НачалоФорумКазинаCasino Infinity - обща дискусия

Casino Infinity - обща дискусия (страница 3)

 от sotiriskarasas21
|
7 935 преглеждания 78 отговора |
|
12 3 4

Продължават да не ми плащат. Дадох им 3 различни iban и те не направиха нищо. В имейлите някакъв Рик всеки ден ми дава различни извинения и се ядосва, че искам парите си. Почти ме псува. Отказал съм се от тях. Преди няколко дни пуснах жалба при вас. Ти си последната ми надежда да си взема парите! !

Автоматичен превод:

Добре сте се справили, ако не сте стигнали до никъде и сте се опитали да разрешите ситуацията от ваша страна. Какво ви каза казиното, когато им дадохте различни IBAN? Какви извинения дава казиното?

Надяваме се, че ще можем да ви помогнем и в крайна сметка ще получите парите си.

Автоматичен превод:

Здравейте, създадох акаунт в Infinity Casino и говорих с тях чрез чат и според тях играта е разрешена за испански играчи, пребиваващи в Испания. Това ми казаха в чата. Успях да спечеля сума от €18 000, като депозирах €800 от банковата си сметка. Виждам, че тук в Casino Guru пише, че испански играчи не се приемат, но Infinity Casino казва да. Всъщност те ви обслужват на испански и ви позволяват да изберете Испания като ваша страна, когато създавате своя акаунт. Бихте ли ми помогнали с това, моля? Благодаря предварително

всичко добро

Автоматичен превод:

Здравей, когато казиното ти каза, че на играчи от Испания е позволено да играят тук, имаш ли някакво доказателство? Разгледах условията и не видях, че Испания е страна с ограничения, така че е възможно да е добре и вече да не го имаме точно на нашия уебсайт. Ще оставя нашия екип да го провери.

Казиното ви каза, че не можете да теглите или нещо подобно, защо искате помощ?

Автоматичен превод:
Jaro

Казаха ми, че Revolut отхвърля тегления. Всичките ми депозити досега са от revolut. Дадох им iban на други 2 банки. Досега те отхвърлят тегления и се оправдават, само за да спечелят време, защото смятат, че ще се ядоса и ще заложа печалбите си. Пак ми го направиха преди 6 месеца, не ми платиха и накрая изиграх печалбата. В казиното смятат, че ще изиграя печалбите отново и затова не ми плащат.

Безполезно казино. Срам за тях!

Автоматичен превод:
ngeorgiou690

Добре, тогава свързахте ли се с Revolut, ако те наистина отхвърлят вашите тегления или не? Може би е добра идея да проверите.

Що се отнася до загубата на пари, определено не го правете сега. Имате открита жалба и ние ще видим докъде ще стигне случаят и се надяваме, че ще можем да ви помогнем, ако казиното не ви върне парите. След този опит вероятно няма да дадете друг шанс на това казино. 😥

Автоматичен превод:

В крайна сметка не ми направиха тегленията от 1462 евро. Сметката ми е потвърдена, спечелих преди месец и ме увери VIP мениджърът, че тегленията са приключили. В крайна сметка парите бяха загубени. Изтриха и печалбите от сметката ми, но така и не получих пари. Прилагам мейл от вип мениджъра, за да видите какви са лъжци!

file

Edited
Автоматичен превод:
ngeorgiou690

здравейте

Jaro имаше страхотен въпрос и изглежда, че може да го подминете. Бихте ли добавили информация относно Revolut, моля?

"свързахте ли се с Revolut, ако те наистина отхвърлят вашите тегления или не?"

Може да е важното, бих казал.


Автоматичен превод:
Radka

Разбира се, че говорих с банката. Никакви пари не са стигнали до тях.

Автоматичен превод:

Ако е необходимо, мога да ви изпратя подробна декларация за революция, за да видите, че не е направен депозит.

Автоматичен превод:
ngeorgiou690

Благодаря ви за отговора.

Вярвам, че най-добре би било сега да изчакате жалбата ви да се придвижи напред и след това, ако е необходимо, ще бъдете помолени да изпратите всякакъв вид доказателство.

какво ще кажеш Би ли било възможно за вас?

Автоматичен превод:

Разбира се, ще изчакам жалбата ми да бъде продължена.

Автоматичен превод:
ngeorgiou690

Благодаря ви много, Ник трябва да ви отговори скоро и случаят ще продължи отново.

Надявам се на справедлив изход.🙂

Автоматичен превод:
ngeorgiou690

Пич какво стана накрая..?? Платено ли ти е от тях?? Питам те, защото случайно се забърках с тях и ме е страх да не направят същото и с мен. И ние сме горе-долу на еднакви печалби. Отговори ако можеш. Не се шегувам с такива неща, пич, дори ще ги докладвам на доставчиците на игри в Малта за измама. Да видим как и какво ще играят клиентите им по-нататък. Нека влизат да играят шах тогава. Дори ще съдя страниците, които ги рекламират, защото заради Betarades се присъединих и се записах в тях. Просто искам да имам и други измамени хора с мен в такъв случай.

Автоматичен превод:
thanosvista066

Играчът получи заплата, както виждате в жалбата му.

Мога ли да попитам какъв точно е проблемът, който изпитвате?

Автоматичен превод:
thanosvista066

Пич, получих парите си през Skrill два пъти в рамките на 24 часа!

Автоматичен превод:
Romi

Здравей Роми...все още нищо...!!! Но ако срещна проблем и ми направят същото, ще ви уведомя и ще докладвам...Вече събирам доказателства и данни. Благодаря ви за интереса, скъпа моя, честита нова година на всички вас. Очаквайте моя отговор относно това, което накрая се случи.

Автоматичен превод:
ngeorgiou690

О, о, о, какво трябва да преживея с тях...Бог да ми е на помощ.

Автоматичен превод:

Здравей Роми...все още нищо...!!! Но ако срещна проблем и ми направят същото, ще ви уведомя и ще докладвам...Вече събирам доказателства и данни. Благодаря ви за интереса, скъпа моя, честита нова година на всички вас. Очаквайте моя отговор относно това, което накрая се случи.

Автоматичен превод:

Ще бъдем тук със сигурност.

Колко време чакате тегленето си?

Автоматичен превод:
Romi

Първите чаках само 3 дни и днес ги получих...но това не са всичките ми пари. Имам около 1000 и продължавам да играя, докато направя още печалби. Ако всичко върви добре в играта, тогава ще направя големите тегления и там ще се види дали има проблем. Днес обаче и точно след три дни 100 евро отидоха направо в банката ми и без още да съм верифицирал сметката в казиното. Но това са само 100 евро...кой знае какво ще ме чака при големите тегления. Чакаме.....!!! Въпреки това, ако са толкова некоректни във финансите и толкова хитри с клиентите, както някои коментират .... наистина е жалко. Тъй като компанията като страница си заслужава... тя е много красива и много силна с много игри в казиното на живо и винаги с много добра връзка. Толкова добре, че дори най-големите и известни компании биха им завидели. Тя лесно би могла да се конкурира с компании в Гърция, ако не беше в черния списък от съответната комисия по хазарта. Като не плащате или извършвате забавени плащания към клиентите. Те губят пари като компания и се чудя... не го ли разбират..?? 😕

Автоматичен превод:
ngeorgiou690

Георги да те питам приятелю....какви документи ти поискаха в крайна сметка и под каква форма...защото някак си се уплаших от това което видях..!!

Автоматичен превод:
thanosvista066

Моят документ за самоличност със снимка, картата, която използвам, за да правя депозити, и доказателство за адрес. Първите две са одобрени веднага, изхвърлиха ми доказателството за адрес. Понеже са в черния списък и знаят, че не можем да ги докладваме в Гърция, правят каквото си искат. Документите са в pdf

Edited
Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини