НачалоФорумКазинаCasino Infinity - обща дискусия

Casino Infinity - обща дискусия

преди 1 година от sotiriskarasas21
|
4 179 преглеждания 50 отговора |
|
1 23
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Infinity - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Добър вечер знаем ли какво става с това казино?? Направих заявка за теглене, казаха ми, че им трябват 3 дни от съответния отдел, защото съм играл в много казина, знам, че искат идентификация, така че също си направих труда да отворя заявка за поддръжка, но не е възможно, те ми казват да идентифицирам акаунта, ако не бъде открита грешка, нуждата от казиното Очаквам теглене от €500 и още €200, които ще направя заявката утре, тъй като ви позволяват да направите само едно теглене, кой има идея и може да помогне, уведомете ме, момчета

Автоматичен превод:
sotiriskarasas21
преди 1 година

Здравейте. Това казино има доста добър индекс на безопасност според нашия сайт.

Обикновено целият процес на теглене може да отнеме до няколко дни, понякога дори до няколко седмици, това наистина зависи от конкретното казино и избрания метод на плащане. Също така, преди тегленето да може да бъде изчистено от казиното, процедурата за проверка трябва да бъде завършена. Това е много важна стъпка и сериозните казина са склонни да я приемат много сериозно. И така, преминахте ли вече проверката? Има ли възможност все още да трябва да изпратите някои документи, които казиното иска?

Кога точно поискахте тегленето, ако мога да попитам?

Очаквам вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 година

Вчера поисках теглене, но не ми поискаха идентификация, знам, че ще ме забавят, може би играя парите, които няма да се случат, поисках теглене на €500 и загубих €300 които бях оставил в сметката си в казиното, тъй като ми позволиха 1 теглене на ден максимум и до €500....

Изпратих поддръжка, за да идентифицира моите данни от сега нататък, но те ми казват, че не е необходимо, знам този трик, тъй като след няколко дни те ще отменят тегленето ми и ще поискат идентификация, ще изчакам отново няколко дни, докато бъде одобрен в случай, че изиграя парите, но отново казвам, че това няма да бъде направено от мен

Автоматичен превод:
sotiriskarasas21
преди 1 година

Чудесно е, че сте толкова решени да оставите баланса недокоснат. Много мъдра стъпка, ако мога да добавя.

Предлагам да направите екранна снимка на вашия разговор с казиното, където са ви казали, че KYC не е необходим на този етап. Само в случай, че по-късно попаднете в ситуацията, която вече описахте, такова доказателство може да ви бъде полезно.

Говорейки за дневния лимит за теглене, бихте ли ми казали сумата, която имате право да теглите? Не ми е толкова очевидно, честно казано.

Благодаря ти!


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Зависи от вашето Vip ниво, можете да теглите €500 на ден

Автоматичен превод:
sotiriskarasas21
преди 1 година

Виждам, че колкото по-високо е нивото, толкова по-голямо вероятно ще бъде тегленето по-късно. Както и да е, да видим как ще постъпиш в този случай и дали ще си получиш парите. Ако имате нова информация в контекста на оттеглянето, можете ли да ни уведомите? Силно вярвам, че накрая ще получите парите си. Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Защо информацията за лиценза е изчезнала от казината, собственост на Rabidi NV?

Автоматичен превод:
Azael
преди 10 месеца

Здравейте. Със сигурност ще се свържа с нашия екип за данни, за да проверя това и ще ви уведомя веднага щом разполагам с информацията. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
Azael
преди 10 месеца

Хей. Така че получих информацията от нашия екип за данни. Всички казина са проверени като лицензирани, но казината показват информацията само на играчи от определени държави на своите уебсайтове.

Надяваме се, че тази информация ви е помогнала по някакъв начин.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Вчера се регистрирах в infinity casino, защото видях на една страница, че има лиценз за Гърция. Направих първия депозит от 30 и избрах 100% бонус за първи депозит. Тоест имах 60 в сметката (30+30). Играх си с плодовете и най-накрая реших да направя теглене, за да тествам тяхната надеждност. Играейки няколко часа, имах 110 евро в сметката си. Тъй като трябваше да играя още 700 евро, за да изпълня условията на бонуса, анулирах бонуса, за да изтегля останалите. Но вместо да запазят 30-те и да оставят останалите 80 в моята сметка, те ми взеха всичко. Играл съм във всички легални компании в Гърция и това се случва за първи път. Момчетата са подозрителни. Избягвайте ги.

Автоматичен превод:
arist1976
преди 10 месеца

Хей, изчезнаха ли всичките ти пари? Пробвал ли си да видиш дали имат нещо такова в Общите условия относно бонусите? Попитахте ли поддръжката защо се е случило и не ви остана поне депозит?

Въпреки това, в такъв случай бих казал, че винаги е добра идея да не вземете бонуса или да го завършите накрая, за да избегнете подобни ситуации. Като алтернатива, преди да го отмените, винаги проверявайте в чата на живо какво се случва, когато го направите.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Искат бонуси и не ги дават.


След като им се оплаках ми дадоха бонуси, които ги няма в офертите.

Не можете да теглите повече от €500 на ниво VIP1.

Вие бягате и те просто имат технически проблеми.

Но ако попитате, техен представител ще ви отговори.

С няколко думи, депозит за секунди, теглене с хиляди препятствия, за да не ги получите, а да ги играете.

Няма да заложа нито стотинка, докато не получа парите си.

И тъй като случайно те познавам, ще подам жалба в EEEP, за да ги блокирам. И тъй като те действително са подали молба за получаване на лиценз, ще говоря с EEEP (имам приятел), за да проучат много подробно на кои компании ще дават лиценз.


Автоматичен превод:
Pavista
преди 8 месеца

Здравейте. Видях, че вече сте подали жалба до нашия екип, където Petronela очаква още информация. За да й отговорите, просто следвайте тази връзка , моля.

Имате ли някакви актуализации, може би техническият проблем решен ли е досега?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Защо рейтингът на Infinity Casino остана над средния, след като жалбата ми остана неразрешена с подигравки с казино??

Надявам се да не е това причината:

file

Автоматичен превод:
carsix79
преди 4 месеца

Както виждам, индексът за безопасност на казиното скоро ще бъде намален. Това наистина може да се дължи на това, че жалбата ви не е разрешена.

Моля, бъдете търпеливи, тъй като това е цял процес и всичко трябва да бъде направено правилно, за да може нашият екип да го настрои. Ако не се лъжа трябва да стане до сряда.

Тук няма нужда от обвинения. Какво казваш?

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Кубо, който разгледа жалбата ми, ми каза, че рейтингът ще се промени след седем дни, а вече е девет. Освен това, преди казиното да отвори отново жалбата, рейтингът вече беше под средния поради моята неразрешена жалба.

Чудя се защо отварянето на жалбата доведе до подобряване на рейтинга, без самата жалба да е разрешена.

Това много ме притесни, защото аз бях подведен от казиното, чиито намерения не бяха да разрешат моя случай, а само да подобрят репутацията си.



Автоматичен превод:
carsix79
преди 4 месеца

Kubo всъщност беше прав, че нашата система се актуализира на всеки 7 дни; Не съм съвсем сигурен обаче кой ден. Така че това може да е причината все още да не можете да видите промяната.

Можете обаче да го проверите сега и ще видите, че е по-нисък. Вашата неразрешена жалба и други аспекти причиниха или помогнаха това да се случи. Надяваме се, че казиното ще направи всичко възможно да го подобри сега и да промени някои неща там.

Не мисля, че повторното отваряне на жалбата ви ще доведе до подобряване на индекса на безопасност. Това може да се случи, когато казино фиксира някои нечестни правила, винаги плаща на играчите, както трябва, и въпреки това приема сериозно отговорния хазарт.

И наистина съжалявам, че във вашия случай това казино не успя да ви защити и се надявам, че няма да преминете през нещо подобно отново.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

ДОБРО УТРО ИМАМ НУЖДА ОТ ВАШАТА ПОМОЩ НЕЗАБАВНО. ОТ ВЧЕРА ИМАМ ТЕГЛЕНЕ В КАЗИНОТО НА КАЗИНОТО НА КАЗИНОТО НА ИНФИНИТ И ТЕ ПРОДЪЛЖАВАТ ДА ГО ОТМЕНЯТ БЕЗ ПРИЧИНА. КАКВО МОЖЕТЕ ДА НАПРАВИТЕ ПО ТОВА?

Автоматичен превод:
Kallioi
преди 2 месеца

Обясниха ли обаче причината за това?

Моля, опитайте да се свържете с поддръжката на казиното относно това и ни уведомете за резултата.

Ще чакаме тук за вашия отговор, готови да помогнем, ако е необходимо.

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини