ФорумКазинаCBet Casino - обща дискусия

CBet Casino - обща дискусия

преди 2 години от Maurizio97
|
16663 преглеждания 132 отговора |
|
1 2...7
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Получих оттеглянето си сега. Благодаря все пак за вашата наличност

Автоматичен превод:
Maurizio97
преди 2 години

Здравейте и честито.

Мога ли да знам колко време отне общо, моля?

Сигурен съм, че другите биха искали да знаят.

Автоматичен превод:
преди 2 години

12 дни, откакто поисках оттеглянето, 10 дни, откакто го пуснаха в процес

Автоматичен превод:
Maurizio97
преди 2 години

Благодаря ти.

Виждам, че този предоставя и игри на живо, така че се чудя пробвали ли сте някоя от тях? 🙂

Както и да е, хубава неделя.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Игрите на живо са същите като другите казина, в крайна сметка сметките не са с лоша графика и всичко, но що се отнася до тегленията, ние сме в лошо състояние, никога не бих го препоръчал поради тази причина. Сега имам още едно доста голямо теглене в процес на Mystake. Надявам се, че няма да се налага да се свързвам отново с вас за помощ хахаха, дори ако никога не съм печелил фигура като тази в казино, което не е amms, така че виждам малко трагично да гледам миналото. Изпращаме отново за всеки случай. Весела неделя и благодаря за това, което правите

Автоматичен превод:
Maurizio97
преди 2 години

Достатъчно честно.

Споделете напредъка си в Mystake тук , моля.

Дано всичко е наред 🙂!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Поздрав. Интересува ме само едно нещо, както може би повечето играчи. Как и защо давате толкова висока оценка на казино, което има толкова много оплаквания и оплаквания както на вашия сайт, така и на други сайтове. Не разбирам как можете да дадете същата оценка на такова очевидно крадливо и измамно казино като някои наистина честни и добри казина. Аз наистина използвам вашия сайт всеки ден като един вид ръководство, т.е. индикатор за това кои казина са правилни и добри и кои трябва да избягвам. Искам да продължа да разчитам на вашия сайт и вашия опит и знания, но ако давате такива оценки на такива казина, страхувам се, че ще трябва да започна да избягвам да използвам и вашия сайт. Прочетох и знам какви са вашите критерии за оценка на казината, но мисля, че вие, аз и други играчи знаем, че това не е правилно в случая с това казино. Това е първото казино, за което написах коментар преди два месеца и го пиша едва сега, защото подобна ситуация се случи с мой приятел, само че в неговия случай става дума за много повече пари. Съжалявам, че той не иска да напише коментар и да се оплаче, така че пиша това от негово име, но мисля, че наистина не е честно спрямо други казина, както и към други играчи, да оценявате явните крадци като много добре. Извинявам се за коментара, но това е истината за това казино, защото се убедих в това и го видях с очите си.

Автоматичен превод:
donsiljo83
преди 2 години

Здравейте,

за да научите защо казиното е спечелило такава оценка, просто посетете раздела, наречен „ обяснена репутация ", както подсказва името, репутацията е обяснена там – за всяко отделно казино, посочено на уебсайта.

Можете също така да преминете през секцията за жалби, за да научите колко жалби са подадени досега, колко са решени и неразрешени. Неразрешена жалба означава черна точка за казиното, продължете и вижте сами . Моля, имайте предвид, че ние преглеждаме казината по различен начин и разчитаме само на нашия процес на преглед - който може да бъде проверен тук

Изглежда, че вече сте го направили, следователно знаете, че вземаме предвид само информацията, която сме успели да оценим.

Няма нужда да се извинявате 🙂.

Чувствайте се свободни да подадете свои собствени жалби срещу всяко казино, което се е отнесло с вас несправедливо и ние ще разследваме.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Имам проблем с тези букмейкъри. Просто закриват акаунта ми без видима причина.

Има ли някой със същия проблем тук?

Автоматичен превод:
Recan97
преди 1 година

Здравейте, винаги е трудно да се отгатне какво се е случило там. Предполагам, че акаунтът ви все още не е потвърден? Свързахте ли се с тяхната поддръжка на клиенти относно това?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Моят спортен залог беше приет като „загубен", когато всъщност спечелих залога, до момента не са ми дали решение от поддръжката на Cbet, какво мога да направя?

Автоматичен превод:
diiegoo2909
преди 1 година

Здравей.

Бихте ли предоставили повече подробности, моля? Като:

Колко време чакахте разрешение?

