преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casinoly - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
От няколко дни чакам изплащане на 300 евро.
Странно, изплащането вече беше отменено веднъж от системата, според чата на живо, доставчикът на плащане (Mastercard) би отказал приемане...
Hello,
I've been waiting for a payout of €300 for a few days.
Strangely, the payout was already canceled once by the system, according to the live chat, the payment provider (Mastercard) would have refused acceptance...
Hallo,
Ich warte seit einigen Tagen auf die Auszahlung von 300 €.
Seltsamerweise wurde die Auszahlung bereits einmal vom System gecancelt, laut Auskunft des Live Chat hätte der Zahlungsanbieter (Mastercard) die Annahme verweigert...
Здравейте.
Благодаря, че сподели с нас тук. Случва се по-често, ако мога да добавя. Разгледайте форума и ще намерите много играчи от Германия, Австрия и няколко други страни с подобни проблеми. Някои опции за плащане просто стават недостъпни.
Можете ли да изберете друга опция за плащане, моля?
Hello.
Thanks for sharing with us here. It happens more often, If I may add. Check out the forum you'll find many players from Germany, Austria, and several other countries with similar problems. Certain payment options just become unavailable.
Can you pick up a different payment option, please?
Здравейте, депозирах около 1k и почти направих 7k… Поисках теглене на 500€x2, защото това е максимумът, който мога да поискам на ден и 2 дни сега без никакъв отговор… Нормално ли е? Мислите ли, че може да бъда измамен? Не поискаха документи за самоличност или нещо подобно… Колко е нормалното време за теглене?
Hello I have deposited about 1k and nearly made 7k… I asked for withdrawal of 500€x2 because that’s the max I can ask per day and 2 days now without any response… Is it normal? Do you think I might get scammed?They didn’t ask for any documents of ID or anything…How much is the normal withdrawal time?
Здравей.
Времето за теглене варира много. Все пак обикновено първо трябва да бъдете потвърдени, така че бих се съсредоточил върху това. Опитахте ли да се свържете с чата на живо или поддръжката? 🤔
Hello there.
The withdrawal time varies a lot. Still, normally you need to be verified first, so I'd focus on that. Have you tried contacting the live chat or support? 🤔
Добър ден
Депозирах 300 франка в Casolyno Casino с бонус за добре дошли и след успешен залог спечелих 3900 франка. Сега обаче мога да изплащам само 500 на всеки 24 часа, както ми каза поддръжката. Чакам вече 2 дни и нищо не става. Получих само имейл за потвърждение. Сега прочетох всички тези негативни коментари и се чудя дали някога ще получа парите или трябва да се подготвя за оплакване?
Good day
I deposited 300 francs at Casolyno Casino with a welcome bonus and after a successful wager I won 3900 francs. Now, however, I can only pay out 500 every 24 hours, as support told me. I've been waiting for 2 days and nothing has happened. Just a confirmation email got it. Now I've read all these negative comments and I'm wondering will I ever get the money or do I have to prepare for a complaint?
Guten Tag
Ich habe im Casolyno Casino 300 Franken einbezahlt mit Begrüssungsbonus und nach erlofgreichem wager habe Ich 3900 Franken gewonnen.Nun kann Ich jedoch nur 500 jede 24h auszahlen wie support mir gesagt hat.Ich warte jetzt schon 2 Tage und nichts hat sich getan.Nur eine bestätigungsmail bekommen.Nun habe Ich alle diese negativen Kommentare gelesen und frage mich bekomme Ich jemals das Geld oder muss Ich mich schon auf eine Beschwerde einrichten?
Максималното позволено теглене е наистина ниско и много потребители съобщават за забавени плащания, ако не сте завършили KYC, те вероятно ще го поискат и сега ще трябва да изчакате документите ви да бъдат проверени и след това да изчакате отново тегленето, попитайте поддръжката ако се изисква KYC за обработка на тегленето, някои казина налагат проверка след заявка за първо теглене, а други след достигане на определена кумулативна сума за теглене, не съм сигурен какъв е случаят с това казино. Тъй като сте играли с бонус, той обикновено подлежи на допълнителна проверка, което забавя плащанията, изчакайте 2 седмици и ако не се изпълни, подайте жалба
The max withdrawal allowed is really low and many users report delayed payments, if you have not completed KYC they will probably ask for it and now you will have to wait for your documents to get checked and then wait once again for the withdrawal, ask support if KYC is required for the withdrawal to be processed, some casinos enforce verification after a first withdrawal is requested and others after certain cumulative withdrawals amount is reached, not sure what the case is with this casino. Since you played with a bonus, it's usually subject to further checking, which delays payments, wait 2 weeks and if it doesn't get completed file a complaint
Току-що получих имейл, че изплащането е обработено успешно. Досега не са ме питали за kyc. Намирам това за подозрително. Ще видим дали ще пристигне изплащането.
