ФорумКазинаCrownPlay Casino - обща дискусия

CrownPlay Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 8 месеца от Romi
|
18305 преглеждания 180 отговора |
|
1...7 8 910
преди 3 месеца

Казвате "затова казах, че плащането не е част от класирането", но плащането е най-важното нещо за играчите.

Автоматичен превод:
ericleo
преди 3 месеца

Да, разбирам това, но как можете да проследите такова нещо, когато може да е различно във всяко казино? Стандартно е, че може да се случи нещо и ако го проверим и за нас нищо не се случи, тогава играч ще дойде там и ще срещне проблеми, как ще изглежда, ако напишем, че казиното има бързи тегления, поне ние сме срещали такова нещо . Всеки играч може да има различен опит и не мисля, че би било правилно да го имам така. Надявам се, че разбирате какво казвам.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здравейте всички

Поисках теглене на €500 на 13 август 2024 г. в 10:31 сутринта.

Оттогава нищо не се е случило. Свързвам се с тях всеки ден чрез чат на живо и винаги получавам едни и същи отговори.

Трябва да чакам и има забавяне на изплащането. Не съм верифициран, защото не е необходимо.



Автоматичен превод:
christopherriegel91
преди 3 месеца

Здравей Кристофър,

споко, защото НЯМА ДА ВИ ПЛАЩАТ. Те ще ви кажат, че са затрупани с тегления, че имат "опашка" и че трябва да останете спокойни.

Ако наистина имаха опашката, казват, че щяха да отидат нагоре. Реалността Е, ЧЕ CROWNPLAY НЕ СЕ ПЛАЩА.

ТОВА Е БЪРДАШИЯ, КОЯТО НЕ ВИ СТРУВА НИТО ЦЕНТ. БЯГАЙТЕ.

Но се надявам да греша за теб. чао

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здравейте всички

Поисках теглене на €500 на 13 август 2024 г. в 10:31 сутринта.

Оттогава нищо не се е случило. Свързвам се с тях всеки ден чрез чат на живо и винаги получавам едни и същи отговори.

Трябва да чакам и има забавяне на изплащането. Не съм верифициран, защото не е необходимо.



Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей, това ли е единствената причина, поради която казиното ти каза? Предполагам, че няма да е достатъчно, но видях няколко играчи да пишат наскоро, така че очевидно са се сблъскали с някои от тези проблеми.

Ето защо бих искал да кажа, че даваме на казината 14 дни и вие се доближавате до това време. Ако нищо не се случи междувременно, можете да използвате нашата безплатна функция и да подадете жалба.

Така че се опитайте да бъдете търпеливи известно време и ще видим дали нещо ще се промени, става ли?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Да, това е единствената причина 🙁.

Нямам друг избор освен да чакам 🙂

Автоматичен превод:
christopherriegel91
преди 3 месеца

Жалко, но както казахте, ще изчакаме и ще видим дали нещо ще се развие в по-добра посока. Играхте ли с бонуса или не?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Да, изпълних всичко!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Опасявам се, че казино CROWNPLAY не изплаща печалби независимо от това. Те използват тактиката на изтощение, докато, за да се отървете от тях, играете теглене. Считам това казино за несправедливо и го използвам неправилно, когато искам да използвам по-ефективни думи. Учили са ме да не вземам пари, които не са мои. Не всички сме еднакви. Док. CROWNPLAY

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, изпълних всичко!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Разбира се, нека да видим дали казиното ще измисли нещо ново и ще ви изплати парите. Вече споменах 14 дни, така че ако нищо не се случи, уведомете ме и ще се опитаме да помогнем.

Желая ти здрави нерви.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Освен това ме лъжат и мамят. Играх в Crown Play Casino, спечелих 500 EUR и чаках изплащането от 21 дни. Парите бяха преведени обратно в акаунта ми на играч за втори път днес.

Това е престъпление и измама.

Стойте далеч от тази група казино

Автоматичен превод:
waldhofitter
преди 2 месеца

Наистина съжалявам, че трябва да преминеш през всичко това. Дадоха ли ви някакво обяснение за това?

Надяваме се, че можем да помогнем с вашата жалба и скоро ще можем да разберем причината.

Всеки път, когато имате новини по този въпрос, моля, изпратете се напред.


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Първоначално казаха, че вината е на моя доставчик на плащания, но откакто се обадих на моята банка, сега има технически проблеми.

Според мен това е престъпление и измама

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Те трябва да бъдат спрени, който продължава да играе, сам си е виновен

Автоматичен превод:
waldhofitter
преди 2 месеца

Понякога се случват такива неща и могат да възникнат технически проблеми, но 3 седмици да не мога да платя на играч е малко много дори за мен. Нямаше ли алтернатива да се оттеглиш?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

за съжаление не.

Нямате ли начин да се свържете с казиното?


Автоматичен превод:
waldhofitter
преди 2 месеца

Със сигурност нашият екип за оплаквания ще се опита да се свърже с тях във вашата жалба. Моля, бъдете търпеливи и се надяваме скоро да научим някои новини относно вашия случай.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Благодаря, любопитен съм, всеки ден различно извинение от казиното. Сега няколко пъти обещаха да преведат парите на ръка, но нищо не се случи

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добър вечер, играх в crown play тук и чакам парите си от 10 дни и те работят върху мен от ден на ден, че имат много работа, имам копия от разговорите, които искам да взема законно действие

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Благодаря, любопитен съм, всеки ден различно извинение от казиното. Сега няколко пъти обещаха да преведат парите на ръка, но нищо не се случи

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Мислите ли, че това казино използва платежни нареждания през уикендите? Опитвам се да разбера кога би било най-добре да очаквам някои новини - за предпочитане последната добра новина!

Както видях в жалбата, вие се борите толкова много дълго! Молете се предстоящата седмица да ви донесе парите.

Автоматичен превод:
1...7 8 910
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини