ФорумКазинаCasinoly - обща дискусия

Casinoly - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от MeisterDidi
|
5200 преглеждания 56 отговора |
|
12 3
Добавете пост
преди 3 месеца

Плащането ми все още не е извършено, те ми изпратиха съобщение в whatsapp, че заявката ми за теглене ще бъде отменена отново.

Това не е обичайно, както казах в другите букмейкъри, в които участвам, винаги заявката за теглене е направена правилно, навреме.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

filefile Нищо не е решено!

Няма извършено плащане!

Автоматичен превод:
vihbarberhouse
преди 3 месеца

Съжалявам, че си остава същото и нищо не е помръднало.

В този случай наистина бих ви препоръчал да подадете жалба тук и нашият екип ще се опита да разбере това.

Ето връзката , където можете да го направите и ако имате нужда от помощ, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Спечелих над 3000 от това казино. Мога да тегля само $800 максимум за 24 часа (с 3 максимум активни тегления). Техните T&C гласят, че тегленията се обработват в рамките на 3 дни. Минаха почти 2 седмици. Свързах се с поддръжката няколко пъти и те ме увериха, че ще получа плащането си, просто е забавено. Те никога не са искали KYC документи, попитах за това няколко пъти и казах, че ще се радвам да ги изпратя, но те казаха, че не е задължително на този етап. Трябва ли да се притеснявам? Това казино е толкова високо оценено на този сайт, но голямото забавяне започва да поражда притесненията ми. Някой получавал ли е успешно плащане от това казино наскоро?

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Ninja8
преди 2 месеца

Здравейте

Доколкото мога да преценя, казиното плаща; в противен случай индексът на безопасност би бил много по-нисък, но отзивите на потребителите са доста лоши и тегленията не изглеждат гладки. 🙁

Само преди дни някой каза:

„Много бавно време за обработка на теглене. T&C посочва 3 дни, но е минала повече от седмица и не е получено плащане."

Вижте сами в Потребителските отзиви за Casinoly 👈

Моля, дръжте ни в течение за вашия напредък. Искам да съм сигурен, че в крайна сметка ще получите парите.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

здравей

Просто давам актуална информация относно проблема с плащането. Току-що получих плащане в моя крипто портфейл, така че мога да потвърдя, че това казино наистина плаща, но е много бавно, в моя случай чаках близо 2 седмици. Така че препоръчвам това казино, защото е доста добро, но само ако нямате нищо против да изчакате известно време, за да получите печалбите си, но ако очаквате бързо плащане, тогава е най-добре да играете другаде. Но те са законни и в крайна сметка ще платят.

Автоматичен превод:
Ninja8
преди 2 месеца

здрасти

Наистина много ценена обратна връзка. Радвам се да видя, че казиното плаща, макар че си представям, че такова голямо забавяне няма да им донесе голяма оценка. Виждам, че сте били доста щедри в нашия потребителски преглед на Casinoly.

Именно играчи като вас наистина правят нашия уебсайт прекрасен.



Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Благодаря Радка. Опитвам се да бъда възможно най-справедлив в рецензиите си, така че те да могат да бъдат донякъде полезни за другите, вместо просто да реагират. Мисля, че средната оценка е справедлива, защото както споменах, освен бавното плащане, всичко останало за тях беше доста добро. (въпреки че, честно казано, не съм сигурен дали ще играя там отново скоро)

И благодаря на Casino Guru за предоставянето на безценен ресурс на общността на онлайн хазарта, аз наистина разчитам в голяма степен на този сайт, за да взема информативни решения дали да играя в определени казина. Въпреки че аз лично не смятам, че Casinoly трябва да получи оценка 9,8, това изглежда изключително високо за сайт, който отнема почти 2 седмици, за да изплати печалбите ви. Мисля, че оценка от 9,8 е показателна за казино, което плаща поне в рамките на 24 часа. Сайтове като Bitstarz заслужават високата си оценка, тъй като тегленията се обработват почти моментално (в рамките на минути до 1 час)

Но както и да е, това всъщност е само моето лично мнение и разбирам, че при изчисляването на техните резултати се вземат предвид и други фактори. Надяваме се, че ще се вслушат в отзивите и ще се опитат да подобрят процесите си на теглене.

Автоматичен превод:
Ninja8
преди 2 месеца

Това е една от най-добрите публикации, които съм чел от известно време. Радвам се, че някои играчи са наясно и допринасят като вас. Понякога е добре да отделите време за потребителски преглед и след целия процес да оцените неща, които играчите намират за полезни.

Също така се радвам, че нашият сайт ви помага да решите къде да играете и се надявам да остане така.

Ще ви стискам палци и ако случайно посетите това казино отново, моля, уведомете ме дали е било по-добре с вашето теглене. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Казино е много сложно за плащане, ако не отнемаше толкова време за плащане ...... Мисля, че бих се върнал да играя

Сигурно няма да се върна, ако изобщо ми платят.

Направих заявка за теглене на 9-ти, днес е 13-ти и все още нищо..... за съжаление. Няма какво да направя, освен да чакам, ако отменя тегленето и направя заявката отново, тогава опашката наистина ще се завърти.

Това забавяне на плащането е досадно.

Когато правим депозити, това е като светкавица в тяхната сметка.

Обратно за залагащите.

Автоматичен превод:
vihbarberhouse
преди 2 месеца

здравей

Те ще платят. Просто е много бавно. От 9 до 13 това са само 4 дни. Минаха почти 2 седмици, преди да получа плащането си. Но те плащат изцяло. Каквото и да правите, не го отменяйте, не намалявайте баланса си, защото ви е омръзнало да чакате. Просто имайте търпение, досадно е, но мога да потвърдя, че ще ви платят. Изчакайте поне 2 седмици, преди да предприемете каквото и да било.

Автоматичен превод:
Ninja8
преди 2 месеца

Според тях плащането отнема между 1 и 3 работни дни....pura mentira..... накратко.

Това е ненадеждно.

Не можете да повярвате на условията им.

Автоматичен превод:
vihbarberhouse
преди 2 месеца

Да, това е напълно ненадеждно. Повдигнах точно този проблем с поддръжката и казах, че очаквам плащане в рамките на 3 дни, както е посочено в техните правила и условия, но те все още отнеха почти 2 седмици, за да платят. Така че да, те изобщо не спазват условията си, но искам да кажа, че в крайна сметка те плащат, просто е изключително бавно, така че мисля, че зависи от вас дали ще изберете да се върнете или не. Самият аз не съм много сигурен дали бих бил редовно завръщащ се играч тук.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Казино е много сложно за плащане, ако не отнемаше толкова време за плащане ...... Мисля, че бих се върнал да играя

Сигурно няма да се върна, ако изобщо ми платят.

Направих заявка за теглене на 9-ти, днес е 13-ти и все още нищо..... за съжаление. Няма какво да направя, освен да чакам, ако отменя тегленето и направя заявката отново, тогава опашката наистина ще се завърти.

Това забавяне на плащането е досадно.

Когато правим депозити, това е като светкавица в тяхната сметка.

Обратно за залагащите.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

И как е днес? Имате ли актуализации сега след уикенда?

Разбирам, че сте малко разочарован, че трябва да чакате, но моля, бъдете търпеливи и се надяваме скоро да дойдете тук с добрите новини. Ако не, нашият екип ще се опита да помогне и да разбере причината за това забавяне.

Освен това, моля, знайте, че обикновено, когато правите теглене, има повече неща за проверка от страна на казиното, отколкото трябва, когато става въпрос за депозити. Това е основната причина, поради която времевата рамка може да бъде толкова различна, знаете ли.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, това е напълно ненадеждно. Повдигнах точно този проблем с поддръжката и казах, че очаквам плащане в рамките на 3 дни, както е посочено в техните правила и условия, но те все още отнеха почти 2 седмици, за да платят. Така че да, те изобщо не спазват условията си, но искам да кажа, че в крайна сметка те плащат, просто е изключително бавно, така че мисля, че зависи от вас дали ще изберете да се върнете или не. Самият аз не съм много сигурен дали бих бил редовно завръщащ се играч тук.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Благодаря ви много за вътрешността ви и че ви е грижа за другите.👌

Надяваме се, че ще бъде както казвате и те наистина ще направят всичко възможно, за да решат плащането.

И така, правилно ли разбрах, че вече не играеш там? Преместихте ли се някъде другаде или просто си правите почивка?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Оттогава не съм правил друг депозит. Всъщност все още чакам да бъде обработено друго теглене, защото имаше ограничение за това колко мога да тегля всеки път. Последните $800 все още чакат. Отново наближава 2 седмици. Така че изглежда, че забавянето на плащането е навсякъде. Мисля, че те трябва да включат това в своите правила и условия, а не да казват, че отнема 3 дни, защото това очевидно не е вярно. Ако заявят, че отнема 2 седмици, тогава играчите няма да се оплакват, защото ако T&C посочва 2 седмици за плащане и те решат да играят, това означава, че са се съгласили с тези условия. Винаги чета T&C, преди да играя в някое казино, и Casinoly каза 3 дни, с което се съгласих, но в действителност са около 2 седмици, преди тегленето ви да бъде обработено. Вероятно ще си взема дълга почивка от това казино, след като получа последното си плащане

Автоматичен превод:
Ninja8
преди 1 месец

да Със сигурност разбирам мнението ви.

Наистина би било най-добре, ако беше заявено в техните условия, но може би не винаги е така и понякога може да бъде по-бързо. Знаеш какво имам предвид.

Също така, ако видите, че това продължава твърде дълго, не се колебайте да подадете жалба и нашият екип ще се опита да помогне.

Ще чакаме вашите новини.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини