ФорумКазинаCBet Casino - обща дискусия

CBet Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от Maurizio97
|
15980 преглеждания 132 отговора |
|
1...3 4 5...7
Добавете пост
irlandalarry
преди 9 месеца

Надявам се, че имате късмет и можете да го разрешите

Автоматичен превод:
irlandalarry
преди 9 месеца

complaints@gaming-curacao.com


Този имейл е от вашия доставчик на лиценз, можете да подадете жалбата и там.

Автоматичен превод:
lucasvelazco
преди 9 месеца

Още ли се оплакваш?

Автоматичен превод:
irlandalarry
преди 9 месеца

Наскоро го изпратих на вашия доставчик и те ми отговориха, като попълниха формуляра и сега чакам, но от време на време изпращам имейл, за да видя дали ще отговорят, засега акаунтът ми все още е активен и единственото нещо, което знам е, че има разследване

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Вижте какво ми изпрати тази казино измама file

Невероятно е, че ме наричат измамник, ако просто залагам хахаха. Това казино е буквално много измама

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Бонусът не беше ли за казино игри? Неприятно ми е, че първо обещават да платят, а после не го правят, защо просто не закрият сметката и не конфискуват средствата, вместо да лъжат?

Предполагам, че фактът, че има друга сметка със същия адрес, има много общо с това, както ви казах: повечето казина и къщи за залагания не го позволяват или напълно ограничават бонусите, истински срам. Сега поне имате доказателства за поведението на казиното, за да предупреждавате други хора

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Играл ли си в спортни залагания? Предполага се, че страницата приема като измама леко забавяне, което имат, където залагате на мач за нещо, което вече се е случило, гол например... и страницата казва, че имат забавяне на резултатите и много хора мамят с това

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Дори случаят да е такъв, когато има активен бонус, казиното трябва автоматично да блокира всички залози на продукти, които не са разрешени (игри на живо, преди мач или спортове на живо, залози, които надвишават лимита за залагане, ограничени слотове и т.н.).

Това, че приемате добри коефициенти и че те не затварят пазара навреме или не променят коефициентите навреме, не е измама, единствената и изключителна отговорност на доставчика на коефициенти е да управлява всеки пазар и да го затваря, когато е необходимо, отхвърляйки залози и промяната на коефициентите е изцяло работа на доставчика. Ако има потребители, които вземат квоти, които са твърде добри, вината не е тяхна, а на доставчика на квоти.

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 9 месеца

Напълно съм съгласен, но беше само за да ви дам представа, защото се предполага, че за тях това е измама и не искат да плащат, мисля, че ако използваха правото на допускане, щеше да е по-ефективно, аз съм в същата ситуация 4 преди месеци поради предполагаема измама, която направиха през септември с бонуси, играех само на слотове и за първи път влязох в казиното през октомври, но се предполага, че акаунтът ми е свързан с други и сега тече разследване. Ние не сме първите, с които казиното е направило това... жалко е, че дори авторитет не прави нищо по въпроса. Че доставчикът на лиценз gc продължава да валидира казиното и като партньор като PSG го спонсорира...

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
lucasvelazco
преди 9 месеца

А ти поне не поиска ли да ти платят депозита? Ако ще ви крадат парите, поне ще ви върнат депозита. Когато има проблем с бонус, приличните казина обикновено възстановяват депозита.

Мисля, че спонсорството на PSG обяснява защо не могат да плащат на потребителите си 😂

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 9 месеца

Чакам казино гуру да ми отговори, за да мога да ги включа в имейлите, които ще изпратя. Искам всичките си пари да бъдат спечелени честно, не искам само депозита.

Няма смисъл да са ме класифицирали като измамник, ако залагам само на спорт (най-вече в НБА, Висшата лига и т.н.) Как може да се извърши измама в елитни спортни събития.


Боже мой

Автоматичен превод:
irlandalarry
преди 9 месеца

Болно ми е да споменавам лошите новини, но бих разгледал предложението на SunsetGaze. Cbet не реагира на нас напоследък:

"Предупреждение: Политика за липса на реакция при оплаквания. Това казино отказва да съдейства за разрешаване на оплаквания на играчи. Всичките ни предишни опити за установяване на каквото и да е сътрудничество бяха пренебрегнати. Следователно по-голямата част от новоподадените оплаквания са маркирани като неразрешени и имат отрицателно въздействие върху рейтинг на казиното."


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

ДАДОХА МИ ТЕЛЕФОН НА УПРАВИТЕЛЯ, АКО ИСКАТ ЩЕ НАПРАВИМ WPP ГРУПА, ЩЕ Я ДОБАВЯ И ЩЕ ЗАПОЧНЕМ ДА ГИ КЛЕВЕТИМ КАТО ИЗМАМНИЦИ

Автоматичен превод:
irlandalarry
преди 9 месеца

Не разбрах какъв мениджър? Мисля, че казиното не се интересува много от клеветата... това им спести получаването на известен стриймър и завеждането на всички случаи при тях и разкриването им...

Автоматичен превод:
lucasvelazco
преди 9 месеца

Трябва да се направи нещо, не могат толкова лесно да ни задържат парите

Автоматичен превод:
irlandalarry
преди 9 месеца

Говорете с имейла, който ви е изпратен, направете оплакването там... освен ако не е вирусно, в момента нямаме нищо друго

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Cbet мами, вие депозирате парите си, дори нямам предвид печалбата ви в рамките на платформата. И те просто, когато смятате, че имате пълното право да искате да изтеглите парите си, те просто блокират акаунта ви, като винаги използват едно и също нещо за няколко други потребители и също с няколко други оплаквания в същия случай. Те, без никакво обяснение, без никакви доказателства, казват, че са открили възможна "АНОМАЛИЯ" във вашия акаунт. И ТЕ ДОРИ НЕ ВЪЗСТАНОВЯВАТ ПАРИТЕ, КОИТО СЕ ДЕПОЗИРА. Ще заведа дело и няма да спра, докато репутацията на тази къща не падне.

Това е страница за оплаквания в Бразилия. Няколко души са получили удари

https://www.reclameaqui.com.br/empresa/cbet-gg/

Автоматичен превод:
lucasvelazco
преди 7 месеца


Попълних формуляр преди повече от месец и така и не получих отговор;

Автоматичен превод:
mateusmartins95
преди 7 месеца

Наистина съжалявам, че сте се озовали в тази ситуация. Видях вашата жалба тук на нашия сайт, където нашият екип чака да получи някои отговори от вас. Моля, не забравяйте да отговорите на тях, когато сте готови да го направите. Ще се опитаме да ви помогнем, въпреки че, да ви кажа истината, не бих се чувствал много положително за това. Виждали ли сте това включено в нашия преглед на това казино, може би?🤷‍♀️

file



Автоматичен превод:
mateusmartins95
преди 7 месеца

Ще се радвам, ако можеш да направиш искането там, брат! Изглежда като единственото място, където CBET отговаря... но не ми позволява, тъй като за да се регистрирам, трябва да имам cpf, това е страница само за хора от Бразилия! Видях много оплаквания там, но все още има добра репутация, просто видях човек, който чака от 1 година!!! Cbet е най-лошият... Не разбирам как толкова добре позната страница продължава да мами хората свободно и никой не прави нищо по въпроса, надявам се да ви отговорят и да можете да го разрешите, ходя от 5 месеци сега.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Бях жертва на нарушаване на акаунта ми в рамките на казиното CBET, спечелих важна награда в слот машини от 33 000 000 милиона чилийски песо, от които когато спечелих, веднага ги изтеглих, на следващия ден влязох в страницата, за да прегледам състоянието на заявката и виждам, че има някои транзакции, които не съм направил, промениха парите ми на крипто и ги прехвърлиха в друга сметка за няколко секунди, транзакцията ми отне повече от 5 часа, за да бъде одобрена и тази, направена от предполагаемият хакер Отне по-малко от 15 минути, за да бъде прието, когато разпоредбите казват, че плащанията се извършват в рамките на период от два до 5 работни дни.


След това продължавам да се свързвам с екипа за измами на cbet и те ме карат да чакам няколко дни, за да ми кажат, че очевидно акаунтът ми е претърпял нарушение и че са го влезли от друг сайт извън моята страна (Чили) и оттам започва спор . в която чакам 3 месеца за отговор от тях, който винаги завършва с един и същ отговор, "очакваме отговор от доставчика на плащания, за да отговорим на вашата заявка", беше битка, от която те не искате да поемете отговорността и стигнах до мисълта, че това е мафия, която не иска да плаща парите на победителите или високите им награди, така че измислят, блокират и теглят парите ви, за да не ви платят тази сума, търсете и търси и навсякъде казва едно и също нещо за тях.


Вече нищо не очаквам, но ви предупреждавам да не се хващате на тези крадци.

Автоматичен превод:
Kodieone
преди 6 месеца

Не бих се изненадал, ако самите те стоят зад този """хак""" просто да не плащат, вместо да конфискуват средствата ви и да ви блокират (защото със сигурност нямат основателна причина да го направят), по-добре да ви накарат да повярвате че е имало хак . С всичко, което видях за това казино, можех напълно да повярвам в това.

Изключително подозрително, че са завършили това теглене толкова бързо, когато съм виждал оплаквания след оплаквания за бавни тегления, които дори не са завършени накрая. Отидете до подробностите за транзакцията и се опитайте да проучите транзакциите на крипто адреса, на който са изпратени средствата, тази подробност трябва да се вижда в историята на транзакциите на вашия акаунт.

Автоматичен превод:
1...3 4 5...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини