ФорумКазинаCasinorex - обща дискусия

Casinorex - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Rosarot21
|
10229 преглеждания 48 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
преди 2 години

Благодаря за линка... Мисля, че това е добре за мен... благодаря за това 👍

Автоматичен превод:
Rosarot21
преди 2 години

Моля. Радвам се, че е полезно 🙂

Автоматичен превод:
Rosarot21
преди 2 години

Здравейте розово-червено21. Ето линк към самозаключващия се формуляр, с който можете да се блокирате централно за всички опасни хазартни игри в Германия (включително онлайн казина) в Регионалния съвет на Дармщат: https://rp-darmstadt.hessen.de/sites /rp-darmstadt.hessen .de / файлове / Пример за application_auf_Selbstsperre% 20V2_.pdf

За съжаление, блокировката (все още) не работи напълно, защото не всички доставчици на игри са свързани към системата или някои работят нелегално от чужбина и следователно не са свързани със системата за блокиране. "BlockingSoftware" може да ви помогне в тези случаи, можете да намерите примери на https://www.verspiel-nicht-dein-leben.de/hilfe/digitale-helfer

Помощта за излизане от играта е налична безплатно и при стриктна поверителност дигитално, по телефон, имейл или чат, в консултантски центрове, клиники или групи за самопомощ. Можете да намерите информация за това (както Даниел вече препоръча) на https://www.bundesweit-gegen-gluecksspielsucht.de/ .

Много поздрави

Лиза

Публикация на Leesaah Редактиран от Daniel
Причина: току-що направи връзките с възможност за кликване
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Лиза..

Благодаря за линка не съм там сам ... толкова е невероятно какво е заложено ... един мой добър приятел заложи 170 000 евро ...

Автоматичен превод:
преди 2 години

Нещо подобно трябва да се е случило в Locowin ... след няколко дни имах проблеми с влизането там (винаги бях пренасочван към толкова странна страница с нещо с хост и сървъри) това тръгна наистина надолу с Locowin ... те имат, защото нещо се промени или нещо... за съжаление няма експерт в тази област

Автоматичен превод:
Rosarot21
преди 2 години

Здравейте Rosarot21, само за да сте сигурни: Този проблем с хоста и сървърите е действителен проблем, пред който се сблъсквате сега в казиното Locowin, моля?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Не, вече не е актуален. Но след като този проблем се появи, вече не можех да спечеля в Locowin.

Автоматичен превод:
Rosarot21
преди 2 години

Разбирам, благодаря за отговора. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте всички. Имам проблем с Casino Rex именно с проверката. Молят ме да потвърдя плащането с paysafecard с ясно видимо име и фамилия. На моята страница paysafecard няма такова нещо. Писах до поддръжката на paysafecard преди няколко дни и не получих отговор. Това е тъжно, защото плащането от 520 евро е готово за изпращане. Моля помогнете

Автоматичен превод:
Cannavaro665
преди 1 година

Здравейте,

Процесът на проверка може да бъде сложен, но бих искал да отбележа, че това казино е прилично, така че предполагам, че има начин да се реши проблема.

Доколкото знам, има само серийния номер на картата + още няколко кода, защото тази карта е предназначена за сигурни интернет плащания, нали? Тази карта свързана ли е с вашата физическа дебитна карта и банкова сметка?

Имам същата карта и мога да видя пълното име на нея (ако натисна бутона "покажи подробности" и потвърдя с пин код) и да предоставя printscreen с моята виза + пълно име, банкова сметка, както и интернет картата Paysafe . Сигурен ли си, че няма начин, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Изпратих им общо 8 документа. Доказателство за самоличност, потвърждение за електронно банкиране с видим адрес, доказателство за адрес (сметка за комунални услуги), копия на шофьорски книжки, кредитни карти от двете страни, както и екран с e-mail, потвърждение за плащане с paysafecard. Освен това не разбирам какво друго искат от мен. Те правят всичко възможно да не теглят пари!

Автоматичен превод:
Cannavaro665
преди 1 година

Виждам, това вече е доста голям списък.

Освен това написахте, че в момента има един документ, който не можете да получите и се свързахте с поддръжката, нали?

Вярвам, че това е документът, който казиното все още чака. Сега разбрах идеята: картата Paysafe, която сте използвали за депозита, е предплатената, нали? Не е ли класическата дебитна карта, обвързана с банковата ви сметка? В този случай такава предплатена карта е предназначена само за безопасни покупки, не съм сигурен дали е приемлива за теглене от казиното. Може да е целият проблем:

file

не мислиш ли?

Бих помолил казиното да се увери, че не се опитвате да докажете неподдържана опция за плащане в този случай.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Виждам, това вече е доста голям списък.

Освен това написахте, че в момента има един документ, който не можете да получите и се свързахте с поддръжката, нали?

Вярвам, че това е документът, който казиното все още чака. Сега разбрах идеята: картата Paysafe, която сте използвали за депозита, е предплатената, нали? Не е ли класическата дебитна карта, обвързана с банковата ви сметка? В този случай такава предплатена карта е предназначена само за безопасни покупки, не съм сигурен дали е приемлива за теглене от казиното. Може да е целият проблем:

file

не мислиш ли?

Бих помолил казиното да се увери, че не се опитвате да докажете неподдържана опция за плащане в този случай.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Също така откривам подобен проблем (само различна карта), на който отговори италиански играч:

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/casino-lucky-crypto#post-21782

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Исках да ви благодаря за подкрепата. Проблемът беше решен. Потвърдена сметка, парите изпратени.

Автоматичен превод:
Cannavaro665
преди 1 година

Това е страхотно! 🤩

Благодаря за споделянето. Получихте ли съответна подкрепа от казиното, чудя се?

Все пак намирате ли тяхната подкрепа за полезна?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Давах добра оценка на Casinorex, докато не спечелих малко и не исках да го осребря.

Направих 4 депозита:

--2 директно от банковата ми сметка чрез EPS (преди известно време)

--1 с акаунта в Paysafecard

--1 с Mastercard – последен депозит! (дебитите отиват директно от същата банкова сметка)

Процесът на проверка не отне много време - Casinorex има външна компания, която проверява самоличността и доказателството за адрес.

Качих Mastercard (отпред и отзад), а също и скрийншот от банковата ми сметка, на който се виждаше, че последният депозит е с Mastercard, дори ясно пише ден, час, кредитна карта и превод към CASINOREX.

Моята Mastercard беше приета (отпред и отзад) - маркирана в зелено (както и паспорт и доказателство за адрес)

И тогава получих имейл, че екранната ми снимка от дебита на Mastercard не се приема и трябва да верифицирам акаунта си в Paysafecard !!!???

Намирам това за изключително странно, защото вече съм плащал и плащал с картата в няколко известни казина. Направих екранна снимка по същия начин и се получи. Освен това последният депозит не е направен чрез метода Paysafecard. Casinorex верифицира моята Mastercard и след това не искат да теглят там? Това не е логично!

Някой друг имал ли е подобен опит или екипът на Casino Guru има някакъв съвет за мен?

Автоматичен превод:
Sommer2021
преди 1 година

Здравейте лято 2021!

Казиното обясни ли допълнително, моля? Най-лесното обяснение би било грешка, но не искам да спекулирам. 🤔

Дори Mastercard вече да не е достъпна за теглене, това би било доста глупав начин да се каже това.

Бих попитал казиното със сигурност. Можете ли да ни актуализирате, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте всички,


Надявам се, че някой може да ми помогне допълнително.

Депозирах €50 чрез Giropay в петък, депозитът все още е „висящ". Парите вече са удържани от моята банка. Свързах се с обслужването на клиенти и те казаха, че трябва да проверят и трябва да изчакам...

някой имал ли е същия проблем?

Автоматичен превод:
742fpcqs7v
преди 1 година

Здравейте,

бъдете готови, че разследването на казиното може да отнеме известно време, обикновено тези транзакции се обработват от трета страна доставчик на плащания и казиното трябва да изчака актуализацията, за да може да ви актуализира. За съжаление това, което нарекохме липсващи депозити, е сред първите три теми, от които играчите се оплакват.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

бъдете готови, че разследването на казиното може да отнеме известно време, обикновено тези транзакции се обработват от трета страна доставчик на плащания и казиното трябва да изчака актуализацията, за да може да ви актуализира. За съжаление това, което нарекохме липсващи депозити, е сред първите три теми, от които играчите се оплакват.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте

да, кредитираха ми парите, отне около 72 часа.

Много благодаря за помощта

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
tour_fashm_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини