ФорумКазинаCBet Casino - обща дискусия

CBet Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от Maurizio97
|
7114 преглеждания 85 отговора |
|
1...4 5
Добавете пост
преди 1 седмица

Бях жертва на нарушаване на акаунта ми в рамките на казиното CBET, спечелих важна награда в слот машини от 33 000 000 милиона чилийски песо, от които когато спечелих, веднага ги изтеглих, на следващия ден влязох в страницата, за да прегледам състоянието на заявката и виждам, че има някои транзакции, които не съм направил, промениха парите ми на крипто и ги прехвърлиха в друга сметка за няколко секунди, транзакцията ми отне повече от 5 часа, за да бъде одобрена и тази, направена от предполагаемият хакер Отне по-малко от 15 минути, за да бъде прието, когато разпоредбите казват, че плащанията се извършват в рамките на период от два до 5 работни дни.


След това продължавам да се свързвам с екипа за измами на cbet и те ме карат да чакам няколко дни, за да ми кажат, че очевидно акаунтът ми е претърпял нарушение и че са го влезли от друг сайт извън моята страна (Чили) и оттам започва спор . в която чакам 3 месеца за отговор от тях, който винаги завършва с един и същ отговор, "очакваме отговор от доставчика на плащания, за да отговорим на вашата заявка", беше битка, от която те не искате да поемете отговорността и стигнах до мисълта, че това е мафия, която не иска да плаща парите на победителите или високите им награди, така че измислят, блокират и теглят парите ви, за да не ви платят тази сума, търсете и търси и навсякъде казва едно и също нещо за тях.


Вече нищо не очаквам, но ви предупреждавам да не се хващате на тези крадци.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравей, прочетох ситуацията ти и честно казано изобщо не ти завиждам. Първоначално се зарадвах, че спечелихте добра сума пари, но всичко изчезна, когато видях какъв е проблемът ви.

Виждам също, че играете SunsetGaze ви препоръча някои неща, така че опитахте ли да погледнете адреса, на който трябваше да отидат парите и разбрахте ли нещо? Мисля, че да чакам 3 месеца за разследване и да не знам нищо ново ще ме изнерви много.

Също така, ако се интересувате, бих ви препоръчал да подадете жалба при нас, защото е безплатно и отнема само време. Мисля, че ако сте успели да чакате толкова дълго, бихте могли да опитате и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Ако проявявате интерес, можете да подадетежалба тук .

Мислите ли, че си струва да опитате?

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Здравейте момчета, споделям моя случай с вас. Събудих се тази сутрин и отворих сметката си в казиното и се оказа, че открих ходове, които никога не съм правил. Имам екранните снимки и ще ги споделя с вас. Те откраднаха всичкия ми баланс. file

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Трябва да се отбележи, че никой не ми е хакнал акаунта или нещо подобно, все още имам нормален достъп, просто парите ми вече ги няма.

Автоматичен превод:
adrimelo1998
преди 3 дни

Здравейте, вероятно не е най-разумният въпрос, но знаете ли какво може да стои зад това? Свързахте ли се с казиното относно тази ситуация и следователно да заключите по някакъв начин баланса, така че да не могат да бъдат изтеглени повече пари? Казано ли ви е нещо от казиното за този случай?

Кажете ми, моля.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 дни

Не знам какво може да стои зад това, но имам достъп до акаунта си, така че не е бил хакнат или нещо подобно. Говорих с тях и те ми дадоха имейл адреса на един от техните представители или нещо подобно. Сега чакам. Но много се съмнявам, че ще бъде решен предвид лошите отзиви, които хората дават за това казино. Винаги проблеми при теглене на пари. Ако направих голямо теглене, трябваше да чакам 72 часа, защото системата беше претоварена. Няколко пъти блокираха действието ми за теглене през astropay. И сега това, влизам в акаунта си и нямам парите си. Смениха ми баланса, не само че ми взеха парите, това е странното. Промениха баланса ми от ARS в криптовалути и така ми взеха парите. Много е странно, единствените, които имат достъп до акаунта ми са те.

Автоматичен превод:
adrimelo1998
преди 2 дни

Е, според моя опит подобни идеи са много трудни за доказване. Но ако липсват допълнителни действия, винаги можете да опитате да подадете безплатна жалба.

Честно казано, няма какво друго да правите, когато балансът ви е намален.

Какво мислиш?

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини