ФорумКазинаCadoola Casino - обща дискусия

Cadoola Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от rebeca12345souza
|
6814 преглеждания 48 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
Balaualex
преди 1 година

Има ли причина за това?🤔 Искам да кажа, казиното казвало ли ви е нещо?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Няма причина.. когато изтеглих 500 евро (след като играх много, много повече), акаунтът ми беше блокиран и след това бях изпратен до поддръжката на cadoola kyc. Където искаха немислими документи като сметки, издадени на мен

Автоматичен превод:
Balaualex
преди 1 година

Не мисля, че това са невъобразими документи, но често доста често срещани. Например кои бяха тези, които не знаехте как да доставите в казиното?

Видях обаче, че вече сте подали жалба в миналото срещу това казино, което беше затворено като неоснователно, тъй като сте нарушили Правилата и условията на казиното в контекста на използването на метод за депозит от трета страна. Предполагам, че това е причината казиното да затвори акаунта ви, прав ли съм?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Ужасно обслужване на клиенти, внимавайте с плащанията. Те не плащат. 2024. февруари 🙁

Автоматичен превод:
endrodybalazs
преди 8 месеца

Може би имате нужда от помощ? Имате ли все още активен баланс, който не можете да изтеглите?

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Да, все още не съм успял, къде да се обърна?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Не ми беше даден отговор, а бяха поискани само документи, които предоставих. Използваната карта е на жена ми, не мисля, че е проблем, мога да предоставя 8 нейни документи

Автоматичен превод:
Balaualex
преди 8 месеца

Повечето казина забраняват използването на карта на трета страна за депозит, дори ако това е обща сметка, това обикновено води до закриване на сметка и загуба на печалби.

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 8 месеца

Не е вярно, използвам картата на жена ми както за тегления, така и за депозити, добавени заедно с моите карти, в повечето сайтове в Италия без никакви проблеми. Също така направих важни печалби и нямаше проблеми с тегленето, разделено малко на една карта и малко на друга карта

Автоматичен превод:
Balaualex
преди 8 месеца

Това са добри новини. В Обединеното кралство и във всички казина, които съм използвал, те предвиждат в своите правила и условия, че всички депозити трябва да бъдат направени само на името на регистрирания притежател на карта. Хората с течение на времето са имали проблеми с този проблем. Така че успех при получаването на парите.

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Регистрирах се за Cadoola под стример, свързах се с него. И той ми помогна, говори с мениджъра, за да си получа парите. Беше труден случай.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не ми беше даден отговор, а бяха поискани само документи, които предоставих. Използваната карта е на жена ми, не мисля, че е проблем, мога да предоставя 8 нейни документи

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей. За съжаление, както нашият екип за разглеждане на жалби вече ви информира във вашата жалба 👈, получихме ясно доказателство от казиното, че сте използвали метод за депозиране от трета страна, който е строго против условията на казиното. Всъщност това е доста често срещано в онлайн казината, въпреки че може да има някои изключения, както казахте тук 👈. Затова винаги е по-добре да прочетете условията на всяко казино, преди да направите депозит, за да предотвратите този вид проблеми.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Регистрирах се за Cadoola под стример, свързах се с него. И той ми помогна, говори с мениджъра, за да си получа парите. Беше труден случай.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте и поздравления за разрешаването на този случай. Каква всъщност беше причината, не искаха да ти платят парите от самото начало, ако мога да попитам?

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Дори не бива да те карат да зареждаш с чужда карта тогава, защото ги бива да взимат парите, но не и да ги връщат. Ето я измамата, всеки е добър в взимането на пари. Много негативно мнение от моя страна.

Автоматичен превод:
Balaualex
преди 8 месеца

Определено мога да разбера, ако имате негативни чувства към него и рецензията ви е доста лоша. Въпреки това, както беше казано, винаги трябва да използвате вашата информация, документи, начин на плащане, написани на ваше име, за да избегнете подобни проблеми. В повечето казина тези неща са забранени и трябва да се извлекат поуки за в бъдеще. Надявам се, че това е бил поучителен урок. 😕

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Нищо поучителен урок. Просто нервен. За мен това е пълна измама. Защото никой не ви е предупредил да използвате карти само на свое име, дори по време на фазата на депозит. Това се нарича измама. Няма правило...

Автоматичен превод:
Balaualex
преди 8 месеца

Сега вече сте наясно с това, което казах и тук преди е имало случаи, когато хората са губили печалбите си. Това е взето от произволни правила и условия на казина, но всички казина имат една и съща политика.


file

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 8 месеца

Да благодаря ли?! 🤣 Просто затворете темата, добре. Разбирам, че никога няма да отключат сметката ми и няма да мога да изтегля печалбите си. Една дума за описание на кадула. Крадци. Поздравления.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Нищо поучителен урок. Просто нервен. За мен това е пълна измама. Защото никой не ви е предупредил да използвате карти само на свое име, дори по време на фазата на депозит. Това се нарича измама. Няма правило...

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Мисля, че е доста често срещана и приета практика, че когато играете в казино, трябва да използвате всичко на свое име. Определено има изключения, но със сигурност бих разгледал такива неща предварително, защото не мисля, че е измама.

Също така открих в Правилата и условията, че казиното може да ви помоли да потвърдите собствеността върху начина си на плащане. Така че в бъдеще се уверете, че проверявате тези неща и ако не е ясно написано, не забравяйте да попитате казиното и да направите екранна снимка, ако ви кажат, че това не е проблем.

file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Депозирах около 25 евро. Спечели около 75 евро. Опитах се да го изтегля, но трябваше да ме проверят. добре. Изпратих всички документи, които поискаха. За съжаление акаунтът ми е замразен, помощният чат не може да ми каже защо и парите ми ги няма. какво става тук Преди една година всичко беше наред, а сега трият акаунти без причина и взимат пари?

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини