Така че, когато поискахте тегленето, получихте имейл, че то е отменено. Едва след това ли ви замразиха сметката?
Бих ви предложил да подадете жалба тук с нашия екип, но не е възможно да се намесим преди изтичането на 14-дневния срок, така че в момента е малко рано, знаете ли.
Може би знаете за някаква причина, която ви идва на ум, защо това може да се случва?🤔
Опитайте се да се свържете с тях чрез чат или имейл и ни информирайте за новини, моля.
So when you requested the withdrawal, you got an email that it was canceled. Was it only after that that your account was frozen?
I would suggest you file a complaint here with our team, but it is not possible to intervene before the 14-day time frame passes, so right now it is a bit early, you know.
Do you maybe know about any reason that comes to mind why this could be happening?🤔
Try to get in touch with them by chat or email, and keep us updated about any news, please.
Автоматичен превод: