ФорумКазинаCrownPlay Casino - обща дискусия

CrownPlay Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 8 месеца от Romi
|
18287 преглеждания 180 отговора |
|
1...8 9 10
преди 2 месеца

Добър вечер, играх в crown play тук и чакам парите си от 10 дни и те работят върху мен от ден на ден, че имат много работа, имам копия от разговорите, които искам да взема законно действие

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здравейте!

Не искам да ви плаша, но трябва да видите оплакването на другия играч плюс публикации в тази тема. По желание, моля. Това казино е доста забавено с изплащанията; Съжалявам да видя, че ти си следващият.

Само за да разберете, че не можете да предприемате никакви „правни действия" тук, но чрез жалбата нашите колеги ще се опитат да разберат казиното, след като не успеят да изплатят в рамките на 14 пълни дни. Предполагам, че времевата рамка е доста дълга, но това е как работи тук. Затова, въпреки че мразя да го казвам, препоръчвам да бъдете търпеливи.



Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Е, вече не вярвам, че ще плащат. Вече мина почти месец, не е за вярване. Следващата седмица вероятно ще го прехвърлят обратно в акаунта на играча, така че всичко да започне отначало.

Отмених и пълната размяна

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Съжалявам, че казвам това, но казина като CROWNPLAY И AFFILIATES са КАЗИНА, КОИТО НЕ ПЛАЩАТ. ИМАТ МНОГО ЗАЯВКИ ОТ ИЗМАМЕНИ ИГРАЧИ. СТОЙ ДАЛЕЧ. НЕ ПЛАЩАТ

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Е, вече не вярвам, че ще плащат. Вече мина почти месец, не е за вярване. Следващата седмица вероятно ще го прехвърлят обратно в акаунта на играча, така че всичко да започне отначало.

Отмених и пълната размяна

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Нека изчакаме сега дали казиното ще комуникира с нашия екип относно вашата жалба. Надяваме се, че скоро ще има някои актуализации.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Съжалявам, че казвам това, но казина като CROWNPLAY И AFFILIATES са КАЗИНА, КОИТО НЕ ПЛАЩАТ. ИМАТ МНОГО ЗАЯВКИ ОТ ИЗМАМЕНИ ИГРАЧИ. СТОЙ ДАЛЕЧ. НЕ ПЛАЩАТ

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Съжаляваме за цялата ситуация и че жалбата ви беше затворена по ваша заявка и нашият екип нямаше шанс да я разреши. За съжаление, нямахме възможност да видим как и дали казиното ще сътрудничи.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добър вечер

неприемливо казино днес депозираха първите ми пари след 5 работни дни, но също отказаха теглене. Освен това бях блокиран от обслужването на клиенти и не мога да вляза

Автоматичен превод:
apapapdopoulos
преди 2 месеца

здравейте

Съжалявам да науча за тези ваши проблеми в това конкретно казино.

Мога ли да попитам какъв точно беше проблемът с вашия депозит? Заседна ли някъде?🤔

Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино?

Извинете за толкова много въпроси, но е много важно да знаем тази информация, за да можем да разберем по-добре ситуацията.🙏

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добър вечер! Имам да получа пари от CrownPlay и минаха повече от 7 дни, откакто ги получих.


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Имам 3 отворени тегления в Crownplay и досега няма пари в банковата ми сметка. Изминаха 7 дни, откакто сумата беше анализирана като "ОДОБРЕНА". Вече се свързах с тях и ми казаха да имам търпение.

Автоматичен превод:
pedroalbertini12
преди 2 месеца


Моят опит беше отрицателен. Те ме изнервиха и след 15 дни все пак ми казаха да имам търпение, защото имаха много искания за удовлетворяване. Отмених тегленето и го пуснах отново. Не издържах повече. Помирете се с него. Те не плащат. Надявам се при вас да е различно.


Автоматичен превод:
pedroalbertini12
преди 2 месеца

Здравейте, разбирам, че тегленето вече е проверено и маркирано като одобрено, да? В този случай бих казал, че най-разумното нещо, което трябва да направите, е да изчакате и да видите как ще се развие и дали парите ще попаднат в сметката ви.

Бих добавил, че ние даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко необходимо, за да изпратят парите на играча и ако не го направят, тогава можете да се свържете с нас отново и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Мислиш ли, че можеш да издържиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Днес сумата е преведена по банковата ми сметка. Сега остават другите 2 тегления. Благодаря ти Jaro за разбирането!

Автоматичен превод:
AMARISSA
преди 2 месеца

Днес ми платиха, сега остават 2 тегления!

Автоматичен превод:
pedroalbertini12
преди 2 месеца

Толкова добри новини. Твърдо вярвам, че следващите две тегления ще бъдат еднакво успешни. Чувствайте се свободни да ме актуализирате отново, когато това се случи.

Стискайте палци.🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Добър ден! Моля, кажете ми защо моят преглед на R7 казино беше отхвърлен? Играя там и съм активен играч.

Автоматичен превод:
svek0ndratjeva
преди 2 месеца

здравей

благодаря, че се свързахте. За да одобрите прегледа на вашия потребител със задна дата, моля, предоставете екранни снимки, показващи вашата идентификация и активността на акаунта в казиното:


1) видимо потребителско име или имейл

2) история на депозитите или тегленията или нещо друго, което декларира активно използване на акаунта, като например история на вашите игрови дейности


Оценяваме вашето съдействие.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Добър ден Изпратих ви потвърждение за самоличността на играча по имейл. Колко време ще отнеме да получим отговор?

Автоматичен превод:
svek0ndratjeva
преди 2 месеца

Здравейте, имахме конференция в края на миналата седмица, така че се надявам да стигнем до нея днес. Благодаря ви за търпението.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

здравей Добре, чакам. Благодаря за отговора.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Добър вечер! Някой правил ли е заявка за теглене в това казино? Направих теглене вчера и го поисках чрез банков превод на visa/mastercard!

сега влизам, за да видя напредъка на моето теглене и виждам revolut чрез банков превод! Как е възможно това?


В чата казват, че няма проблем, но ми е много странно всичко това! file картата, която поисках да тегля не е Revolut, а Visa!

Автоматичен превод:
1...8 9 10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини