НачалоФорумКазинаCasino Infinity - обща дискусия

Casino Infinity - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от sotiriskarasas21
|
4 189 преглеждания 50 отговора |
|
12 3
преди 1 месец

Продължават да не ми плащат. Дадох им 3 различни iban и те не направиха нищо. В имейлите някакъв Рик всеки ден ми дава различни извинения и се ядосва, че искам парите си. Почти ме псува. Отказал съм се от тях. Преди няколко дни пуснах жалба при вас. Ти си последната ми надежда да си взема парите! !

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добре сте се справили, ако не сте стигнали до никъде и сте се опитали да разрешите ситуацията от ваша страна. Какво ви каза казиното, когато им дадохте различни IBAN? Какви извинения дава казиното?

Надяваме се, че ще можем да ви помогнем и в крайна сметка ще получите парите си.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, създадох акаунт в Infinity Casino и говорих с тях чрез чат и според тях играта е разрешена за испански играчи, пребиваващи в Испания. Това ми казаха в чата. Успях да спечеля сума от €18 000, като депозирах €800 от банковата си сметка. Виждам, че тук в Casino Guru пише, че испански играчи не се приемат, но Infinity Casino казва да. Всъщност те ви обслужват на испански и ви позволяват да изберете Испания като ваша страна, когато създавате своя акаунт. Бихте ли ми помогнали с това, моля? Благодаря предварително

всичко добро

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей, когато казиното ти каза, че на играчи от Испания е позволено да играят тук, имаш ли някакво доказателство? Разгледах условията и не видях, че Испания е страна с ограничения, така че е възможно да е добре и вече да не го имаме точно на нашия уебсайт. Ще оставя нашия екип да го провери.

Казиното ви каза, че не можете да теглите или нещо подобно, защо искате помощ?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Казаха ми, че Revolut отхвърля тегления. Всичките ми депозити досега са от revolut. Дадох им iban на други 2 банки. Досега те отхвърлят тегления и се оправдават, само за да спечелят време, защото смятат, че ще се ядоса и ще заложа печалбите си. Пак ми го направиха преди 6 месеца, не ми платиха и накрая изиграх печалбата. В казиното смятат, че ще изиграя печалбите отново и затова не ми плащат.

Безполезно казино. Срам за тях!

Автоматичен превод:
ngeorgiou690
преди 1 месец

Добре, тогава свързахте ли се с Revolut, ако те наистина отхвърлят вашите тегления или не? Може би е добра идея да проверите.

Що се отнася до загубата на пари, определено не го правете сега. Имате открита жалба и ние ще видим докъде ще стигне случаят и се надяваме, че ще можем да ви помогнем, ако казиното не ви върне парите. След този опит вероятно няма да дадете друг шанс на това казино. 😥

Автоматичен превод:
преди 1 месец

В крайна сметка не ми направиха тегленията от 1462 евро. Сметката ми е потвърдена, спечелих преди месец и ме увери VIP мениджърът, че тегленията са приключили. В крайна сметка парите бяха загубени. Изтриха и печалбите от сметката ми, но така и не получих пари. Прилагам мейл от вип мениджъра, за да видите какви са лъжци!

file

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
ngeorgiou690
преди 1 месец

здравейте

Jaro имаше страхотен въпрос и изглежда, че може да го подминете. Бихте ли добавили информация относно Revolut, моля?

"свързахте ли се с Revolut, ако те наистина отхвърлят вашите тегления или не?"

Може да е важното, бих казал.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Разбира се, че говорих с банката. Никакви пари не са стигнали до тях.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Ако е необходимо, мога да ви изпратя подробна декларация за революция, за да видите, че не е направен депозит.

Автоматичен превод:
ngeorgiou690
преди 4 седмици

Благодаря ви за отговора.

Вярвам, че най-добре би било сега да изчакате жалбата ви да се придвижи напред и след това, ако е необходимо, ще бъдете помолени да изпратите всякакъв вид доказателство.

какво ще кажеш Би ли било възможно за вас?

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Разбира се, ще изчакам жалбата ми да бъде продължена.

Автоматичен превод:
ngeorgiou690
преди 3 седмици

Благодаря ви много, Ник трябва да ви отговори скоро и случаят ще продължи отново.

Надявам се на справедлив изход.🙂

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини