преди 1 година
0
ще си получите парите, не се притеснявайте. това е ново казино с някои грешки.
you wil get your money ,dont worry.it is new casino with some bugs.
Чакам да верифицирам акаунта си, след което ще направя депозит от 100$, за да мога да тегля.
I'm waiting to verify my account, then I'll make a deposit of 100$ so I can withdraw.
Estou esperando verificar a minha conta, aí vou fazer o depósito de 100$ para eu poder sacar.
добре, успех. Казиното ми изглежда истинско. Депозирах 2 пъти, спечелих, след това го загубих, така че не мога да коментирам изплащанията, но скоро ще го направя 😀
oke ,good luck .the casino seems genuine to me .i deposited 2x i won then i lost it so i cant comment on payouts but soon l will 😀
Не и Бъг, те просто казаха, че все още не съм достигнал изискванията за теглене, така че питам какво липсва, те не отговарят!
No and Bug, they simply said that I still haven't reached the withdrawal requirements, so I ask what's missing, they don't answer!
Não e Bug eles simplesmente falou que ainda não atingi o requisitos para saque, aí eu pergunto oque falta eles não respondem!
Аха! Това технически обяснява много. 😀
Разбира се, трябва да получите подходящо обяснение, но както казах, изглежда липсата на комуникация е истинската болка в това казино.
Мога ли да знам колко се опитвате да изтеглите? Бих започнал да проверявам лимитите за теглене или нещо „полезно", посочено в правилата. 🤔 Опитвам се да измисля добър намек, добре... Наистина ще се възползвам от сътрудничеството на казиното.
Aha! That technically explains a lot. 😀
Of course, you should get a proper explanation, but as I said, it seems the lack of communication is the real pain in this casino.
May I know how much do you try to withdraw? I would start checking the withdrawal limits, or anything "useful" stated in the rules. 🤔 Trying to figure out a good hint, well... Could really use the casino's cooperation.
Сумата, която спечелих, беше с бонуса за регистрация 10$, максималната позволена печалба е 250$ и също така пише, че трябва да депозирате 100$, за да можете да изтеглите тези печалби, но аз ги питам дали са 100 долара или и 100 реала никой не ме информира! Малко съм подозрителен да искам значителна сума, за да мога да тегля
The amount I won was with the registration bonus 10$, the maximum gain allowed is 250$, and it also says that you have to deposit 100$ to be able to withdraw these earnings, but I ask them if it is 100 dollars or and 100 reais no one informs me! I'm a little suspicious asking for a considerable amount to be able to withdraw
O valor que eu ganhei foi com o bônus de cadastro 10$,o máximo de ganho permito e 250$,e também lá diz que tem que depositar 100$ para poder sacar esses ganhos, mas eu pergunto para eles se e 100 dólares ou e 100 reais ninguém me informa! Fico meio desconfiado pedir um valor considerável alto para poder sacar
Въз основа на описанието на бонуса, което получихме от казиното, мисля, че това са долари:
„Максимално теглене: $250Максималната сума пари, която можете да изтеглите от този бонус, е ограничена до $250. Ако спечелите повече от това, надвишената сума ще бъде конфискувана.":
Няма нужда да повтаряте, че работата на казиното е да отговаря правилно на подобни въпроси. 🙁
Based on the bonus description we got from the casino, I think those are dollars:
"Maximum cashout: $250The maximum amount of money you can withdraw from this bonus is limited to $250. If you win more than that, the exceeding amount will be forfeited.":
No need to repeat it's the casino's job to answer such questions properly. 🙁
аз лично никога не вземам бонуси, само за да избегна всички тези недоразумения. в редки случаи, когато губя много, вземам бонуса, просто за да се разхладя и според мен не играя, за да спечеля. просто депозирайте двойно повече от това, което ще играете, и бъдете свободни с всичко.това е моето отваряне.
i personally never take bonusses just to avoid all these misunderstoodings .in rarely cases when i lose big i take the bonus just to cool off and in my mind i am not playing to win .just deposit double what you will ing to play and be free with everything.that is my openion.
Е, операторът казва 100$ - бих казал, че сте получили отговора. Засега трябва да направите депозита, за да изтеглите печалбите си. Според екранната снимка, мисля, че залагането е завършено. Въпреки че директният отговор би бил по-добър от „Прочетохте ли правилата?"🤔 Изобщо не е учтив чат, ако питате мен...
Well, the operator says 100$ - I'd say you got the answer. For now, you should make the deposit in order to withdraw your winnings. According to the screenshot, I think the wagering is completed. Though a direct response would be better than "Have you read the rules?"🤔 Not a polite chat at all, if you ask me...
Съгласен съм. От моя гледна точка цялата тази ситуация беше обработена доста странно от казиното, нарисува доста картина. Съмнявам се, че подобен подход се обръща към играчите по положителен начин 😀.
Да се надяваме, че са си научили урока...
I agree. From my point of view, this whole situation was handled pretty weirdly by the casino, it drew quite a picture. I doubt such an approach addresses players in a positive way 😀.
Let's hope they learned the lesson...
Наистина разбирам, когато едно казино няма персонал или е на почивка или каквото и да е 🙂
Всъщност не съм човек, който се стресира от времето на чакане, но повече от 2 седмици лично за мен е твърде много. 🙂
Ако вече депозирам в казино, тогава поне очаквам подкрепа от казиното.
За мен е важно да отговорите на притесненията ми възможно най-бързо, в противен случай не се чувствате комфортно и не мисля, че някой играч иска това 🙂
Не казвам, че това казино е лошо и оценявам отговора на представителя на казиното тук, но с цялото ми уважение, наистина загубих интерес да играя тук.
Бих помолил само казиното да реагира на играчите в бъдеще, в противен случай ще им навреди и наистина искам да кажа това добре, защото смятам, че всеки има право да прави пари с казиното си 🙂, но разбира се играчът (най-важната част ) не може да бъде пренебрегнат и нищо не пречи на вашия успех. 🙂
Живей и остави да живееш 🫡
Но моля, отговорете на клиентите, като по този начин си правите много голяма услуга.
Желая успех на казиното!
I really understand when a casino is short of staff or on vacation or whatever 🙂
I'm actually not a person who is stressed about waiting times, but more than 2 weeks is too much for me personally. 🙂
If I already deposit in a casino then I at least expect support from the casino.
It's important to me that you respond to my concerns as quickly as possible, otherwise you don't feel comfortable & I don't think any player wants that 🙂
I'm not saying this casino is bad & appreciate the casino representative replying here but with all due respect I've really lost interest in playing here.
I would only ask the casino to react to the players in the future, otherwise it will harm them and I really mean that well because I think that everyone is entitled to make money with their casino 🙂 but of course the player (the most important part) cannot be ignored and nothing stands in the way of your success. 🙂
Live and let live 🫡
But please answer the customers by doing so you are doing yourself a very big favor.
I wish the casino every success!
Ich verstehe wirklich wenn ein Casino Personal Mangel hat oder im Urlaub ist oder was auch immer 🙂
Bin eigentlich kein Mensch der wegen Wartezeiten stresst aber mehr als 2 Wochen ist für mich persönlich zu viel. 🙂
Wenn ich in einem casino schon einzahle dann erwarte ich wenigstens Support seitens des Casinos.
Mir ist wichtig das man innerhalb kürzester Zeit auf meine Anliegen eingeht da man sich sonst nicht wohlfühlt & ich denke kein Spieler möchte sowas 🙂
Ich behaupte nicht das dieses casino schlecht ist & weiß es zu schätzen das der Vertreter des Casinos hier antwortet aber mir ist bei allem Respekt die Lust hier zu spielen mittlerweile echt vergangen.
Ich würde das Casino nur bitten in Zukunft villeicht auf die Spieler zu reagieren da es ihnen sonst schaden wird und dies meine ich wirklich nur gut da ich denke das jeder Anspruch darauf hat geld mit seinem Casino zu verdienen 🙂 aber natürlich darf der Spieler (der wichtigste teil) nicht ignoriert werden und eurem erfolg steht nichts mehr im Wege. 🙂
Leben und Leben lassen 🫡
Aber bitte den Kunden antworten damit tut ihr euch einen sehr großen Gefallen.
Ich wünsche dem Casino viel Erfolg!
Казаха, че трябва да изпратя документи за валидиране на акаунта, изпратих ги вчера и чакам отговора им
They said I had to send documents to validate the account, I sent them yesterday and I'm waiting for their response
Eles falaram que eu tinha que mandar documentos para validar a conta, mandei ontem estou aguardando a resposta deles
Agrred - Всичко ми е напълно ясно! И искането, което отправихте към нещата с казиното, е точно. 🙂
Страхотно е да се завърнеш 😉🙌
Agrred - It's all perfectly clear to me! And the request you made toward the casino stuff is precise. 🙂
It's great to have you back 😉🙌
Добре е. Този процес се нарича KYC (Know You Customer) проверка. Веднага след като бъде направено успешно, ще бъдете много по-близо до успешното теглене.
Кажете ни как върви, все още имам „малко притеснение" относно поддръжката на казиното. Така че ще се радвам да следя напредъка ви.
It's good. This process is called the KYC (Know You Customer) verification. As soon as it's done successfully, you'll be much closer to a successful withdrawal.
Let us know how it goes, I still have "a little concern" about the casino's support. So, I'd love to keep track of your progress.
Моят акаунт беше потвърден днес, чудя се дали да направя депозит от 100$, за да мога да тегля. Поддържам връзка с тях, понякога им отнема известно време, за да отговорят, но го правят. Съмнявам се дали ще депозирам за теглене, защото ми казаха, че сумата на депозита може да бъде изтеглена, общо 375 $
Сега ми каза, че не може повече, само 250$, сложно..
My account was verified today, I'm wondering if I'll make the deposit of 100$ to be able to withdraw. I'm in contact with them, sometimes they take a while to respond, but they do. I am in doubt if I will deposit to withdraw because I was told that the deposit amount could be withdrawn, totaling 375$
Now he told me that he can't do it anymore, only 250$, complicated..
Minha conta foi verificada hoje, tô pensando se irei fazer o depósito de 100$ para poder sacar. Estou em contato com eles, as vezes demoram para responder, mas respondem. Estou em dúvida se vou depositar para sacar pois me falaram que que o valor de depósito poderia ser sacado, totalizando 375$
Agora me falou que não pode mais, apenas 250$, complicado..
Здравей Йогор,
Правим всичко възможно да съобщим с вас всички подробности относно бонуса, който е на нашата промо страница в CasinerX, максималната сума за теглене на бонус БЕЗ депозит е 250$ Това са условията.
Hello Ygor,
We try our best to communicate with you all the details about the bonus, Which is in our Promo page on CasinerX, NO deposit bonus max withdrawal amount is 250$ That are the terms.
Знам, че максимумът е 250$, но сумата, която депозирам, също трябва да може да се тегли с бонуса!
I know the maximum is 250$ but the amount I deposit should also be able to withdraw with the bonus!
Eu sei que o máximo e 250$ mas o valor que eu depositar também devia poder retirar junto com o bônus!
Направих необходимия депозит от 100$, все още нищо не е пуснато за теглене! Щраквам върху теглене обратно към началната страница на казиното
I made the required deposit of 100$ still nothing released to withdraw! I click on withdraw back to the casino homepage
Fiz o depósito exigido de 100$ ainda não liberou nada para sacar! Clico em saque volta para a página inicial do cassino
Знам, че това е грешка в сайта. Отбелязах го в казиното, но все още не е поправено. Когато използвате опцията withdaw, тя се връща обратно към началната страница.
i know that is a bug on the site .i made note of it to the casino but it still not fixed.when you use withdaw option it jumps back to home page .
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.