ФорумКазинаCBet Casino - обща дискусия

CBet Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от Maurizio97
|
16700 преглеждания 132 отговора |
|
1...4 5 67
преди 6 месеца

Бях жертва на нарушаване на акаунта ми в рамките на казиното CBET, спечелих важна награда в слот машини от 33 000 000 милиона чилийски песо, от които когато спечелих, веднага ги изтеглих, на следващия ден влязох в страницата, за да прегледам състоянието на заявката и виждам, че има някои транзакции, които не съм направил, промениха парите ми на крипто и ги прехвърлиха в друга сметка за няколко секунди, транзакцията ми отне повече от 5 часа, за да бъде одобрена и тази, направена от предполагаемият хакер Отне по-малко от 15 минути, за да бъде прието, когато разпоредбите казват, че плащанията се извършват в рамките на период от два до 5 работни дни.


След това продължавам да се свързвам с екипа за измами на cbet и те ме карат да чакам няколко дни, за да ми кажат, че очевидно акаунтът ми е претърпял нарушение и че са го влезли от друг сайт извън моята страна (Чили) и оттам започва спор . в която чакам 3 месеца за отговор от тях, който винаги завършва с един и същ отговор, "очакваме отговор от доставчика на плащания, за да отговорим на вашата заявка", беше битка, от която те не искате да поемете отговорността и стигнах до мисълта, че това е мафия, която не иска да плаща парите на победителите или високите им награди, така че измислят, блокират и теглят парите ви, за да не ви платят тази сума, търсете и търси и навсякъде казва едно и също нещо за тях.


Вече нищо не очаквам, но ви предупреждавам да не се хващате на тези крадци.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей, прочетох ситуацията ти и честно казано изобщо не ти завиждам. Първоначално се зарадвах, че спечелихте добра сума пари, но всичко изчезна, когато видях какъв е проблемът ви.

Виждам също, че играете SunsetGaze ви препоръча някои неща, така че опитахте ли да погледнете адреса, на който трябваше да отидат парите и разбрахте ли нещо? Мисля, че да чакам 3 месеца за разследване и да не знам нищо ново ще ме изнерви много.

Също така, ако се интересувате, бих ви препоръчал да подадете жалба при нас, защото е безплатно и отнема само време. Мисля, че ако сте успели да чакате толкова дълго, бихте могли да опитате и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Ако проявявате интерес, можете да подадетежалба тук .

Мислите ли, че си струва да опитате?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте момчета, споделям моя случай с вас. Събудих се тази сутрин и отворих сметката си в казиното и се оказа, че открих ходове, които никога не съм правил. Имам екранните снимки и ще ги споделя с вас. Те откраднаха всичкия ми баланс. file

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Трябва да се отбележи, че никой не ми е хакнал акаунта или нещо подобно, все още имам нормален достъп, просто парите ми вече ги няма.

Автоматичен превод:
adrimelo1998
преди 6 месеца

Здравейте, вероятно не е най-разумният въпрос, но знаете ли какво може да стои зад това? Свързахте ли се с казиното относно тази ситуация и следователно да заключите по някакъв начин баланса, така че да не могат да бъдат изтеглени повече пари? Казано ли ви е нещо от казиното за този случай?

Кажете ми, моля.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Не знам какво може да стои зад това, но имам достъп до акаунта си, така че не е бил хакнат или нещо подобно. Говорих с тях и те ми дадоха имейл адреса на един от техните представители или нещо подобно. Сега чакам. Но много се съмнявам, че ще бъде решен предвид лошите отзиви, които хората дават за това казино. Винаги проблеми при теглене на пари. Ако направих голямо теглене, трябваше да чакам 72 часа, защото системата беше претоварена. Няколко пъти блокираха действието ми за теглене през astropay. И сега това, влизам в акаунта си и нямам парите си. Смениха ми баланса, не само че ми взеха парите, това е странното. Промениха баланса ми от ARS в криптовалути и така ми взеха парите. Много е странно, единствените, които имат достъп до акаунта ми са те.

Автоматичен превод:
adrimelo1998
преди 6 месеца

Е, според моя опит подобни идеи са много трудни за доказване. Но ако липсват допълнителни действия, винаги можете да опитате да подадете безплатна жалба.

Честно казано, няма какво друго да правите, когато балансът ви е намален.

Какво мислиш?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Преди около 15 дни се опитвах да изтегля парите си от сметката, имах няколко персонализирани агенти, свързах се с тях, те първо ми казаха да опитам с друго устройство, така че опитах, но постоянно ми показваше, че действието е блокирано, те създадох билет, изчаках 72 часа и докато не ми казаха, че проблемът е решен, когато опитах, същото нещо продължаваше да ми се случва, казаха ми, че няколко играчи от Аржентина са засегнати от тази ситуация, че трябва да продължа да играя, за да проверя че всичко в акаунта ми беше наред, слушах и играх, така както спечелих, така и загубих, когато дойде време да заявя пак днес, ако има нещо ново, разбрах, че акаунтът ми е блокиран, елиминираха ме от групата WhatsApp, където имах персонализирано внимание и те ме блокираха отвсякъде, сега повярвайте на твърдението в рамките на платформата и изпратете имейлите до тези, които виждам, че са останали прикачени в този чат, някой имаше ли отговор?

Автоматичен превод:
Bramsenn
преди 6 месеца

Хм, мисля, че ще ми бъде странно, ако казиното ми каже да играя отново, за да видя дали всичко е наред. В крайна сметка защо да играя, ако имам проблем с тегленето. Разбира се, доколкото виждам, разследването не е стигнало до никъде и след като са блокирали акаунта ви, няма да съм много щастлив.

Както и да е, постъпихте правилно, като пуснахте жалба и се надявам нашият екип да успее да разбере какво се случва.

Това казино обаче не беше най-добрият избор, както можете да видите от индекса за безопасност , и това вероятно щеше да е последният път, когато играх тук.

Ако имате някаква актуализация, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Няма новини, изпратих имейл, писах им в WhatsApp група и нищо. Единственото нещо, което мога да ви кажа е следното, не играйте в Cbet. Разбрах се. Хиляди проблеми, никога решение.

Автоматичен превод:
adrimelo1998
преди 6 месеца

Съжалявам, но както каза Радка, ако смятате, че искате да го пробвате, можете да пуснете оплакване. Нашият екип ще се опита да помогне, ако е възможно. Какво мислите, ще му дадете ли шанс? 🤔

Ако да, можетеда изпратите такъв тук .


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добър ден, играя CBET от месеци и правя такси и тегления без проблеми.

Всичко вървеше добре, докато тази сутрин чаках отговор за теглене на 1 300 000 ARS$, което предстоеше и вече бях направил жалбата, момчетата от поддръжката (които са само 3) казаха, че има аномалия в акаунта ми и че Системата за управление и сигурност автоматично беше блокирала акаунта ми и нямаше да мога да направя никакъв вид депозит или нова сметка в CBET.

Така ме блокираха от техния WhatsApp, премахват ме от техния канал в Telegram всеки път, когато вляза и вече не мога да говоря с поддръжката.

Може ли някой да ме посъветва как да реша това?

Благодаря ти

Автоматичен превод:
aqsticitm
преди 5 месеца

Всъщност обясниха ли причината за това? Това е трудна ситуация, особено ако не сте наясно, че правите нещо нередно.

Постъпихте правилно, като подадохте жалба тук с нашия екип и можете да я актуализирате по всяко време тук .

Вашият акаунт беше ли потвърден преди това блокиране, ако мога да попитам?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ще минат 9 месеца от моето теглене на 11 186 USD и без ясен отговор, освен аномалия и акаунт в процес на разследване, казиното продължава да функционира сякаш нищо не се е случило, как е възможно при толкова много оплаквания никой да не прави нищо го с това казино и го затворете веднъж завинаги, сайт, който мами хората, сякаш нищо не се е случило и все още работи, дори неговият доставчик на лиценз за игри в Кюрасао не отговаря... би било добре да се намери някакво законно място, където да може да ги докладва... Иска ми се само да затворят страницата си, сега загубих надежда да ми платят

Автоматичен превод:
lucasvelazco
преди 4 месеца

Отговорът ми е в другата тема, намерете го чрез тази връзка 👈, ако искате.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Този букмейкър е измама. Те използват парите на играчите за пране на пари.


Още не мога да повярвам как успяват да оперират.

Автоматичен превод:
mateusmartins95
преди 3 месеца

хей

Това е интересен момент. Бихте ли любезно споделили оригиналния източник на тази информация, моля?

Как, според вас, работи тази схема?


Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Начинът на действие на CBET е добре дефиниран. За играчи, които депозират ниски суми, платформата позволява тегления без проблеми, създавайки фалшиво чувство за сигурност и надеждност. Въпреки това, когато играчите депозират високи суми, CBET незабавно блокира техните тегления и след това спира акаунтите им, като твърди, че са налице нарушения на условията за ползване без реално основание.

Аз съм от Бразилия и акаунтът ми беше блокиран от CBET с баланс от 13 000,00 R$ преди няколко месеца без видима причина. Подобно на мен, много играчи са докладвали подобни преживявания на платформи като Reclame Aqui, където създадохме група за обсъждане на проблема и открихме повтарящ се модел в действията на компанията.

CBET отговаря на оплакванията на играчите, освобождавайки плячката на няколко и затваряйки оплакванията с максимален резултат на удовлетворение, което създава впечатлението, че компанията е надеждна и решава проблемите ефективно. Тази практика обаче не е нищо повече от стратегия за поддържане на положителна репутация, докато в действителност заблуждава много клиенти.

Освен това CBET използва дигитални инфлуенсъри, за да популяризира своите измами. Тези инфлуенсъри публикуват истории и спонсорирано съдържание, насърчавайки своите последователи да се регистрират в платформата. За всеки нов играч, който се присъедини към CBET и загуби пари, тези инфлуенсъри получават процент, което ги прави съучастници в тази нечестна практика.

CBET използва фалшифициран CNPJ, което прави още по-трудно за играчите да обжалват по закон злоупотребяващите практики, тъй като няма съд, пред който да се обжалва ефективно.

Автоматичен превод:
mateusmartins95
преди 3 месеца

Здравей братле! Не знам на какво играе CBET, но след почти 1 година, на 08/11 те депозираха 11 000 USD, които бях спечелил на 10/19/2023, така или иначе ми казаха, че ще блокират сметката ми, платиха мен и ме блокираха, не разбирам! Но моето послание е най-вече да ви дам малко надежда, но те са измама!!!!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Начинът на действие на CBET е добре дефиниран. За играчи, които депозират ниски суми, платформата позволява тегления без проблеми, създавайки фалшиво чувство за сигурност и надеждност. Въпреки това, когато играчите депозират високи суми, CBET незабавно блокира техните тегления и след това спира акаунтите им, като твърди, че са налице нарушения на условията за ползване без реално основание.

Аз съм от Бразилия и акаунтът ми беше блокиран от CBET с баланс от 13 000,00 R$ преди няколко месеца без видима причина. Подобно на мен, много играчи са докладвали подобни преживявания на платформи като Reclame Aqui, където създадохме група за обсъждане на проблема и открихме повтарящ се модел в действията на компанията.

CBET отговаря на оплакванията на играчите, освобождавайки плячката на няколко и затваряйки оплакванията с максимален резултат на удовлетворение, което създава впечатлението, че компанията е надеждна и решава проблемите ефективно. Тази практика обаче не е нищо повече от стратегия за поддържане на положителна репутация, докато в действителност заблуждава много клиенти.

Освен това CBET използва дигитални инфлуенсъри, за да популяризира своите измами. Тези инфлуенсъри публикуват истории и спонсорирано съдържание, насърчавайки своите последователи да се регистрират в платформата. За всеки нов играч, който се присъедини към CBET и загуби пари, тези инфлуенсъри получават процент, което ги прави съучастници в тази нечестна практика.

CBET използва фалшифициран CNPJ, което прави още по-трудно за играчите да обжалват по закон злоупотребяващите практики, тъй като няма съд, пред който да се обжалва ефективно.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Хм, видях, че вие също сте имали оплакване относно този конкретен проблем, но за съжаление казиното не успя да го разреши. Бих искал да знам защо са блокирали акаунта ви, но явно вие не знаете или греша?

Колкото до това, че няма към кого да се обърна, това е вярно. Съжалявам как се получи и е жалко, че играчите се озовават в казина като това, защото определено не е добре.

Надявам се нещата да са по-добри за вас.

Автоматичен превод:
lucasvelazco
преди 3 месеца

Веднага ме блокираха, ще ми платят ли? Или вече бяхте блокирани?

Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини