ФорумКазинаCrypto Loko Casino - обща дискусия

Crypto Loko Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от Radka
|
7200 преглеждания 66 отговора |
|
1...3 4
Добавете пост
преди 5 месеца
  • Документите ми бяха проверени от HooYu преди повече от седмица. Въпреки това CryptoLoko все още казва, че предстои.


  • Имах активен бонус без депозит и изискванията за превъртане бяха изпълнени. Сега пише, че може да се изтегли.


  • На 25 октомври поддръжката каза, че ще се свържат с мен след 72 часа. Сега е 4 ноември и не съм получил нищо от тях. Току-що изпратих имейл за трети път.


Някой от CryptoLoko, който може да ми помогне с това?


Благодаря.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
distinguished788
преди 5 месеца

Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която попаднахте и преместих поста ви под въпросното казино.

Що се отнася до оттеглянето, чака се повече от седмица, нали? Виждам, че си играл с бонуса, но казваш, че всичко е изпълнено, така че не би трябвало да има проблем. Освен това казиното ви даде причина защо тегленето ви все още е висящо? Ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на процеса на теглене, така че ако нищо не се промени и казиното не отговори на вашите имейли, бих препоръчал да подадете жалба при нас.

Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравейте господине,


Да, след като поддръжката ми каза, че трябва да проверя документите си и го изпълних, не съм получил съобщение от около 2 седмици. Това е въпреки множество имейли. Как мога да подам жалба? Има ли смисъл по-долу за вас?


Когато щракна върху Изчаква се на екранната снимка по-долу, той иска да потвърдя отново с HooYu по някаква причина.


Благодаря


(Вашият документ е обработен - HooYu)

filefile

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
distinguished788
преди 5 месеца

Според първата екранна снимка разбирам, че все още трябва да преминете през проверката и да попълните документите, които ви искат, а на втората екранна снимка виждам, че документите са обработени, това означава ли, че сте преминали проверката успешно? Мисля, че може да се види в акаунта, че акаунтът ви е напълно потвърден. Както и да е, може да се наложи да направите допълнителна проверка, но със сигурност не е правилно, ако казиното не е отговорило в продължение на 2 седмици.

Що се отнася до жалбата,възможно е да я подадете тук на този линк, където опишете ситуацията и нашият екип ще се опита да ви помогне. Тогава ще го направиш ли?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Определено вече не е най-бързо плащащият! Бъди любимото ми казино. Ако други казина могат да изплащат в рамките на 24 часа или по-бързо, те също биха могли, ако искат. Толкова разочарован.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Някой друг има забавяния I. Тегления от Cryptoloko? Подадох заявка за теглене на 16.11.23. Все още нищо . Играх само с това казино, защото се хвалят с бързи тегления. Първото теглене, което направих на 16.11.23 за 2000,00, беше платено и, разбира се, те незабавно взеха таксите си и т.н. Максимумът е 2500 на ден, но лимитът на експресната опция за теглене на монети е 2000,00 или щях да направя едно теглене.

Автоматичен превод:
mandysmith0527
преди 5 месеца

Здравейте, казиното също каза защо им отнема почти седмица? Мисля, че отговорът на въпроса ви дали другите играчи имат забавяне на тегленията е ясен. Разгледах жалбите и много от тях са за забавени тегления, така че вие сте един от многото.

Въпреки това, ако проблемът ви продължава и казиното не комуникира, моля, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още