ФорумКазинаCasinerX Casino - обща дискусия

CasinerX Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Radka
|
16238 преглеждания 135 отговора |
|
12 3 4...8
Добавете пост
Radka
преди 1 година

здравей Радка, казиното се извини за случилото се и кредитира акаунта ми, първо играх и спечелих, след това го загубих, моя грешка. Като цяло сайтът е много добър, бързи игри, без грешки. И представителят на казиното ми се струва истински човек .ще депозирам тук отново .една грешка от казиното не означава, че са лоши!!

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Здравей.

Съжалявам, че се намесвам, но прочетох отговора на казиното - потребителските рецензии отговарят и, добре,... Чудя се как казиното е идентифицирало акаунта ви.

Да видим дали представителят на казиното ще го обясни малко. 🤔

Благодаря за забележката.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

И аз сериозно се чудя това.

Той изобщо не може да идентифицира акаунта ми, защото, както вече споменах, използвам напълно различни данни в казиното, отколкото тук в Guru.

Следователно е съмнително, че акаунтът ми е бил проверен.

Също така определено нямам 2 акаунта, поради което определено изключвам измамата, защото не съм играл от вчера и много внимавам НИКОГА да не създавам 2 акаунта, което никога не съм правил до днес.

Защо трябва да създам 2 акаунта тук?

Но това не обяснява защо не отговаряте на чатове или имейли в продължение на 10 дни.

Но както казах, всичко приключи за мен, защото вече не ми се играе тук.

Случват се грешки, напълно съм съгласен, защото ние сме хора, но не отговаряме в продължение на 10 дни и приемането, че имам 2 акаунта, е буза за мен.

Но няма значение, не трябва да играя тук.

Не искам да кажа това по лош начин, но за мен това не е сериозно казино.

Сега има толкова много лоши, които са само за негативни неща, че вече не си пестя думите и споделям опита си 1 към 1, защото това е моят опит.

Ако ми беше отговорил както другите, нямаше да имам проблеми.

Но пренебрегването на клиентските дни просто не е подходящо.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Помолих представителя на казиното по-надолу в коментарите да отговори на моя коментар, но той не го направи.

Той отговори на други, но не и на мен (вижте историята 🙂).

Но е добре.

Мисля, че е просто гадно, когато не получаваш отговор с дни и излизаш с обвинения, които просто не са верни.

Никога не създавам 2 акаунта.

Всяко казино, в което се регистрирам, завършва на моя лаптоп без изключение, така че винаги да имам преглед.

Определено нямам 2 акаунта и измама определено е изключена, така че се чудя откъде хората разбират, че мамя и създавам 2 акаунта.

Те дори не знаят името ми.

Автоматичен превод:
Публикация на ygorjogosx е изтрит
Anonymized487
преди 1 година

Това наистина се оценява - благодаря, че сте толкова честни. Също така съм съгласен, че една грешка е победима. Може да е много по-лошо, нали? 🙂

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Да, чувствам се по същия начин. Бих искал да добавя, че твърдението „АКО смятате, че това е грешка, моля, свържете се с мен по имейл и аз ще го разгледам вместо вас" звучи някак странно. Ако дори направя такова твърдение, ще съм 99% сигурен, че съм прав и че всичко е проверено три пъти, така че няма да има нужда да си прикривам гърба с "грешка". Но това е само мое мнение...

Автоматичен превод:
ygorjogosx
преди 1 година

Възможно е да е грешка, може би има някакъв предупредителен знак или грешка, когато се опитате да изтеглите отново?

Не сте единственият, който има проблеми при свързването с казиното. Да се надяваме, че представителят на казиното ще отговори тук, както направи преди. 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не и Бъг, те просто казаха, че все още не съм достигнал изискванията за теглене, така че питам какво липсва, те не отговарят!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сумата, която спечелих, беше с бонуса за регистрация 10$, максималната позволена печалба е 250$ и също така пише, че трябва да депозирате 100$, за да можете да изтеглите тези печалби, но аз ги питам дали са 100 долара или и 100 реала никой не ме информира! Малко съм подозрителен да искам значителна сума, за да мога да тегля

Автоматичен превод:
преди 1 година

Последен разговор, който имах с тях

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Какъв ще бъде вашият имейл за връзка?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Този ден написах имейл и все още не съм получил нищо 🙂

Толкова за сериозността на казиното ^^

Добре, че има много други казина, където клиентите все още значат нещо. 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

В крайна сметка казиното губи.

Ние, играчите, просто търсим прилични места, без никакъв проблем 🙂

Автоматичен превод:
ygorjogosx
преди 1 година

Не е за вярване, че ви отговарят 😂 Чакам отговор от почти 2 седмици, но досега нито 1 отговор от казиното 🙂

Изглежда са много мотивирани 😂🤪

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Отговаря на въпрос, след което изчезва, появява се отново след два дни...ужасно казино

Автоматичен превод:
ygorjogosx
преди 1 година

По-добър от моя 😂 Не получих отговор на нито един от моите въпроси и притеснения 🤨🫣😂

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Сложно, имате ли баланс в казиното?

Автоматичен превод:
ygorjogosx
преди 1 година

Не, не мога да вляза 14 дни или повече, защото все още чакам имейл от CasinerX, за да мога да потвърдя имейла си, за да вляза в акаунта 😅

В такова казино, с цялото ми уважение, не плащам нито цент, ако не може да отговори сериозно 🫡

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Имам 2200$ в казиното, те ме молят да депозирам 100$, за да мога да тегля, много висока сума за депозиране, дори повече от долара, в бразилски реал това би било 500 реала

Автоматичен превод:
12 3 4...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини