ФорумКазинаCasinerX Casino - обща дискусия

CasinerX Casino - обща дискусия

преди 1 година от Radka
|
9630 преглеждания 135 отговора |
|
1 2...7
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CasinerX Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Ако това има нещо общо с Casinerx, тогава сайтът е измама. Взеха ми парите, игнорираха всеки имейл и съобщение, телефонният номер не работи и въпреки това отидоха в очевидно училищен бизнес в Казахстан. Дължат ми $424, не са потвърдили акаунта ми и тегленето ми чака повече от 3 седмици. Избягвайте на всяка цена. Нямам идея как да се оплача или да получа £, които ми се дължат

Автоматичен превод:
jhoulder2
преди 1 година

Бихте ли потвърдили точното име на казиното, в което сте играли?

Една връзка също трябва да свърши работа. Бих искал да проверя дали казиното е прегледано или остава неизвестно на Casino Guru.

Като алтернатива използвайте тази връзка, за да създадете жалба:

https://casino.guru/complaints

Ако не можете да намерите казиното в списъка чрез опцията „Не знам казиното" – трябва да е там някъде.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Ето ви 🙂 https://casinerx.com/

Автоматичен превод:
преди 1 година

Подадох и жалба, така че благодаря за помощта досега 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ето ви 🙂 https://casinerx.com/

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ааа, това си помислих. Неизвестно казино е взето погрешно за " Casinex Casino ", както се казва в темата.

Е, съжалявам, че няма повече улики за това - екипът за данни работи по него.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Подадох и жалба, така че благодаря за помощта досега 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Твърде рано бих казал. Нека да видим от какво се състои казиното и как реагира на оплакванията...

С надеждата за най-доброто, разбира се!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря за вашата помощ! Не съм чувал нищо, но ако нещо се промени, ще пиша тук

Автоматичен превод:
jhoulder2
преди 1 година

здрасти

Това ще бъде страхотно. Просто се уверете, че жалбата е приоритет. Томас трябва първо да се актуализира, за да ви помогне. 🙂

Все пак ще се опитвам да те проверявам от време на време.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Jhoulder2,


Аз съм представител на Casinerx.


Прочетох какво имахте да кажете и искам нашите потребители, които четат това, и всички останали, които може да видят.


Случаят е, че акаунтът на Jhoulder2 на нашия уебсайт не беше потвърден, той беше уведомен, че за да изтегли средства, акаунтът трябва да премине през KYC процедура, която не беше завършена от страна на потребителите. Това е причината за задържането на средствата.


След това информирахме потребителя какво трябва да се направи, за да завърши, но следващото нещо, което получихме, беше екранна снимка на отчет.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, но това са пълни глупости!!

Предоставих на вашия екип екранни снимки на чат, който потвърди, че съм изпратил документи и че акаунтът ми ще бъде проверен и тегленето обработено в началото на април - това не се е случило.

Вашият телефонен номер не работи, не отговаряте на имейли и сте игнорирали съобщения, изпратени чрез вашия чат в продължение на седмици.

Предоставих всичко, от което се нуждаете, а сега избирате да ме игнорирате, но все пак се опитайте да оцените себе си чрез отговор, който е измислица.

Ако ми изпратите имейл, можем да разрешим това и мога да премахна тази тема, но доколкото виждам, уебсайтът ви е измамен, рекламирате и работите с играчи от Обединеното кралство, което е против закона и не сте лицензиран!!!

Автоматичен превод:
jhoulder2
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Горното е вашето доказателство!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Документите са подадени в системата за проверка! Но документите не бяха приети, това беше причината за отказа на проверката. Представителят на чата, разбира се, ви каза това, защото процесът обикновено е много бърз.

Автоматичен превод:
XSupport
преди 1 година

Не, не го направиха!! Погледнете назад през чатовете в акаунта! Ако можете да ми кажете от какво се нуждаете отново (тъй като всичко, което поискахте, беше изпратено), ще уредя това. Моля, изпратете ми имейл! Моля, имайте предвид, че вече нямам банковата карта, с която платих, анулирах я и я унищожих, след като реших, че вашето казино е измамнически уебсайт поради факта, че тегленето е показано в банковото ми извлечение като транзакция в училище в Казахстан!!


Очевидно трябва да се информирате за ситуацията чрез моя акаунт и да разрешите проблема днес, тъй като подадох жалби до различни асоциации в резултат на вашите пропуски и неспособност да общувате чрез моя акаунт (все пак можете да общувате във форум - малко странно , Хей!)

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря - обърнете внимание на глупостите по-горе. Жалбата е подадена и с нетърпение очакваме Томас да помогне за разрешаването й.

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 1 година

Допълнителни доказателства по-горе. И почти 4 часа по-късно и все още няма отговор от "мениджмънта"

Автоматичен превод:
XSupport
преди 1 година

Здравей.

Добре дошли във форума!

Мога ли да ви помоля да вземете под внимание нашите правила, като потвърдите връзката си с казиното, както е описано?

https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions

"2) Вашият акаунт във форума трябва да бъде ръчно синхронизиран с казино марките, които представлявате. Трябва да ни изпратите имената на тези марки и вашето потребителско име във форума (или имейл адрес) на community(at)casino.guru ( community@casino.guru ). Тогава ще можем да синхронизираме акаунта ви във форума с всички марки казино. Трябва също така да се свържете с нас от официален адрес на казино или от имейл адрес на компания, която отговаря за маркетинговата програма в дадени марки казино."


Благодаря ви предварително.


Автоматичен превод:
1 2...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини