преди 5 месеца
Съжалявам за това. Надявам се скоро да се реши.🙏🤞
Sorry about that. I hope that it will be solved soon.🙏🤞
0
Съжалявам за това. Надявам се скоро да се реши.🙏🤞
Sorry about that. I hope that it will be solved soon.🙏🤞
Здравейте, днес все още е същото, €20 не са обратно в моята банка, камо ли в казиното, парите ми ги няма, така че ще помоля казиното да закрие сметката ми, защото, разбира се, аз не го правя искате вече да депозирате нещо там, камо ли да играете.
С Най-Добри Пожелания
Hi, today it's still the same, the €20 isn't back at my bank, let alone at the casino, my money is gone, so I'm going to ask the casino to close my account because of course I don't want to deposit anything there anymore, let alone play.
Best regards
Hi,heute imer noch der selbe stand, weder sind die 20€ bei meiner Bank zurück,geschweige beim Casino, mein geld ist weg,von daher werde ich auch das Casino bitten mein Konto zu schließen,weil ich dort natürlich nichts mehr einzahlen möchte,geschweige spielen will.
Liebe Grüße
Какво ще кажете да изчакате още малко? Говорейки от моя опит, понякога разрешаването на този вид проблем може да отнеме малко повече време. Но смятам, че си струва да чакате, нямате какво повече да губите. Какво казваш?
What about waiting a little longer? Speaking from my experience, this kind of issue could take a bit longer to get solved sometimes. But I reckon it is worth waiting, you've got nothing more to lose. What do you say?
Насладете се и се надяваме скоро да получим добри новини от вас.
Enjoy, and hopefully soon we will get some good news from you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.