I just received an email saying the payout was processed successfully. So far they haven't asked me about kyc. I find this suspicious. Will see if the payout arrives.
Ich habe soeben ein Email erhalten in dem steht die Auszahlung wurde erfolgreich bearbeitet.Bis jetzt haben die mich nach kyc nichts gefragt.Finde dies suspekt.Werde sehen ob nun die Auszahlung ankommt.
Добре е да знаете, бих ви препоръчал да потвърдите акаунта си, ако планирате да залагате там редовно, по този начин бъдещите тегления няма да се забавят, в случай че казиното се опита да наложи KYC
Good to know, I would recommend you verifying your account if you plan to bet there regularly, that way future withdrawals don't get delayed in case the casino tries to enforce KYC
Добро утро, спечелих в казино и за съжаление не ми дават парите, как мога да го направя?
Направих заявка за отнемане на виза от 500 евро, защото колкото повече давам, те не позволяват и за съжаление не получавам никакви отговори
Good morning I won on casinoly and unfortunately they don't let me have the money how can I do it?
I made a visa withdrawal request of 500 euros because the more I give that they don't allow and unfortunately I'm not getting any replies
Buongiorno ho vinto su casinoly e purtroppo non mi fanno avere i soldi come posso fare ?
Ho fatto una richiesta di prelievo visa di 500 euro perché più do quello non permettono e purtroppo non sto avendo ne.soldo ne risposte
Здравейте.
Е, бих искал да ви помогна, но за това ще ми трябва допълнително обяснение.
Казиното уведоми ли ви за някакви усложнения? Вашият акаунт в казиното напълно ли е потвърден? Ако е така, кога получихте потвърждение?
Уведомете ме, моля.
Hello.
Well, I would like to help you, but for that, I would need further explanation.
Did the casino notify you about any complications? Has your casino account been fully verified? If so, when did you receive confirmation?
Let me know, please.
Здравей, можеш ли да опишеш какъв конкретен проблем имаш? Виждам на екранната снимка, че изглежда, че ще бъдете изхвърлен от сайта. Но те изхвърля къде трябва да въведеш тегленето или какво е това? Бихте ли ми казали малко повече?
Hi could you describe what specific problem you have ? I can see on the screenshot that you seem to be getting kicked off the site. But it's throwing you out where you have to enter the withdrawal or what is it ? Could you please tell me a bit more ?
Не препоръчвам това казино, можете да теглите само $500 на ден и отнема повече от 7 дни, за да ги плати (а аз все още чакам депозита си за теглене)
I do not recommend this casino, you can only withdraw $500 per day and it takes more than 7 days to pay it (and I am still waiting for my withdrawal deposit)
No recomiendo a este casino, solo puedes retitar $500 por día y se tardan mas de 7 días en pagarlo (y aún sigo esperando el depósito de mi retiro)
Здравейте, мисля, че ако имате този опит, не ви обвинявам, че не сте препоръчали казиното.
Въпреки това, когато тегленията отнемат повече от 7 дни, успешно ли сте успели да изтеглите преди? Колко време чакаш сега?
Уведомете ме, моля.
Hi, I think if you have this experience, I don't blame you for not recommending the casino.
However, when withdrawals take more than 7 days have you successfully managed to withdraw before ? How long are you waiting now ?
Let me know, please.
Благодаря за пояснението. Даваме на казината 14 дни, за да решат всичко, което трябва да направят около тегленето и ако не получите парите, можете да ни се обадите и ние ще се опитаме да ви помогнем. Казиното каза ли ви също каква е причината за по-дългото чакане? Тъй като това е първото ви теглене, трябваше ли да потвърдите?
Това са други важни неща относно тегленето и затова питам.
Ще чакам вашия отговор.
Thanks for the clarification. We give the casinos 14 days to sort out everything they need to do around the withdrawal and if you don't get the money, you can call us and we'll try to help you out. Did the casino also tell you what is the reason for the longer wait ? Since this is your first withdrawal did you need to verify ?
These are other important things regarding the withdrawal, so that's why I'm asking.
I will wait for your answer.
Що се отнася до проверката, мисля, че ви искат в определени случаи, защото в момента нищо не може да се качи, а относно тегленето казват, че имат твърде много тегления, за които трябва да се занимават
Regarding the verification, I think they ask you for it in certain cases because at the moment nothing can be uploaded, and regarding the withdrawal they say that they have too many withdrawals to attend to
Sobre la verificación, creo q te la piden en ciertos casos porq de momento no se puede subor nada, y sobre el retiro dicen q tienen demaciados retiros por atender
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.