преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cadoola Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравей, зависи какъв е проблема. Бихте ли го описали по-подробно?
Hi, it depends on what the problem is. Could you describe it in more detail?
добър ден, казино Cadoola затвори ли? Опитах се да вляза в уебсайта ви от компютър и от мобилен телефон и ми дава грешка. Не бих се изненадал, тъй като минаха два месеца, за да ми бъдат възстановени 475 евро
good afternoon, has cadoola casino closed? I have tried to enter your website by PC and by mobile and it gives me an error. I would not be surprised since it took two months for me to be reimbursed 475 euros
buenas tardes ha cerrado cadoola casino?? he intentando entrar en su pagina web por PC y por el movil y me da error. no me extrañaria ya que llevo dos meses para que me reembolsen 475 euros
Здравей.
В момента нямаме такава информация от казиното. Но казиното вече не приема играчи от Испания. Така че това вероятно е така.
Два месеца? Това е грубо! Какво стана? 🤔
Hello there.
We do not have such information from the casino at the moment. But the casino does not accept players from Spain anymore. So, this is probably the case.
Two months? That's harsh! What happened? 🤔
Създадох акаунт и го затворих, а след това създадох нов и направих печалба от €4200. Но казиното блокира акаунта ми, защото не мога да имам повече от един акаунт, въпреки че никога не са проверявали нищо. Но те казват, че ми връщат депозита, който направих от 475 евро. Но печалбата от €3700 губя. А тези 475 евро ги чакам два месеца. Просто е невероятно, да разбера, че вече съм имал друг акаунт, те разбраха същия ден, а за възстановяването, два месеца, не ми се струва сериозно
I created an account and closed it, and then I created another one and made a profit of €4,200. But the casino blocked my account because I can't have more than one account, although they never verified anything either. But they say that they return the deposit that I made of 475 euros. But the winnings of €3700 I lose. And I've been waiting two months for those €475. It's just incredible, to realize that I had already had another account, they found out the same day, and for the refund, two months, it doesn't seem serious to me
Cree una cuenta y la cerré, y después cree otra y obtuve ganancias por 4200€. Pero el casino me bloqueó la cuenta porque no puedo tener más de una cuenta, aunque nunca verificaron nada tampoco. Pero dicen que me devuelven el depósito que hice de 475 euros. Pero las ganancias de 3700€ las pierdo. Y llevo esperando dos meses por esos 475€. Es que es increíble, para darse cuenta que ya había tenido otra cuenta, el mismo día se dieron cuenta , y para el reembolso , dos meses, es que no me parece serio
Благодаря ти за пояснението!
Е, направихте грешка, като създадете втория акаунт. Но подобна грешка не трябва да бъде единствената причина за анулиране на вашите печалби. Това е твърде удобно.
Както се казва в Casino Guru Fair Gambling Codex - това трябва да се разглежда отделно:
"всеки случай трябва да се разглежда отделно. Ако казиното установи, че даден играч е създал пет отделни акаунта и е поискал пълната сума на бонуса за всеки от тях, вероятно това е злоупотребяващ с бонус и казиното има пълното право да накаже От друга страна, ако случаен играч по погрешка създаде два акаунта и дори не поиска бонуса, казиното не трябва да го санкционира само защото има правило, което може да се използва срещу него."
За съжаление във вашия случай казиното не е в състояние да открие дублиращи се акаунти след регистрация. Надяваме се, че един ден това ще бъде стандарт.
Нека какво излиза от жалбата ви .
Thank you for the explanation!
Well, you made a mistake by creating the second account. But such a mistake should not be the only reason for voiding your winnings. That's too comfortable.
As said in Casino Guru Fair Gambling Codex - this should be considered separately:
"each case should be considered separately. If the casino finds out that a player has created five separate accounts and claimed the full bonus amount on each of them, it is likely that this is a bonus abuser, and the casino has every right to penalize them. On the other hand, if a casual player mistakenly creates two accounts and doesn't even claim the bonus, the casino shouldn't penalize them just because it has a rule that can be used against them."
Sadly, in your case, the casino is not capable of detecting duplicate accounts after registration. Hopefully, one day this will be standard.
Let's what comes out of your complaint.
Ако кликнете върху профила ми, ще видите, че имам оплакване, направено преди два месеца, което се води от вашия партньор Николас. в него ще видите, че той е съгласен с казиното. Не съм поискал никакъв бонус. Депозирах €475 и ги конвертирах в €4200 истински пари. Същата вечер изтеглих €500. На следващия ден при опит за ново теглене сметката ми беше блокирана. Най-лошото е, че казиното не се е свързало с мен по пощата през тези два месеца, за да ми обясни ситуацията. Само чрез онлайн чат и защото ви пиша. Но хората от обслужването на клиенти казват, че това не е техен проблем, че трябва да ми пишат от финансовите услуги. Написах 6 имейла и нямам отговор. Единствените отговори, които получих, бяха за жалбата, която пуснах тук, и ви отговарят веднъж седмично. Не изглежда честно или сериозно казино. Ако можех да предприема правни действия, бих ги докладвал.
If you click on my profile, you will see that I have a complaint made two months ago, which is carried by your partner nikolas. in it you will see that he agrees with the casino. I did not request any bonus. I deposited €475 and converted it into €4200 of real money. That same night I made a withdrawal of €500. The next day when trying to make another withdrawal, my account was blocked. Worst of all, the casino has not contacted me by mail in these two months to explain the situation. Only by online chat and because I am writing to you. But the customer service people say that it's not their problem, that they have to write to me from financial services. And I have written 6 emails and no response. The only answers that I have received have been for the complaint that I have presented here, and they answer you once a week. It doesn't seem fair or serious casino. If I could take legal action, I would report them.
Si pincha en mi perfil, verá que tengo una queja hecha hace dos meses, que lleva su compañero nikolas. en ella verá que él le da la razón al casino. yo no solicite ningún bono. Yo deposite 475 euros y lo convertí en 4200€ de dinero real. Esa misma noche hice una retirada de 500€. Al día siguiente al intentar hacer otra retirada tenía la cuenta bloqueada. Lo peor de todo es que el casino no se ha comunicado conmigo por correo en estos dos meses para explicar la situación. Solo por chat on line y porque les escribo yo . Pero los de atención el cliente dicen que no es su problema , que tienen que escribirme de servicios financieros. Y les he escrito 6 correos y ninguna respuesta. Las únicas respuestas que he recibido ha sido por la queja que he presentado aquí, y te responden una vez por semana. No parece ni justo ni de casino serio. Si pudiera tomar acciones legales , los denunciaría
Здравейте!
Прочетох оплакването ви и го споменах, освен това добавих връзка към него в предишния си пост.
Пропуснахте ли това, може би?
И така, какво предлагате, моля? 🙂
По един или друг начин искам жалбата ви да бъде разрешена скоро.
Hello!
I read your complaint, and I mentioned that, plus I also added a link to it in my previous post.
Did you miss that, perhaps?
So, what are you suggesting, please? 🙂
One way or another I wish your complaint will get resolved soon.
Да, съжалявам, че не видях, че съм сложил линка на жалбата си. Искам да кажа, че ако можех да предприема правни действия за моите печалби, бих го направил.
Yes, sorry I did not see that I had put the link of my complaint. I mean, if I could take legal action about my winnings, I would.
Si perdón no vi que había puesto el enlace de mi queja. Me refiero a que si pudiera tomar acciones legales acerca de mis ganancias, lo haria
Честно казано, бих започнал с безплатни и много по-лесни опции. Дайте малко време на това оплакване и ще видим докъде ще ни отведе.
Предполагам, че чакането не е приятно преживяване, от друга страна, ако има начин да ви помогнем, нашият екип за оплаквания ще го намери!
Honestly, I would start with free and much easier options. Give this complaint some time, and we shall see where it leads us.
I imagine the waiting is not a pleasant experience, on the other hand, if there is a way to help you, our Complaint Team will find it!
добро утро, върнах се, за да се опитам да поема управлението на моя акаунт в Cadoola, който беше блокиран след опита за теглене. сега разговарях в сайта и ми казаха, че акаунтът ми е затворен за проверка. Бих искал ръка за помощ и бих искал да поставя под въпрос казино Cadoola тук
good morning, I'm back to try to take over the management of my Cadoola account, which was blocked after the withdrawal attempt. now I chatted on the site and they told me that my account is closed for check. I would like a helping hand and would like to call cadoola casino into question here
buongiorno, sono tornato per cercare di riprendere in mano la gestione del mio account cadoola, bloccato dopo il tentativo di prelievo. adesso ho parlato in chat sul sito e mi hanno detto che il mio account è closed for check. vorrei una mano di aiuto e vorrei chiamare in causa qui cadoola casino
същата ситуация, теглене на 500 и акаунт блокиран незабавно
same situation, made withdrawal of 500 and account blocked immediately
stessa situazione, fatto prelievo di 500 e account bloccato subito
Хей. Мога ли да ви попитам защо акаунтът ви в казиното беше блокиран, казаха ли ви причината?
Както и да е, забелязах, че в миналото сте образували жалба за този конкретен случай и сте я отворили отново. Ник ви помоли да отговорите на последните му въпроси, така че мисля, че най-разумното нещо, което трябва да направите, е да започнете оттук и да отговорите, за да може жалбата да продължи.
Възможно ли е това?
Hey. Can I ask you why your casino account was blocked, were you told the reason?
Anyway, I noticed that you had a complaint opened in the past about this particular case and you have reopened it. Nick asked you to answer his last questions, so I think the most sensible thing to do would be to start there and reply so that the complaint can move forward.
Would that be possible ?
И така, добро утро. Преди това се свързах с kyc и те започнаха да искат документи, които нямам, като сметки и документи за банкова сметка и карта. Едната карта е на съпругата ми, а другата е вече затворена разплащателна сметка.... Вече не получих никакви отговори от тях, отново се свързах с поддръжката на kyc и все още няма отговор. Факт е, че проверих игралната сметка, когато я отворих, и това нещо, което когато се опитате да изтеглите (след като сте заредили и изиграли няколко десетки стотици евро), ми се струва доста измама към играчите на cadoola. Бих искал да знам как да реша това. Прилагам екранни снимки на техните имейли. За картата на жена ми отидохме в пощата и поисках доказателство за собственост и те ми дадоха правоъгълен фиш с размери около 5х20 см с всички данни, отпечатани върху него. Те не смятат, че е добре и също е предоставено от пощата. Другата сметка е закрита и вече нямам никакви документи.
So, good morning. I contacted kyc previously and they started asking for documents that I don't have, such as bills and bank account and card documents. One card belongs to my wife, while the other is a now closed current account.... I no longer received any replies from them, I contacted kyc support again and still no response. The fact is that I checked the gaming account when I opened it, and this thing that when you try to withdraw (after having loaded and played a few tens of hundreds of euros) seems to me to be quite a scam towards cadoola players. I would like to know how to go about solving this. I attach screenshots of their emails. For my wife's card we went to the post office and I asked for proof of ownership and they gave me a rectangular slip of about 5x20cm with all the data printed on it. They don't think it's any good and it was also provided by the post office. The other account is closed and I no longer have any documents.
Allora, buongiorno. Ho contattato kyc in precedenza e hanno cominciato a chiedere documenti non in mio possesso, tipo bollette e documenti conti correnti e carte. Una carta e della mi moglie invece laltra e un conto corrente ormai chiuso.... Non ho piu avuto risposte da loro, ho ricontatto kyc supporto e ugualmente nessuna risposta. Fatto sta che io il conto di gioco lho verificato al apertura, e questa cosa che quando cerchi di prelevare (dopo aver caricato e giocato qualche diecina di centinaia di euro) mi sembra abbastanza una truffa nei confronti dei giocatori di cadoola. Vorrei sapere come muovermi per risolvere. Allego screenshot di mail loro. Per la carta della mi moglie siamo andati alla posta e ho chiesto la prova di titolarità e mi hanno dato un tagliandino rettangolare di circa 5x20cm con stampatp tutti i dati. A loro pare non vada bene e pure e stato fornito dalle poste. Laltro conto è chiuso e non ho piu nessun documento.
Добър вечер, направих депозит от €50 в казино Cadoola и играх и спечелих, но 50
и отивам да тегля 100€ и не ми ги приемат
моля, разрешите проблема незабавно!
Моля гуруто на казиното да наложи въпроса
Good evening I made a deposit of €50 at Cadoola casino and I played and won but 50
and I go to withdraw €100 and they don't accept it
please resolve the issue immediately!
I ask the casino guru to enforce the matter
Καλησπέρα έκανα κατάθεση 50€ στο καζίνο Cadoola και έπαιξα και κερδισα αλλά 50
και πάω να κάνω ανάληψη 100€ και δεν μου το δέχονται
παρακαλω πολύ να επιλυθεί το θέμα άμεσα !
ζηταω από το καζίνο γκουρού να επιβληθεί του θέματος
Добър вечер, направих депозит от €50 в казино Cadoola и играх и спечелих, но 50
и отивам да тегля 100€ и не ми ги приемат
моля, разрешите проблема незабавно!
Моля гуруто на казиното да наложи въпроса
Good evening I made a deposit of €50 at Cadoola casino and I played and won but 50
and I go to withdraw €100 and they don't accept it
please resolve the issue immediately!
I ask the casino guru to enforce the matter
Καλησπέρα έκανα κατάθεση 50€ στο καζίνο Cadoola και έπαιξα και κερδισα αλλά 50
και πάω να κάνω ανάληψη 100€ και δεν μου το δέχονται
παρακαλω πολύ να επιλυθεί το θέμα άμεσα !
ζηταω από το καζίνο γκουρού να επιβληθεί του θέματος
Хей, знаеш ли също защо възникна този проблем, че казиното не иска да ти даде пари? Имате ли вече потвърден акаунт? Играхте ли с или без бонус?
Опишете ми ситуацията малко по-подробно, за да имам представа защо се е стигнало до тази ситуация и ще се опитаме да помогнем.
Hey, do you also know why this problem occurred, that the casino doesn't want to give you money ? Do you already have a verified account ? Did you play with or without the bonus ?
Describe the situation to me a bit more so I have an idea why this situation occurred and we will try to help.
Акаунтът е потвърден при първо влизане, след това е използван без проблеми в продължение на месец, играе и тегли пари без бонус. Тогава акаунтът ми беше блокиран
Account verified upon first login, then used without problems for a month, played and withdrew money without bonus. Then my account was blocked
Account verificato al primo accesso, poi giovato senza problemi per un mese, ho giocato e ritirato soldi senza bonus. Poi mi e stato bloccato l'account
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.