ФорумКазинаCasino Infinity - обща дискусия

Casino Infinity - обща дискусия (страница 2)

преди 11 месеца от sotiriskarasas21
|
3172 преглеждания 43 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
преди 4 седмици

Те спряха да ми отговарят чрез чат, аз общувам само по имейл и причината за анулирането е това, докато направих тегленето директно с това, което спечелих


Благодаря ви за писмото


Бихме искали да ви информираме, че заявките за теглене са анулирани, тъй като са изтекли в рамките на времевата рамка на транзакцията.

Играчите обикновено разполагат с 60 секунди, за да попълнят данните за своята заявка за теглене в системата. Ако това време не е спазено, транзакцията ще бъде показана като Изтекла, поради което са били анулирани.


Благодарим ви, че сте наш клиент и ви желаем всичко най-добро!


За да оставите вашите отзиви или ако имате други проблеми/въпроси, моля не се колебайте да се свържете с нас или да отговорите на това съобщение.


С уважение,

Екип за поддръжка на Infinity.

Автоматичен превод:
Kallioi
преди 3 седмици

разбирам И така, опитахте ли да го поискате отново? Успяхте ли?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Направих заявка за теглене чрез банка и в момента тя е задържана. Мислите ли, че ще получа печалбите си?

Автоматичен превод:
Kallioi
преди 3 седмици

Е, надявам се.

Има ли информация относно времевата рамка?

Със сигурност ни дръжте в течение за процеса, моля.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Казаха ми, че отнема 3 работни дни. Надявам се скоро да бъде завършен. По принцип това казино плаща???

Автоматичен превод:
Kallioi
преди 3 седмици

Като цяло това казино го е грижа, бих казал.

Можете да го видите, когато прегледате отзивите от играчи, например. Вижте го тук .🙂

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

Не ми позволява да видя отзивите му защо?

Автоматичен превод:
Kallioi
преди 3 седмици

Опитайте да изчистите бисквитките на вашия компютър; може би това е проблема.

Това, което току-що хвана окото ми всъщност е, че имаме информация, че това казино не приема играчи от Кипър.🤔

Успяхте ли да потвърдите акаунта си там?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Това казино плащало ли е на други потребители напоследък?

Автоматичен превод:
Kallioi
преди 3 седмици

Прочетохте ли отзивите за това казино, което съм предлагал преди? успяхте ли Там можете да намерите много полезна информация.

Освен това, ако погледнетежалбите, подадени за това казино, можете да видите, че те са в състояние да плащат на играчите.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Всичко е наред с това казино, което ми платиха

Автоматичен превод:
Kallioi
преди 1 седмица

здрасти Хубаво е да знам. Колко време общо ви отне, за да получите парите от казиното? Само да знаете, това обикновено е най-полезното преживяване, което човек може да сподели. 😀

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Отне ми 3 дни

Автоматичен превод:
Kallioi
преди 1 седмица

Добре тогава. И така, какво ще кажеш да напишеш за цялото си преживяване в потребителска рецензия?

Ще ви бъде ли интересно? Може да помогне на другите да съберат повече информация за това казино, знаете ли.

Ето линка, ако решите да го направите.

Бих искал да знам какво е цялостното ви преживяване и как бихте го оценили.🤔

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

За сетен път съм жертва на измама от Infinity Casino. Похарчил съм хиляди евро в това казино. Винаги, когато съм поискал теглене, рядко се получава. Мина много време, моите тегления се отменяха, докато не направих грешката и тъй като не получавах печалбите си, ги играех. Сега спечелих 1500 евро. От миналата седмица се опитвам да тегля и то продължава да се отменя без извинение. Вип мениджърът ми се подиграва в съобщенията.

Моят акаунт е удостоверен за една година.

Наистина не знам как ще успея да си взема парите този път. !!!



Автоматичен превод:
ngeorgiou690
преди 1 седмица

Това наистина не ми звучи добре.

Със сигурност бих ви препоръчал да подадете жалба, където нашият екип може да се опита да разбере какво точно се случва там и защо оттеглянето ви е отхвърлено без причина.

Моля, следвайте тази връзка , опишете добре целия проблем и се надяваме, че скоро ще има някои отговори от казиното относно ситуацията.

Мислите ли, че ще опитате това? Ние сме тук за вас.


Автоматичен превод:
преди 6 дни

file виж те ти дават бонус от 20 евро и завъртането е 0,10 минути, т.е. 2 евро.... преди да направя депозит ми дадоха 50 евро уж като подарък за казиното и бяха завъртания 0,10×50=т.е. 5,00 евро далеч от тях

Автоматичен превод:
Gewrgia21
преди 6 дни

Здравейте, прочетох това няколко пъти, но все още не мога да разбера къде виждате проблема. Дали са ти дали повече FS преди, отколкото със следващия бонус?

Можете ли да разясните повече?

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Продължават да не ми плащат. Дадох им 3 различни iban и те не направиха нищо. В имейлите някакъв Рик всеки ден ми дава различни извинения и се ядосва, че искам парите си. Почти ме псува. Отказал съм се от тях. Преди няколко дни пуснах жалба при вас. Ти си последната ми надежда да си взема парите! !

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Здравейте, създадох акаунт в Infinity Casino и говорих с тях чрез чат и според тях играта е разрешена за испански играчи, пребиваващи в Испания. Това ми казаха в чата. Успях да спечеля сума от €18 000, като депозирах €800 от банковата си сметка. Виждам, че тук в Casino Guru пише, че испански играчи не се приемат, но Infinity Casino казва да. Всъщност те ви обслужват на испански и ви позволяват да изберете Испания като ваша страна, когато създавате своя акаунт. Бихте ли ми помогнали с това, моля? Благодаря предварително

всичко добро

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини