преди 1 година
Има ли причина за това?🤔 Искам да кажа, казиното казвало ли ви е нещо?
Any reason for that?🤔 I mean, has the casino ever told you anything?
0
Има ли причина за това?🤔 Искам да кажа, казиното казвало ли ви е нещо?
Any reason for that?🤔 I mean, has the casino ever told you anything?
Няма причина.. когато изтеглих 500 евро (след като играх много, много повече), акаунтът ми беше блокиран и след това бях изпратен до поддръжката на cadoola kyc. Където искаха немислими документи като сметки, издадени на мен
No reason.. when I withdrew 500 euros (after having played many many more) my account was blocked and then I was sent to cadoola kyc support. Where they asked for unthinkable documents such as bills made out to me
Nessun motivo .. al momento di prelevare 500 euro (dopo averne giocati molti molti di più) mi e stato bloccato l'account e poi sono stato mandato a cadoola kyc supporto. Dove hanno chiesto documenti impensabile tipo bollette intestate a me
Не мисля, че това са невъобразими документи, но често доста често срещани. Например кои бяха тези, които не знаехте как да доставите в казиното?
Видях обаче, че вече сте подали жалба в миналото срещу това казино, което беше затворено като неоснователно, тъй като сте нарушили Правилата и условията на казиното в контекста на използването на метод за депозит от трета страна. Предполагам, че това е причината казиното да затвори акаунта ви, прав ли съм?
I don't think these are unimaginable documents, but often quite common. For example, what were the ones that you didn't know how to deliver to the casino?
However, I saw that you had already filed a complaint in the past against this casino, which was closed as unjustified because you violated the casino's Terms and Conditions in the context of using a 3rd party deposit method. I assume that was the reason why the casino closed your account, am I right ?
Може би имате нужда от помощ? Имате ли все още активен баланс, който не можете да изтеглите?
Do you need help, perhaps? Do you still have an active balance you couldn't withdraw?
Да, все още не съм успял, къде да се обърна?
Yes, I still haven't succeeded, where should I contact?
Și, io ancora non sono riuscito, dove devo contattare?
Не ми беше даден отговор, а бяха поискани само документи, които предоставих. Използваната карта е на жена ми, не мисля, че е проблем, мога да предоставя 8 нейни документи
No response was given to me but only documents were requested which I provided. The card used is my wife's, I don't think it's a problem, I can provide 8 her documents
Non mi è stata data nessuna risposta ma Solo chiesti documenti I quali ho provveduto. La carta usata è di mia moglie, non penso sia un problema, posso fornire 8 i suoi documenti
Повечето казина забраняват използването на карта на трета страна за депозит, дори ако това е обща сметка, това обикновено води до закриване на сметка и загуба на печалби.
Most casinos forbid using a 3rd party's card for deposit even if it's a joint account, it normally results in account closure and winnings forfeited.
Не е вярно, използвам картата на жена ми както за тегления, така и за депозити, добавени заедно с моите карти, в повечето сайтове в Италия без никакви проблеми. Също така направих важни печалби и нямаше проблеми с тегленето, разделено малко на една карта и малко на друга карта
Not true, I use my wife's card for both withdrawals and deposits, added together with my cards, on most sites in Italy without any problems. I also made important winnings and there were no problems with the withdrawal divided a little on one card and a little on another card
Non vero, utilizzo la carta di mia moglie sia per prelievi che depositi, aggiunta insieme alle mie carte, sulla maggior parte dei siti in Italia senza nessun problema. Ho fatto anche vincite importanti e non ci sono stati problemi sul prelievo diviso un po' su una carta un po' su un altran carta
Това са добри новини. В Обединеното кралство и във всички казина, които съм използвал, те предвиждат в своите правила и условия, че всички депозити трябва да бъдат направени само на името на регистрирания притежател на карта. Хората с течение на времето са имали проблеми с този проблем. Така че успех при получаването на парите.
That's good news. In the UK and all casinos I have used they stipulate in their terms and conditions that all deposits must be made in the name of the registered card holder only. People over time have had problems with that issue. So good luck getting your money.
Регистрирах се за Cadoola под стример, свързах се с него. И той ми помогна, говори с мениджъра, за да си получа парите. Беше труден случай.
I registered for Cadoola under a streamer, I contacted him. And he helped me, he spoke to the manager so I got my money. It was a difficult case.
Не ми беше даден отговор, а бяха поискани само документи, които предоставих. Използваната карта е на жена ми, не мисля, че е проблем, мога да предоставя 8 нейни документи
No response was given to me but only documents were requested which I provided. The card used is my wife's, I don't think it's a problem, I can provide 8 her documents
Non mi è stata data nessuna risposta ma Solo chiesti documenti I quali ho provveduto. La carta usata è di mia moglie, non penso sia un problema, posso fornire 8 i suoi documenti
Здравей. За съжаление, както нашият екип за разглеждане на жалби вече ви информира във вашата жалба 👈, получихме ясно доказателство от казиното, че сте използвали метод за депозиране от трета страна, който е строго против условията на казиното. Всъщност това е доста често срещано в онлайн казината, въпреки че може да има някои изключения, както казахте тук 👈. Затова винаги е по-добре да прочетете условията на всяко казино, преди да направите депозит, за да предотвратите този вид проблеми.
Hello there. Unfortunately, as our complaint team had already informed you in your complaint 👈, we have received clear evidence from the casino that you have used a 3rd party deposit method which is strictly against the casino terms. Actually it is pretty common in online casinos, even though, there can be some exceptions, as you have said here 👈. Therefore it is always better to read the terms at each casino before making a deposit, to prevent this kind of issues.
Регистрирах се за Cadoola под стример, свързах се с него. И той ми помогна, говори с мениджъра, за да си получа парите. Беше труден случай.
I registered for Cadoola under a streamer, I contacted him. And he helped me, he spoke to the manager so I got my money. It was a difficult case.
Здравейте и поздравления за разрешаването на този случай. Каква всъщност беше причината, не искаха да ти платят парите от самото начало, ако мога да попитам?
Hello and congratulations on getting that case solved. What was actually the reason, they didn't want to pay your money from the beginning, if I may ask?
Дори не бива да те карат да зареждаш с чужда карта тогава, защото ги бива да взимат парите, но не и да ги връщат. Ето я измамата, всеки е добър в взимането на пари. Много негативно мнение от моя страна.
They shouldn't even make you top up with someone else's card then, because they were good at taking the money, but not at giving it back. Here's the scam, everyone is good at taking money. Very negative review for my part.
Non dovrebbero nemmeno farti fare la ricarica con la carta di qualcun altro allora, perché sono stati bravi a prendere i soldi, ma a darli indietro no. Ecco la fregatura quale è, a prendere soldi sono bravi tutti. Da parte mia recensione negativissima.
Определено мога да разбера, ако имате негативни чувства към него и рецензията ви е доста лоша. Въпреки това, както беше казано, винаги трябва да използвате вашата информация, документи, начин на плащане, написани на ваше име, за да избегнете подобни проблеми. В повечето казина тези неща са забранени и трябва да се извлекат поуки за в бъдеще. Надявам се, че това е бил поучителен урок. 😕
I can definitely understand if you have negative feelings about it and your review is rather bad. However, as it was said, you always need to use your information, documents, payment method written in your name to avoid similar problems. In most casinos these things are forbidden and lessons should be learned for the future. I hope this has been an enlightening lesson. 😕
Нищо поучителен урок. Просто нервен. За мен това е пълна измама. Защото никой не ви е предупредил да използвате карти само на свое име, дори по време на фазата на депозит. Това се нарича измама. Няма правило...
Nothing enlightening lesson. Just nervous. For me this is a complete scam. Because no one warned you to only use cards in your own name, not even during the deposit phase. This is called scam. No rule...
Lezione illuminante nulla. Solo nervoso. Per me questa è una truffa bella e buona. Perché nessuno ha avvisato di usare solo carte a proprio nome, nemmeno in fase di deposito. Questa si chiama truffa. No regola...
Сега вече сте наясно с това, което казах и тук преди е имало случаи, когато хората са губили печалбите си. Това е взето от произволни правила и условия на казина, но всички казина имат една и съща политика.
Now you are aware of what I said and there have been cases here before where people have lost their winnings. This was taken from a random casinos terms and conditions but all casinos have the same policy.
Да благодаря ли?! 🤣 Просто затворете темата, добре. Разбирам, че никога няма да отключат сметката ми и няма да мога да изтегля печалбите си. Една дума за описание на кадула. Крадци. Поздравления.
Should I say thank you?! 🤣 Just close the thread, okay. I understand that they will never unlock my account and I won't be able to withdraw my winnings. One word to describe cadoola. Thieves. Greetings.
Dovrei dire grazie?! 🤣 Chiudete pure il thread, o bene Capito che non mi sbloccheranno mai l'accoount ne potrò ritirare le vincite. Una parola per descrivere cadoola. Ladri. Saluti.
Нищо поучителен урок. Просто нервен. За мен това е пълна измама. Защото никой не ви е предупредил да използвате карти само на свое име, дори по време на фазата на депозит. Това се нарича измама. Няма правило...
Nothing enlightening lesson. Just nervous. For me this is a complete scam. Because no one warned you to only use cards in your own name, not even during the deposit phase. This is called scam. No rule...
Lezione illuminante nulla. Solo nervoso. Per me questa è una truffa bella e buona. Perché nessuno ha avvisato di usare solo carte a proprio nome, nemmeno in fase di deposito. Questa si chiama truffa. No regola...
Мисля, че е доста често срещана и приета практика, че когато играете в казино, трябва да използвате всичко на свое име. Определено има изключения, но със сигурност бих разгледал такива неща предварително, защото не мисля, че е измама.
Също така открих в Правилата и условията, че казиното може да ви помоли да потвърдите собствеността върху начина си на плащане. Така че в бъдеще се уверете, че проверявате тези неща и ако не е ясно написано, не забравяйте да попитате казиното и да направите екранна снимка, ако ви кажат, че това не е проблем.
I think it's pretty common and accepted practice that when you play in a casino you have to use everything in your name. There are definitely exceptions, but I would certainly look into such things beforehand, because I don't think it's a scam.
I also found in the Terms and Conditions that the casino may ask you to verify your payment method ownership. So in the future, make sure you check these things out and if it's not clearly written, make sure you ask the casino and take a screenshot if they tell you it's not a problem.
Депозирах около 25 евро. Спечели около 75 евро. Опитах се да го изтегля, но трябваше да ме проверят. добре. Изпратих всички документи, които поискаха. За съжаление акаунтът ми е замразен, помощният чат не може да ми каже защо и парите ми ги няма. какво става тук Преди една година всичко беше наред, а сега трият акаунти без причина и взимат пари?
I've deposited about 25eur. Won around 75eur. ive tried to withdraw it but they had to verify me. okay. ive sent every documents they asked for. Sadly, my account has been frozen, the help-chat can't tell me why and my money is gone. What is going on here? One year ago everything was fine and now theyre deleting accounts without any reason and taking money?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.