалявам, че току-що бях написал много и сега текстът го няма, защото търсих дума и използвах нов раздел... Сега не ми се повтаря. Благодаря Радка, утре пак ще го повторя. Темата.лека нощ
Hi.. sorry I had just written a lot and now the text is gone because I was looking for a word and used a new tab ... Now I don't feel like doing it again. Thanks Radka, I'll say it again tomorrow. The theme.good night
Hi.. sorry hatte gerade schon ne Menge geschrieben und jetzt ist der Text weg, weil ich nach einem Wort gesucht hab und nen neuen Tab nutzte ... Jetzt hab ich keine Lust nochmal.danke Radka,ich außere mich morgen noch Mal zu. Dem thema.gute Nacht
Здравей.. съжалявам, че току-що бях написал много и сега текстът го няма, защото търсих дума и използвах нов раздел... Сега не ми се повтаря. Благодаря Радка, утре пак ще го повторя. Темата.лека нощ
Hi.. sorry I had just written a lot and now the text is gone because I was looking for a word and used a new tab ... Now I don't feel like doing it again. Thanks Radka, I'll say it again tomorrow. The theme.good night
Hi.. sorry hatte gerade schon ne Menge geschrieben und jetzt ist der Text weg, weil ich nach einem Wort gesucht hab und nen neuen Tab nutzte ... Jetzt hab ich keine Lust nochmal.danke Radka,ich außere mich morgen noch Mal zu. Dem thema.gute Nacht
Няма проблем,
честност за честност - понякога и на мен се случва 🤯😁. Без натиск за отговор, тук съм за вас, а не обратното. Приятно прекарване!
No problem,
honesty for honesty - sometimes it happens to me too 🤯😁. No pressure for the response, I'm here for you, not the opposite. Have a good one!
Не, това е екранна снимка от мястото, където се опитах да изтегля и сега няма запис за това в историята на транзакциите ми в моя акаунт в cryptoLoko... те изтриха историята или части от нея. Бях направил екранна снимка, защото бях много развълнуван
No that's a screenshot from where I tried to withdrawl and now there is no record of it in my transactions history in my account on cryptoLoko....they deleted the history or parts of it. I had taken a screenshot because I was so excited
Разбирам, добре, че си взел един. Доста полезно за жалбата. Да изчакаме Томас 🤞
I see, good that you took one. Pretty useful for the complaint. Let's wait for Tomas 🤞
здрасти Продължавам да клатя глава, когато чета колко крещящо е това казино. Екранната снимка е страхотна, обикновено не мислите за нея. Или се научавате да мислите за това, когато сте били в такава ситуация. Изпратих жалбата си до CDS и се надявам скоро някой да се свърже с вас. Всичко, което получавате, е номер на билет. В противен случай, за съжаление, няма начин да попитате за статуса на обработка. Или? Любопитен съм какво ще измисли казиното, когато играчът размаха екранната снимка. Със сигурност тогава отново ще се установи, че той има няколко сметки. Тззз съжалявам. Разбира се, надявам се той да получи своята справедливост
Hi. I keep shaking my head when I read how blatant this casino is. Screenshot is great, you usually don't really think about it. Or you learn to think about it when you were in such a situation. I submitted my complaint to CDS and hope that someone will get in touch with you soon. All you get is a ticket number. Otherwise there is unfortunately no way to ask about the processing status. Or? I'm curious what the casino will come up with when the player waves the screenshot. Surely it would then be determined again that he has several accounts. Tzzz sorry. Of course I hope that he gets his justice
Hi. Ich muss immer wieder den Kopf schütteln,wenn ich lese,wie krass dieses Casino vorgeht. Screenshot ist toll, denkt man ja meist nicht wirklich dran.bzw lernt man,dran zu denken,wenn man in so einer Situation war. Ich hab meine Beschwerde bei CDS eingereicht und hoffe das sich da bald einer meldet.alles was man bekommt ist ne Ticket Nr. Sonst gibt's leider keine Möglichkeit nach Bearbeitungsstand zu fragen. Oder? Bin gespannt was sich das Casino einfallen lässt,wenn der Spieler mit dem Screenshot wedelt. Sicher würde dann auch wieder festgestellt das er mehrere Konten hat. Tzzzz sorry. Ich hoffe natürlich das er sein Recht erhält
Изтриването на моята история на транзакциите и това, че имам доказателство, че е имало опити за транзакции, които се показват в тази история, трябва да е достатъчно, за да може всеки бизнес да тръгне. ДА, НЕ МОЖЕТЕ да направите това, хаха, така не се управлява един добър бизнес... и аз съм със сигурност хората ще го видят и няма да използват сайта им. Бях казал на един от хората в месинджъра, че имам, че ще направя преглед и се радвам, че случайно попаднах на този сайт
The deleting my transactions history and me having proof that there were transactions attempted that were showing on this history should be enough for any business to go YIKES you CANT do that lol that's not how a business a good business runs...and I'm sure people will see it and not use their site. I had told one of the people on the messenger thing they have that I was gonna right a review and I'm so glad I stumbled across this site
здрасти Продължавам да клатя глава, когато чета колко крещящо е това казино. Екранната снимка е страхотна, обикновено не мислите за нея. Или се научавате да мислите за това, когато сте били в такава ситуация. Изпратих жалбата си до CDS и се надявам скоро някой да се свърже с вас. Всичко, което получавате, е номер на билет. В противен случай, за съжаление, няма начин да попитате за статуса на обработка. Или? Любопитен съм какво ще измисли казиното, когато играчът размаха екранната снимка. Със сигурност тогава отново ще се установи, че той има няколко сметки. Тззз съжалявам. Разбира се, надявам се той да получи своята справедливост
Hi. I keep shaking my head when I read how blatant this casino is. Screenshot is great, you usually don't really think about it. Or you learn to think about it when you were in such a situation. I submitted my complaint to CDS and hope that someone will get in touch with you soon. All you get is a ticket number. Otherwise there is unfortunately no way to ask about the processing status. Or? I'm curious what the casino will come up with when the player waves the screenshot. Surely it would then be determined again that he has several accounts. Tzzz sorry. Of course I hope that he gets his justice
Hi. Ich muss immer wieder den Kopf schütteln,wenn ich lese,wie krass dieses Casino vorgeht. Screenshot ist toll, denkt man ja meist nicht wirklich dran.bzw lernt man,dran zu denken,wenn man in so einer Situation war. Ich hab meine Beschwerde bei CDS eingereicht und hoffe das sich da bald einer meldet.alles was man bekommt ist ne Ticket Nr. Sonst gibt's leider keine Möglichkeit nach Bearbeitungsstand zu fragen. Oder? Bin gespannt was sich das Casino einfallen lässt,wenn der Spieler mit dem Screenshot wedelt. Sicher würde dann auch wieder festgestellt das er mehrere Konten hat. Tzzzz sorry. Ich hoffe natürlich das er sein Recht erhält
Съгласен съм, че човек трябва да срещне проблеми, за да оцени напълно всички допълнителни предпазни мерки. Тъжно, но много често.
Чувствам, че във вашия случай няма нито един печатен екран, който да докаже, че сте регистрирали само един акаунт, моето мнение се основава на това твърдение:
„Получихме достатъчно доказателства от Crypto Loko Casino, че повече потребители са се регистрирали със същите или много подобни данни като имейл адрес, дата на раждане, име, IP адрес"
Твърде много прилики, съжалявам. 🙁 Нямам идея как бих се опитал да докажа, че казиното греши, ако бях в същата ситуация като вас.
I agree one has to come across trouble to fully appreciate any further precautions. Sad but very common.
I feel that in your case there is not a single print screen that could prove you registered just a single account, my opinion is based on this statement:
"We have received sufficient evidence from Crypto Loko Casino that more users have registered with the same or very similar details like email address, date of birth, name, IP address"
Too many similarities, I'm sorry. 🙁 I have no idea how I would try to prove the casino wrong if I was in the same situation as you.
Изтриването на моята история на транзакциите и това, че имам доказателство, че е имало опити за транзакции, които се показват в тази история, трябва да е достатъчно, за да може всеки бизнес да тръгне. ДА, НЕ МОЖЕТЕ да направите това, хаха, така не се управлява един добър бизнес... и аз съм със сигурност хората ще го видят и няма да използват сайта им. Бях казал на един от хората в месинджъра, че имам, че ще направя преглед и се радвам, че случайно попаднах на този сайт
The deleting my transactions history and me having proof that there were transactions attempted that were showing on this history should be enough for any business to go YIKES you CANT do that lol that's not how a business a good business runs...and I'm sure people will see it and not use their site. I had told one of the people on the messenger thing they have that I was gonna right a review and I'm so glad I stumbled across this site
здрасти Бях изпратил следващата си жалба до CDS и в допълнение към билета №. Не чух нищо от тях. Това беше на 17 януари.
Колко време отнема някой да се свърже? А няма ли как да попитам за статуса? Не мога да намеря обслужване на клиенти или нещо подобно.
Hi. I had submitted my further complaint to CDS and, in addition to the ticket no. Heard nothing from them. That was on January 17th.
How long does it take for someone to get in touch? And isn't there a way to ask about the status? I can't find any customer service or anything like that.
Hi. Ich hatte meine weiterführende Beschwerde bei CDS eingereicht und hab außer der ticketnr. Nichts von denen gehört. Das war am 17.1.
Wie lange dauert das denn,bis sich da Mal jemand meldet? Und gibt es denn keine Möglichkeit, den Stand Mal nachzufragen? Ich finde keinen Kundendienst oder ähnliches.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.