Този проблем свързан ли е със спортни залагания или залагания в казино?

Какво точно ви каза казиното последния път, когато се свързахте?

Благодаря ви, че ми помогнахте да разбера контекста. 🙏


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Чакам решение от по-малко от седмица. Проблемът беше в спортен залог, той е в мач, в който отбор отбелязва гол, но на страницата на cbet те отбелязват гол за противниковия отбор, а не за този, който е отбелязал, например отбор 2 отбелязва гол и в cbet Оказва се, че отбор 1 е отбелязал гол. Казиното ми казваше същия отговор както винаги, че случаят все още се анализира, но не ми дават повече информация от това и съм сигурен, че ще чакам дълго време да ми дадат решение.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей,

Благодаря, че актуализирахте проблема си и съжалявам да разбера, че имате такъв проблем.

За съжаление, тъй като не се занимаваме със спортни залагания в Casino Guru, мога да ви предложа да посетите тези сайтове, където можете да намерите помощ.

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Ако го направите, можете да ни уведомите за резултата. 😊

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля за помощ, ако някой може да ми помогне да видя какво се прави в тези случаи, тъй като наистина ми е трудно да повярвам, че е измама.

Автоматичен превод:
Rockstar
преди 1 година

Здравей, съжалявам, че преминаваш през тази ситуация. Мога ли да попитам дали сте играли с бонуса? Виждам, че пишеш, че акаунтът ти е напълно верифициран и ако разбирам правилно, имаш успешни тегления. В допълнение, каква аномалия е открита от системата за сигурност на казиното, спомената на екранната снимка?

Както и да е, в този случай бих ви предложил да подадете жалба, защото ми е странно, че никой нищо не ви е обяснил. Щракнете тук, за да отворите такъв, а също така съм включил връзка, ако имате нужда от помощ как да продължите: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Нашият екип ще разгледа вашата ситуация и ще се опита да ви помогне, доколкото е възможно.

Дръжте ни в течение с напредването на ситуацията.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Джаро, благодаря ти за отговора.

Жалко е, че се случват такива неща.

Поставих съобщението във връзката, която ми казахте, мислех, че е станало, получих ID на иска 75682, но не мога да го намеря, не знам дали съм направил нещо нередно.

Отговаряме на вашите запитвания:


1) Не съм използвал никакъв бонус, дори в деня преди блока направих теглене.

2) От първия ден ми създаваха проблеми да получа $. Играл съм и в повечето букмейкъри и балансът ми е много повече отрицателен, отколкото положителен, затова не разбирам причината за блокирането. Това, което казват е, че според тях аз играя по метод, който повишава залога, когато губя, което е забранено, но не разбирам какво имат предвид. Моите печалби бяха в спортове на живо и казино на живо. Играх на всичко, дори и на ротативки.


Изпратих нови имейли до зоната за поддръжка на cbet и те не отговарят, навсякъде е измама с повече от 4000 U$.


Малка надежда е, че можете да ми помогнете, тъй като видях, че са успели да разрешат няколко случая.

Моля, кажете ми дали случаят ми е отворен или направих нещо нередно в процеса, където дори прикачих имейли, които ми бяха изпратени и всичко останало.


Много благодаря,




Автоматичен превод:
Rockstar
преди 1 година

Здравейте, по моя информация сте направили всичко както трябва и сте подали коректно жалбата. Въпреки това, в процеса на разрешаване, нашият екип е пропуснал важна информация, която сте предоставили, и затова ви моля да подадете ново оплакване при нас отново.

Нашият екип ще разгледа проблема и ще се опита да разреши ситуацията ви.

В конкретния случай обаче бих искал да отбележа, че сме специализирани в онлайн казина, така че ако имате проблем и със спортните залагания, бих ви препоръчал да опитате да подадете жалба и тук на един от приложените линкове:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Мисля, че вашите имейли ще бъдат полезни и екипът ни ще има нужда от тях, когато стигне до жалбата ви. Бихте ли ни уведомили, ако подадете жалба при нас отново, моля? Ако нещо не е ясно или не сте успели да видите жалбата, пишете и ние ще я разгледаме. Освен това бих искал да ви попитам дали все още не сте успели да получите отговор от казиното?


Надявам се ситуацията ви да се разреши възможно най-скоро и ви желая успех. 🤞


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, добре, искам да депозирам пари, за да започна да играя в cbet казиното, но не мога да намеря начина, аз съм от Аржентина

Автоматичен превод:
1 2...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини