преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CasinerX Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Ако това има нещо общо с Casinerx, тогава сайтът е измама. Взеха ми парите, игнорираха всеки имейл и съобщение, телефонният номер не работи и въпреки това отидоха в очевидно училищен бизнес в Казахстан. Дължат ми $424, не са потвърдили акаунта ми и тегленето ми чака повече от 3 седмици. Избягвайте на всяка цена. Нямам идея как да се оплача или да получа £, които ми се дължат
If this has anything to do with Casinerx then the site is a scam. They have taken my money, ignored every email and message, the phone number doesn’t work and the despite went to an apparent school business in Kazakstan. They owe me $424, have not verified my account and my withdrawal has been pending for over 3 weeks. Avoid at all costs. I have no idea how to complain or get the £ I am owed
Бихте ли потвърдили точното име на казиното, в което сте играли?
Една връзка също трябва да свърши работа. Бих искал да проверя дали казиното е прегледано или остава неизвестно на Casino Guru.
Като алтернатива използвайте тази връзка, за да създадете жалба:
https://casino.guru/complaints
Ако не можете да намерите казиното в списъка чрез опцията „Не знам казиното" – трябва да е там някъде.
Could you confirm the exact name of the casino you played in?
A link should do the trick too. I'd like to check whether the casino has been reviewed or stays unknown to Casino Guru.
As an alternative, use this link to create a complaint:
https://casino.guru/complaints
If you can't find the casino in the list using the option "I don't know the casino" - should be there somewhere.
Подадох и жалба, така че благодаря за помощта досега 🙂
I’ve also submitted a complaint so thanks for your help so far 🙂
Ааа, това си помислих. Неизвестно казино е взето погрешно за " Casinex Casino ", както се казва в темата.
Е, съжалявам, че няма повече улики за това - екипът за данни работи по него.
Aah, that's what I thought. An unknown casino mistook for the "Casinex Casino" as the thread says.
Well, sorry no further clues about this one - the data team is working on it.
Благодаря за вашата помощ! Не съм чувал нищо, но ако нещо се промени, ще пиша тук
Thanks for your help! I’ve not heard a peep but if anything changes I’ll post here
здрасти
Това ще бъде страхотно. Просто се уверете, че жалбата е приоритет. Томас трябва първо да се актуализира, за да ви помогне. 🙂
Все пак ще се опитвам да те проверявам от време на време.
Hi!
That would be awesome. Just make sure the complaint is a priority. Tomas should be updated first to help you out. 🙂
I'll try to check on you occasionally though.
Здравей Jhoulder2,
Аз съм представител на Casinerx.
Прочетох какво имахте да кажете и искам нашите потребители, които четат това, и всички останали, които може да видят.
Случаят е, че акаунтът на Jhoulder2 на нашия уебсайт не беше потвърден, той беше уведомен, че за да изтегли средства, акаунтът трябва да премине през KYC процедура, която не беше завършена от страна на потребителите. Това е причината за задържането на средствата.
След това информирахме потребителя какво трябва да се направи, за да завърши, но следващото нещо, което получихме, беше екранна снимка на отчет.
Hello Jhoulder2,
I am Casinerx Representative.
I have read what you had to say and I want our users who read this and everyone else who might see.
The case is, The account of Jhoulder2 on our website was not verified, he was notified that in order to withdraw funds the account needs to go through KYC Procedure, which was not complete from users side. That is the reason for the hold of the funds.
After that we informed user what had to be done in order to complete, but Next thing we received was the screenshot of a report.
Съжалявам, но това са пълни глупости!!
Предоставих на вашия екип екранни снимки на чат, който потвърди, че съм изпратил документи и че акаунтът ми ще бъде проверен и тегленето обработено в началото на април - това не се е случило.
Вашият телефонен номер не работи, не отговаряте на имейли и сте игнорирали съобщения, изпратени чрез вашия чат в продължение на седмици.
Предоставих всичко, от което се нуждаете, а сега избирате да ме игнорирате, но все пак се опитайте да оцените себе си чрез отговор, който е измислица.
Ако ми изпратите имейл, можем да разрешим това и мога да премахна тази тема, но доколкото виждам, уебсайтът ви е измамен, рекламирате и работите с играчи от Обединеното кралство, което е против закона и не сте лицензиран!!!
Im sorry but this is total bulls**t!!
I have supplied your team with screenshots of a chat which confirmed I had sent documents and that my account would be verified and the withdrawal processed in early April - this has not happened.
Your phone number doesn’t work, you do not respond to emails and you have ignored messaged sent through your chat for weeks.
I have provided everything you require and you now choose to ignore me, yet try and appraise yourself through a response which is a fabrication.
If you email me then we can resolve this and I can remove this thread, but as far as I see it, your website is dodgy, you advertise and deal with Uk players which is against the law and you are not licensed!!!
Документите са подадени в системата за проверка! Но документите не бяха приети, това беше причината за отказа на проверката. Представителят на чата, разбира се, ви каза това, защото процесът обикновено е много бърз.
The Documents are Submitted to the system for verification ! But the documents where were not accepted, That was the reason for declined verification. The chat representative ofcourse told you that because the process usually is very quick.
Не, не го направиха!! Погледнете назад през чатовете в акаунта! Ако можете да ми кажете от какво се нуждаете отново (тъй като всичко, което поискахте, беше изпратено), ще уредя това. Моля, изпратете ми имейл! Моля, имайте предвид, че вече нямам банковата карта, с която платих, анулирах я и я унищожих, след като реших, че вашето казино е измамнически уебсайт поради факта, че тегленето е показано в банковото ми извлечение като транзакция в училище в Казахстан!!
Очевидно трябва да се информирате за ситуацията чрез моя акаунт и да разрешите проблема днес, тъй като подадох жалби до различни асоциации в резултат на вашите пропуски и неспособност да общувате чрез моя акаунт (все пак можете да общувате във форум - малко странно , Хей!)
No, they didn’t!! Look back through the chats on the account! If you can kindly tell me what you need again (as everything you asked for was sent), I will arrange this. Please email me! Please note I no longer have the bank card I paid with, I cancelled and destroyed it after deciding your casino was a con website due to the fact the withdrawal showed on my bank statement as a transaction at a school in Kazakstan!!
You clearly need to update yourself on the situation via my account and resolve the issue today as I have filed complaints with various associations as a result of your failings and inability to communicate through my account (yet you can communicate on a forum - a bit fishy, hey!)
Благодаря - обърнете внимание на глупостите по-горе. Жалбата е подадена и с нетърпение очакваме Томас да помогне за разрешаването й.
Thank you - do note the nonsense above. The complaint has been submitted and looking forward to Tomas helping to resolve it.
Здравей.
Добре дошли във форума!
Мога ли да ви помоля да вземете под внимание нашите правила, като потвърдите връзката си с казиното, както е описано?
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
"2) Вашият акаунт във форума трябва да бъде ръчно синхронизиран с казино марките, които представлявате. Трябва да ни изпратите имената на тези марки и вашето потребителско име във форума (или имейл адрес) на community(at)casino.guru ( community@casino.guru ). Тогава ще можем да синхронизираме акаунта ви във форума с всички марки казино. Трябва също така да се свържете с нас от официален адрес на казино или от имейл адрес на компания, която отговаря за маркетинговата програма в дадени марки казино."
Благодаря ви предварително.
Hello there.
Welcome to the forum!
May I ask you to get our rules into consideration by confirming your relation to the casino as described?
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
"2) Your forum account needs to be manually synched with casino brands that you represent. You need to send us names of these brands and your forum username (or e-mail address) to community(at)casino.guru (community@casino.guru). Then we'll be able to synch your forum account with all the casino brands. You also need to contact us from an official casino address or from an e-mail address of a company that is responsible for marketing agenda in given casino brands."
Thank you in advance.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.