преди 1 година
Това означава, че проблемът е решен. Страхотен. 🙂
Веднага ще уведомя екипа по жалбите.
Приятен ден. 😉
Meaning the problem has been solved. Great. 🙂
I'll notify the Complaint Team right away.
Have a good day. 😉
0
Това означава, че проблемът е решен. Страхотен. 🙂
Веднага ще уведомя екипа по жалбите.
Приятен ден. 😉
Meaning the problem has been solved. Great. 🙂
I'll notify the Complaint Team right away.
Have a good day. 😉
Скъпи колеги играчи,
Исках да коментирам paysafe проверката.
Също така бях помолен много любезно, трябва да кажа, да кача транзакцията с моето име и лични данни на една страница като PDF.
След много напред-назад разбрах как да го направя.
Може би съветът ще помогне на едното или на другото.
Цялото нещо е точно това, от което се нуждае казиното 🙂
Поздрави и успех.
Бих искал също да кажа, че това е вторият път, когато правя повече от 2000 евро в казино рекс с 40 евро.
Не можеш винаги да печелиш. Но това е едно от най-дружелюбните и полезни казина, които познавам.
много късмет
Вашият Пити
Dear fellow players,
I wanted to comment on paysafe verification.
I was also asked very kindly, I must say, to upload the transaction with my name and personal data on one page as a PDF.
After much back and forth I figured out how to do it.
Maybe the tip will help one or the other.
The whole thing is exactly what the casino needs 🙂
Kind regards and good luck.
I would also like to say that this is the second time I've made more than 2000 euros at casino rex with 40 euros.
You can't always win. But this is one of the friendliest and most helpful casinos I know.
Much luck
Your Pitti
Liebe Mitspieler,
ich wollte mich einmal zu der paysafe verifiezurng äussern.
Auch ich wurde sehr sehr freundlich muss ich dazu sagen aufgefordert die Transaktion mit dem Namen und persönlichen Daten auf einer Seite als PDF hochzuladen.
Nach langem hin und her habe ich herausgefunden wie das geht.
Vielleicht hilft der Tipp den ein oder anderen.
Das ganze ist genau das was das casino benötigt 🙂
Liebe Grüße und viel Erfolg.
Möchte noch sagen, dass ich bei casino rex jetzt schon das zweite mal mit 40 euro über 2000 rausgeholt habe.
Man kann nicht immer gewinnen. Aber das ist eins der freundlichsten Casinos und vor allem hilfsbereitesten Casinos die ich kenne.
Viel Glück
Euer Pitti
Здравейте и честито!
Това е мило от твоя страна. Вероятно сте помогнали на много играчи, като публикувате това 🙂.
Също така мисля, че казиното би оценило такъв потребителски преглед! Ако ви харесва идеята, използвайте този линк и напишете такъв . 😉
Hi and Congratulations!
That's sweet of you. You probably helped many players by posting this 🙂.
I also think thin the casino would appreciate such a user review! If you like the idea, use this link and write one. 😉
Здравейте, имам проблем с казиното. Това казино няма да приеме моето доказателство за депозит, защото не съдържа моето име и фамилия. Поради тази причина не мога да платя. Но имат потвърждение от моята банка, което потвърждава, че тази банкова сметка е моя. Някой знае ли какво се прави в този случай? Моята банка издава само банковите извлечения всеки месец, името и фамилията ми ще бъдат там, но не ги получавам до края на месеца. И в данните за продажбата на спестовната банка (което доказва депозита) е само моят Iban .. те ме блокираха в чата, което означава, че нямам шанс да говоря с никого. Те получиха доказателство за депозита, моят Iban е там.. и писмото за потвърждение от банката потвърждава, че сметката с Iban принадлежи на мен 🤦🏻♀️
Hello, I have a problem with the casino. This casino won't accept my proof of deposit because it doesn't have my first and last name on it. For this reason I cannot pay out. But they have a confirmation from my bank, which confirms that this bank account belongs to me. Anyone know what to do in this case? My bank only issues the bank statements every month, my first and last name would be there, but I don't get that until the end of the month. And on the sales details of the savings bank (which proves the deposit) is just my Iban .. they blocked me in the chat, which means I have no chance to talk to anyone. They got proof of the deposit, my Iban is there.. and the confirmation letter from the bank confirms that the account with the Iban belongs to me 🤦🏻♀️
Hallo, ich habe ein Problem mit dem Casino. Dieses Casino akzeptiert meinen Nachweis der Einzahlung nicht , weil dort mein vor und Nachname nicht drauf steht. Aus diesem Grund kann ich nicht auszahlen. Die haben aber eine Bestätigung meiner Bank , wo drin Bestätigt wird das dieses Bank Konto mir gehört. Weiss einer was man in diesem Fall machen kann? Meine Bank stellt die Kontoauszüge nur jeden Monat aus, dort würde mein vor und Nachname stehen, aber das bekomme ich erst Ende des Monats. Und auf den Umsatzdetails der Sparkasse ( was die Einzahlung beweist) steht nunmal nur meine Iban .. im Chat haben sie mich blockiert das heißt ich habe keine Chance mit jemanden zu reden. Die haben doch den Nachweis der Einzahlung bekommen, dort steht meine Iban..und auf der Bestätigung Schreibens der Bank wird bestätigt das das Konto, mit der Iban, mir gehört 🤦🏻♀️
Наистина съжалявам да чуя за вашите трудности с Casinorex. Звучи много като мое скорошно преживяване с Casinonic - и какво знаете, това са едни и същи хора! Съвсем очевидно е, че това е начинът на действие на тези негодници (които също стоят зад Queenspins, Dundeeslots и Ricky Casino).
Такива като теб и аз трябваше да се научат по трудния начин. За всички останали: просто стойте настрана!
Really sorry to hear about your difficulties with Casinorex. It sounds a lot like a recent experience of mine with Casinonic - and what do you know, it's the same people! It's quite obvious this is the modus operandi of these scoundrels (who are also behind Queenspins, Dundeeslots, and Ricky Casino).
The likes of you and I had to learn the hard way. For everyone else: just stay away!
Здравей Ella092.
Бих се обадил на вашата банка и поисках специално извлечение, много играчи бяха в същата ситуация и знам със сигурност, че са го получили в средата на месеца. Трябваше само среща с банковия служител.
Мислите ли, че можете да опитате и вие? 🤔
Hello Ella092.
I would call your bank and ask for a special statement, many players were in the same situation, and I know for certain that they got it in the middle of the month. It just needed an appointment with the bank clerk.
Do you think you can try it too? 🤔
Здравейте на всички, вече си получих парите. Благодаря
Hello everyone, I have now received my money. Thanks
Hallo zusammen , ich habe inzwischen mein Geld bekommen. Danke
Голямо браво!
Оценяваме, че отделихте време да ни информирате тук. 👌
A big congratz!
We appreciate you took the time to inform us here. 👌
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.