преди 10 месеца
Надявам се, че имате късмет и можете да го разрешите
I hope you are lucky, and you can solve it
Espero tengas suerte, y puedas resolverlo
0
Надявам се, че имате късмет и можете да го разрешите
I hope you are lucky, and you can solve it
Espero tengas suerte, y puedas resolverlo
complaints@gaming-curacao.com
Този имейл е от вашия доставчик на лиценз, можете да подадете жалбата и там.
complaints@gaming-curacao.com
That email is from your license provider, you could file the complaint there too.
complaints@gaming-curacao.com
Ese mail es de su proveedor de licencias podrías hacer la denuncia por ahí también
Наскоро го изпратих на вашия доставчик и те ми отговориха, като попълниха формуляра и сега чакам, но от време на време изпращам имейл, за да видя дали ще отговорят, засега акаунтът ми все още е активен и единственото нещо, което знам е, че има разследване
I recently sent it to your supplier and they responded to me by filling out the form and now I wait but every so often I send an email to see if they respond, for now my account is still active and the only thing I know is that there is an investigation involved
Yo hace poco le envié a su proveedor y me respondieron al toque complete formulario y ahora la espera pero cada tanto tiro un mail algo a ver si responden, por ahora mi cuenta sigue activa y lo único que se es que hay una investigación de por medio
Вижте какво ми изпрати тази казино измама
Невероятно е, че ме наричат измамник, ако просто залагам хахаха. Това казино е буквално много измама
Look what this casino scam sent me
It's incredible, that they call me a fraud if I just bet hahaha. This casino is literally a very scam
Mira lo que me envío este casino scam
es increíble, que me marquen de fraude si solo aposté jajaja. Literal es muy estafa este casino
Бонусът не беше ли за казино игри? Неприятно ми е, че първо обещават да платят, а после не го правят, защо просто не закрият сметката и не конфискуват средствата, вместо да лъжат?
Предполагам, че фактът, че има друга сметка със същия адрес, има много общо с това, както ви казах: повечето казина и къщи за залагания не го позволяват или напълно ограничават бонусите, истински срам. Сега поне имате доказателства за поведението на казиното, за да предупреждавате други хора
Wasn't the bonus you took for casino games? I find it distasteful that they first promise to pay and then don't, why not just close the account and confiscate the funds instead of lying?
I suppose that the fact that there is another account with the same address has a lot to do with it, as I told you: most casinos and betting houses do not allow it or completely restrict bonuses, a real shame. At least you now have evidence of the casino's behavior to warn other people
¿El bono que tomaste no era para juegos de casino? Se me hace de pésimo gusto que primero prometan pagar para después no hacerlo, ¿por qué simplemente no cerrar la cuenta y confiscar los fondos en lugar de mentir?
Yo supongo que tiene mucho que ver el hecho que exista otra cuenta con el mismo domicilio, como te dije: la mayoría de casinos y casas de apuestas no lo permitan o restringen por completo los bonos, una verdadera lástima. Al menos ya tienes pruebas del comportamiento del casino para advertir a otras personas
Играл ли си в спортни залагания? Предполага се, че страницата приема като измама леко забавяне, което имат, където залагате на мач за нещо, което вече се е случило, гол например... и страницата казва, че имат забавяне на резултатите и много хора мамят с това
Did you play in sports betting? Supposedly the page takes as fraud a slight lag they have, where you bet on a match on something that already happened, a goal for example... and the page says that they have a delay in the results and many people cheat with that
Vos jugaste en apuestas deportivas? Supuestamente la página toma como fraude un leve lag que tienen, dónde apostas algún partido de algo que ya paso, un gol x ejemplo.. y la página dice que ellos tienen un retraso en los resultados y mucha gente hace fraude con eso
Дори случаят да е такъв, когато има активен бонус, казиното трябва автоматично да блокира всички залози на продукти, които не са разрешени (игри на живо, преди мач или спортове на живо, залози, които надвишават лимита за залагане, ограничени слотове и т.н.).
Това, че приемате добри коефициенти и че те не затварят пазара навреме или не променят коефициентите навреме, не е измама, единствената и изключителна отговорност на доставчика на коефициенти е да управлява всеки пазар и да го затваря, когато е необходимо, отхвърляйки залози и промяната на коефициентите е изцяло работа на доставчика. Ако има потребители, които вземат квоти, които са твърде добри, вината не е тяхна, а на доставчика на квоти.
Even if this were the case, when there is an active bonus the casino must automatically block all bets on products that are not allowed (live games, pre-match or live sports, bets that exceed the bet limit, restricted slots , etc).
That you take a good odds and that they do not close the market on time or change the odds on time is not fraud, it is the sole and exclusive responsibility of the odds provider to manage each market and close it when necessary, rejecting bets and changing odds is all supplier's work. If there are users taking quotas that are too good, it is not their fault, it is the fault of the quota provider.
Incluso si este fuera el caso, cuando hay un bono activo el casino debe bloquear automáticamente todas las apuestas en productos que no estén permitidos (juegos en vivo, deportes en pre-partido o en vivo, apuestas que excedan el limite de apuesta, slots restringidas, etc).
Que tú tomes una cuota buena y que ellos no cierren el mercado a tiempo o cambien las cuotas a tiempo no es fraude, es única y exclusiva responsabilidad del proveedor de cuotas administrar cada mercado y cerrarlo cuando sea necesario, rechazar apuestas y cambiar cuotas es todo trabajo del proveedor. Si hay usuarios tomando cuotas demasiado buenas, no es culpa de ellos, es culpa del proveedor de cuotas.
Напълно съм съгласен, но беше само за да ви дам представа, защото се предполага, че за тях това е измама и не искат да плащат, мисля, че ако използваха правото на допускане, щеше да е по-ефективно, аз съм в същата ситуация 4 преди месеци поради предполагаема измама, която направиха през септември с бонуси, играех само на слотове и за първи път влязох в казиното през октомври, но се предполага, че акаунтът ми е свързан с други и сега тече разследване. Ние не сме първите, с които казиното е направило това... жалко е, че дори авторитет не прави нищо по въпроса. Че доставчикът на лиценз gc продължава да валидира казиното и като партньор като PSG го спонсорира...
I totally agree, but well it was just to give you an idea because supposedly for them it is fraud and not wanting to pay, I think that if they used the right of admission it would be more effective, I am in the same situation 4 months ago due to supposed fraud that they did in September with bonuses, I only played slots and the first time I entered the casino was in October, but supposedly my account is linked to others and now there is an ongoing investigation. We are not the first ones that the casino has done this with... it is a shame that not even an authority does anything about it. That the license provider gc continues to validate the casino and as a partner like PSG sponsor it...
Coincido totalmente, pero bueno era para darle una idea por lo que supuestamente para ellos es fraude y no querer pagar, creo que si utilizarán el derecho de admisión sería más efectivo, yo estoy en la misma situación hace 4 meses por supuesto fraude que hicieron en septiembre con bonos, yo solo jugué slots y la primera vez que entre al casino fue en octubre, pero supuestamente mi cuenta está vinculada a otras y ahora hay una investigación en curso. no somos los primeros con los que el casino hace esto.. es una lastima que ni una autoridad haga algo al respecto. Que el proveedor de licencias gc siga validando el casino y como un partner como el PSG lo auspicie...
А ти поне не поиска ли да ти платят депозита? Ако ще ви крадат парите, поне ще ви върнат депозита. Когато има проблем с бонус, приличните казина обикновено възстановяват депозита.
Мисля, че спонсорството на PSG обяснява защо не могат да плащат на потребителите си 😂
And didn't you at least ask for your deposit to be paid? If they are going to steal your money, at least they will refund your deposit. When there is a problem with a bonus, decent casinos generally refund the deposit.
I think PSG's sponsorship explains why they can't pay their users 😂
¿Y no pediste al menos que te pagaran tu depósito? Si van a robarte el dinero, que mínimo te reembolsen el depósito, cuando hay un problema con un bono por lo general los casinos decentes reembolsan el depósito.
El patrocinio del PSG creo que explica porque no pueden pagar a sus usuarios 😂
Чакам казино гуру да ми отговори, за да мога да ги включа в имейлите, които ще изпратя. Искам всичките си пари да бъдат спечелени честно, не искам само депозита.
Няма смисъл да са ме класифицирали като измамник, ако залагам само на спорт (най-вече в НБА, Висшата лига и т.н.) Как може да се извърши измама в елитни спортни събития.
Боже мой
I'm waiting for casino guru to respond to me so I can involve them in the emails I'm going to send. I want all my money earned honestly, I don't just want the deposit.
It makes no sense that they have classified me as a fraud if I only bet on sports (mostly in the NBA, Premier League, etc.) How can one commit fraud in elite sporting events.
My God
Estoy esperando que me responda casino guru para involucrarlos en los emails que voy a enviar. Yo quiero todo mi dinero que gane honestamente, no quiero solo el deposito.
No tiene sentido alguno que me hayan clasificado de fraude si solo hice apuestas deportivas,( mayormente en NBA, premier league, etc) Como uno puede hacer fraude en eventos deportivos de elite.
Dios mio
Болно ми е да споменавам лошите новини, но бих разгледал предложението на SunsetGaze. Cbet не реагира на нас напоследък:
"Предупреждение: Политика за липса на реакция при оплаквания. Това казино отказва да съдейства за разрешаване на оплаквания на играчи. Всичките ни предишни опити за установяване на каквото и да е сътрудничество бяха пренебрегнати. Следователно по-голямата част от новоподадените оплаквания са маркирани като неразрешени и имат отрицателно въздействие върху рейтинг на казиното."
It pains me to bring up the bad news, but I would consider SunsetGaze's suggestion. Cbet has been unresponsive to us lately:
"Warning: No Reaction Policy for complaintsThis casino refuses to assist in resolving any players’ complaints. All of our previous attempts to establish any cooperation were overlooked. Therefore, the majority of newly submitted complaints are marked as unresolved and have a negative impact on the casino’s rating."
ДАДОХА МИ ТЕЛЕФОН НА УПРАВИТЕЛЯ, АКО ИСКАТ ЩЕ НАПРАВИМ WPP ГРУПА, ЩЕ Я ДОБАВЯ И ЩЕ ЗАПОЧНЕМ ДА ГИ КЛЕВЕТИМ КАТО ИЗМАМНИЦИ
THEY GAVE ME A PHONE NUMBER OF THE MANAGER'S, IF THEY WANT, WE'LL MAKE A WPP GROUP, I'LL ADD IT AND WE'LL START DEFAMING THEM AS SCAMMERS
ME PASARON UN NRO DE TELEFONO DE LOS MANAGER, SI QUIEREN HACEMOS UN GRUPO DE WPP LO AGREGO Y EMPEZAMOS A DIFAMARLOS POR ESTAFADORES
Не разбрах какъв мениджър? Мисля, че казиното не се интересува много от клеветата... това им спести получаването на известен стриймър и завеждането на всички случаи при тях и разкриването им...
I didn't understand, what manager? I think the casino doesn't care much about defamation... it saved them getting a well-known streamer and bringing all the cases to them and exposing them...
No entendí, que manager? Creo que al casino no le importa mucho la difamación.. salvó que se consiga algún streamer conocido y llevarle todos los casos y que los exponga...
Трябва да се направи нещо, не могат толкова лесно да ни задържат парите
Something has to be done, they can't keep our money so easily
Algo hay que hacer, no pueden quedarse con nuestra plata tan facil
Говорете с имейла, който ви е изпратен, направете оплакването там... освен ако не е вирусно, в момента нямаме нищо друго
Speak to the email that is sent to you, make the complaint there... unless it is viral, at the moment we don't have anything else
Háblale al mail que te pase, hace la denuncia por ahí.. salvo que sea viral por el momento otra cosa no tenemos
Cbet мами, вие депозирате парите си, дори нямам предвид печалбата ви в рамките на платформата. И те просто, когато смятате, че имате пълното право да искате да изтеглите парите си, те просто блокират акаунта ви, като винаги използват едно и също нещо за няколко други потребители и също с няколко други оплаквания в същия случай. Те, без никакво обяснение, без никакви доказателства, казват, че са открили възможна "АНОМАЛИЯ" във вашия акаунт. И ТЕ ДОРИ НЕ ВЪЗСТАНОВЯВАТ ПАРИТЕ, КОИТО СЕ ДЕПОЗИРА. Ще заведа дело и няма да спра, докато репутацията на тази къща не падне.
Това е страница за оплаквания в Бразилия. Няколко души са получили удари
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/cbet-gg/
Cbet cheats, you deposit your money, I'm not even referring to your profit within the platform. And they simply when you think you have every right to want to withdraw your money, they simply block your account, always using the same thing for several other users and also with several other complaints in the same case. They, without any explanation, without any proof, say that they found a possible "ANOMALY" in your account. AND THEY DO NOT EVEN REFUND THE MONEY YOU DEPOSITED. I'm going to file a lawsuit, and I won't stop until this house's reputation drops.
This is a complaints page in Brazil. Several people suffered blows
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/cbet-gg/
Попълних формуляр преди повече от месец и така и не получих отговор;
I filled out a form over a month ago, and never got a response back;
Наистина съжалявам, че сте се озовали в тази ситуация. Видях вашата жалба тук на нашия сайт, където нашият екип чака да получи някои отговори от вас. Моля, не забравяйте да отговорите на тях, когато сте готови да го направите. Ще се опитаме да ви помогнем, въпреки че, да ви кажа истината, не бих се чувствал много положително за това. Виждали ли сте това включено в нашия преглед на това казино, може би?🤷♀️
I am really sorry that you have found yourself in this situation. I have seen your complaint here on our site, where our team is waiting to get some answers from you. Please make sure to answer those whenever you're ready to do so. We will try to help you out, even though, to tell you the true, I wouldn't feel very positive about it. Have you seen this included in our review of this casino, perhaps?🤷♀️
Ще се радвам, ако можеш да направиш искането там, брат! Изглежда като единственото място, където CBET отговаря... но не ми позволява, тъй като за да се регистрирам, трябва да имам cpf, това е страница само за хора от Бразилия! Видях много оплаквания там, но все още има добра репутация, просто видях човек, който чака от 1 година!!! Cbet е най-лошият... Не разбирам как толкова добре позната страница продължава да мами хората свободно и никой не прави нищо по въпроса, надявам се да ви отговорят и да можете да го разрешите, ходя от 5 месеци сега.
I would love it if you could make the claim there brother! It seems like the only place where CBET responds... but it won't let me since to register I have to have cpf, it is a page only for people from Brazil! I saw a lot of complaints there, however it still has a good reputation, I just saw a person who has been waiting for 1 year!!! Cbet is the worst... I don't understand how such a well-known page continues to scam people freely and no one does anything about it, I hope they answer you and you can solve it, I've been going for 5 months now.
Me encantaría podés hacer el reclamo ahí hermano! Parece el único lugar donde CBET responde.. pero no me deja ya que para registrarme tengo que tener cpf, es una página únicamente para personas de Brasil! Vi muchas quejas ahí, sin embargo sigue teniendo buena reputación, acabo de ver una persona que está hace 1 año esperando!!! Cbet es lo peor.. no entiendo cómo una página tan conocida siga estafando gente libremente y nadie haga algo al respecto, ojalá te respondan y puedas solucionarlo, yo ya voy 5 meses
Бях жертва на нарушаване на акаунта ми в рамките на казиното CBET, спечелих важна награда в слот машини от 33 000 000 милиона чилийски песо, от които когато спечелих, веднага ги изтеглих, на следващия ден влязох в страницата, за да прегледам състоянието на заявката и виждам, че има някои транзакции, които не съм направил, промениха парите ми на крипто и ги прехвърлиха в друга сметка за няколко секунди, транзакцията ми отне повече от 5 часа, за да бъде одобрена и тази, направена от предполагаемият хакер Отне по-малко от 15 минути, за да бъде прието, когато разпоредбите казват, че плащанията се извършват в рамките на период от два до 5 работни дни.
След това продължавам да се свързвам с екипа за измами на cbet и те ме карат да чакам няколко дни, за да ми кажат, че очевидно акаунтът ми е претърпял нарушение и че са го влезли от друг сайт извън моята страна (Чили) и оттам започва спор . в която чакам 3 месеца за отговор от тях, който винаги завършва с един и същ отговор, "очакваме отговор от доставчика на плащания, за да отговорим на вашата заявка", беше битка, от която те не искате да поемете отговорността и стигнах до мисълта, че това е мафия, която не иска да плаща парите на победителите или високите им награди, така че измислят, блокират и теглят парите ви, за да не ви платят тази сума, търсете и търси и навсякъде казва едно и също нещо за тях.
Вече нищо не очаквам, но ви предупреждавам да не се хващате на тези крадци.
I was the victim of a violation of my account within the CBET casino, I won an important prize in slot machines of 33,000,000 million Chilean pesos, of which when I won I immediately withdrew, the next day I entered the page to review the status of the request, and I see that there are some transactions that I did not make, they changed my money to crypto and transferred it to another account in a matter of seconds, my transaction took more than 5 hours to be approved and the one made by the alleged hacker It took less than 15 minutes to be accepted, when regulations say that payments are made within a period of two to 5 business days.
After this, I proceed to contact the cbet fraud team and they make me wait a couple of days to tell me that clearly my account suffered a breach and that they entered it from another site outside my country (Chile) and from there a dispute begins. in which I have been waiting for 3 months for a response from them which always ends in the same response, "we are waiting for the response from the payment provider to respond to your request", it has been a battle from which they do not want to take charge and I have come to think that this is a mafia, which does not want to pay the winners' money or their high prizes, so they invent, block and withdraw your money in order not to pay you that amount, search and search and in everywhere says the same thing about them.
I don't expect anything anymore, but I warn you so that you don't fall for these thieves.
Fui victima de una vulneracion de mi cuenta dentro de el casino CBET, me gane un importante premio en tragamonedas de 33.000.000 millones de pesos chilenos, de los cuales al momento de ganarmelos retire inmediatamente, al dia siguiente entro en la pagina para revisar el estado de la solicitud, y veo que hay unas transacciones que yo no hice, cambiaron mi dinero a cripto y lo transfierieron a otra cuenta en cuestion de segundos, mi transaccion se tardo mas de 5 horas en ser aprobada y la que hizo el supuesto hacker tardo menos de 15 minutos en ser aceptada, cuando por normativa dice que los pagos se hacen en un plazo de dos a 5 dias habiles.
Pasado esto procedo a cotactarme con el equipo de fraude de cbet y me hacen esperar un par de dias para decirme que claramente mi cuenta sufrio una vulneracion y que entraron a ella desde otro sitio fuera de mi pais (chile) y desde ahi comienza una disputa en la cual llevo 3 meses esperando una respuesta por parte de ellos la cual siempre termina en la misma repsuesta, "estamos esperando la respuesta del proveedor de pago para dar una respuesta a su solicitud", a sido una batalla de la cual no se quieren hacer cargo y he llegado a pensar que esta es una mafia, la cual no quiere pagar el dinero de los ganadores ni sus altos premios por lo cual inventan, bloquean y retiran tu dinero con tal de no pagarte esa cantidad, busque y busque y en todos lados dicen lo mismo sobre ellos.
Ya no espero nada, pero aviso para que no caigan con estos ladrones.
Не бих се изненадал, ако самите те стоят зад този """хак""" просто да не плащат, вместо да конфискуват средствата ви и да ви блокират (защото със сигурност нямат основателна причина да го направят), по-добре да ви накарат да повярвате че е имало хак . С всичко, което видях за това казино, можех напълно да повярвам в това.
Изключително подозрително, че са завършили това теглене толкова бързо, когато съм виждал оплаквания след оплаквания за бавни тегления, които дори не са завършени накрая. Отидете до подробностите за транзакцията и се опитайте да проучите транзакциите на крипто адреса, на който са изпратени средствата, тази подробност трябва да се вижда в историята на транзакциите на вашия акаунт.
I wouldn't be surprised if they themselves are behind this """hack""" to simply not pay, instead of confiscating your funds and blocking you (because they surely have no valid reason to do so), they better make you believe that there was a hack . With everything I have seen about this casino I could perfectly believe this.
Extremely suspicious that they completed that withdrawal so quickly, when I have seen complaints after complaints about slow withdrawals that are not even completed in the end. Go to the transaction details and try to investigate the transactions of the crypto address where the funds were sent, this detail should be visible in your account transaction history.
No me sorprendería que ellos mismos estén detrás de este """hackeo""" para simplemente no pagar, en lugar de confiscar tus fondos y bloquearte (porque seguramente no tienen una razón válida para hacerlo), mejor te hacen creer que hubo un hackeo. Con todo lo que he visto sobre este casino perfectamente podría creer esto.
Extremadamente sospechoso que hayan completado ese retiro tan rápido, cuando he visto quejas tras quejas sobre retiros lentos que al final ni se completan. Ve a los detalles de la transacción e intenta investigar las transacciones de la dirección cripto hacia donde fueron enviados los fondos, este detalle debería ser visible en el historial de transacciones de tu cuenta.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.