ФорумКазинаCasino Infinity - обща дискусия

Casino Infinity - обща дискусия (страница 3)

преди 12 месеца от sotiriskarasas21
|
3451 преглеждания 43 отговора |
|
12 3
преди 1 седмица

Продължават да не ми плащат. Дадох им 3 различни iban и те не направиха нищо. В имейлите някакъв Рик всеки ден ми дава различни извинения и се ядосва, че искам парите си. Почти ме псува. Отказал съм се от тях. Преди няколко дни пуснах жалба при вас. Ти си последната ми надежда да си взема парите! !

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Добре сте се справили, ако не сте стигнали до никъде и сте се опитали да разрешите ситуацията от ваша страна. Какво ви каза казиното, когато им дадохте различни IBAN? Какви извинения дава казиното?

Надяваме се, че ще можем да ви помогнем и в крайна сметка ще получите парите си.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте, създадох акаунт в Infinity Casino и говорих с тях чрез чат и според тях играта е разрешена за испански играчи, пребиваващи в Испания. Това ми казаха в чата. Успях да спечеля сума от €18 000, като депозирах €800 от банковата си сметка. Виждам, че тук в Casino Guru пише, че испански играчи не се приемат, но Infinity Casino казва да. Всъщност те ви обслужват на испански и ви позволяват да изберете Испания като ваша страна, когато създавате своя акаунт. Бихте ли ми помогнали с това, моля? Благодаря предварително

всичко добро

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравей, когато казиното ти каза, че на играчи от Испания е позволено да играят тук, имаш ли някакво доказателство? Разгледах условията и не видях, че Испания е страна с ограничения, така че е възможно да е добре и вече да не го имаме точно на нашия уебсайт. Ще оставя нашия екип да го провери.

Казиното ви каза, че не можете да теглите или нещо подобно, защо искате помощ?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Казаха ми, че Revolut отхвърля тегления. Всичките ми депозити досега са от revolut. Дадох им iban на други 2 банки. Досега те отхвърлят тегления и се оправдават, само за да спечелят време, защото смятат, че ще се ядоса и ще заложа печалбите си. Пак ми го направиха преди 6 месеца, не ми платиха и накрая изиграх печалбата. В казиното смятат, че ще изиграя печалбите отново и затова не ми плащат.

Безполезно казино. Срам за тях!

Автоматичен превод:
ngeorgiou690
преди 1 седмица

Добре, тогава свързахте ли се с Revolut, ако те наистина отхвърлят вашите тегления или не? Може би е добра идея да проверите.

Що се отнася до загубата на пари, определено не го правете сега. Имате открита жалба и ние ще видим докъде ще стигне случаят и се надяваме, че ще можем да ви помогнем, ако казиното не ви върне парите. След този опит вероятно няма да дадете друг шанс на това казино. 😥

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини