преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте и честито.
Мога ли да знам колко време отне общо, моля?
Сигурен съм, че другите биха искали да знаят.
Hello and congratulations.
May I know how long did it take in total, please?
I'm sure the others would like to know.
Благодаря ти.
Виждам, че този предоставя и игри на живо, така че се чудя пробвали ли сте някоя от тях? 🙂
Както и да е, хубава неделя.
Thank you.
I can see this one provides live games as well, so I wonder have you tried any of those? 🙂
Anyway, have a nice Sunday.
Игрите на живо са същите като другите казина, в крайна сметка сметките не са с лоша графика и всичко, но що се отнася до тегленията, ние сме в лошо състояние, никога не бих го препоръчал поради тази причина. Сега имам още едно доста голямо теглене в процес на Mystake. Надявам се, че няма да се налага да се свързвам отново с вас за помощ хахаха, дори ако никога не съм печелил фигура като тази в казино, което не е amms, така че виждам малко трагично да гледам миналото. Изпращаме отново за всеки случай. Весела неделя и благодаря за това, което правите
The live games are the same as other casinos provide, in the end the accounts are not bad graphics and everything but as far as withdrawals are concerned we are in bad shape I would never recommend it for that reason. I now have another fairly large withdrawal in progress on Mystake. I hope not to have to contact you again for help hahahah even if I have never won a figure like this at a non-amms casino so I see it a bit tragic looking at the past. We resend anyway in case. Happy Sunday and thank you for what you do
I giochi dal vivo sono uguali a quelli che forniscono gli altri casinò, alla fine dri conti non è male come grafica e tutto ma per quanto riguarda i prelievi siamo messi male non lo consiglierei mai per questo motivo. Adesso ho un altro prelievo in corso abbastanza consistente su Mystake. Spero di non dovervi nuovamente contattare per un aiuto hahahah anche se una cifra così non l'ho mai vinta ad un casino non amms quindi la vedo un po tragica vedendo il passato. Ci risentiamo comunque nel caso. Buona domenica e grazie per quello che fate
Поздрав. Интересува ме само едно нещо, както може би повечето играчи. Как и защо давате толкова висока оценка на казино, което има толкова много оплаквания и оплаквания както на вашия сайт, така и на други сайтове. Не разбирам как можете да дадете същата оценка на такова очевидно крадливо и измамно казино като някои наистина честни и добри казина. Аз наистина използвам вашия сайт всеки ден като един вид ръководство, т.е. индикатор за това кои казина са правилни и добри и кои трябва да избягвам. Искам да продължа да разчитам на вашия сайт и вашия опит и знания, но ако давате такива оценки на такива казина, страхувам се, че ще трябва да започна да избягвам да използвам и вашия сайт. Прочетох и знам какви са вашите критерии за оценка на казината, но мисля, че вие, аз и други играчи знаем, че това не е правилно в случая с това казино. Това е първото казино, за което написах коментар преди два месеца и го пиша едва сега, защото подобна ситуация се случи с мой приятел, само че в неговия случай става дума за много повече пари. Съжалявам, че той не иска да напише коментар и да се оплаче, така че пиша това от негово име, но мисля, че наистина не е честно спрямо други казина, както и към други играчи, да оценявате явните крадци като много добре. Извинявам се за коментара, но това е истината за това казино, защото се убедих в това и го видях с очите си.
Greeting. I'm only interested in one thing, like probably most of the players. How and why do you give such a high rating to a casino that has so many complaints and complaints both on your site and on other sites. I don't understand how you can give such an obviously thieving and fraudulent casino the same rating as some really honest and good casinos. I really use your site every day as a kind of guide, i.e. an indicator of which casinos are correct and good and which ones I should avoid. I want to continue to rely on your site and your experience and knowledge, but if you give such ratings to such casinos, I am afraid that I will have to start avoiding using your site as well. I have read and I know what your criteria are for evaluating casinos, but I think that you and I and other players know that this is not correct in the case of this casino. This is the first casino I wrote a comment about two months ago, and I'm only writing this now because a similar situation happened to my friend, only that in his case it was about much more money. I'm sorry that he doesn't want to write a comment and complain, so I'm writing this on his behalf, but I think it's really not fair to other casinos as well as to other players that you rate obvious thieves as very good. I apologize for the comment, but this is the truth about this casino because I was convinced of it and saw it with my own eyes.
Pozdrav. Zanima me samo jedna stvar kao vjerovatno i vecinu igraca. Kako i zbog cega dajete tako veliku ocjenu kazinu koji ima toliko puno zalbi i prigovora i na vasoj kao i na drugim stranicama. Ne shvacam kako mozete takvom ocigledno lopovskom i prevarantskom kasinu dati istu ocjenu kao i nekim stvarno postenim i dobrim kasinima. Stvarno svakodnevno koristim vasu stranicu kao svojevrsni putokaz tj.pokazatelj koja su kazina ispravna i dobra a koja je bolje da izbjegavam. Zelim se i dalje oslanjati na vasu stranicu i vase iskustvo i znanje ali ukoliko budete takvim kasinima davali takve ocjene bojim se da cu morati poceti izbjegavati koristenje i vase stranice. Procitao sam i znam koji su vasi kriteriji za ocjenjivanje kasina,ali mislim da i vi i ja a i drugi igraci znaju da to nije tocno u slucaju ovoga kasina. Ovo je prvi kasino za koji sam napisao primjedbu i to prije dva mjeseca,a ovo sada pisem samo iz razloga sto se slicna situacija kao i meni desila mome prijatelju,samo sto se u njegovom slucaju radi o puno vise novaca. Zao mi je sto on ne zeli napisati komentar i zaliti se,pa ovo pisem u njegovo ime,ali mislim da stvarno nije posteno prema drugim kazinima kao i prema drugim igracima da ocigledne lopove ocjenjujete sa vrlo dobar. Ja se ispricavam na komentaru ali to u vezi ovog casina je istina jer sam se u to uvjerio i na svoje oci vidio.
Здравейте,
за да научите защо казиното е спечелило такава оценка, просто посетете раздела, наречен „ обяснена репутация ", както подсказва името, репутацията е обяснена там – за всяко отделно казино, посочено на уебсайта.
Можете също така да преминете през секцията за жалби, за да научите колко жалби са подадени досега, колко са решени и неразрешени. Неразрешена жалба означава черна точка за казиното, продължете и вижте сами . Моля, имайте предвид, че ние преглеждаме казината по различен начин и разчитаме само на нашия процес на преглед - който може да бъде проверен тук
Изглежда, че вече сте го направили, следователно знаете, че вземаме предвид само информацията, която сме успели да оценим.
Няма нужда да се извинявате 🙂.
Чувствайте се свободни да подадете свои собствени жалби срещу всяко казино, което се е отнесло с вас несправедливо и ние ще разследваме.
Hello,
to learn why the casino earned such a rating, simply visit the tab called "reputation explained" as the name suggests, the reputation is explained there - for every single casino listed on the website.
You can also go through the complaint section to learn how many complaints have been submitted so far, how many are resolved, and unresolved. An unresolved complaint means a black point for the casino, go ahead and see for yourself. Kindly note that we review casinos differently and only rely on our reviewing process - which can be checked here
Seems like you've aready done so, hence you knw that we only consider information we were able to evaluate.
No need to apologize 🙂.
Feel free to submit your own complaints against every casino that treated you unfairly and we will investigate.
Здравейте.
Имам проблем с тези букмейкъри. Просто закриват акаунта ми без видима причина.
Има ли някой със същия проблем тук?
Hello.
I have a problem with these bookmaker. They just close my account withtout any obvious reason.
IS there someone with same problem here?
Здравейте, винаги е трудно да се отгатне какво се е случило там. Предполагам, че акаунтът ви все още не е потвърден? Свързахте ли се с тяхната поддръжка на клиенти относно това?
Hi, it's always hard to guess what happened there. I suppose your account haven't been verified yet? Have you contacted their customer support regarding it?
Здравейте.
Моят спортен залог беше приет като „загубен", когато всъщност спечелих залога, до момента не са ми дали решение от поддръжката на Cbet, какво мога да направя?
Hello.
My sports bet was taken as "lost" when I actually won the bet, until now they have not given me a solution from Cbet support, what can I do?
Здравей.
Бихте ли предоставили повече подробности, моля? Като:
Колко време чакахте разрешение?
Този проблем свързан ли е със спортни залагания или залагания в казино?
Какво точно ви каза казиното последния път, когато се свързахте?
Благодаря ви, че ми помогнахте да разбера контекста. 🙏
Hello there.
Could you provide more details, please? Like:
How long have you been waiting for a resolution?
Is this issue related to sports betting or casino bet?
What exactly did the casino tell you the last time you were in touch?
Thank you for helping me understand the context. 🙏
Чакам решение от по-малко от седмица. Проблемът беше в спортен залог, той е в мач, в който отбор отбелязва гол, но на страницата на cbet те отбелязват гол за противниковия отбор, а не за този, който е отбелязал, например отбор 2 отбелязва гол и в cbet Оказва се, че отбор 1 е отбелязал гол. Казиното ми казваше същия отговор както винаги, че случаят все още се анализира, но не ми дават повече информация от това и съм сигурен, че ще чакам дълго време да ми дадат решение.
I've been waiting for a solution for less than a week. The problem was in a sports bet, it is in a match where a team scores a goal, but on the cbet page they score the goal for the opposing team and not for the one who scored, for example, team 2 scores a goal and in cbet It turns out that team 1 scored a goal. The casino has been telling me the same answer as always, that the case is still being analyzed but they don't give me any more information than that, and I'm sure I'll be waiting a long time for them to give me a solution.
Хей,
Благодаря, че актуализирахте проблема си и съжалявам да разбера, че имате такъв проблем.
За съжаление, тъй като не се занимаваме със спортни залагания в Casino Guru, мога да ви предложа да посетите тези сайтове, където можете да намерите помощ.
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Ако го направите, можете да ни уведомите за резултата. 😊
Hey,
Thanks for updating your issue and I’m sorry to hear that you have this kind of problem.
Unfortunately, since we are not dealing with sports betting at Casino Guru, I can suggest you to visit these sites where you can find help.
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
If you will do so, you can let us know about result. 😊
Моля за помощ, ако някой може да ми помогне да видя какво се прави в тези случаи, тъй като наистина ми е трудно да повярвам, че е измама.
I ask for help in case someone can help me see what is done in these cases, since it is really hard for me to believe that it is a fraud.
Pido ayuda por si alguien puede ayudarme a ver que se hace en estos casos , ya que realmente me cuesta creen que sea un fraude.
Здравей, съжалявам, че преминаваш през тази ситуация. Мога ли да попитам дали сте играли с бонуса? Виждам, че пишеш, че акаунтът ти е напълно верифициран и ако разбирам правилно, имаш успешни тегления. В допълнение, каква аномалия е открита от системата за сигурност на казиното, спомената на екранната снимка?
Както и да е, в този случай бих ви предложил да подадете жалба, защото ми е странно, че никой нищо не ви е обяснил. Щракнете тук, за да отворите такъв, а също така съм включил връзка, ако имате нужда от помощ как да продължите: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Нашият екип ще разгледа вашата ситуация и ще се опита да ви помогне, доколкото е възможно.
Дръжте ни в течение с напредването на ситуацията.
Hi, I'm sorry you're going through this situation. May I ask if you played with the bonus ? I see that you write that your account is fully verified and if I understand correctly, you have had successful withdrawals. In addition, what anomaly was discovered by the casino security system mentioned in the screenshot ?
Anyway, in this case I would suggest you to file a complaint, because I find it strange that nobody has explained anything to you. Click here to open one and I've also included a link if you need help on how to proceed: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Our team will look at your situation and try to help you as much as they can.
Keep us updated as your situation progresses.
Здравей Джаро, благодаря ти за отговора.
Жалко е, че се случват такива неща.
Поставих съобщението във връзката, която ми казахте, мислех, че е станало, получих ID на иска 75682, но не мога да го намеря, не знам дали съм направил нещо нередно.
Отговаряме на вашите запитвания:
1) Не съм използвал никакъв бонус, дори в деня преди блока направих теглене.
2) От първия ден ми създаваха проблеми да получа $. Играл съм и в повечето букмейкъри и балансът ми е много повече отрицателен, отколкото положителен, затова не разбирам причината за блокирането. Това, което казват е, че според тях аз играя по метод, който повишава залога, когато губя, което е забранено, но не разбирам какво имат предвид. Моите печалби бяха в спортове на живо и казино на живо. Играх на всичко, дори и на ротативки.
Изпратих нови имейли до зоната за поддръжка на cbet и те не отговарят, навсякъде е измама с повече от 4000 U$.
Малка надежда е, че можете да ми помогнете, тъй като видях, че са успели да разрешат няколко случая.
Моля, кажете ми дали случаят ми е отворен или направих нещо нередно в процеса, където дори прикачих имейли, които ми бяха изпратени и всичко останало.
Много благодаря,
Hello Jaro, thank you for your answer.
It's unfortunate that this kind of thing happens.
I put the message in the link that you tell me, I thought it was up, I got the claim ID 75682 but I can't find it, I don't know if I did something wrong.
Answering your queries:
1) I didn't use any bonus, even the day before the block I had made a withdrawal.
2) From day one they gave me problems to get the $. I have played and in most bookmakers and my balance is much more negative than positive, that is why I do not understand the reason for the blocking. What they say is that according to them I play a method that raises the bet as I lose, which is prohibited, but I don't understand what they mean. My winnings were in live sports and live casino. I played everything, even slots.
I have sent new emails to the cbet support area and they do not answer, everywhere it is a fraud of more than U$ 4,000.
Little hope is that you can help me, since I have seen that they have been able to solve several cases.
Please tell me if my case is open or I did something wrong in the process, where I even attached emails that were sent to me and everything.
Thank you so much,
Hola Jaro, gracias por tu respuesta.
Es lamentable que pase este tipo de cosas.
Puse el mensaje en el link que me dices , pensé que estaba arriba, me llegó el ID 75682 de reclamo pero no lo encuentro, no se si hice algo mal.
Respondiendo a tus consultas:
1) no usé ningún bono, incluso el día anterior al bloqueo había hecho una retirada.
2) Desde el día uno me pusieron problemas para sacar la $. Yo he jugado y en la mayoría de las casas de apuestas y mi saldo el mucho más negativo que positivo, es por eso que no entiendo el motivo del bloqueo. Lo que dicen es que según ellos juego un método que subo la apuesta a medida que pierdo, cosa que está prohibida, pero no entiendo a que se refieren. Mis ganancias fueron en deportes en vivo y en casino en vivo. Jugué de todo, incluso tragamonedas.
He enviado nuevos correos al área de soporte cbet y no contestan, por todos lados es un fraude de más de U$ 4.000.
Minucia esperanza es que me puedan ayudas ustedes, ya que he visto que han podido resolver varios casos.
Por favor cuéntenme si mi caso está abierto o hice algo mal en el proceso, donde incluso adjunto correos que me enviaron y todo.
Muchas gracias,
Здравейте, по моя информация сте направили всичко както трябва и сте подали коректно жалбата. Въпреки това, в процеса на разрешаване, нашият екип е пропуснал важна информация, която сте предоставили, и затова ви моля да подадете ново оплакване при нас отново.
Нашият екип ще разгледа проблема и ще се опита да разреши ситуацията ви.
В конкретния случай обаче бих искал да отбележа, че сме специализирани в онлайн казина, така че ако имате проблем и със спортните залагания, бих ви препоръчал да опитате да подадете жалба и тук на един от приложените линкове:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Мисля, че вашите имейли ще бъдат полезни и екипът ни ще има нужда от тях, когато стигне до жалбата ви. Бихте ли ни уведомили, ако подадете жалба при нас отново, моля? Ако нещо не е ясно или не сте успели да видите жалбата, пишете и ние ще я разгледаме. Освен това бих искал да ви попитам дали все още не сте успели да получите отговор от казиното?
Надявам се ситуацията ви да се разреши възможно най-скоро и ви желая успех. 🤞
Hi, according to my information you have done everything right and you have submitted the complaint correctly. However, in the process of resolving, our team overlooked important information that you provided and therefore I ask you to open a new complaint with us once again.
Our team will look into the issue and try to resolve your situation.
However, in this particular case, I would like to point out that we specialize in online casinos, so if you have a problem with sports betting too, I would recommend that you also try to file a complaint here on one of the attached links:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I think your emails will be useful and our team will need them when they get to your complaint. Could you let us know if you file a complaint with us again please ? If anything is unclear or you have failed to see the complaint feel free to write and we will look on it. Also, I'd like to ask you if you still haven't managed to get a response from the casino ?
I hope your situation will be resolved as soon as possible and wish you the best of luck. 🤞
Здравейте, добре, искам да депозирам пари, за да започна да играя в cbet казиното, но не мога да намеря начина, аз съм от Аржентина
Hi, good, I want to deposit money to start playing in the cbet casino but I can't find the way, I'm from Argentina
Hola buenas quiero ingresar dinero para empezar a jugar en el casino cbet pero no encuentro la manera, soy de argentina
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.