ФорумКазинаCasinerX Casino - обща дискусия

CasinerX Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Radka
|
9641 преглеждания 135 отговора |
|
1 2 3...7
Добавете пост
преди 1 година

Благодаря - обърнете внимание на глупостите по-горе. Жалбата е подадена и с нетърпение очакваме Томас да помогне за разрешаването й.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не се притеснявайте 🙂

По един или друг начин бих приел факта, че все още непровереният представител на казиното очевидно се е присъединил към разговора като добър знак.

Ще уведомя Томас за това, може да се окаже полезно по някакъв начин.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Стъпка в правилната посока. Благодаря много 🙂

Автоматичен превод:
jhoulder2
преди 1 година

Да се надяваме, че казиното ще отговори правилно на вашата жалба. Това би било изключително полезно!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

За съжаление не мога да разбера отзивите.

Струва ми се много подозрително, че някои пишат "Изплащанията са супер бързи".

Регистрирах се тук преди около 9 дни, но никой не ми отговаря по пощата или в чата.

Без потвърждение по имейл НЕ МОЖЕТЕ да влезете в акаунта, така че от дни се опитвам да накарам някой да ми изпрати имейл, за да го потвърди, но просто не е възможно, тъй като никой не ми отговаря.

Как може това казино да изплаща на хората супер бързо, когато те дори не могат да отговарят на имейли или чат.

Тук не говоря за 2-3 часа, а междувременно около 9 дни и до днес не съм получил нито един отговор.

За мен изглежда като измамно казино и не трябва да ме обвинявате за това, но ако никой не ми отговори в продължение на 9 дни, всичко е очевидно за мен.

Странно ми е, че някои пишат всички са страхотни.

При мен е обратното.

Не бих препоръчал това.

Ако казиното ми отговори тук, щеше да е положително 🙂

Просто исках имейл, за да мога да потвърдя акаунта ^^

Какво се случва, ако поискам изплащане 👁

filefile един от 8 разговора и в нито един не отговаря.

Как може някои да казват, че са супер бързи?

Не искам да хуля никого, но ми е толкова писнало от тези фалшиви акаунти, които оценяват казината като добри, когато е вярно точно обратното.

Казино, което дори не е в състояние да ви даде нито един отговор в продължение на почти 10 дни, е всичко друго, но не и добро!

Потърсете места, където можете също да отговорите на играчите.

С най-добра воля на света не мога да разбера прегледите, които означават, че плащанията се обработват бързо.

Ако не можете да отговорите на клиентите си, не трябва да имате клиенти.

Не мога да отворя бизнес и просто да игнорирам въпросите на клиентите. Това просто не работи.

Търсете прилични места, където ви вземат на сериозно!



Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Когато някой хвали казино, това е измама за нови играчи.

Автоматичен превод:
Anonymized487
преди 11 месеца

Виждам като теб

Тук никой не отговаря.

За съжаление, все повече и повече съмнителни казина стават все по-често срещани!

😑

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Когато някой хвали казино, това е измама за нови играчи.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Сигурен съм, че има изключения.

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 11 месеца

Здравей. 🙂

Мисля, че казиното е пред затваряне - по-вероятно. Всички предупредителни знаци са там.

И така, стигнах до екипа за данни и поисках друга проверка.

Благодарим ви за информацията, надяваме се скоро да намерим още съвети.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца
преди 11 месеца

Добро мислене. Изпратете жалбата, моля.

След като установим, че казината са направили нещо нередно или нечестно, рейтингът ще бъде засегнат.

Според мен сайтът не е напълно активен, така че депозитът засега е в очакване.

Сайт за измама би предлагал страхотни бонуси, приемал депозити и отговарял на играчите - все пак пари не излизат на играчите.

Scatterhall е чудесен пример.🙁

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Опитах се да отворя оплакване, но когато натисна бутона, нищо не се случва. Същото е и с бутона reviuw!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте всички

Разбирам загрижеността ви и това е съвсем основателно, sardapoor1963 ,


Казвам се Джордж Морган и съм ръководител на отдела за поддръжка в CasinerX,


Проверих вашия случай и наистина имаше техническа грешка от наша страна. Получихме плащането ви от 100$, но то не добави към вашия баланс.


Извиняваме се за неудобството, сега актуализирахме вашия баланс. И поправихме техническия проблем, който имахме от наша страна.


Проблемът беше следният: Нашият технически екип добавяше нови доставчици на игри и по това време имаше поддръжка. Ето защо нашите представители не успяха да се свържат с вас, но аз ще се уверя, че това няма да се случи и всички наши играчите ще получат подходяща поддръжка в чата, както и имейл.


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

какво облекчение! благодаря за актуализацията Джордж. нека да видим дали мога да направя казиното фалит хаха.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

file Казиното не отговаря на чат, нито на имейл, спечелих 10 $ бонус за регистрация, исках да знам колко време остава прехвърлянето, никой не ми отговаря!

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
ygorjogosx
преди 11 месеца

И на мен никой не ми отговаря.

Не получавате отговор в чата или по имейл, но на моя преглед беше отговорено по странен начин и с лъжата, че имам двойни акаунти, което не е така.

Освен това представителят не може да е проверил, тъй като не му дадох своя имейл или име за проверка.

И моето име и имейл на Guru НЕ са същите като в казиното, така че няма начин представителят да го е проверил!

Виждам, че трябва да стоите далеч от това казино.

Така че за мен лично това е направено.

Не играя в никое казино, където дори не можете да отговорите, но отговаряте на отрицателни отзиви с лъжи.

Намерете прилични места.

Други също успяват да отговорят в рамките на секунди, когато влизат в чата НА ЖИВО.



Автоматичен превод:
Anonymized487
преди 11 месеца

Здравейте! Благодарим ви, че актуализирахте жалбата. В случай, че парите все още липсват, уведомете ни.

🙂

Автоматичен превод:
ygorjogosx
преди 11 месеца

Надяваме се, че и вие ще получите актуализация. Искам да кажа, че винаги е добър знак, когато представителят на казиното се свърже с играчите тук във форума. 🤞


Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

здравей Радка, казиното се извини за случилото се и кредитира акаунта ми, първо играх и спечелих, след това го загубих, моя грешка. Като цяло сайтът е много добър, бързи игри, без грешки. И представителят на казиното ми се струва истински човек .ще депозирам тук отново .една грешка от казиното не означава, че са лоши!!

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 11 месеца

Здравей.

Съжалявам, че се намесвам, но прочетох отговора на казиното - потребителските рецензии отговарят и, добре,... Чудя се как казиното е идентифицирало акаунта ви.

Да видим дали представителят на казиното ще го обясни малко. 🤔

Благодаря за забележката.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

И аз сериозно се чудя това.

Той изобщо не може да идентифицира акаунта ми, защото, както вече споменах, използвам напълно различни данни в казиното, отколкото тук в Guru.

Следователно е съмнително, че акаунтът ми е бил проверен.

Също така определено нямам 2 акаунта, поради което определено изключвам измамата, защото не съм играл от вчера и много внимавам НИКОГА да не създавам 2 акаунта, което никога не съм правил до днес.

Защо трябва да създам 2 акаунта тук?

Но това не обяснява защо не отговаряте на чатове или имейли в продължение на 10 дни.

Но както казах, всичко приключи за мен, защото вече не ми се играе тук.

Случват се грешки, напълно съм съгласен, защото ние сме хора, но не отговаряме в продължение на 10 дни и приемането, че имам 2 акаунта, е буза за мен.

Но няма значение, не трябва да играя тук.

Не искам да кажа това по лош начин, но за мен това не е сериозно казино.

Сега има толкова много лоши, които са само за негативни неща, че вече не си пестя думите и споделям опита си 1 към 1, защото това е моят опит.

Ако ми беше отговорил както другите, нямаше да имам проблеми.

Но пренебрегването на клиентските дни просто не е подходящо.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Помолих представителя на казиното по-надолу в коментарите да отговори на моя коментар, но той не го направи.

Той отговори на други, но не и на мен (вижте историята 🙂).

Но е добре.

Мисля, че е просто гадно, когато не получаваш отговор с дни и излизаш с обвинения, които просто не са верни.

Никога не създавам 2 акаунта.

Всяко казино, в което се регистрирам, завършва на моя лаптоп без изключение, така че винаги да имам преглед.

Определено нямам 2 акаунта и измама определено е изключена, така че се чудя откъде хората разбират, че мамя и създавам 2 акаунта.

Те дори не знаят името ми.

Автоматичен превод:
1 2 3...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини