ФорумКазинаCadoola Casino - обща дискусия

Cadoola Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от rebeca12345souza
|
5513 преглеждания 48 отговора |
|
12 3
Добавете пост
Balaualex
преди 6 месеца

Сега вече сте наясно с това, което казах и тук преди е имало случаи, когато хората са губили печалбите си. Това е взето от произволни правила и условия на казина, но всички казина имат една и съща политика.


file

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 6 месеца

Да благодаря ли?! 🤣 Просто затворете темата, добре. Разбирам, че никога няма да отключат сметката ми и няма да мога да изтегля печалбите си. Една дума за описание на кадула. Крадци. Поздравления.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Нищо поучителен урок. Просто нервен. За мен това е пълна измама. Защото никой не ви е предупредил да използвате карти само на свое име, дори по време на фазата на депозит. Това се нарича измама. Няма правило...

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Мисля, че е доста често срещана и приета практика, че когато играете в казино, трябва да използвате всичко на свое име. Определено има изключения, но със сигурност бих разгледал такива неща предварително, защото не мисля, че е измама.

Също така открих в Правилата и условията, че казиното може да ви помоли да потвърдите собствеността върху начина си на плащане. Така че в бъдеще се уверете, че проверявате тези неща и ако не е ясно написано, не забравяйте да попитате казиното и да направите екранна снимка, ако ви кажат, че това не е проблем.

file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Депозирах около 25 евро. Спечели около 75 евро. Опитах се да го изтегля, но трябваше да ме проверят. добре. Изпратих всички документи, които поискаха. За съжаление акаунтът ми е замразен, помощният чат не може да ми каже защо и парите ми ги няма. какво става тук Преди една година всичко беше наред, а сега трият акаунти без причина и взимат пари?

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
grama123
преди 2 месеца

Мога ли да попитам кога точно поискахте тегленето, моля?

Понякога казината правят това поради предстоящия процес на проверка, но ние, разбира се, вярваме, че играчът трябва да бъде информиран за всичко.

Проверихте ли имейлите си за някои съобщения с обяснението от казиното? Опитайте се да погледнете и папката със спам, тъй като понякога тези имейли могат да свършат там.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Оттеглянето е заявено на 11.07.2024 г. И получих имейл за тази заявка и един имейл, който моята изтегли, беше анулиран (без причина), но нямам никакъв имейл или друга информация какво се е случило с моя акаунт и защо не мога да вляза. дори им изпратих имейл с моите въпроси относно парите и сметката, но нямам отговор от тях 🙁

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
grama123
преди 2 месеца

Така че, когато поискахте тегленето, получихте имейл, че то е отменено. Едва след това ли ви замразиха сметката?

Бих ви предложил да подадете жалба тук с нашия екип, но не е възможно да се намесим преди изтичането на 14-дневния срок, така че в момента е малко рано, знаете ли.

Може би знаете за някаква причина, която ви идва на ум, защо това може да се случва?🤔

Опитайте се да се свържете с тях чрез чат или имейл и ни информирайте за новини, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добре и. да е ясно.

11.07 - заявка за теглене.

16.07 - замразен акаунт и отменено теглене.

16.07 (малко по-късно) се свързвам чрез helpchat и получих информация, че акаунтът ми е затворен от администрацията и те нямат никаква информация за това. Но те ми дадоха имейл, за да се свържа с поддръжката.

16.07 (отново по-късно) се свързах с тях по имейл.

17.07 Те отговориха следното: (това е буквално същият отговор, който получих в чата за помощ (копиране-поставяне)) file

Мислите ли, че има някакъв шанс да си върна парите? 🙁

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
grama123
преди 2 месеца

Например, току-що ми замразиха акаунта. Дори не мога да го проверя с kyc, защото оттогава никой не ми е отговорил. Загубени пари сега. 500 евро. Ще ги харчат за лекарства. 😂😂😂😂😂😂😂 Кармата е толкова нереална.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добре и. да е ясно.

11.07 - заявка за теглене.

16.07 - замразен акаунт и отменено теглене.

16.07 (малко по-късно) се свързвам чрез helpchat и получих информация, че акаунтът ми е затворен от администрацията и те нямат никаква информация за това. Но те ми дадоха имейл, за да се свържа с поддръжката.

16.07 (отново по-късно) се свързах с тях по имейл.

17.07 Те отговориха следното: (това е буквално същият отговор, който получих в чата за помощ (копиране-поставяне)) file

Мислите ли, че има някакъв шанс да си върна парите? 🙁

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Искам да вярвам, че ще решат проблема и ще можете да изтеглите парите.

Винаги, когато видите, че им отнема твърде много време, за да направят нещо, моля, уведомете ни и нашият екип за оплаквания ще се опита да помогне.

Опитайте се да бъдете малко търпеливи, моля. Какво казваш?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Например, току-що ми замразиха акаунта. Дори не мога да го проверя с kyc, защото оттогава никой не ми е отговорил. Загубени пари сега. 500 евро. Ще ги харчат за лекарства. 😂😂😂😂😂😂😂 Кармата е толкова нереална.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Имате предвид старото си оплакване или е нова ситуация, моля? Защото, както виждам, тогава жалбата беше отхвърлена за неспазване на условията.🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Е, нищо не се случи до днес. 🙁

Автоматичен превод:
grama123
преди 1 месец

Наистина съжалявам за това и в такъв случай ви предлагам да подадете жалба тук с нашия екип. Ще се опитаме да проучим и да разберем какво се случва там.

какво ще кажеш Интересувате ли се? Жалбата е безплатна, разбира се. Ето връзката , където можете да го изпратите.

Ако имате нужда от помощ, ние сме тук, за да помогнем.😉

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини