ФорумКазинаCadoola Casino - обща дискусия

Cadoola Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от rebeca12345souza
|
5501 преглеждания 48 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
преди 10 месеца

Все още нямам новини.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добър вечер, направих депозит от €50 в казино Cadoola и играх и спечелих, но 50

и отивам да тегля 100€ и не ми ги приемат

моля, разрешите проблема незабавно!

Моля гуруто на казиното да наложи въпроса

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Хей, знаеш ли също защо възникна този проблем, че казиното не иска да ти даде пари? Имате ли вече потвърден акаунт? Играхте ли с или без бонус?

Опишете ми ситуацията малко по-подробно, за да имам представа защо се е стигнало до тази ситуация и ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Акаунтът е потвърден при първо влизане, след това е използван без проблеми в продължение на месец, играе и тегли пари без бонус. Тогава акаунтът ми беше блокиран

Автоматичен превод:
Balaualex
преди 10 месеца

Има ли причина за това?🤔 Искам да кажа, казиното казвало ли ви е нещо?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Няма причина.. когато изтеглих 500 евро (след като играх много, много повече), акаунтът ми беше блокиран и след това бях изпратен до поддръжката на cadoola kyc. Където искаха немислими документи като сметки, издадени на мен

Автоматичен превод:
Balaualex
преди 10 месеца

Не мисля, че това са невъобразими документи, но често доста често срещани. Например кои бяха тези, които не знаехте как да доставите в казиното?

Видях обаче, че вече сте подали жалба в миналото срещу това казино, което беше затворено като неоснователно, тъй като сте нарушили Правилата и условията на казиното в контекста на използването на метод за депозит от трета страна. Предполагам, че това е причината казиното да затвори акаунта ви, прав ли съм?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Ужасно обслужване на клиенти, внимавайте с плащанията. Те не плащат. 2024. февруари 🙁

Автоматичен превод:
endrodybalazs
преди 7 месеца

Може би имате нужда от помощ? Имате ли все още активен баланс, който не можете да изтеглите?

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Да, все още не съм успял, къде да се обърна?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Не ми беше даден отговор, а бяха поискани само документи, които предоставих. Използваната карта е на жена ми, не мисля, че е проблем, мога да предоставя 8 нейни документи

Автоматичен превод:
Balaualex
преди 6 месеца

Повечето казина забраняват използването на карта на трета страна за депозит, дори ако това е обща сметка, това обикновено води до закриване на сметка и загуба на печалби.

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 6 месеца

Не е вярно, използвам картата на жена ми както за тегления, така и за депозити, добавени заедно с моите карти, в повечето сайтове в Италия без никакви проблеми. Също така направих важни печалби и нямаше проблеми с тегленето, разделено малко на една карта и малко на друга карта

Автоматичен превод:
Balaualex
преди 6 месеца

Това са добри новини. В Обединеното кралство и във всички казина, които съм използвал, те предвиждат в своите правила и условия, че всички депозити трябва да бъдат направени само на името на регистрирания притежател на карта. Хората с течение на времето са имали проблеми с този проблем. Така че успех при получаването на парите.

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Регистрирах се за Cadoola под стример, свързах се с него. И той ми помогна, говори с мениджъра, за да си получа парите. Беше труден случай.

Автоматичен превод:
Публикация на Romi е изтрит
преди 6 месеца

Не ми беше даден отговор, а бяха поискани само документи, които предоставих. Използваната карта е на жена ми, не мисля, че е проблем, мога да предоставя 8 нейни документи

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей. За съжаление, както нашият екип за разглеждане на жалби вече ви информира във вашата жалба 👈, получихме ясно доказателство от казиното, че сте използвали метод за депозиране от трета страна, който е строго против условията на казиното. Всъщност това е доста често срещано в онлайн казината, въпреки че може да има някои изключения, както казахте тук 👈. Затова винаги е по-добре да прочетете условията на всяко казино, преди да направите депозит, за да предотвратите този вид проблеми.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Регистрирах се за Cadoola под стример, свързах се с него. И той ми помогна, говори с мениджъра, за да си получа парите. Беше труден случай.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте и поздравления за разрешаването на този случай. Каква всъщност беше причината, не искаха да ти платят парите от самото начало, ако мога да попитам?

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Дори не бива да те карат да зареждаш с чужда карта тогава, защото ги бива да взимат парите, но не и да ги връщат. Ето я измамата, всеки е добър в взимането на пари. Много негативно мнение от моя страна.

Автоматичен превод:
Balaualex
преди 6 месеца

Определено мога да разбера, ако имате негативни чувства към него и рецензията ви е доста лоша. Въпреки това, както беше казано, винаги трябва да използвате вашата информация, документи, начин на плащане, написани на ваше име, за да избегнете подобни проблеми. В повечето казина тези неща са забранени и трябва да се извлекат поуки за в бъдеще. Надявам се, че това е бил поучителен урок. 😕

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Нищо поучителен урок. Просто нервен. За мен това е пълна измама. Защото никой не ви е предупредил да използвате карти само на свое име, дори по време на фазата на депозит. Това се нарича измама. Няма правило...

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини