НачалоФорумКазинаCrownPlay Casino - обща дискусия

CrownPlay Casino - обща дискусия (страница 9)

 от Romi
|
25 507 преглеждания 208 отговора |
|
1...8 9 1011

Добър вечер, играх в crown play тук и чакам парите си от 10 дни и те работят върху мен от ден на ден, че имат много работа, имам копия от разговорите, които искам да взема законно действие

Автоматичен превод:

здравейте!

Не искам да ви плаша, но трябва да видите оплакването на другия играч плюс публикации в тази тема. По желание, моля. Това казино е доста забавено с изплащанията; Съжалявам да видя, че ти си следващият.

Само за да разберете, че не можете да предприемате никакви „правни действия" тук, но чрез жалбата нашите колеги ще се опитат да разберат казиното, след като не успеят да изплатят в рамките на 14 пълни дни. Предполагам, че времевата рамка е доста дълга, но това е как работи тук. Затова, въпреки че мразя да го казвам, препоръчвам да бъдете търпеливи.



Автоматичен превод:

Е, вече не вярвам, че ще плащат. Вече мина почти месец, не е за вярване. Следващата седмица вероятно ще го прехвърлят обратно в акаунта на играча, така че всичко да започне отначало.

Отмених и пълната размяна

Автоматичен превод:

Съжалявам, че казвам това, но казина като CROWNPLAY И AFFILIATES са КАЗИНА, КОИТО НЕ ПЛАЩАТ. ИМАТ МНОГО ЗАЯВКИ ОТ ИЗМАМЕНИ ИГРАЧИ. СТОЙ ДАЛЕЧ. НЕ ПЛАЩАТ

Автоматичен превод:

Е, вече не вярвам, че ще плащат. Вече мина почти месец, не е за вярване. Следващата седмица вероятно ще го прехвърлят обратно в акаунта на играча, така че всичко да започне отначало.

Отмених и пълната размяна

Автоматичен превод:

Нека изчакаме сега дали казиното ще комуникира с нашия екип относно вашата жалба. Надяваме се, че скоро ще има някои актуализации.

Автоматичен превод:

Съжалявам, че казвам това, но казина като CROWNPLAY И AFFILIATES са КАЗИНА, КОИТО НЕ ПЛАЩАТ. ИМАТ МНОГО ЗАЯВКИ ОТ ИЗМАМЕНИ ИГРАЧИ. СТОЙ ДАЛЕЧ. НЕ ПЛАЩАТ

Автоматичен превод:

Съжаляваме за цялата ситуация и че жалбата ви беше затворена по ваша заявка и нашият екип нямаше шанс да я разреши. За съжаление, нямахме възможност да видим как и дали казиното ще сътрудничи.

Автоматичен превод:

Добър вечер

неприемливо казино днес депозираха първите ми пари след 5 работни дни, но също отказаха теглене. Освен това бях блокиран от обслужването на клиенти и не мога да вляза

Автоматичен превод:
apapapdopoulos

здравейте

Съжалявам да науча за тези ваши проблеми в това конкретно казино.

Мога ли да попитам какъв точно беше проблемът с вашия депозит? Заседна ли някъде?🤔

Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино?

Извинете за толкова много въпроси, но е много важно да знаем тази информация, за да можем да разберем по-добре ситуацията.🙏

Автоматичен превод:

Добър вечер! Имам да получа пари от CrownPlay и минаха повече от 7 дни, откакто ги получих.


Автоматичен превод:

Имам 3 отворени тегления в Crownplay и досега няма пари в банковата ми сметка. Изминаха 7 дни, откакто сумата беше анализирана като "ОДОБРЕНА". Вече се свързах с тях и ми казаха да имам търпение.

Автоматичен превод:
pedroalbertini12


Моят опит беше отрицателен. Те ме изнервиха и след 15 дни все пак ми казаха да имам търпение, защото имаха много искания за удовлетворяване. Отмених тегленето и го пуснах отново. Не издържах повече. Помирете се с него. Те не плащат. Надявам се при вас да е различно.


Автоматичен превод:
pedroalbertini12

Здравейте, разбирам, че тегленето вече е проверено и маркирано като одобрено, да? В този случай бих казал, че най-разумното нещо, което трябва да направите, е да изчакате и да видите как ще се развие и дали парите ще попаднат в сметката ви.

Бих добавил, че ние даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко необходимо, за да изпратят парите на играча и ако не го направят, тогава можете да се свържете с нас отново и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Мислиш ли, че можеш да издържиш?

Автоматичен превод:
Jaro

Днес сумата е преведена по банковата ми сметка. Сега остават другите 2 тегления. Благодаря ти Jaro за разбирането!

Автоматичен превод:
AMARISSA

Днес ми платиха, сега остават 2 тегления!

Автоматичен превод:
pedroalbertini12

Толкова добри новини. Твърдо вярвам, че следващите две тегления ще бъдат еднакво успешни. Чувствайте се свободни да ме актуализирате отново, когато това се случи.

Стискайте палци.🤞

Автоматичен превод:
Jaro

Добър ден! Моля, кажете ми защо моят преглед на R7 казино беше отхвърлен? Играя там и съм активен играч.

Автоматичен превод:
svek0ndratjeva

здравей

благодаря, че се свързахте. За да одобрите прегледа на вашия потребител със задна дата, моля, предоставете екранни снимки, показващи вашата идентификация и активността на акаунта в казиното:


1) видимо потребителско име или имейл

2) история на депозитите или тегленията или нещо друго, което декларира активно използване на акаунта, като например история на вашите игрови дейности


Оценяваме вашето съдействие.

Автоматичен превод:
Jaro

Добър ден Изпратих ви потвърждение за самоличността на играча по имейл. Колко време ще отнеме да получим отговор?

Автоматичен превод:
svek0ndratjeva

Здравейте, имахме конференция в края на миналата седмица, така че се надявам да стигнем до нея днес. Благодаря ви за търпението.

Автоматичен превод:
Jaro

здравей Добре, чакам. Благодаря за отговора.

Автоматичен превод:

Добър вечер! Някой правил ли е заявка за теглене в това казино? Направих теглене вчера и го поисках чрез банков превод на visa/mastercard!

сега влизам, за да видя напредъка на моето теглене и виждам revolut чрез банков превод! Как е възможно това?


В чата казват, че няма проблем, но ми е много странно всичко това! file картата, която поисках да тегля не е Revolut, а Visa!

Автоматичен превод:
1...8 9 1011
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини