ФорумКазинаCrownPlay Casino - обща дискусия

CrownPlay Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 6 месеца от Romi
|
13405 преглеждания 176 отговора |
|
1...8 9
Добавете пост
преди 3 седмици

Добър вечер, играх в crown play тук и чакам парите си от 10 дни и те работят върху мен от ден на ден, че имат много работа, имам копия от разговорите, които искам да взема законно действие

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Благодаря, любопитен съм, всеки ден различно извинение от казиното. Сега няколко пъти обещаха да преведат парите на ръка, но нищо не се случи

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Мислите ли, че това казино използва платежни нареждания през уикендите? Опитвам се да разбера кога би било най-добре да очаквам някои новини - за предпочитане последната добра новина!

Както видях в жалбата, вие се борите толкова много дълго! Молете се предстоящата седмица да ви донесе парите.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Добър вечер, играх в crown play тук и чакам парите си от 10 дни и те работят върху мен от ден на ден, че имат много работа, имам копия от разговорите, които искам да взема законно действие

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

здравейте!

Не искам да ви плаша, но трябва да видите оплакването на другия играч плюс публикации в тази тема. По желание, моля. Това казино е доста забавено с изплащанията; Съжалявам да видя, че ти си следващият.

Само за да разберете, че не можете да предприемате никакви „правни действия" тук, но чрез жалбата нашите колеги ще се опитат да разберат казиното, след като не успеят да изплатят в рамките на 14 пълни дни. Предполагам, че времевата рамка е доста дълга, но това е как работи тук. Затова, въпреки че мразя да го казвам, препоръчвам да бъдете търпеливи.



Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Е, вече не вярвам, че ще плащат. Вече мина почти месец, не е за вярване. Следващата седмица вероятно ще го прехвърлят обратно в акаунта на играча, така че всичко да започне отначало.

Отмених и пълната размяна

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Съжалявам, че казвам това, но казина като CROWNPLAY И AFFILIATES са КАЗИНА, КОИТО НЕ ПЛАЩАТ. ИМАТ МНОГО ЗАЯВКИ ОТ ИЗМАМЕНИ ИГРАЧИ. СТОЙ ДАЛЕЧ. НЕ ПЛАЩАТ

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Е, вече не вярвам, че ще плащат. Вече мина почти месец, не е за вярване. Следващата седмица вероятно ще го прехвърлят обратно в акаунта на играча, така че всичко да започне отначало.

Отмених и пълната размяна

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Нека изчакаме сега дали казиното ще комуникира с нашия екип относно вашата жалба. Надяваме се, че скоро ще има някои актуализации.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Съжалявам, че казвам това, но казина като CROWNPLAY И AFFILIATES са КАЗИНА, КОИТО НЕ ПЛАЩАТ. ИМАТ МНОГО ЗАЯВКИ ОТ ИЗМАМЕНИ ИГРАЧИ. СТОЙ ДАЛЕЧ. НЕ ПЛАЩАТ

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Съжаляваме за цялата ситуация и че жалбата ви беше затворена по ваша заявка и нашият екип нямаше шанс да я разреши. За съжаление, нямахме възможност да видим как и дали казиното ще сътрудничи.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Добър вечер

неприемливо казино днес депозираха първите ми пари след 5 работни дни, но също отказаха теглене. Освен това бях блокиран от обслужването на клиенти и не мога да вляза

Автоматичен превод:
apapapdopoulos
преди 1 седмица

здравейте

Съжалявам да науча за тези ваши проблеми в това конкретно казино.

Мога ли да попитам какъв точно беше проблемът с вашия депозит? Заседна ли някъде?🤔

Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино?

Извинете за толкова много въпроси, но е много важно да знаем тази информация, за да можем да разберем по-добре ситуацията.🙏

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Добър вечер! Имам да получа пари от CrownPlay и минаха повече от 7 дни, откакто ги получих.


Автоматичен превод:
преди 3 дни

Имам 3 отворени тегления в Crownplay и досега няма пари в банковата ми сметка. Изминаха 7 дни, откакто сумата беше анализирана като "ОДОБРЕНА". Вече се свързах с тях и ми казаха да имам търпение.

Автоматичен превод:
pedroalbertini12
преди 3 дни


Моят опит беше отрицателен. Те ме изнервиха и след 15 дни все пак ми казаха да имам търпение, защото имаха много искания за удовлетворяване. Отмених тегленето и го пуснах отново. Не издържах повече. Помирете се с него. Те не плащат. Надявам се при вас да е различно.


Автоматичен превод:
pedroalbertini12
преди 3 дни

Здравейте, разбирам, че тегленето вече е проверено и маркирано като одобрено, да? В този случай бих казал, че най-разумното нещо, което трябва да направите, е да изчакате и да видите как ще се развие и дали парите ще попаднат в сметката ви.

Бих добавил, че ние даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко необходимо, за да изпратят парите на играча и ако не го направят, тогава можете да се свържете с нас отново и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Мислиш ли, че можеш да издържиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 дни

Днес сумата е преведена по банковата ми сметка. Сега остават другите 2 тегления. Благодаря ти Jaro за разбирането!

Автоматичен превод:
AMARISSA
преди 3 дни

Днес ми платиха, сега остават 2 тегления!

Автоматичен превод:
pedroalbertini12
преди 3 дни

Толкова добри новини. Твърдо вярвам, че следващите две тегления ще бъдат еднакво успешни. Чувствайте се свободни да ме актуализирате отново, когато това се случи.

Стискайте палци.🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 дни

Добър ден! Моля, кажете ми защо моят преглед на R7 казино беше отхвърлен? Играя там и съм активен играч.

Автоматичен превод:
svek0ndratjeva
преди 2 дни

здравей

благодаря, че се свързахте. За да одобрите прегледа на вашия потребител със задна дата, моля, предоставете екранни снимки, показващи вашата идентификация и активността на акаунта в казиното:


1) видимо потребителско име или имейл

2) история на депозитите или тегленията или нещо друго, което декларира активно използване на акаунта, като например история на вашите игрови дейности


Оценяваме вашето съдействие.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 18 часове

Добър ден Изпратих ви потвърждение за самоличността на играча по имейл. Колко време ще отнеме да получим отговор?

Автоматичен превод:
1...8 9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини