ФорумКазинаCBet Casino - обща дискусия

CBet Casino - обща дискусия

преди 2 години от Maurizio97
|
7103 преглеждания 85 отговора |
|
1 2...5
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Получих оттеглянето си сега. Благодаря все пак за вашата наличност

Автоматичен превод:
Maurizio97
преди 2 години

Здравейте и честито.

Мога ли да знам колко време отне общо, моля?

Сигурен съм, че другите биха искали да знаят.

Автоматичен превод:
преди 2 години

12 дни, откакто поисках оттеглянето, 10 дни, откакто го пуснаха в процес

Автоматичен превод:
Maurizio97
преди 2 години

Благодаря ти.

Виждам, че този предоставя и игри на живо, така че се чудя пробвали ли сте някоя от тях? 🙂

Както и да е, хубава неделя.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Игрите на живо са същите като другите казина, в крайна сметка сметките не са с лоша графика и всичко, но що се отнася до тегленията, ние сме в лошо състояние, никога не бих го препоръчал поради тази причина. Сега имам още едно доста голямо теглене в процес на Mystake. Надявам се, че няма да се налага да се свързвам отново с вас за помощ хахаха, дори ако никога не съм печелил фигура като тази в казино, което не е amms, така че виждам малко трагично да гледам миналото. Изпращаме отново за всеки случай. Весела неделя и благодаря за това, което правите

Автоматичен превод:
Maurizio97
преди 2 години

Достатъчно честно.

Споделете напредъка си в Mystake тук , моля.

Дано всичко е наред 🙂!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Поздрав. Интересува ме само едно нещо, както може би повечето играчи. Как и защо давате толкова висока оценка на казино, което има толкова много оплаквания и оплаквания както на вашия сайт, така и на други сайтове. Не разбирам как можете да дадете същата оценка на такова очевидно крадливо и измамно казино като някои наистина честни и добри казина. Аз наистина използвам вашия сайт всеки ден като един вид ръководство, т.е. индикатор за това кои казина са правилни и добри и кои трябва да избягвам. Искам да продължа да разчитам на вашия сайт и вашия опит и знания, но ако давате такива оценки на такива казина, страхувам се, че ще трябва да започна да избягвам да използвам и вашия сайт. Прочетох и знам какви са вашите критерии за оценка на казината, но мисля, че вие, аз и други играчи знаем, че това не е правилно в случая с това казино. Това е първото казино, за което написах коментар преди два месеца и го пиша едва сега, защото подобна ситуация се случи с мой приятел, само че в неговия случай става дума за много повече пари. Съжалявам, че той не иска да напише коментар и да се оплаче, така че пиша това от негово име, но мисля, че наистина не е честно спрямо други казина, както и към други играчи, да оценявате явните крадци като много добре. Извинявам се за коментара, но това е истината за това казино, защото се убедих в това и го видях с очите си.

Автоматичен превод:
donsiljo83
преди 1 година

Здравейте,

за да научите защо казиното е спечелило такава оценка, просто посетете раздела, наречен „ обяснена репутация ", както подсказва името, репутацията е обяснена там – за всяко отделно казино, посочено на уебсайта.

Можете също така да преминете през секцията за жалби, за да научите колко жалби са подадени досега, колко са решени и неразрешени. Неразрешена жалба означава черна точка за казиното, продължете и вижте сами . Моля, имайте предвид, че ние преглеждаме казината по различен начин и разчитаме само на нашия процес на преглед - който може да бъде проверен тук

Изглежда, че вече сте го направили, следователно знаете, че вземаме предвид само информацията, която сме успели да оценим.

Няма нужда да се извинявате 🙂.

Чувствайте се свободни да подадете свои собствени жалби срещу всяко казино, което се е отнесло с вас несправедливо и ние ще разследваме.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Имам проблем с тези букмейкъри. Просто закриват акаунта ми без видима причина.

Има ли някой със същия проблем тук?

Автоматичен превод:
Recan97
преди 1 година

Здравейте, винаги е трудно да се отгатне какво се е случило там. Предполагам, че акаунтът ви все още не е потвърден? Свързахте ли се с тяхната поддръжка на клиенти относно това?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте.

Моят спортен залог беше приет като „загубен", когато всъщност спечелих залога, до момента не са ми дали решение от поддръжката на Cbet, какво мога да направя?

Автоматичен превод:
diiegoo2909
преди 11 месеца

Здравей.

Бихте ли предоставили повече подробности, моля? Като:

Колко време чакахте разрешение?

Този проблем свързан ли е със спортни залагания или залагания в казино?

Какво точно ви каза казиното последния път, когато се свързахте?

Благодаря ви, че ми помогнахте да разбера контекста. 🙏


Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Чакам решение от по-малко от седмица. Проблемът беше в спортен залог, той е в мач, в който отбор отбелязва гол, но на страницата на cbet те отбелязват гол за противниковия отбор, а не за този, който е отбелязал, например отбор 2 отбелязва гол и в cbet Оказва се, че отбор 1 е отбелязал гол. Казиното ми казваше същия отговор както винаги, че случаят все още се анализира, но не ми дават повече информация от това и съм сигурен, че ще чакам дълго време да ми дадат решение.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Хей,

Благодаря, че актуализирахте проблема си и съжалявам да разбера, че имате такъв проблем.

За съжаление, тъй като не се занимаваме със спортни залагания в Casino Guru, мога да ви предложа да посетите тези сайтове, където можете да намерите помощ.

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Ако го направите, можете да ни уведомите за резултата. 😊

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Моля за помощ, ако някой може да ми помогне да видя какво се прави в тези случаи, тъй като наистина ми е трудно да повярвам, че е измама.

Автоматичен превод:
Rockstar
преди 10 месеца

Здравей, съжалявам, че преминаваш през тази ситуация. Мога ли да попитам дали сте играли с бонуса? Виждам, че пишеш, че акаунтът ти е напълно верифициран и ако разбирам правилно, имаш успешни тегления. В допълнение, каква аномалия е открита от системата за сигурност на казиното, спомената на екранната снимка?

Както и да е, в този случай бих ви предложил да подадете жалба, защото ми е странно, че никой нищо не ви е обяснил. Щракнете тук, за да отворите такъв, а също така съм включил връзка, ако имате нужда от помощ как да продължите: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Нашият екип ще разгледа вашата ситуация и ще се опита да ви помогне, доколкото е възможно.

Дръжте ни в течение с напредването на ситуацията.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Джаро, благодаря ти за отговора.

Жалко е, че се случват такива неща.

Поставих съобщението във връзката, която ми казахте, мислех, че е станало, получих ID на иска 75682, но не мога да го намеря, не знам дали съм направил нещо нередно.

Отговаряме на вашите запитвания:


1) Не съм използвал никакъв бонус, дори в деня преди блока направих теглене.

2) От първия ден ми създаваха проблеми да получа $. Играл съм и в повечето букмейкъри и балансът ми е много повече отрицателен, отколкото положителен, затова не разбирам причината за блокирането. Това, което казват е, че според тях аз играя по метод, който повишава залога, когато губя, което е забранено, но не разбирам какво имат предвид. Моите печалби бяха в спортове на живо и казино на живо. Играх на всичко, дори и на ротативки.


Изпратих нови имейли до зоната за поддръжка на cbet и те не отговарят, навсякъде е измама с повече от 4000 U$.


Малка надежда е, че можете да ми помогнете, тъй като видях, че са успели да разрешат няколко случая.

Моля, кажете ми дали случаят ми е отворен или направих нещо нередно в процеса, където дори прикачих имейли, които ми бяха изпратени и всичко останало.


Много благодаря,




Автоматичен превод:
Rockstar
преди 10 месеца

Здравейте, по моя информация сте направили всичко както трябва и сте подали коректно жалбата. Въпреки това, в процеса на разрешаване, нашият екип е пропуснал важна информация, която сте предоставили, и затова ви моля да подадете ново оплакване при нас отново.

Нашият екип ще разгледа проблема и ще се опита да разреши ситуацията ви.

В конкретния случай обаче бих искал да отбележа, че сме специализирани в онлайн казина, така че ако имате проблем и със спортните залагания, бих ви препоръчал да опитате да подадете жалба и тук на един от приложените линкове:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Мисля, че вашите имейли ще бъдат полезни и екипът ни ще има нужда от тях, когато стигне до жалбата ви. Бихте ли ни уведомили, ако подадете жалба при нас отново, моля? Ако нещо не е ясно или не сте успели да видите жалбата, пишете и ние ще я разгледаме. Освен това бих искал да ви попитам дали все още не сте успели да получите отговор от казиното?


Надявам се ситуацията ви да се разреши възможно най-скоро и ви желая успех. 🤞


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, добре, искам да депозирам пари, за да започна да играя в cbet казиното, но не мога да намеря начина, аз съм от Аржентина

Автоматичен превод:
1 2...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини