ФорумКазинаCrownPlay Casino - обща дискусия

CrownPlay Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 6 месеца от Romi
|
13413 преглеждания 176 отговора |
|
1...7 8 9
Добавете пост
преди 1 месец

Здравей Джаро,

изминаха 9 работни дни и тегленето е в одобрен статус. Какво ми отговориха? Че имат километрична опашка, масово искане на плащания. Страхувам се, че ще отидат по дяволите, ако им платят. Но няма страх: това са глупости. Всъщност те не плащат, те не искат да плащат. И накрая, един факт, който би бил смешен, ако не беше толкова нещастен като въпросното казино: от support@crownplay вие сте поканени да се свържете support@rabona .

Имат объркани представи. И да, това е първото ми теглене. И във всеки случай последното. Дори и фалшив депозит, те го заслужават!!!!

Не можем да позволим тези казина да работят безнаказано в ущърб на онези, които са честни.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добре тогава, ще изчакаме още няколко дни и се надяваме, че всичко ще се оправи и ако не, ще се свържем с казиното. Знам, че не е хубаво да чакате, но от друга страна е съвсем нормално казиното да има дълга опашка. Фактът, че имате оттегляне в одобрен статус, би бил малко успокояващ за мен, така че съм сигурен, че ще го получите.

Ако има нещо ще съм тук.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Казвам, Джаро, че резултатите ти са малко объркващи, защото има казина, които имат ниски резултати и изплащат, и има казина, които имат високи резултати и не изплащат. Ако има няколко фактора, които пречат на изплащането, тогава ще трябва да разгледате по-задълбочено кои са тези фактори и да преоцените резултатите на казината въз основа на тези фактори.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ето защо казах, че изплащането не е част от рейтинга. Във всяко казино могат да се случат технически проблеми или нещо друго, което да забави изплащането. Някои казина могат да изплатят на играч почти веднага, така че би било погрешно да се обобщават подобни неща. Това, че казината имат по-малък резултат, не означава, че не трябва да плащат на играчи. Но като цяло може да има редица други проблеми, с които ще трябва да се справите. Всичко винаги е обяснено в Индекса за безопасност.

Като алтернатива, ако искате да видите как преглеждаме казиното, можете да погледнете тук - Как преглеждаме онлайн казината

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Казвате "затова казах, че плащането не е част от класирането", но плащането е най-важното нещо за играчите.

Автоматичен превод:
ericleo
преди 1 месец

Да, разбирам това, но как можете да проследите такова нещо, когато може да е различно във всяко казино? Стандартно е, че може да се случи нещо и ако го проверим и за нас нищо не се случи, тогава играч ще дойде там и ще срещне проблеми, как ще изглежда, ако напишем, че казиното има бързи тегления, поне ние сме срещали такова нещо . Всеки играч може да има различен опит и не мисля, че би било правилно да го имам така. Надявам се, че разбирате какво казвам.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравейте всички

Поисках теглене на €500 на 13 август 2024 г. в 10:31 сутринта.

Оттогава нищо не се е случило. Свързвам се с тях всеки ден чрез чат на живо и винаги получавам едни и същи отговори.

Трябва да чакам и има забавяне на изплащането. Не съм верифициран, защото не е необходимо.



Автоматичен превод:
christopherriegel91
преди 1 месец

Здравей Кристофър,

споко, защото НЯМА ДА ВИ ПЛАЩАТ. Те ще ви кажат, че са затрупани с тегления, че имат "опашка" и че трябва да останете спокойни.

Ако наистина имаха опашката, казват, че щяха да отидат нагоре. Реалността Е, ЧЕ CROWNPLAY НЕ СЕ ПЛАЩА.

ТОВА Е БЪРДАШИЯ, КОЯТО НЕ ВИ СТРУВА НИТО ЦЕНТ. БЯГАЙТЕ.

Но се надявам да греша за теб. чао

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравейте всички

Поисках теглене на €500 на 13 август 2024 г. в 10:31 сутринта.

Оттогава нищо не се е случило. Свързвам се с тях всеки ден чрез чат на живо и винаги получавам едни и същи отговори.

Трябва да чакам и има забавяне на изплащането. Не съм верифициран, защото не е необходимо.



Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей, това ли е единствената причина, поради която казиното ти каза? Предполагам, че няма да е достатъчно, но видях няколко играчи да пишат наскоро, така че очевидно са се сблъскали с някои от тези проблеми.

Ето защо бих искал да кажа, че даваме на казината 14 дни и вие се доближавате до това време. Ако нищо не се случи междувременно, можете да използвате нашата безплатна функция и да подадете жалба.

Така че се опитайте да бъдете търпеливи известно време и ще видим дали нещо ще се промени, става ли?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Да, това е единствената причина 🙁.

Нямам друг избор освен да чакам 🙂

Автоматичен превод:
christopherriegel91
преди 1 месец

Жалко, но както казахте, ще изчакаме и ще видим дали нещо ще се развие в по-добра посока. Играхте ли с бонуса или не?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Да, изпълних всичко!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Опасявам се, че казино CROWNPLAY не изплаща печалби независимо от това. Те използват тактиката на изтощение, докато, за да се отървете от тях, играете теглене. Считам това казино за несправедливо и го използвам неправилно, когато искам да използвам по-ефективни думи. Учили са ме да не вземам пари, които не са мои. Не всички сме еднакви. Док. CROWNPLAY

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, изпълних всичко!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разбира се, нека да видим дали казиното ще измисли нещо ново и ще ви изплати парите. Вече споменах 14 дни, така че ако нищо не се случи, уведомете ме и ще се опитаме да помогнем.

Желая ти здрави нерви.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Освен това ме лъжат и мамят. Играх в Crown Play Casino, спечелих 500 EUR и чаках изплащането от 21 дни. Парите бяха преведени обратно в акаунта ми на играч за втори път днес.

Това е престъпление и измама.

Стойте далеч от тази група казино

Автоматичен превод:
waldhofitter
преди 3 седмици

Наистина съжалявам, че трябва да преминеш през всичко това. Дадоха ли ви някакво обяснение за това?

Надяваме се, че можем да помогнем с вашата жалба и скоро ще можем да разберем причината.

Всеки път, когато имате новини по този въпрос, моля, изпратете се напред.


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Първоначално казаха, че вината е на моя доставчик на плащания, но откакто се обадих на моята банка, сега има технически проблеми.

Според мен това е престъпление и измама

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Те трябва да бъдат спрени, който продължава да играе, сам си е виновен

Автоматичен превод:
waldhofitter
преди 3 седмици

Понякога се случват такива неща и могат да възникнат технически проблеми, но 3 седмици да не мога да платя на играч е малко много дори за мен. Нямаше ли алтернатива да се оттеглиш?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

за съжаление не.

Нямате ли начин да се свържете с казиното?


Автоматичен превод:
waldhofitter
преди 3 седмици

Със сигурност нашият екип за оплаквания ще се опита да се свърже с тях във вашата жалба. Моля, бъдете търпеливи и се надяваме скоро да научим някои новини относно вашия случай.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Благодаря, любопитен съм, всеки ден различно извинение от казиното. Сега няколко пъти обещаха да преведат парите на ръка, но нищо не се случи

Автоматичен превод:
1...7 8 9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини