Здравей Джаро,
изминаха 9 работни дни и тегленето е в одобрен статус. Какво ми отговориха? Че имат километрична опашка, масово искане на плащания. Страхувам се, че ще отидат по дяволите, ако им платят. Но няма страх: това са глупости. Всъщност те не плащат, те не искат да плащат. И накрая, един факт, който би бил смешен, ако не беше толкова нещастен като въпросното казино: от support@crownplay вие сте поканени да се свържете support@rabona .
Имат объркани представи. И да, това е първото ми теглене. И във всеки случай последното. Дори и фалшив депозит, те го заслужават!!!!
Не можем да позволим тези казина да работят безнаказано в ущърб на онези, които са честни.
Hi Jaro,
it's been 9 working days and the withdrawal is in approved status. What did they answer me? That they have a kilometer-long queue, a massive request for payments. I fear they will go to hell if they pay them. But there is no fear: it's bullshit. In fact they don't pay, they don't want to pay. Finally, a fact that would be laughable if it weren't as miserable as the casino in question: from support@crownplay you are invited to contact support@rabona .
They have confused ideas. And yes, it is my first withdrawal. And in any case the last. Not even a fake deposit, they deserve it!!!!
We cannot allow these casinos to operate with impunity to the detriment of those who are honest.
Ciao Jaro,
sono 9 giorni lavorativi e il prelevamento è in stato approvato. Che cosa mi hanno risposto? Che hanno una coda chilometrica, una massiccia richiesta di pagamenti. Temo andranno in malora se li pagano. Ma non c'è paura: sono balle. Di fatto non pagano, non vogliono pagare. Da ultimo un fatto per cui ci sarebbe da ridere se non fosse misero come il casinò in questione: da support@crownplay si è invitati a rivolgersi a support@rabona.
Hanno le idee confuse. E si, è il mio primo prelievo. E in ogni caso ultimo. Manco un deposito finto, meritano!!!!
Non è possibile lasciare che questi casinò agiscano impunemente a discapito di quelli che sono onesti.
Автоматичен превод: