НачалоФорумКазинаCasinorex - обща дискусия

Casinorex - обща дискусия (страница 3)

преди 3 години от Rosarot21
|
19 180 преглеждания 65 отговора |
|
12 3 4
преди 1 година

Скъпи колеги играчи,


Исках да коментирам paysafe проверката.

Също така бях помолен много любезно, трябва да кажа, да кача транзакцията с моето име и лични данни на една страница като PDF.


След много напред-назад разбрах как да го направя.

Може би съветът ще помогне на едното или на другото.


  1. Отидете на страницата Paysafe на компютъра и влезте.
  2. отива към всички транзакции
  3. избира дата на депозит в казиното
  4. след това отидете на принтера в горния десен ъгъл
  5. и можете да видите транзакцията с вашето име, имейл и клиентски номер на една страница.


Цялото нещо е точно това, от което се нуждае казиното 🙂


Поздрави и успех.

Бих искал също да кажа, че това е вторият път, когато правя повече от 2000 евро в казино рекс с 40 евро.

Не можеш винаги да печелиш. Но това е едно от най-дружелюбните и полезни казина, които познавам.


много късмет


Вашият Пити

Автоматичен превод:
Dachpitti70
преди 1 година

Здравейте и честито!

Това е мило от твоя страна. Вероятно сте помогнали на много играчи, като публикувате това 🙂.

Също така мисля, че казиното би оценило такъв потребителски преглед! Ако ви харесва идеята, използвайте този линк и напишете такъв . 😉


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, имам проблем с казиното. Това казино няма да приеме моето доказателство за депозит, защото не съдържа моето име и фамилия. Поради тази причина не мога да платя. Но имат потвърждение от моята банка, което потвърждава, че тази банкова сметка е моя. Някой знае ли какво се прави в този случай? Моята банка издава само банковите извлечения всеки месец, името и фамилията ми ще бъдат там, но не ги получавам до края на месеца. И в данните за продажбата на спестовната банка (което доказва депозита) е само моят Iban .. те ме блокираха в чата, което означава, че нямам шанс да говоря с никого. Те получиха доказателство за депозита, моят Iban е там.. и писмото за потвърждение от банката потвърждава, че сметката с Iban принадлежи на мен 🤦🏻‍♀️

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Ella092
преди 1 година

Може би опитайте да се свържете с поддръжката на вашата банка, за да ви издаде банково извлечение по-рано?

Автоматичен превод:
Ella092
преди 1 година

Наистина съжалявам да чуя за вашите трудности с Casinorex. Звучи много като мое скорошно преживяване с Casinonic - и какво знаете, това са едни и същи хора! Съвсем очевидно е, че това е начинът на действие на тези негодници (които също стоят зад Queenspins, Dundeeslots и Ricky Casino).

Такива като теб и аз трябваше да се научат по трудния начин. За всички останали: просто стойте настрана!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Ella092
преди 1 година

Здравей Ella092.

Бих се обадил на вашата банка и поисках специално извлечение, много играчи бяха в същата ситуация и знам със сигурност, че са го получили в средата на месеца. Трябваше само среща с банковия служител.

Мислите ли, че можете да опитате и вие? 🤔


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте на всички, вече си получих парите. Благодаря

Автоматичен превод:
Ella092
преди 1 година

Голямо браво!

Оценяваме, че отделихте време да ни информирате тук. 👌

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, играх там преди година и след това си взех една година почивка, сега депозирах €20 там, имах потвърждение от техния доставчик на депозити и дебит от моята банка, успях да представя всичко, но не е кредитирано за повече от 2 часа, поддръжката каза, че може да отнеме 30 минути, но нищо, писах на поддръжката отново и получавах същия отговор, проверява се, трябва да изчакам, съжалявам, не мисля, че е сериозно, тъй като мога да го докажа, получих имейл, намирам го за много подозрително, мисля, че моите 20 евро ги няма.

Автоматичен превод:
shanty13
преди 6 месеца

Понякога се случват такива проблеми, за съжаление. Надявам се, че ще бъде решен възможно най-скоро и ще можете да продължите да играете. Хубавото обаче е, че поддръжката реагира на този въпрос. нали

Може ли да попитам какъв метод на плащане използвахте?

Моля, дръжте ни в течение за всякакви актуализации.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Да, нищо че са отговорили, но сега казват, че плащането е неуспешно, което определено не е вярно. Трябва да опитам с различен метод на плащане. Съжалявам, не за живота си, тъй като имам потвърждения и съм ги изпратил на казиното. Мисля, че парите ми свършиха. Заложих парите, които използвах за депозиране, и те също бяха дебитирани от моята банка. filefile

Автоматичен превод:
shanty13
преди 6 месеца

И така, използвахте ли картата си, за да депозирате парите? Все пак трябва да се опитате да проверите във вашата банка, не само да го видите в банковото си извлечение, предполагам. Какво ще кажете за това? Ще се свържете ли с тях по този въпрос? Няма нищо за губене.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Не, препратено е чрез банка, а не Visa, както при Klarna например, и разбира се банковото ми извлечение е важно, защото мога да видя от него какво е дебитирано и то е дебитирано, така че защо трябва да се свързвам с моята банка за това?

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

file

Автоматичен превод:
shanty13
преди 6 месеца

Разбирам, че банковото извлечение е важно. Понякога, въпреки че автоматично се удържа от сметката ви, в банковото ви извлечение пише, че е платено, но банката може да го отхвърли по някаква причина и вие няма да знаете за това. Само ако се свържете с банката и проверите това, можете да сте сигурни, че всичко е наред с плащането.

Може би бихте могли да опитате това?

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Да, направих го тази сутрин и получих потвърждение, че е излязъл,

Автоматичен превод:
shanty13
преди 6 месеца

Разберете. Имате ли някакви новини от казиното, след като сте предоставили информацията от банката, че плащането наистина е извършено и е напуснало банката? Ще го проверят ли от своя страна?

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Да, вчера се свързахме с доставчика на плащанията и те казаха, че може да отнеме 3-5 дни, докато бъде кредитирано, наистина не мога да повярвам, че в наши дни вече не е така, най-много 1-2 дни, но аз нямам друг избор освен да чакам, последствието за мен е, че никога повече няма да плащам нищо там.

Автоматичен превод:
shanty13
преди 6 месеца

Мога да ви уверя, че някои методи на плащане се нуждаят от поне 3 дни, за да го осъществят. Това обаче обикновено не са директни транзакции.

Както и да е, на мен ми звучи сякаш сте почти там. Може би понеделник ще бъде щастливият ден 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Здравейте, за съжаление този ден също не беше моят щастлив ден, парите ми нито бяха върнати в банката ми, нито кредитирани в казиното, така че ги нямаше.

😟

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини