НачалоФорумКазинаCrownPlay Casino - обща дискусия

CrownPlay Casino - обща дискусия (страница 8)

 от Romi
|
25 285 преглеждания 208 отговора |
|
1...7 8 9...11

Казвате "затова казах, че плащането не е част от класирането", но плащането е най-важното нещо за играчите.

Автоматичен превод:
ericleo

Да, разбирам това, но как можете да проследите такова нещо, когато може да е различно във всяко казино? Стандартно е, че може да се случи нещо и ако го проверим и за нас нищо не се случи, тогава играч ще дойде там и ще срещне проблеми, как ще изглежда, ако напишем, че казиното има бързи тегления, поне ние сме срещали такова нещо . Всеки играч може да има различен опит и не мисля, че би било правилно да го имам така. Надявам се, че разбирате какво казвам.

Автоматичен превод:

здравейте всички

Поисках теглене на €500 на 13 август 2024 г. в 10:31 сутринта.

Оттогава нищо не се е случило. Свързвам се с тях всеки ден чрез чат на живо и винаги получавам едни и същи отговори.

Трябва да чакам и има забавяне на изплащането. Не съм верифициран, защото не е необходимо.



Автоматичен превод:
christopherriegel91

Здравей Кристофър,

споко, защото НЯМА ДА ВИ ПЛАЩАТ. Те ще ви кажат, че са затрупани с тегления, че имат "опашка" и че трябва да останете спокойни.

Ако наистина имаха опашката, казват, че щяха да отидат нагоре. Реалността Е, ЧЕ CROWNPLAY НЕ СЕ ПЛАЩА.

ТОВА Е БЪРДАШИЯ, КОЯТО НЕ ВИ СТРУВА НИТО ЦЕНТ. БЯГАЙТЕ.

Но се надявам да греша за теб. чао

Автоматичен превод:

здравейте всички

Поисках теглене на €500 на 13 август 2024 г. в 10:31 сутринта.

Оттогава нищо не се е случило. Свързвам се с тях всеки ден чрез чат на живо и винаги получавам едни и същи отговори.

Трябва да чакам и има забавяне на изплащането. Не съм верифициран, защото не е необходимо.



Автоматичен превод:

Здравей, това ли е единствената причина, поради която казиното ти каза? Предполагам, че няма да е достатъчно, но видях няколко играчи да пишат наскоро, така че очевидно са се сблъскали с някои от тези проблеми.

Ето защо бих искал да кажа, че даваме на казината 14 дни и вие се доближавате до това време. Ако нищо не се случи междувременно, можете да използвате нашата безплатна функция и да подадете жалба.

Така че се опитайте да бъдете търпеливи известно време и ще видим дали нещо ще се промени, става ли?

Автоматичен превод:
Jaro

Да, това е единствената причина 🙁.

Нямам друг избор освен да чакам 🙂

Автоматичен превод:
christopherriegel91

Жалко, но както казахте, ще изчакаме и ще видим дали нещо ще се развие в по-добра посока. Играхте ли с бонуса или не?

Автоматичен превод:
Jaro

Да, изпълних всичко!

Автоматичен превод:

Опасявам се, че казино CROWNPLAY не изплаща печалби независимо от това. Те използват тактиката на изтощение, докато, за да се отървете от тях, играете теглене. Считам това казино за несправедливо и го използвам неправилно, когато искам да използвам по-ефективни думи. Учили са ме да не вземам пари, които не са мои. Не всички сме еднакви. Док. CROWNPLAY

Автоматичен превод:

Да, изпълних всичко!

Автоматичен превод:

Разбира се, нека да видим дали казиното ще измисли нещо ново и ще ви изплати парите. Вече споменах 14 дни, така че ако нищо не се случи, уведомете ме и ще се опитаме да помогнем.

Желая ти здрави нерви.

Автоматичен превод:

Освен това ме лъжат и мамят. Играх в Crown Play Casino, спечелих 500 EUR и чаках изплащането от 21 дни. Парите бяха преведени обратно в акаунта ми на играч за втори път днес.

Това е престъпление и измама.

Стойте далеч от тази група казино

Автоматичен превод:
waldhofitter

Наистина съжалявам, че трябва да преминеш през всичко това. Дадоха ли ви някакво обяснение за това?

Надяваме се, че можем да помогнем с вашата жалба и скоро ще можем да разберем причината.

Всеки път, когато имате новини по този въпрос, моля, изпратете се напред.


Автоматичен превод:

Първоначално казаха, че вината е на моя доставчик на плащания, но откакто се обадих на моята банка, сега има технически проблеми.

Според мен това е престъпление и измама

Автоматичен превод:

Те трябва да бъдат спрени, който продължава да играе, сам си е виновен

Автоматичен превод:
waldhofitter

Понякога се случват такива неща и могат да възникнат технически проблеми, но 3 седмици да не мога да платя на играч е малко много дори за мен. Нямаше ли алтернатива да се оттеглиш?

Автоматичен превод:

за съжаление не.

Нямате ли начин да се свържете с казиното?


Автоматичен превод:
waldhofitter

Със сигурност нашият екип за оплаквания ще се опита да се свърже с тях във вашата жалба. Моля, бъдете търпеливи и се надяваме скоро да научим някои новини относно вашия случай.

Автоматичен превод:

Благодаря, любопитен съм, всеки ден различно извинение от казиното. Сега няколко пъти обещаха да преведат парите на ръка, но нищо не се случи

Автоматичен превод:

Добър вечер, играх в crown play тук и чакам парите си от 10 дни и те работят върху мен от ден на ден, че имат много работа, имам копия от разговорите, които искам да взема законно действие

Автоматичен превод:

Благодаря, любопитен съм, всеки ден различно извинение от казиното. Сега няколко пъти обещаха да преведат парите на ръка, но нищо не се случи

Автоматичен превод:

Мислите ли, че това казино използва платежни нареждания през уикендите? Опитвам се да разбера кога би било най-добре да очаквам някои новини - за предпочитане последната добра новина!

Както видях в жалбата, вие се борите толкова много дълго! Молете се предстоящата седмица да ви донесе парите.

Автоматичен превод:
1...7 8 9...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини