ФорумКазинаCampeonbet Casino - обща дискусия

Campeonbet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от ECantu
|
7296 преглеждания 37 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години

Здравейте

В началото това беше проблемът

Искаха сметката ми за мобилен телефон да е на мое име

купи едно

Изпратих го и ми казаха, че не е необходимо

Че предоставената информация е повече от достатъчна

Имам мобилния си телефон от 10 години, мъжът ми го плаща, изпратих им брачното свидетелство и ми казаха, че е добре.

След това никога повече не съм ги чувал и тогава аз бях този, който наблюдаваше отстъплението

Вчера го анулираха, защото отново ми искаха личната карта

изпратих го

Днес пак го анулират и ми искат личната карта

Вече го изпратих отново

Не знам какво друго да правя?

Автоматичен превод:
ECantu
преди 2 години

Здравейте.

Към проблема с телефона:

Те искаха да видят сметката на вашия телефонен доставчик, назначена за вас и съдържаща вашето пълно име и адрес. Това е подобно на сметката за комунални услуги, но вие плащате за мобилни услуги, вместо за електричество например.

Те не искаха да купувате нов мобилен телефон, за да им предоставите фактурата.

Беше недоразумение.

Подозирам, че може да има нещо подобно с личната карта.

Трябва да следвате всяка инструкция и да използвате правилния формат. Можете ли да споделите тези инструкции, моля? Нещо като: Дръжте личната си карта близо до лицето си, може би?

Важно е да следвате инструкциите правилно. Нека опитаме дали можем да разберем какво не е наред.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте

Да, направих Радка

Пак ме отказаха и не ми изпратиха имейл

не знам защо

Автоматичен превод:
ECantu
преди 2 години

Здравейте,

В този случай, моля, попитайте техния чат на живо.

Тип:

„Здравейте, правя KYC и моят документ за самоличност се отхвърля през цялото време. Какво трябва да направя конкретно, за да предам това, моля?"

Когато получите отговор, моля, споделете го тук.

Надяваме се, че ще разберем какво не е наред.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка

Да, да, и се надявам да ми отговорят. Записах няколко чатове.

Искат само моя имейл и дата на раждане.

Влизат в акаунта ми и това, което казват дословно е, че не е нужно да изпращам нищо друго. Предполагам, че тези, които отговарят на чата, имат автоматични отговори, а тези, които вземат решение да одобрят плащането, са други хора. Позволявам си да прикача чат, който имах няколко дни, след което не успях да общувам с тях.

Прилагам много екрани, надявам се да ви служат. Те са от преди дни, защото напоследък не приемат съобщението ми.


Съжалявам ако се повтарят.

Последният беше всички опити.

Забележка: Направих първото теглене, когато ми казаха, че моят KYC е потвърден

От този момент всяка сутрин ме питат за нова информация и се страхувам, че вече ще изпратя всичко, което имам.

В някои пише за търпение, че за 3 дни остава, но на третия ден го отхвърлят и аз съм този, който трябва да пиша питам защо.

filefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefile

Автоматичен превод:
ECantu
преди 2 години

Здравей Еканту.

прочетох всичко...

Сега мога да разбера защо това казино си спечели толкова лоша репутация.🙁.

Бяхте много търпеливи, любезни и отзивчиви, но казиното не се оказа полезно като подкрепа.

Бранислав ще се опита да се свърже с тях и да ви помогне, да се надяваме, че казиното се грижи достатъчно, за да си сътрудничи с нас.



Автоматичен превод:
преди 2 години

добро утро


Сега това


Уважаеми клиенти:


Бихме искали да Ви информираме, че предишната Ви заявка за теглене е отхвърлена.


Моля, изпратете ни цифрова снимка на вас с лична карта или паспорт в ръцете ви, близо до лицето ви, за да активираме идентифицирането.


Документите/документите, използвани за процеса на идентификация, трябва да бъдат само официални документи и същите, които вече сте ни изпратили.


Уверете се, че снимката показва ясно вашата дата на раждане и датата на издаване и изтичане.


Надяваме се да се чуем скоро.


Не се колебайте да се свържете с нас, в случай че имате нужда от допълнителна помощ. Ти имаш добър ден.

Автоматичен превод:
ECantu
преди 2 години

Здравей Еканту,

Точно за това писах 🙂. Мисля, че се приближаваме.

Просто трябва да направите селфи/снимка, където държите личната си карта/паспорта много близо до лицето си (можете дори да направите две снимки, за да сте сигурни, че сте предоставили всички необходими подробности, защото може да се окаже, че нещо е поставено на гърба страна на личната ви карта. Не съм сигурен - трябва да проверите сами).

Моля, уверете се, че тези подробности са четими. 🙂👍

Поддържането на всички детайли ясно видими може да бъде доста предизвикателство, когато правите селфи, така че помолете някой да ви направи снимка, ако е възможно.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Играна в Compeonbet депозирана

100 евро, играни от август 2022 г

Сега съм на 850 евро

Когато тегля парите, те казват, че не са верифицирали сметката.

Изпратиха 30 документа, които искат

Но има нови имейли от support@campeonbet.com

Те трябва да имат нови документи.

Блъф казино Предупреждение, че всички не играят там сега, не получавате парите, които спечелихте


Compeonbet СРАМ

Автоматичен превод:
morgandahl1972
преди 1 година

Здравейте,

30 броя документи? Аз самият не мога да назова дори 20...

Кои документи изглежда са най-важните за предоставяне?




Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

да, те лъжат, измислят си нещата, не им изпратих автоматични имейли compeonbet най-лошият срам ме заблуди никога не шофирам с тях има ли техни дъщерни дружества, същите compeonbet процъфтяват в измамите на хора. депозират пари по-късно, когато хората трябва да теглят Те намират извинения Те държат парите ми вече 3 месеца, когато се оплача, те са затворили моята сметка

Автоматичен превод:
преди 1 година

да, лъжат, измислят си, не съм ги пратил

автоматични имейли

compeonbet най-лошият срам

заблуди ме

никога не шофирайте с тях

има ли дъщерни фирми от тях са едни и същи

compeonbet процъфтява в измамите на хора.

депозирайте пари по-късно, когато хората трябва да теглят

Намират си оправдания

Задържат парите ми 3 месеца

сега, когато се оплаквам, ми затвориха акаунта

Автоматичен превод:
morgandahl1972
преди 1 година

Не лъжа, изпратих, но изпратих всичко не е разумно Най-лошото казино, което някога съм бил в compeonbet дори не се шегувам Предупреждава хората никога да не играят там, печелите или депозирате пари, никога не получавате парите

Автоматичен превод:
morgandahl1972
преди 1 година

Ако смятате, че можем да ви бъдем полезни, предполагам, че трябва да подадете жалба. Повече подробности за целия процес можете да намерите тук .

Кажете ми какво мислите за това, моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Решиха ли този проблем или? сега имам същия проблем и намерих това хм...

Автоматичен превод:
rahmboo
преди 9 месеца

Хей!

Извинете, какъв проблем имате предвид?

Ако търсите резултати от оплаквания, моля, опитайте тази връзка 👈 Но ако се стремите да попитате конкретен играч, не се колебайте да го направите, като използвате бутона за отговор.

Би било най-добре, ако можете просто да опишете какво ви тревожи за момента.


Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Ако са получили оттеглянето или не.

както виждате тук, имам същия проблем, че искат толкова много документи, но сега вече няма какво да искат, защото проверявам всичко, но все още повече от седмица без прието теглене.

Ето защо се чудя дали се е оттеглил тук или не?


https://se.casino.guru/campeonbet-casino-spelarens-uttag-forsenat--kontoverifieringen

Автоматичен превод:
rahmboo
преди 9 месеца

Здравейте

Е, знаете ли, винаги е много труден бизнес с такова казино. Ако питате мен, никой не трябва да играе на такива опасни сайтове. Ако приемем, че можем само да гадаем дали изплащанията ще дойдат или не.

Видяхте ли неговия индекс на безопасност 👈

Да се надяваме, че казиното ще отговори на оплакването ви, когато му дойде времето.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини