ФорумКазинаCadoola Casino - обща дискусия

Cadoola Casino - обща дискусия

преди 2 години от rebeca12345souza
|
6793 преглеждания 48 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cadoola Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

В това казино има налични бонуси. Мога да играя тук, в Сао Пауло

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър вечер, изправен съм пред проблем с казино Cadoola. може ли някой да ми помогне

Автоматичен превод:
Stalas
преди 1 година

Здравей, зависи какъв е проблема. Бихте ли го описали по-подробно?

Автоматичен превод:
преди 1 година

добър ден, казино Cadoola затвори ли? Опитах се да вляза в уебсайта ви от компютър и от мобилен телефон и ми дава грешка. Не бих се изненадал, тъй като минаха два месеца, за да ми бъдат възстановени 475 евро

Автоматичен превод:
elywinehouse
преди 1 година

Здравей.

В момента нямаме такава информация от казиното. Но казиното вече не приема играчи от Испания. Така че това вероятно е така.

Вижте ревюто тук .


Два месеца? Това е грубо! Какво стана? 🤔


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Създадох акаунт и го затворих, а след това създадох нов и направих печалба от €4200. Но казиното блокира акаунта ми, защото не мога да имам повече от един акаунт, въпреки че никога не са проверявали нищо. Но те казват, че ми връщат депозита, който направих от 475 евро. Но печалбата от €3700 губя. А тези 475 евро ги чакам два месеца. Просто е невероятно, да разбера, че вече съм имал друг акаунт, те разбраха същия ден, а за възстановяването, два месеца, не ми се струва сериозно

Автоматичен превод:
elywinehouse
преди 1 година

Благодаря ти за пояснението!

Е, направихте грешка, като създадете втория акаунт. Но подобна грешка не трябва да бъде единствената причина за анулиране на вашите печалби. Това е твърде удобно.

Както се казва в Casino Guru Fair Gambling Codex - това трябва да се разглежда отделно:

"всеки случай трябва да се разглежда отделно. Ако казиното установи, че даден играч е създал пет отделни акаунта и е поискал пълната сума на бонуса за всеки от тях, вероятно това е злоупотребяващ с бонус и казиното има пълното право да накаже От друга страна, ако случаен играч по погрешка създаде два акаунта и дори не поиска бонуса, казиното не трябва да го санкционира само защото има правило, което може да се използва срещу него."

За съжаление във вашия случай казиното не е в състояние да открие дублиращи се акаунти след регистрация. Надяваме се, че един ден това ще бъде стандарт.

Нека какво излиза от жалбата ви .

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако кликнете върху профила ми, ще видите, че имам оплакване, направено преди два месеца, което се води от вашия партньор Николас. в него ще видите, че той е съгласен с казиното. Не съм поискал никакъв бонус. Депозирах €475 и ги конвертирах в €4200 истински пари. Същата вечер изтеглих €500. На следващия ден при опит за ново теглене сметката ми беше блокирана. Най-лошото е, че казиното не се е свързало с мен по пощата през тези два месеца, за да ми обясни ситуацията. Само чрез онлайн чат и защото ви пиша. Но хората от обслужването на клиенти казват, че това не е техен проблем, че трябва да ми пишат от финансовите услуги. Написах 6 имейла и нямам отговор. Единствените отговори, които получих, бяха за жалбата, която пуснах тук, и ви отговарят веднъж седмично. Не изглежда честно или сериозно казино. Ако можех да предприема правни действия, бих ги докладвал.

Автоматичен превод:
elywinehouse
преди 1 година

Здравейте!

Прочетох оплакването ви и го споменах, освен това добавих връзка към него в предишния си пост.

Пропуснахте ли това, може би?

И така, какво предлагате, моля? 🙂

По един или друг начин искам жалбата ви да бъде разрешена скоро.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, съжалявам, че не видях, че съм сложил линка на жалбата си. Искам да кажа, че ако можех да предприема правни действия за моите печалби, бих го направил.

Автоматичен превод:
elywinehouse
преди 1 година

Честно казано, бих започнал с безплатни и много по-лесни опции. Дайте малко време на това оплакване и ще видим докъде ще ни отведе.

Предполагам, че чакането не е приятно преживяване, от друга страна, ако има начин да ви помогнем, нашият екип за оплаквания ще го намери!

Автоматичен превод:
преди 1 година

добро утро, върнах се, за да се опитам да поема управлението на моя акаунт в Cadoola, който беше блокиран след опита за теглене. сега разговарях в сайта и ми казаха, че акаунтът ми е затворен за проверка. Бих искал ръка за помощ и бих искал да поставя под въпрос казино Cadoola тук

Автоматичен превод:
elywinehouse
преди 1 година

същата ситуация, теглене на 500 и акаунт блокиран незабавно

Автоматичен превод:
Balaualex
преди 1 година

Хей. Мога ли да ви попитам защо акаунтът ви в казиното беше блокиран, казаха ли ви причината?

Както и да е, забелязах, че в миналото сте образували жалба за този конкретен случай и сте я отворили отново. Ник ви помоли да отговорите на последните му въпроси, така че мисля, че най-разумното нещо, което трябва да направите, е да започнете оттук и да отговорите, за да може жалбата да продължи.

Възможно ли е това?

Автоматичен превод:
преди 1 година

И така, добро утро. Преди това се свързах с kyc и те започнаха да искат документи, които нямам, като сметки и документи за банкова сметка и карта. Едната карта е на съпругата ми, а другата е вече затворена разплащателна сметка.... Вече не получих никакви отговори от тях, отново се свързах с поддръжката на kyc и все още няма отговор. Факт е, че проверих игралната сметка, когато я отворих, и това нещо, което когато се опитате да изтеглите (след като сте заредили и изиграли няколко десетки стотици евро), ми се струва доста измама към играчите на cadoola. Бих искал да знам как да реша това. Прилагам екранни снимки на техните имейли. За картата на жена ми отидохме в пощата и поисках доказателство за собственост и те ми дадоха правоъгълен фиш с размери около 5х20 см с всички данни, отпечатани върху него. Те не смятат, че е добре и също е предоставено от пощата. Другата сметка е закрита и вече нямам никакви документи. file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър вечер, направих депозит от €50 в казино Cadoola и играх и спечелих, но 50

и отивам да тегля 100€ и не ми ги приемат

моля, разрешите проблема незабавно!

Моля гуруто на казиното да наложи въпроса

Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още нямам новини.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър вечер, направих депозит от €50 в казино Cadoola и играх и спечелих, но 50

и отивам да тегля 100€ и не ми ги приемат

моля, разрешите проблема незабавно!

Моля гуруто на казиното да наложи въпроса

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей, знаеш ли също защо възникна този проблем, че казиното не иска да ти даде пари? Имате ли вече потвърден акаунт? Играхте ли с или без бонус?

Опишете ми ситуацията малко по-подробно, за да имам представа защо се е стигнало до тази ситуация и ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Акаунтът е потвърден при първо влизане, след това е използван без проблеми в продължение на месец, играе и тегли пари без бонус. Тогава акаунтът ми беше блокиран

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини