Не се притеснявайте 🙂
По един или друг начин бих приел факта, че все още непровереният представител на казиното очевидно се е присъединил към разговора като добър знак.
Ще уведомя Томас за това, може да се окаже полезно по някакъв начин.
Don't worry 🙂
One way or another, I'd take the fact the not-yet-verified casino representative apparently joined the conversation as a good sign.
I'll notify Tomas about it, it might prove useful somehow.
Стъпка в правилната посока. Благодаря много 🙂
A step in the right direction. Thanks very much 🙂
Да се надяваме, че казиното ще отговори правилно на вашата жалба. Това би било изключително полезно!
Let's now hope the casino will respond properly to your complaint. That would be extremely useful!
За съжаление не мога да разбера отзивите.
Струва ми се много подозрително, че някои пишат "Изплащанията са супер бързи".
Регистрирах се тук преди около 9 дни, но никой не ми отговаря по пощата или в чата.
Без потвърждение по имейл НЕ МОЖЕТЕ да влезете в акаунта, така че от дни се опитвам да накарам някой да ми изпрати имейл, за да го потвърди, но просто не е възможно, тъй като никой не ми отговаря.
Как може това казино да изплаща на хората супер бързо, когато те дори не могат да отговарят на имейли или чат.
Тук не говоря за 2-3 часа, а междувременно около 9 дни и до днес не съм получил нито един отговор.
За мен изглежда като измамно казино и не трябва да ме обвинявате за това, но ако никой не ми отговори в продължение на 9 дни, всичко е очевидно за мен.
Странно ми е, че някои пишат всички са страхотни.
При мен е обратното.
Не бих препоръчал това.
Ако казиното ми отговори тук, щеше да е положително 🙂
Просто исках имейл, за да мога да потвърдя акаунта ^^
Какво се случва, ако поискам изплащане 👁
един от 8 разговора и в нито един не отговаря.
Как може някои да казват, че са супер бързи?
Не искам да хуля никого, но ми е толкова писнало от тези фалшиви акаунти, които оценяват казината като добри, когато е вярно точно обратното.
Казино, което дори не е в състояние да ви даде нито един отговор в продължение на почти 10 дни, е всичко друго, но не и добро!
Потърсете места, където можете също да отговорите на играчите.
С най-добра воля на света не мога да разбера прегледите, които означават, че плащанията се обработват бързо.
Ако не можете да отговорите на клиентите си, не трябва да имате клиенти.
Не мога да отворя бизнес и просто да игнорирам въпросите на клиентите. Това просто не работи.
Търсете прилични места, където ви вземат на сериозно!
Unfortunately, I cannot understand the reviews.
It seems very suspicious to me that some write "Payouts are super fast".
I registered here about 9 days ago but no one answers me by mail or in the chat.
Without an email confirmation you CANNOT log into the account so I've been trying for days to get someone to email me to verify it but it just isn't possible as no one is replying to me.
How can this casino pay people out super fast when they are not even able to respond to emails or chat.
I'm not talking about 2-3 hours here, but meanwhile about 9 days & until today I haven't received a single answer.
To me it looks like a scam casino & you shouldn't blame me for this, but if nobody answers me for 9 days, everything is obvious to me.
I find it strange that some write everyone is great.
The opposite is the case for me.
I wouldn't recommend that.
If the casino answered me here, it would be positive 🙂
I just wanted an email so I can verify the account ^^
What happens if I request a payout 👁
one of 8 conversations & in none one answers.
How can some say they are super fast?
I don't want to badmouth anyone but I'm so fed up with these fake accounts that rate casinos as good when the exact opposite is true.
A casino that hasn't even been able to give you a single answer for almost 10 days is anything but good!
Look for places where you can also reply to the players.
With the best will in the world, I cannot understand the reviews that mean that payments are processed quickly.
If you can't answer your customers, you shouldn't have customers.
I can't open a business and just ignore the customers' questions. That just doesn't work.
Look for decent places where you are taken seriously!
Ich kann die Bewertungen leider nicht nachvollziehen.
Mir erscheint es sehr suspekt das einige schreiben "Auszahlungen sind super schnell".
Habe mich vor ungefähr 9 Tagen hier registriert aber man antwortet mir weder per mail noch im chat.
Ohne eine Email Bestätigung kann man sich in das Konto NICHT einloggen weswegen ich Tage versuchte jemanden zu erreichen damit man mir eine Email senden kann um diese zu Verifizieren aber dies ist einfach nicht möglich da mir niemand antwortet.
Wie kann dieses casino die Leute super schnell auszahlen wenn sie nicht mal in der Lage sind auf Emails zu reagieren oder im chat zu antworten.
Ich rede hier nicht von 2-3 Stunden sondern mittlerweile von 9 Tagen & bis heute habe ich nicht eine einzige Antwort erhalten.
Für mich sieht es nach einem Betrüger casino aus & dies darf man mir nicht übel nehmen aber wenn mir 9 Tage keiner antwortet ist für mich alles offensichtlich.
Finde ich komisch das manche schreiben alle sei super.
Bei mir ist der Gegenteil der Fall.
Dafür würde ich keine Empfehlung aussprechen.
Falls mir das Casino hier antworten würde wäre es schon mal positiv 🙂
Ich wollte nur eine Email damit ich das Konto bestätigen kann ^^
Was passiert wohl wenn ich eine Auszahlung beantrage 👁
eines von 8 Gesprächen & in keinem antwortet man.
Wie können einige behaupten das sie super schnell sind?
Ich möchte niemanden schlecht reden aber ich habe die Schnauze so voll von diesen fake Accounts die casinos als gut bewerten obwohl genau das Gegenteil der Fall ist.
Ein casino das einem seit fast 10 Tagen nicht mal 1 einzige Antwort geben kann ist alles andere als gut!
Sucht euch Orte wo man den Spielern auch antwortet.
Beim besten Willen kann ich die Bewertungen nicht verstehen die meinen das Auszahlungen schnell bearbeitet werden.
Wer seinen Kunden nicht antworten kann sollte keine Kunden haben.
Ich kann mir kein Geschäft eröffnen und die fragen der Kunden einfach ignorieren. Sowas geht einfach garnicht.
Sucht euch anständige Orte wo man euch auch ernst nimmt!
Виждам като теб
Тук никой не отговаря.
За съжаление, все повече и повече съмнителни казина стават все по-често срещани!
😑
I see like you
Nobody answers here.
Unfortunately, more and more dubious casinos are becoming more and more common!
😑
Sehe ich wie du.
Keiner antwortet hier.
Es werde leider immer mehr und mehr unseriöser Casinos!
😑
Здравей. 🙂
Мисля, че казиното е пред затваряне - по-вероятно. Всички предупредителни знаци са там.
И така, стигнах до екипа за данни и поисках друга проверка.
Благодарим ви за информацията, надяваме се скоро да намерим още съвети.
Hello there. 🙂
I think the casino is about to be closed - more likely. All warning signs are there.
So, I reached to the Data Team and ask for another check.
Thank you for the info though, hopefully we'll find more hints soon.
Добро мислене. Изпратете жалбата, моля.
След като установим, че казината са направили нещо нередно или нечестно, рейтингът ще бъде засегнат.
Според мен сайтът не е напълно активен, така че депозитът засега е в очакване.
Сайт за измама би предлагал страхотни бонуси, приемал депозити и отговарял на играчите - все пак пари не излизат на играчите.
Scatterhall е чудесен пример.🙁
Good thinking. Submit the complaint, please.
Once we find the casinos did something wrong or unfair, the rating will be affected.
The way I see it, the site is not fully active, so the deposit is pending for now.
A scam site would offer great bonuses, accept deposits, and respond to players - still, no money comes out to players.
Scatterhall is a great example.🙁
Здравейте всички
Разбирам загрижеността ви и това е съвсем основателно, sardapoor1963 ,
Казвам се Джордж Морган и съм ръководител на отдела за поддръжка в CasinerX,
Проверих вашия случай и наистина имаше техническа грешка от наша страна. Получихме плащането ви от 100$, но то не добави към вашия баланс.
Извиняваме се за неудобството, сега актуализирахме вашия баланс. И поправихме техническия проблем, който имахме от наша страна.
Проблемът беше следният: Нашият технически екип добавяше нови доставчици на игри и по това време имаше поддръжка. Ето защо нашите представители не успяха да се свържат с вас, но аз ще се уверя, че това няма да се случи и всички наши играчите ще получат подходяща поддръжка в чата, както и имейл.
Hello, Everyone
I get your concern and It very legitimate sardapoor1963,
My name is George Morgan and I am head of support department at CasinerX,
I have checked your case and There indeed was a technical error on our side, We have received your payment of 100$ but it did not add to your balance.
We Apologise for the inconvenience, We have now updated your balance. And Fixed the Technical issue we had on our part.
The problem was following: Our tech team was adding New game providers and There was a maintenance going on at that time, That is why our reps were not able to contact you back, But I will make sure this will not happen and all of our players will receive proper support in chat as well as the Email.
Казиното не отговаря на чат, нито на имейл, спечелих 10 $ бонус за регистрация, исках да знам колко време остава прехвърлянето, никой не ми отговаря!
Casino does not respond to chat, nor email, I won 10$ of registration bonus, I wanted to know how long the rolover is left, no one answers me!
Cassino não responde chat, nem email, ganhei 10$ de bônus de cadastro, queria saber quanto falta o rolover, ninguém me responde!
И на мен никой не ми отговаря.
Не получавате отговор в чата или по имейл, но на моя преглед беше отговорено по странен начин и с лъжата, че имам двойни акаунти, което не е така.
Освен това представителят не може да е проверил, тъй като не му дадох своя имейл или име за проверка.
И моето име и имейл на Guru НЕ са същите като в казиното, така че няма начин представителят да го е проверил!
Виждам, че трябва да стоите далеч от това казино.
Така че за мен лично това е направено.
Не играя в никое казино, където дори не можете да отговорите, но отговаряте на отрицателни отзиви с лъжи.
Намерете прилични места.
Други също успяват да отговорят в рамките на секунди, когато влизат в чата НА ЖИВО.
Nobody answers me either.
You don't get an answer in the chat or by email, but my review was answered in a strange way and with the lie that I had double accounts, which is not the case.
Also, the rep can't have checked as I didn't give my email or name for him to check.
And my name & email on Guru is NOT the same as at the casino so there's no way the representative checked it out!
I see that you should stay away from this casino.
So for me personally it's done.
I don't play at any casino where you can't even reply but respond to negative reviews with lies.
Find decent places.
Others also manage to reply within seconds when entering the LIVE chat.
Bei mir antwortet auch niemand.
Im chat oder per Email bekommt man keine Antwort, aber auf meine Bewertung wurde wunderlicher weise geantwortet und das mit der Lüge das ich doppelte Konten hätte was nicht der Fall ist.
Außerdem kann der Vertreter nicht nachgeschaut haben da ich weder meine Email noch mein Namen angegeben habe das er es überprüfen könnte.
Und mein Name & Email auf Guru sind NICHT die selben wie beim Casino also ist es unmöglich das der Vertreter es überprüft hat!
Ich sehe das man sich von diesem Casino fern halten sollte.
Also für mich persönlich hat es sich aber erledigt.
Ich spiele in keinem Casino in dem man nicht einmal antworten kann aber auf negative Bewertungen mit Lügen reagiert.
Sucht euch anständige Orte.
Andere schaffen es auch innerhalb von Sekunden zu antworten wenn man in den LIVE chat reingeht.
Здравейте! Благодарим ви, че актуализирахте жалбата. В случай, че парите все още липсват, уведомете ни.
🙂
Hey there! Thank you for updating the complaint. In case the money is still missing, let us know.
🙂
Надяваме се, че и вие ще получите актуализация. Искам да кажа, че винаги е добър знак, когато представителят на казиното се свърже с играчите тук във форума. 🤞
Hopefully, you'll get an update too. I mean it is always a good sign when the casino rep reaches out to the players here on the forum. 🤞
здравей Радка, казиното се извини за случилото се и кредитира акаунта ми, първо играх и спечелих, след това го загубих, моя грешка. Като цяло сайтът е много добър, бързи игри, без грешки. И представителят на казиното ми се струва истински човек .ще депозирам тук отново .една грешка от казиното не означава, че са лоши!!
hi Radka,the casino apologized for what happend and credited my acount i played and won first then i lost it ,my fault.overall the site is very good ,fast games no bugs .and the representative of the casino seems to me a genuine guy.i will deposit here again .one mistake from casino does not mean they are bad!!
Здравей.
Съжалявам, че се намесвам, но прочетох отговора на казиното - потребителските рецензии отговарят и, добре,... Чудя се как казиното е идентифицирало акаунта ви.
Да видим дали представителят на казиното ще го обясни малко. 🤔
Благодаря за забележката.
Hello there.
Sorry to step in, but I read the casino's reply - the user reviews reply and, well,... I wonder how the casino identified your account.
Let's see whether the casino rep is going to explain it a bit. 🤔
Thanks for the notice.
И аз сериозно се чудя това.
Той изобщо не може да идентифицира акаунта ми, защото, както вече споменах, използвам напълно различни данни в казиното, отколкото тук в Guru.
Следователно е съмнително, че акаунтът ми е бил проверен.
Също така определено нямам 2 акаунта, поради което определено изключвам измамата, защото не съм играл от вчера и много внимавам НИКОГА да не създавам 2 акаунта, което никога не съм правил до днес.
Защо трябва да създам 2 акаунта тук?
Но това не обяснява защо не отговаряте на чатове или имейли в продължение на 10 дни.
Но както казах, всичко приключи за мен, защото вече не ми се играе тук.
Случват се грешки, напълно съм съгласен, защото ние сме хора, но не отговаряме в продължение на 10 дни и приемането, че имам 2 акаунта, е буза за мен.
Но няма значение, не трябва да играя тук.
Не искам да кажа това по лош начин, но за мен това не е сериозно казино.
Сега има толкова много лоши, които са само за негативни неща, че вече не си пестя думите и споделям опита си 1 към 1, защото това е моят опит.
Ако ми беше отговорил както другите, нямаше да имам проблеми.
Но пренебрегването на клиентските дни просто не е подходящо.
I'm seriously wondering that too.
It cannot identify my account at all because, as already mentioned, I use completely different data in the casino than here on Guru.
Therefore, it is questionable that my account has been checked.
I also definitely don't have 2 accounts, which is why I definitely rule out cheating because I haven't played since yesterday and I am very careful to NEVER create 2 accounts, which I have never done until today.
Why should I create 2 accounts here?
But that doesn't explain why you don't answer chats or emails for 10 days.
But as I said, it's over for me because I don't feel like playing here anymore.
Mistakes happen I totally agree because we are human but don't answer for 10 days & assuming that I have 2 accounts is a cheek for me.
But it doesn't matter, I don't have to play here.
I don't mean this in a bad way, but for me it's not a serious casino.
There are now so many bad ones that are only out for negative things that I don't mince my words anymore and share my experience 1 to 1 because it's my experience.
If you had answered me like others have, I wouldn't have any problems.
But ignoring the customer days just isn't appropriate.
Das frage ich mich ernsthaft auch.
Es kann mein Konto garnicht identifizieren da ich wie schon bereits erwähnte ganz andere Daten im casino verwende als wie hier auf Guru.
Vondaher ist es fraglich das man mein Konto überprüft hat.
Ich habe auch definitiv keine 2 Konten weswegen ich Betrug definitiv ausschließe da ich nicht seit gestern Spiele und sehr darauf achte NIEMALS 2 Konten zu erstellen was ich bis heute nie getan habe.
Wieso sollte ich ausgerechnet hier 2 Konten erstellen?
Das erklärt aber dennoch nicht wieso man 10 Tage weder im chat noch auf Emails antwortet.
Für mich hat es sich aber wie ich bereits sagte erledigt da ich keine Lust mehr habe hier zu spielen.
Fehler passieren dem stimme ich völlig zu da wir Menschen sind aber 10 tage nicht antworten & mir unterstellen das ich 2 Konten hätte ist für mich eine Frechheit.
Aber egal ich muss hier ja nicht spielen.
Ich meine dies echt nicht böse aber für mich ist es kein seriöses casino.
Es gibt mittlerweile so viele schlechte die nur auf negatives aus sind das ich mir kein Blatt mehr vor dem Mund nehme und meine Erfahrung 1 zu 1 teile da es meine Erfahrung ist.
Hätten Sie mir geantwortet wie andere auch hätte ich keinerlei Probleme.
Aber die Kunden Tage zu ignorieren ist einfach nicht angemessen.
Помолих представителя на казиното по-надолу в коментарите да отговори на моя коментар, но той не го направи.
Той отговори на други, но не и на мен (вижте историята 🙂).
Но е добре.
Мисля, че е просто гадно, когато не получаваш отговор с дни и излизаш с обвинения, които просто не са верни.
Никога не създавам 2 акаунта.
Всяко казино, в което се регистрирам, завършва на моя лаптоп без изключение, така че винаги да имам преглед.
Определено нямам 2 акаунта и измама определено е изключена, така че се чудя откъде хората разбират, че мамя и създавам 2 акаунта.
Те дори не знаят името ми.
I asked the casino rep further down in the comments to reply to my comment which he didn't.
He replied to others but not to me (see history 🙂).
But it's OK.
I think it's just nasty when you don't get an answer for days and you come up with accusations that are just not true.
I never create 2 accounts.
Every casino I register at ends up on my laptop without exception so that I always have an overview.
I definitely don't have 2 accounts and cheating is definitely out of the question, so I'm wondering where people find out that I'm cheating and creating 2 accounts.
They don't even know my name.
Ich habe weiter hinten bei den Kommentaren den casino Vertreter gebeten auf mein Kommentar zu antworten was er nicht getan hat.
Er hat anderen geantwortet aber mir nicht (siehe den Verlauf 🙂).
Aber ist ok.
Ich finde es halt fies wenn man Tage lang keine Antwort bekommt und mit Anschuldigungen kommt die einfach nicht wahr sind.
Ich erstelle niemals 2 Konten.
Jedes Casino in dem ich mich registriere landet ausnahmslos auf meinem Laptop damit ich immer eine Übersicht habe.
Ich habe definitiv keine 2 Konten und Betrug ist definitiv auch ausgeschlossen also frage ich mich woher man sich raus fischt das ich Betrug begehe und 2 Konten erstelle.
Die wissen nicht mal wie ich heiße.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.