ФорумКазинаCasinoly - обща дискусия

Casinoly - обща дискусия

преди 1 година от MeisterDidi
|
5226 преглеждания 56 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casinoly - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравейте,

От няколко дни чакам изплащане на 300 евро.

Странно, изплащането вече беше отменено веднъж от системата, според чата на живо, доставчикът на плащане (Mastercard) би отказал приемане...

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
MeisterDidi
преди 1 година

Здравейте.

Благодаря, че сподели с нас тук. Случва се по-често, ако мога да добавя. Разгледайте форума и ще намерите много играчи от Германия, Австрия и няколко други страни с подобни проблеми. Някои опции за плащане просто стават недостъпни.

Можете ли да изберете друга опция за плащане, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, депозирах около 1k и почти направих 7k… Поисках теглене на 500€x2, защото това е максимумът, който мога да поискам на ден и 2 дни сега без никакъв отговор… Нормално ли е? Мислите ли, че може да бъда измамен? Не поискаха документи за самоличност или нещо подобно… Колко е нормалното време за теглене?

Автоматичен превод:
panathakostas13
преди 1 година

Здравей.

Времето за теглене варира много. Все пак обикновено първо трябва да бъдете потвърдени, така че бих се съсредоточил върху това. Опитахте ли да се свържете с чата на живо или поддръжката? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден

Депозирах 300 франка в Casolyno Casino с бонус за добре дошли и след успешен залог спечелих 3900 франка. Сега обаче мога да изплащам само 500 на всеки 24 часа, както ми каза поддръжката. Чакам вече 2 дни и нищо не става. Получих само имейл за потвърждение. Сега прочетох всички тези негативни коментари и се чудя дали някога ще получа парите или трябва да се подготвя за оплакване?

Автоматичен превод:
massivpuli923
преди 1 година

Максималното позволено теглене е наистина ниско и много потребители съобщават за забавени плащания, ако не сте завършили KYC, те вероятно ще го поискат и сега ще трябва да изчакате документите ви да бъдат проверени и след това да изчакате отново тегленето, попитайте поддръжката ако се изисква KYC за обработка на тегленето, някои казина налагат проверка след заявка за първо теглене, а други след достигане на определена кумулативна сума за теглене, не съм сигурен какъв е случаят с това казино. Тъй като сте играли с бонус, той обикновено подлежи на допълнителна проверка, което забавя плащанията, изчакайте 2 седмици и ако не се изпълни, подайте жалба

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Току-що получих имейл, че изплащането е обработено успешно. Досега не са ме питали за kyc. Намирам това за подозрително. Ще видим дали ще пристигне изплащането.

Автоматичен превод:
massivpuli923
преди 1 година

Добре е да знаете, бих ви препоръчал да потвърдите акаунта си, ако планирате да залагате там редовно, по този начин бъдещите тегления няма да се забавят, в случай че казиното се опита да наложи KYC

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добро утро, спечелих в казино и за съжаление не ми дават парите, как мога да го направя?

Направих заявка за отнемане на виза от 500 евро, защото колкото повече давам, те не позволяват и за съжаление не получавам никакви отговори

Автоматичен превод:
marinaeleonora87
преди 1 година

Здравейте.

Е, бих искал да ви помогна, но за това ще ми трябва допълнително обяснение.

Казиното уведоми ли ви за някакви усложнения? Вашият акаунт в казиното напълно ли е потвърден? Ако е така, кога получихте потвърждение?

Уведомете ме, моля.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Стойте далеч от голяма измама

Автоматичен превод:
Aris7
преди 1 година

Някакво обяснение? в беда ли си 🤔

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Проблем с теглене на казино, моля, помогнете ми 🙏🙏🙏 file

Автоматичен превод:
Buddhadev
преди 7 месеца

Здравей, можеш ли да опишеш какъв конкретен проблем имаш? Виждам на екранната снимка, че изглежда, че ще бъдете изхвърлен от сайта. Но те изхвърля къде трябва да въведеш тегленето или какво е това? Бихте ли ми казали малко повече?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не препоръчвам това казино, можете да теглите само $500 на ден и отнема повече от 7 дни, за да ги плати (а аз все още чакам депозита си за теглене)

Автоматичен превод:
Alfpadi01
преди 5 месеца

Здравейте, мисля, че ако имате този опит, не ви обвинявам, че не сте препоръчали казиното.

Въпреки това, когато тегленията отнемат повече от 7 дни, успешно ли сте успели да изтеглите преди? Колко време чакаш сега?

Уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не, това е първият път, когато правя теглене в това казино.

Автоматичен превод:
Alfpadi01
преди 5 месеца

Благодаря за пояснението. Даваме на казината 14 дни, за да решат всичко, което трябва да направят около тегленето и ако не получите парите, можете да ни се обадите и ние ще се опитаме да ви помогнем. Казиното каза ли ви също каква е причината за по-дългото чакане? Тъй като това е първото ви теглене, трябваше ли да потвърдите?

Това са други важни неща относно тегленето и затова питам.

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Що се отнася до проверката, мисля, че ви искат в определени случаи, защото в момента нищо не може да се качи, а относно тегленето казват, че имат твърде много тегления, за които трябва да се занимават file

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини