преди 12 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Infinity - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добър вечер знаем ли какво става с това казино?? Направих заявка за теглене, казаха ми, че им трябват 3 дни от съответния отдел, защото съм играл в много казина, знам, че искат идентификация, така че също си направих труда да отворя заявка за поддръжка, но не е възможно, те ми казват да идентифицирам акаунта, ако не бъде открита грешка, нуждата от казиното Очаквам теглене от €500 и още €200, които ще направя заявката утре, тъй като ви позволяват да направите само едно теглене, кой има идея и може да помогне, уведомете ме, момчета
Good evening do we know what is going on with this casino?? I made a request for a withdrawal, they told me they need 3 days from the relevant department because I have played in many casinos, I know they want identification, so I also went to the trouble of opening a request to support but it is not possible, they tell me to identify the account if no error is found, the need from the casino I expect a withdrawal of €500 and another €200 that I will make the request tomorrow as they only allow you one withdrawal to make, who has an idea and can help, let me know guys
Καλησπέρα γνωρίζουμε τι γίνεται με αυτό το καζίνο;; Έκανα αίτημα για ανάληψη μου είπαν θέλουν 3 μέρες από το αρμόδιο τμήμα επειδή έχω παίξει σε πολλά καζίνο ξέρω ότι θέλουν ταυτοποίηση οπότε και εγώ μπήκα στον κόπο να ανοίξω αίτημα στο support αλλά δεν γίνεται μου λένε να το ταυτοποίησω τον λογαριασμό άμα δεν βρεθεί σφάλμα η ανάγκη από το καζίνο περιμένω ανάληψη 500€ και αλλα200€ που θα κάνω αύριο το αίτημα καθώς σε αφήνουν μόνο μια ανάληψη να κάνεις οποίος έχει ιδέα και μπορεί να βοηθήσει ας μου πει παιδιά
Здравейте. Това казино има доста добър индекс на безопасност според нашия сайт.
Обикновено целият процес на теглене може да отнеме до няколко дни, понякога дори до няколко седмици, това наистина зависи от конкретното казино и избрания метод на плащане. Също така, преди тегленето да може да бъде изчистено от казиното, процедурата за проверка трябва да бъде завършена. Това е много важна стъпка и сериозните казина са склонни да я приемат много сериозно. И така, преминахте ли вече проверката? Има ли възможност все още да трябва да изпратите някои документи, които казиното иска?
Кога точно поискахте тегленето, ако мога да попитам?
Очаквам вашия отговор.
Hello. This casino has got a pretty good safety index according to our site.
Usually, the whole withdrawal process can take up to a few days, at times even up to a few weeks, it really depends on the particular casino and payment method chosen. Also, before the withdrawal can be cleared out by the casino, the verification procedure needs to be completed. It is very important step and serious casinos tend to take it very seriously. So have you past the verification yet? Is there a possibility that you still need to maybe send some documents the casino is asking for?
When did you exactly ask for the withdrawal if I may ask?
Waiting for your answer.
Вчера поисках теглене, но не ми поискаха идентификация, знам, че ще ме забавят, може би играя парите, които няма да се случат, поисках теглене на €500 и загубих €300 които бях оставил в сметката си в казиното, тъй като ми позволиха 1 теглене на ден максимум и до €500....
Изпратих поддръжка, за да идентифицира моите данни от сега нататък, но те ми казват, че не е необходимо, знам този трик, тъй като след няколко дни те ще отменят тегленето ми и ще поискат идентификация, ще изчакам отново няколко дни, докато бъде одобрен в случай, че изиграя парите, но отново казвам, че това няма да бъде направено от мен
Yesterday I requested a withdrawal but they didn't ask me for identification, I know that they will delay me, maybe I'm playing the money that won't happen, I've requested a withdrawal of €500 and I lost €300 that I had left in my casino account as they allowed me 1 withdrawal per day Max and until €500....
I sent support to identify my details from now on but they tell me that it is not necessary, I know this trick as in a few days they will cancel my withdrawal and ask for identification, I will wait a few days again until it is approved in case I play the money but again I say this will not be done by me
Χθες ζήτησα ανάληψη αλλά ταυτοποίηση δεν μου ζήτησαν το ξέρω ότι θα με καθυστερήσουν μήπως και παίζω τα λεφτά που δεν θα γίνει αυτό έχω ζητήσει ανάληψη 500€ και χάλασα 300€ που μου είχαν μείνει στον Λογιαριαμσο του καζίνο καθώς με άφηναν 1αναληψη την ημέρα Μαξ και μέχρι 500€....
Εγώ έστειλα στο support να ταυτοποίησω από τώρα τα στοιχεία μου αλλά μου λένε δεν χρειάζεται,το κόλπο αυτό το ξέρω καθώς σε λίγες μέρες θα μου ακυρώσουν την ανάληψη θα ζητήσουν ταυτοποίηση θα περιμένω πάλι κάποιες μερες μέχρι να εγκριθεί μήπως και παίξω τα λεφτά αλλά ξανά λέω αυτό δεν θα γίνει από το μέρος μου
Чудесно е, че сте толкова решени да оставите баланса недокоснат. Много мъдра стъпка, ако мога да добавя.
Предлагам да направите екранна снимка на вашия разговор с казиното, където са ви казали, че KYC не е необходим на този етап. Само в случай, че по-късно попаднете в ситуацията, която вече описахте, такова доказателство може да ви бъде полезно.
Говорейки за дневния лимит за теглене, бихте ли ми казали сумата, която имате право да теглите? Не ми е толкова очевидно, честно казано.
Благодаря ти!
It's great you are so determined to leave the balance untouched. A very wise step, if I may add.
I suggest taking a screenshot of your conversation with the casino where they told you the KYC is not needed at this stage. Just in case you later find yourself in the situation you already described, such proof might come in handy.
Speaking about the daily withdrawal limit, could you tell me the sum you are allowed to withdraw? It is not so obvious to me, frankly.
Thank you!
Зависи от вашето Vip ниво, можете да теглите €500 на ден
It depends on your Vip level, you can withdraw €500 per day
Πάει βάση το Vip level σου μια ανάληψη μπορείς την ημέρα 500€
Виждам, че колкото по-високо е нивото, толкова по-голямо вероятно ще бъде тегленето по-късно. Както и да е, да видим как ще постъпиш в този случай и дали ще си получиш парите. Ако имате нова информация в контекста на оттеглянето, можете ли да ни уведомите? Силно вярвам, че накрая ще получите парите си. Стискам палци. 🤞
I see, so the higher the level, the bigger the withdrawal will probably be later. Anyway, let's see how you will do in this case and whether you will get your money. If you have any new information in the context of the withdrawal could you please let us know ? I strongly believe that you will get your money in the end. Fingers crossed. 🤞
Здравейте. Със сигурност ще се свържа с нашия екип за данни, за да проверя това и ще ви уведомя веднага щом разполагам с информацията. Благодаря ти.
Hello. I will surely contact our data team to check this out and will let you know as soon I have the information. Thank you.
Хей. Така че получих информацията от нашия екип за данни. Всички казина са проверени като лицензирани, но казината показват информацията само на играчи от определени държави на своите уебсайтове.
Надяваме се, че тази информация ви е помогнала по някакъв начин.
Hey. So I have got the information from our data team. All the casinos have been checked out as being licensed, but the casinos only display the information to players from certain countries on their websites.
Hope this information helped you somehow.
Вчера се регистрирах в infinity casino, защото видях на една страница, че има лиценз за Гърция. Направих първия депозит от 30 и избрах 100% бонус за първи депозит. Тоест имах 60 в сметката (30+30). Играх си с плодовете и най-накрая реших да направя теглене, за да тествам тяхната надеждност. Играейки няколко часа, имах 110 евро в сметката си. Тъй като трябваше да играя още 700 евро, за да изпълня условията на бонуса, анулирах бонуса, за да изтегля останалите. Но вместо да запазят 30-те и да оставят останалите 80 в моята сметка, те ми взеха всичко. Играл съм във всички легални компании в Гърция и това се случва за първи път. Момчетата са подозрителни. Избягвайте ги.
Yesterday I registered at infinity casino because I saw on a page that it got a license for Greece. I made the first deposit of 30 and chose the 100% first deposit bonus. That is, I had 60 in my account (30+30). I played with the fruits and I finally decided to make a withdrawal to test their reliability. Playing for several hours, I had 110 euros in my account. Because I had to play another 700 euros to fulfill the terms of the bonus, I canceled the bonus to withdraw the rest. However, instead of keeping the 30 and leaving the remaining 80 in my account, they took everything from me. I have played in all the legal companies in Greece and this is the first time this has happened. Guys are suspicious. Avoid them.
Χθες εκανα εγγραφη στο infinity casino γιατι ειδα σε μια σελιδα οτι πηρε αδεια για Ελλαδα. Εκανα την πρωτη καταθεση 30 και διαλεξα το μπονους 100% πρωτης καταθεσης. Ειχα δηλαδη 60 στο λογαριασμο μου (30+30). Επαιξα στα φρουτακια και τελικα λεω να κανω αναληψη για να δοκιμασω και την αξιοπιστια τους. Παιζοντας αρκετες ωρες, ειχα στο λογαριασμο 110ευρω. Επειδη επρεπε να παιξω ακομη 700ευρω για να συμπληρωσω τους ορους του μπονους, επελεψα ακυρωση του μπονους για να κανω αναληψη τα υπολοιπα. Ομως αντι να μου κρατησουν τα 30 καινα μεινουν τα υπολοιπα 80 στο λογαριασμο μου, μου τα τραβηξανε ολα. Εχω παιξει σε ολες τις νομιμες εταιρειες στην Ελλαδα αι ειναι η πρωτη φορα που συμβαινει. Οι τυποι ειναι υποπτοι. Αποφυγετε τους.
Хей, изчезнаха ли всичките ти пари? Пробвал ли си да видиш дали имат нещо такова в Общите условия относно бонусите? Попитахте ли поддръжката защо се е случило и не ви остана поне депозит?
Въпреки това, в такъв случай бих казал, че винаги е добра идея да не вземете бонуса или да го завършите накрая, за да избегнете подобни ситуации. Като алтернатива, преди да го отмените, винаги проверявайте в чата на живо какво се случва, когато го направите.
Hey, did all your money disappear ? Have you tried to see if they have something like that in the Terms and Conditions regarding bonuses ? Did you ask the support why it happened and you didn't have at least a deposit left ?
However, in such a case I would say that it is always a good idea not to take the bonus or to finish it in the end to avoid similar situations. Alternatively, before you cancel it, always check in the live chat what happens when you do it.
Искат бонуси и не ги дават.
След като им се оплаках ми дадоха бонуси, които ги няма в офертите.
Не можете да теглите повече от €500 на ниво VIP1.
Вие бягате и те просто имат технически проблеми.
Но ако попитате, техен представител ще ви отговори.
С няколко думи, депозит за секунди, теглене с хиляди препятствия, за да не ги получите, а да ги играете.
Няма да заложа нито стотинка, докато не получа парите си.
И тъй като случайно те познавам, ще подам жалба в EEEP, за да ги блокирам. И тъй като те действително са подали молба за получаване на лиценз, ще говоря с EEEP (имам приятел), за да проучат много подробно на кои компании ще дават лиценз.
They claim bonuses and don't give them.
After I complained to them, they gave me bonuses that they don't have in their offers.
You cannot withdraw more than €500 at the VIP1 level.
You're running and they just happen to have technical problems.
But if you ask, their representative will answer you.
In a few words, deposit in seconds, withdrawal with a thousand obstacles to not get them but to play them.
I won't bet a single penny until I get my money.
And since I happen to know you, I will file a complaint with the EEEP to block them. And because they have actually applied to get a license, I will talk to EEEP (I have a friend) so that they can examine in great detail which companies they are going to give a license to.
Ταζουν μπονους και δεν τα δινουν.
Αφου τους εκανα παραπονα, μου εβαλαν μπονους που δεν εχουν στις προσφορες τους.
Αναληψη δεν μπορεις να κανεις πανω απο 500€ στο επιπεδο VIP1.
Κεδιζεις και ολως τυχαιως εχουν τεχνικα προβληματα.
Αλλα ρωτας αλλα σου απανταει ο εκπροσωπος τους.
Με λιγα λογια, καταθεση σε δευτερολεπτα, αναληψη με χιλια εμποδια για να μην τα παρεις αλλα να τα παιξεις.
Δεν θα πονταρω ουτε λεπτο μεχρι να παρω τα χρηματα μου.
Και επειδη τυχαινει και γνωριζω, θα κανω καταγγελια στην ΕΕΕΠ για να τους μπλοκαρουν. Και επειδη οντως εχουν κανει αιτηση για να λαβουν αδεια, θα μιλησω με ΕΕΕΠ (εχω φιλο) για να εξετασουν πολυ λεπτομερως σε τι εταιρια προκειται να δωσουν αδεια.
Здравейте. Видях, че вече сте подали жалба до нашия екип, където Petronela очаква още информация. За да й отговорите, просто следвайте тази връзка , моля.
Имате ли някакви актуализации, може би техническият проблем решен ли е досега?
Hello. I have seen that you already submitted a complaint with our team, where Petronela is awaiting some more information. To reply her, just follow this link, please.
Have you got any updates, perhaps, was the technical issue solved by now?
Защо рейтингът на Infinity Casino остана над средния, след като жалбата ми остана неразрешена с подигравки с казино??
Надявам се да не е това причината:
Why did Infinity Casino's rating remain above average after my complaint remained unresolved with casino mockery??
I hope this isn't the reason:
Perché la valutazione del casinò Infinity è rimasta sopra la media dopo che il mio reclamo è rimasto irrisolto con presa in giro del casinò??
Spero che il motivo non sia questo:
Както виждам, индексът за безопасност на казиното скоро ще бъде намален. Това наистина може да се дължи на това, че жалбата ви не е разрешена.
Моля, бъдете търпеливи, тъй като това е цял процес и всичко трябва да бъде направено правилно, за да може нашият екип да го настрои. Ако не се лъжа трябва да стане до сряда.
Тук няма нужда от обвинения. Какво казваш?
As I can see, the casino's safety index is going to be lowered soon. It really may be due to your complaint being unresolved.
Please be patient, as it is a whole process and everything needs to be done correctly so our team can set it up. If I'm not mistaken it should be done by wednesday.
There is no need for any acusations here. What do you say?
Кубо, който разгледа жалбата ми, ми каза, че рейтингът ще се промени след седем дни, а вече е девет. Освен това, преди казиното да отвори отново жалбата, рейтингът вече беше под средния поради моята неразрешена жалба.
Чудя се защо отварянето на жалбата доведе до подобряване на рейтинга, без самата жалба да е разрешена.
Това много ме притесни, защото аз бях подведен от казиното, чиито намерения не бяха да разрешат моя случай, а само да подобрят репутацията си.
I was told by Kubo who handled my complaint that the rating would change in seven days and it's been nine. Furthermore, before the casino reopened the complaint, the rating was already below average due to my unresolved complaint.
I wonder why opening the complaint led to an improvement in the rating without the complaint itself being resolved.
This bothered me a lot because I was taken for a ride by the casino whose intentions were not to solve my case but only to improve their reputation.
Mi era stato riferito da Kubo che aveva gestito il mio reclamo che la valutazione sarebbe cambiata entro sette giorni e ne sono passati nove. Inoltre prima che il casinò riaprisse il reclamo la valutazione era già sotto la media proprio a causa del mio reclamo irrisolto.
Mi chiedo perché l'apertura del reclamo abbia portato a migliorare la valutazione senza che il reclamo stesso venisse risolto.
Mi ha dato molto fastidio questa cosa perché sono stato preso in giro dal casinò le cui intenzioni non erano di risolvere il mio caso ma solo di migliorare la propria reputazione.
Kubo всъщност беше прав, че нашата система се актуализира на всеки 7 дни; Не съм съвсем сигурен обаче кой ден. Така че това може да е причината все още да не можете да видите промяната.
Можете обаче да го проверите сега и ще видите, че е по-нисък. Вашата неразрешена жалба и други аспекти причиниха или помогнаха това да се случи. Надяваме се, че казиното ще направи всичко възможно да го подобри сега и да промени някои неща там.
Не мисля, че повторното отваряне на жалбата ви ще доведе до подобряване на индекса на безопасност. Това може да се случи, когато казино фиксира някои нечестни правила, винаги плаща на играчите, както трябва, и въпреки това приема сериозно отговорния хазарт.
И наистина съжалявам, че във вашия случай това казино не успя да ви защити и се надявам, че няма да преминете през нещо подобно отново.
Kubo was actually right that our system updates every 7 days; I'm not quite sure which day though. So that might be the reason that you couldn't see the change yet.
You can check it now, though, and you will see that it is lower. Your unresolved complaint and other aspects caused, or helped, that to happen. Hopefully, the casino will do its best to improve it now and change a few things there.
I don't think that reopening your complaint would lead to improving the safety index. It may happen when a casino fixes some unfair rules, always pays players as they should, and nevertheless takes responsible gambling seriously.
And I am really sorry that in your case this casino failed to protect you, and I hope that you won't be going through anything similar again.
ДОБРО УТРО ИМАМ НУЖДА ОТ ВАШАТА ПОМОЩ НЕЗАБАВНО. ОТ ВЧЕРА ИМАМ ТЕГЛЕНЕ В КАЗИНОТО НА КАЗИНОТО НА КАЗИНОТО НА ИНФИНИТ И ТЕ ПРОДЪЛЖАВАТ ДА ГО ОТМЕНЯТ БЕЗ ПРИЧИНА. КАКВО МОЖЕТЕ ДА НАПРАВИТЕ ПО ТОВА?
GOOD MORNING I NEED YOUR HELP IMMEDIATELY. I HAVE A WITHDRAWAL AT infinity CASINO SINCE YESTERDAY AND THEY KEEP CANCELING IT FOR NO REASON. WHAT CAN YOU DO ABOUT THIS?
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ. ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΟ infinity ΚΑΖΙΝΟ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ. ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ Γ ΑΥΤΟ;
Обясниха ли обаче причината за това?
Моля, опитайте да се свържете с поддръжката на казиното относно това и ни уведомете за резултата.
Ще чакаме тук за вашия отговор, готови да помогнем, ако е необходимо.
Did they explain the reason for doing so, though?
Please try to contact the casino support regarding this and let us know the outcome.
We'll be waiting here for your reply, ready to help out if needed.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.