Виждам, това вече е доста голям списък.
Освен това написахте, че в момента има един документ, който не можете да получите и се свързахте с поддръжката, нали?
Вярвам, че това е документът, който казиното все още чака. Сега разбрах идеята: картата Paysafe, която сте използвали за депозита, е предплатената, нали? Не е ли класическата дебитна карта, обвързана с банковата ви сметка? В този случай такава предплатена карта е предназначена само за безопасни покупки, не съм сигурен дали е приемлива за теглене от казиното. Може да е целият проблем:
![file](https://static.casino.guru/pict/278372/attached-image-997847091475-1653290814465.png?imageDataId=322854×tamp=1653290814833&type=UNSPECIFIED)
не мислиш ли?
Бих помолил казиното да се увери, че не се опитвате да докажете неподдържана опция за плащане в този случай.
I see, it's quite a list already.
You also wrote that there is currently one document you are not able to acquire and you contacted the support, didn't you?
I believe that this is the document the casino is still waiting for. Now I got the idea: the Paysafe card you used for the deposit is the prepaid one, correct? Not the classic debit card bound to your bank account? In this case, such a prepaid card is only meant for safe purchases, not sure if it is acceptable for cashouts from the casino. It may be the whole problem:
![file](https://static.casino.guru/pict/278372/attached-image-997847091475-1653290814465.png?imageDataId=322854×tamp=1653290814833&type=UNSPECIFIED)
Don't you think?
I'd ask the casino to ake sure you are not trying to proof unsupported payment option, in this case.
Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:![](https://static.casino.guru/res/202412181052/images/svg/translated-by-google.svg)