ФорумКазинаCasinorex - обща дискусия

Casinorex - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от Rosarot21
|
10227 преглеждания 48 отговора |
|
12 3
Добавете пост
742fpcqs7v
преди 1 година

Това означава, че проблемът е решен. Страхотен. 🙂

Веднага ще уведомя екипа по жалбите.

Приятен ден. 😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

Скъпи колеги играчи,


Исках да коментирам paysafe проверката.

Също така бях помолен много любезно, трябва да кажа, да кача транзакцията с моето име и лични данни на една страница като PDF.


След много напред-назад разбрах как да го направя.

Може би съветът ще помогне на едното или на другото.


  1. Отидете на страницата Paysafe на компютъра и влезте.
  2. отива към всички транзакции
  3. избира дата на депозит в казиното
  4. след това отидете на принтера в горния десен ъгъл
  5. и можете да видите транзакцията с вашето име, имейл и клиентски номер на една страница.


Цялото нещо е точно това, от което се нуждае казиното 🙂


Поздрави и успех.

Бих искал също да кажа, че това е вторият път, когато правя повече от 2000 евро в казино рекс с 40 евро.

Не можеш винаги да печелиш. Но това е едно от най-дружелюбните и полезни казина, които познавам.


много късмет


Вашият Пити

Автоматичен превод:
Dachpitti70
преди 1 година

Здравейте и честито!

Това е мило от твоя страна. Вероятно сте помогнали на много играчи, като публикувате това 🙂.

Също така мисля, че казиното би оценило такъв потребителски преглед! Ако ви харесва идеята, използвайте този линк и напишете такъв . 😉


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, имам проблем с казиното. Това казино няма да приеме моето доказателство за депозит, защото не съдържа моето име и фамилия. Поради тази причина не мога да платя. Но имат потвърждение от моята банка, което потвърждава, че тази банкова сметка е моя. Някой знае ли какво се прави в този случай? Моята банка издава само банковите извлечения всеки месец, името и фамилията ми ще бъдат там, но не ги получавам до края на месеца. И в данните за продажбата на спестовната банка (което доказва депозита) е само моят Iban .. те ме блокираха в чата, което означава, че нямам шанс да говоря с никого. Те получиха доказателство за депозита, моят Iban е там.. и писмото за потвърждение от банката потвърждава, че сметката с Iban принадлежи на мен 🤦🏻‍♀️

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Ella092
преди 10 месеца

Може би опитайте да се свържете с поддръжката на вашата банка, за да ви издаде банково извлечение по-рано?

Автоматичен превод:
Ella092
преди 10 месеца

Наистина съжалявам да чуя за вашите трудности с Casinorex. Звучи много като мое скорошно преживяване с Casinonic - и какво знаете, това са едни и същи хора! Съвсем очевидно е, че това е начинът на действие на тези негодници (които също стоят зад Queenspins, Dundeeslots и Ricky Casino).

Такива като теб и аз трябваше да се научат по трудния начин. За всички останали: просто стойте настрана!

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Ella092
преди 10 месеца

Здравей Ella092.

Бих се обадил на вашата банка и поисках специално извлечение, много играчи бяха в същата ситуация и знам със сигурност, че са го получили в средата на месеца. Трябваше само среща с банковия служител.

Мислите ли, че можете да опитате и вие? 🤔


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте на всички, вече си получих парите. Благодаря

Автоматичен превод:
Ella092
преди 10 месеца

Голямо браво!

Оценяваме, че отделихте време да ни информирате тук. 👌

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
tour_fashm_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини