Страхотно, но разбирате ли, понякога просто трябва да се задържите и всичко да се нареди добре, когато имате парите. Важно е казиното да общува с вас и да ви казва какво се случва. Би било по-лошо, ако не го направиха.
И така, като се има предвид времето, което трябваше да чакате, мислите ли, че ще останете и играете тук, след като получите изплащането? 🤔
Great, but you see, sometimes you just have to hang in there and everything turned out well when you have the money. It's important if the casino communicates with you and tells you what's going on. It would be worse if they didn't.
So, considering the time you had to wait, do you think you'll stay and play here once you've got your cashout? 🤔
Виждам, че сте подали и жалба тук с нашия екип, но те ще могат да се намесят едва след изтичане на 14-дневния срок. Така че се надявам, че ще можете да получите парите по-рано.
Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино?
Моля, дръжте ни в течение относно това ваше оттегляне.
I can see that you have also submitted a complaint here with our team, but they will be able to intervene only after the 14-day time period passes. So,I hope that you will be able to receive the money sooner.
Is your account fully verified at this casino?
Please keep us updated regarding this withdrawal of yours.
не са ми искали проверка.
they didn't ask me for verification.
eles nao me pediram verificacao.
ако получа парите, ще уведомя екипа.
if i receive the money i will let the team know.
se eu receber o dinheiro avisarei aqui a equipe sim.
Ще чакаме актуализации от вас.
Това първото ви теглене в това казино ли е?
We will wait for updates from you.
Is this your first withdrawal at this casino?
Благодаря ти. Кажете ни, когато имате новини, моля.
Thank you. Let us know whenever you have some news, please.
Направих заявка за теглене на 1600 реала на 25 юни,
Досега парите ми не са изплатени в сметката ми, а днес се свързах с така наречената "поддръжка на клиенти" и те ми казаха, че заявката за теглене е отменена и че ще трябва да направя заявката за теглене отново!
С други думи, според "customer support" ще трябва да изчакам още 5 работни дни!
За мен те са просто измамна платформа!
Накратко, балансът ми не се върна!
I made a withdrawal request for 1,600 reais on June 25th,
So far my money has not been paid into my account, and today I contacted the so-called "customer support" and they told me that the withdrawal request had been canceled and that I would have to make the withdrawal request again!
In other words, according to "customer support" I'll have to wait another 5 working days!
To me, they're just a fraudulent platform!
In short, my balance has not returned!
Fiz um pedido de saque de 1.600 reais,dia 25/06,
Até agora o meu dinheiro não caiu na conta,ainda por cima,hoje entrei em contato com o suposto "suporte ao cliente"me falaram que o pedido do saque foi cancelado,que eu teria que fazer novamente o pedido do saque !
Ou seja , segundo o "suporte ao cliente"terei que esperar mais 5 dias úteis!
Pra mim ,Não passam de uma plataforma fraudulenta!
Resumindo,meu saldo não retornou!
Е, поддръжката със сигурност трябва да окаже някаква подкрепа и предполагам, че вероятно смятате, че тегленето ви не е приоритет за казиното. Със сигурност бих очаквал някакво обяснение и честно извинение.
И все пак би било най-добре да получи парите, въпреки това чувство. Ако не се лъжа ти липсва и сумата от отмененото теглене, така ли?
Боя се, че единственият, който в момента може да ви помогне с това, е служител на казино.
Well, the support should certainly do some supporting, and I imagine you probably feel like your withdrawal is not the priority for the casino. I would certainly expect some explanation and an honest apology.
Still, it would be best to get the money, despite that feeling. If I'm not mistaken, you're also missing the amount from the cancelled withdrawal, is that so?
I fear the only one who can currently help you with that is a casino employee.
Здравейте, аз също имам проблеми. Парите ми никога не са били депозирани (незабавен трансфер) и нищо не е получено. Това каза първият съпорт човек в чата на живо. Другият ми каза нещо съвсем различно... Трябва да имам търпение още 2-3 дни... Що за казино е това... Никога не съм изпитвал подобно нещо. Ще дам на момчетата до понеделник... в противен случай ще отида с колата в центъра на Хамбург и ще намеря подходящия адвокат по този въпрос.
Hi, I have problems too. My money was never deposited (instant transfer) and nothing was ever received. That's what the first support person said in the live chat. The other person told me something completely different... I should be patient for another 2-3 days... What kind of casino is this... I've never experienced anything like it. I'll give the guys until Monday... otherwise I'll drive into downtown Hamburg and get the right lawyer for this matter.
Moin, habe ebenfalls probleme. Mein Geld sei niemals eingezahlt worden (Sofortüberweisung) ist nie was eingegangen. So der erste Support im Live Chat. Der andere hat mir was ganz anderes erzählt.. ich solle mich doch 2-3 Tage noch gedulden ... Was ist das für ein Casino ... sowas hab ich noch nicht erlebt. Bis Montag gebe ich den Jungs.. ansonsten fahre ich in die Innenstadt von Hamburg und hol mir den richtigen Anwalt für diese angelegenheit hier.
не. Очаквам професионална, бърза обработка от казино, а не полудетска градина някъде в Конго зад ЕС
no. I expect professional, fast processing from a casino and not a half-kindergarten somewhere in the Congo behind the EU
nein. ich erwarte von einem Casino professionelle schnelle abwicklungen und nicht son halber kindergarten irgendwo im Kongo hinter der EU
Току-що бях деактивиран от казиното, когато заплаших да заведа колективен иск относно изявленията, направени от екипа за поддръжка, които непрекъснато се променяха. Направих някои изследвания. Денис Бутко е ръководител на Rabidi NV, която представлява холдинговите дружества за казино хазарт. Заплаших екипа за поддръжка с това!
МАХНЕ ПРЪСТИТЕ ИЗМАМА!!!!!! КАЗИНО ИЗМАМА!!!!
I was just deactivated by the casino when I threatened to file a class action lawsuit regarding the statements made by the support team that kept changing. I did some research. Denys Butko is the head of Rabidi NV, which represents these casino gambling holding companies. I threatened the support team with this!
FINGER OFF FRAUD SCAM!!!!!! CASINOLY SCAM!!!!
Ich wurde so eben Deaktiviert vom Casino als ich mit einer Sammelklage gedroht habe bzgl der immer anderen getätigten aussagen des suppopertes. Ich habe recherchiert. Denys Butko ist der Kopf von der Rabidi N.V. der diese Casino Gambling Holdinggesellschaften vertritt. Dies habe ich den Support auch so angedroht!
FINGER WEG BETRUG SCAM!!!!!! CASINOLY SCAM!!!!
Заявката ми за теглене беше анулирана, направих друга заявка за Instant Pix, която все още не е платена, никога не съм виждал нещо подобно, част съм от други къщи, включително KTO, superbet, blaze .... и така нататък , никога не съм имала главоболие.....
Много сложно това казино, ако не е измама, не знам какво е!
My withdrawal request was canceled, I made another request for Instant Pix which has not yet been paid, I've never seen anything like it, I'm part of other houses, including KTO, superbet, blaze .... and so on, I've never had a headache.....
Very complicated this casinoly, if it is not a scam, I do not know what it is!
Meu pedido de saque foi cancelado,fiz outro pedido de Pix instantâneo que ainda não foi feito o pagamento,Nunca vi algo tão parecido, faço parte de outras casas ,que inclui KTO,superbet,blaze ....e por aí em diante,nunca tive dor de cabeça.....
Bem complicado esse casinoly,se não é Golpe, desconheço oque é!
Добре дошли в клуба. Бог ще съди и Денис Бутко. Доста съм сигурен в това. Сега ще използвам всичко, което Бог ми е дал във властта ми, за да унищожа това същество с адвокати и съдебни дела до края на живота му. Без отмъщение, без гняв... само любов към ближния
welcome to the club. God will judge Denys Butko too. I am pretty sure of that. I will now use everything that God has given me in my power to destroy this being with lawyers and lawsuits until the end of his life. No revenge, no anger... just love for one's neighbor
welcome to the club. Gott wird richten auch bei Denys Butko. Da bin ich mir ziemlich sicher. Ich werde jetzt alles was in meiner Macht gelegt wurde von Gott nutzen um dieses Wesen bis zum Ende seines Lebens mit Anwälten und Klagen kaputt zu machen. Keine Rache, keine Wut ... nur nächstenliebe
Току-що бях деактивиран от казиното, когато заплаших да заведа колективен иск относно изявленията, направени от екипа за поддръжка, които непрекъснато се променяха. Направих някои изследвания. Денис Бутко е ръководител на Rabidi NV, която представлява холдинговите дружества за казино хазарт. Заплаших екипа за поддръжка с това!
МАХНЕ ПРЪСТИТЕ ИЗМАМА!!!!!! КАЗИНО ИЗМАМА!!!!
I was just deactivated by the casino when I threatened to file a class action lawsuit regarding the statements made by the support team that kept changing. I did some research. Denys Butko is the head of Rabidi NV, which represents these casino gambling holding companies. I threatened the support team with this!
FINGER OFF FRAUD SCAM!!!!!! CASINOLY SCAM!!!!
Ich wurde so eben Deaktiviert vom Casino als ich mit einer Sammelklage gedroht habe bzgl der immer anderen getätigten aussagen des suppopertes. Ich habe recherchiert. Denys Butko ist der Kopf von der Rabidi N.V. der diese Casino Gambling Holdinggesellschaften vertritt. Dies habe ich den Support auch so angedroht!
FINGER WEG BETRUG SCAM!!!!!! CASINOLY SCAM!!!!
Мога ли да попитам кога точно поискахте теглене, моля, и това ли беше първото ви изтегляне в това казино?
Винаги трябва да говорите с обслужващия персонал с уважение и да не го заплашвате. Много обичайно е те да ви блокират от чата, ако го направите, разбира се.🤷♀️
Моля, предоставете малко повече информация относно вашето теглене и се надяваме, че ще можем да ви помогнем, ако е необходимо.
May I ask when exactly have you requested the withdrawal, please and was this your first one at this casino?
You should always talk to the support staff with respect and not threaten them. It is very usual that they will block you from the chat if you do so, of course.🤷♀️
Please provide some more information regarding your withdrawal, and hopefully we will be able to help you if needed.
Заявката ми за теглене беше анулирана, направих друга заявка за Instant Pix, която все още не е платена, никога не съм виждал нещо подобно, част съм от други къщи, включително KTO, superbet, blaze .... и така нататък , никога не съм имала главоболие.....
Много сложно това казино, ако не е измама, не знам какво е!
My withdrawal request was canceled, I made another request for Instant Pix which has not yet been paid, I've never seen anything like it, I'm part of other houses, including KTO, superbet, blaze .... and so on, I've never had a headache.....
Very complicated this casinoly, if it is not a scam, I do not know what it is!
Meu pedido de saque foi cancelado,fiz outro pedido de Pix instantâneo que ainda não foi feito o pagamento,Nunca vi algo tão parecido, faço parte de outras casas ,que inclui KTO,superbet,blaze ....e por aí em diante,nunca tive dor de cabeça.....
Bem complicado esse casinoly,se não é Golpe, desconheço oque é!
Имате ли актуална информация относно вашето оттегляне, моля? Беше ли вече обработено?
Ако не, нашият екип ще се опита да го провери и се надяваме да помогне.
Have you got any updates regarding your withdrawal, please? Was it already processed?
If not, our team will try to check it out and hopefully help.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.