ФорумКазинаCampeonbet Casino - обща дискусия

Campeonbet Casino - обща дискусия

преди 2 години от ECantu
|
7274 преглеждания 37 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Campeonbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Не мога да изтегля печалбата си. Толкова е лесно да се спечели и толкова невъзможно да се оттегли. Но няма да се откажа. file

Победител на месеца без пари. Колко иронично

Автоматичен превод:
ECantu
преди 2 години

Здравей, Еканту,

звучи като тъжна ирония, но дори и така, ако не сте направили нищо нередно, бихме могли да помогнем или поне да разследваме.

Само имайте предвид, че KYC е от съществено значение и трябва да бъде напълно завършен, за да може вашето теглене да бъде разрешено и да продължи. Опитайте се да си сътрудничите и да предоставите всеки документ, който можете - това е най-лесният начин.

Бих искал също така да отбележа, че това казино не е сред най-справедливите, така че се надявам да подходят към KYC като проверка, а не като възможност да намерят причина да закрият акаунта си.

Има ли конкретен документ, който не можете да предоставите?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка

Добър ден

Campeonbet разполага с цялата документация

имаш ли нужда от него по този начин? Ако е така, ще ви изпратя всичко.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Всъщност KYC беше завършен. Проблемите възникнаха при опита за първото отстъпление. Не искам сметката ми да бъде закрита, ще направя всичко необходимо, за да си върна парите, защото не ми се струва честно депозирането да е незабавно и безкраен списък с условия (всички дадени) за теглене. Благодаря за вашата помощ. Не се колебайте да ме попитате за информация

Автоматичен превод:
преди 2 години

Току-що влязох и те отхвърлиха изтеглянето ми, но вече не изпратиха известие на моя имейл.

пак го направих

Надявам се да го позволят

file

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Пак аз, предай цялата Радка. В крайна сметка искаха извлечение от мобилния ми телефон с моето име, обясних подробно, че на регистрирания телефон е сметката на името на съпруга ми, но в адреса е напълно ясно, че съвпада с адреса на моята лична карта, аз изпрати им доказателство, че името на сметката е моят съпруг. Но нищо. Купих си нов мобилен телефон на мое име и вече го имам, но сега този номер не може да бъде, защото не е регистриран от самото начало и не могат да правят промени. Както споменах по-рано, акаунтът ми вече беше потвърден, KYC беше потвърден, продължете да го изтегляте, се казваше в имейла, но когато го направих, те започнаха да поставят пречки. Не знам дали вие като посредници имате нужда и от мен да ви изпратя информацията. Днес вече не получавах поща от тях, видях само, че са ми отменили тегленето. Поисках го отново.

На 9 юни получих това

Скъпа Емилия,



Бихме искали да ви информираме, че акаунтът ви е потвърден от днес.


Освен това, в сравнение с екранната снимка, която ни изпратихте, методът за теглене, който искате да изберете, може да бъде същият само с начина на плащане, който сте избрали, за да направите своя депозит съгласно нашите правила за AML, в това отношение трябва да поискате теглене чрез вашата карта, където сте направили своя депозит с.


Не се колебайте да се свържете с нас, в случай че имате нужда от допълнителна помощ. Приятен ден.

Тогава анулирах тегленето и го направих по банков път и оттам започна целият проблем.


Ако имате къде да ви изпратя документите насаме, по входяща кутия или по пощата ще ви ги изпратя.


Благодаря ви предварително и се надявам да ми помогнете да разреша това.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Пак аз, предай цялата Радка. В крайна сметка искаха извлечение от мобилния ми телефон с моето име, обясних подробно, че на регистрирания телефон е сметката на името на съпруга ми, но в адреса е напълно ясно, че съвпада с адреса на моята лична карта, аз изпрати им доказателство, че името на сметката е моят съпруг. Но нищо. Купих си нов мобилен телефон на мое име и вече го имам, но сега този номер не може да бъде, защото не е регистриран от самото начало и не могат да правят промени. Както споменах по-рано, акаунтът ми вече беше потвърден, KYC беше потвърден, продължете да го изтегляте, се казваше в имейла, но когато го направих, те започнаха да поставят пречки. Не знам дали вие като посредници имате нужда и от мен да ви изпратя информацията. Днес вече не получавах поща от тях, видях само, че са ми отменили тегленето. Поисках го отново.

На 9 юни получих това

Скъпа Емилия,



Бихме искали да ви информираме, че акаунтът ви е потвърден от днес.


Освен това, в сравнение с екранната снимка, която ни изпратихте, методът за теглене, който искате да изберете, може да бъде същият само с начина на плащане, който сте избрали, за да направите своя депозит съгласно нашите правила за AML, в това отношение трябва да поискате теглене чрез вашата карта, където сте направили своя депозит с.


Не се колебайте да се свържете с нас, в случай че имате нужда от допълнителна помощ. Приятен ден.

Тогава анулирах тегленето и го направих по банков път и оттам започна целият проблем.


Ако имате къде да ви изпратя документите насаме, по входяща кутия или по пощата ще ви ги изпратя.


Благодаря ви предварително и се надявам да ми помогнете да разреша това.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

за мен изглежда, че просто повтаряте същата грешка, като избирате неправилната опция за теглене. По някаква причина казиното не желае да провери различен метод за теглене в този случай.

Моля, направете ново теглене и изберете картата като предпочитана опция за плащане, както ви е предложило казиното.

Би трябвало да работи.

Моля, уведомете ме дали това е решило проблема ви.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте

без опция за карта

Днес получих това:


Скъпа Емили,


Бихме искали да се извиним за този процес и колко време отне.


Бихме искали да Ви информираме, че не е необходимо да променяте телефонния номер в акаунта си, тъй като сте ни предоставили необходимите документи и повече от това.


Телефонният номер може да остане такъв, какъвто е във вашия акаунт, а тегленето ви трябва да продължи нормално в този момент, тъй като съответните документи, свързани с вашия телефон, са проверени, както вече знаете.


Молим ви да бъдете търпеливи още веднъж, докато тегленето не бъде обработено в нашата система в рамките на следващите три работни дни.


Благодарим ви, че следвате процеса на проверка според инструкциите.


Не се колебайте да се свържете с нас, в случай че имате нужда от допълнителна помощ. Ти имаш добър ден.


Екип за техническа поддръжка

Автоматичен превод:
ECantu
преди 2 години

Звучи обещаващо, да се надяваме, че всичко върви гладко оттук нататък

Автоматичен превод:
преди 2 години

Надявам се да ви държа в течение

Автоматичен превод:
ECantu
преди 2 години

Здравейте, чакаме с нетърпение вашето окончателно потвърждение. 🙂

Мисля, че сега трябва да е наред.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Моето изтегляне е в изчакващ статус на изтегляне. Надявам се, че е оторизиран и кредитиран в моя акаунт.

Информирам ви 🙏

Автоматичен превод:
ECantu
преди 2 години

Все още ли е в чакащо състояние?

Не бих казал, че вече е обработен. 🙁

Автоматичен превод:
преди 2 години

Направих тегленето на 20-ти и те изпратиха поща на 21-ви

все още чака

Ще ви изпратя имейл

Автоматичен превод:
ECantu
преди 2 години

Здравейте,

Ако тегленето все още е в състояние на изчакване, трябва да попитате казиното отново, бих казал.

Според имейла, който споделихте, тегленето трябва да бъде обработено в следващите 3 работни дни. Вярвам, че днес е третият ден, нали?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Изпратих го вече Радка

Тази вечер са 3-те дни

Надявам се да остане

Засега все още предстои изтегляне.

Автоматичен превод:
ECantu
преди 2 години

Мисля, че причината може да е, че сте завършили процеса на проверка съвсем наскоро. Моля, бъдете търпеливи и оставете на казиното известно време.

Автоматичен превод:
преди 2 години

да, търпелив съм

Работата тук е, че от 9 юни е проверена

а отделът за плащания някак не обръща внимание на това, което се случва със сметката ми за мобилен телефон

Затова настоявам да го провериш

казиното ми казва да изчакам

надявам се този път, ако разрешат оттеглянето ми

благодаря, че сте нащрек

Автоматичен превод:
ECantu
преди 2 години

Здравей ECantu,

Прочетох жалбата ви и забелязах, че има някакъв проблем, свързан с телефона, но не можах да разбера защо трябва да закупите нов мобилен телефон.

Както и да е, да видим какво ще разберем.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини