ФорумКазинаBizzo Casino - обща дискусия

Bizzo Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 2 години от mcclane2020
|
31622 преглеждания 154 отговора |
|
1...6 7 8
Добавете пост
преди 3 месеца

Пиша, за да кажа, че стойте далеч от bizzo, те задържаха тегленията ми повече от 5 дни, все още чакам, изобщо не съм доволен от тях, не е добре

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
christopher87
преди 3 месеца

Здравейте. Мога ли да попитам дали вече сте преминали проверката? Свързвате ли се с тяхната поддръжка? Те трябва да ви обяснят какво всъщност се случва. Разбирам, че от ваша гледна точка може да е разочароващо да чакате парите си, но от друга страна, казината винаги трябва да прегледат цялата документация и в този случай това може да отнеме малко повече време. Освен това, ако прочетете някои от отзивите на играчи тук 👈, всъщност ще видите, че техният опит може да варира 🙂. Моля, информирайте ни, ако имате нещо ново от казиното, и се опитайте да не го оставяте, докато не видите какво наистина се случва там. Ще изчакаме информацията.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добро утро. Направих депозит от 20 евро в bizzo casino и те никога не ми дадоха безплатни завъртания! Вчера ми дадоха 20 безплатни завъртания, от които спечелих 100 евро! Не ми се показва като истински пари, а като бонус и не мога да ги изтегля! Какво става с тях?

Автоматичен превод:
ljim7c7s
преди 3 месеца

Знаете ли, трябва да сте наясно с условията на бонуса на първо място. Ако се затруднявате, попитайте поддръжката на чат оператора. Те трябва да бъдат обучени да обясняват това 😉

Просто снимам сега; изпълнихте ли изискването за залагане?

Попитайте казиното и тогава ще видим.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имах акаунт преди 1 1/2 години и го изтрих от поддръжката. След тази почивка исках да започна отново, защото имах добри впечатления от Bizzo Casino в миналото, приятелска подкрепа и бързи изплащания. Когато създадох нов акаунт (помолих стария да бъде изтрит преди година и половина), депозирах няколкостотин евро. Изпратих и документи за проверка. Всичко беше наред и тези също бяха приети. Сега, когато исках да изплатя многоцифрена сума от сто евро, сметката ми беше блокирана с мотива, че имам няколко сметки, но как? Изтрих стария си... и Бицо каза, че не иска да изплати всички печалби и кредит. Не можете да се свържете и с поддръжката, защото винаги "случайно" губите връзката. Единственото решение беше да се обадите в банката и да поискате всички плащания обратно, защото не можете да се свържете с поддръжката.

Автоматичен превод:
Zezzan
преди 3 месеца

Здравейте. Наистина съжалявам, че сте се озовали в тази ситуация. Звучи ми доста сложно, затова бих искал да ви попитам дали поддръжката тогава потвърди, че са затворили акаунта ви? Имате ли доказателство за това, някакъв имейл за потвърждение, да речем?🤔 Причината, поради която питам за това, е да се уверя, че предишният ви акаунт наистина е бил затворен. В такъв случай можете да подадете жалба и нашият екип за жалби може да ви помогне с този проблем. Какво казваш? Жалбата е безплатна и можете лесно да я подадете, като щракнете върху тази връзка 👈. Уведомете ни как е минало, моля.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, аз съм играч в онлайн света и се запознах с bizzo casino. Регистрирах се преди повече от година и сега се върнах да играя на тяхната платформа. Преди няколко дни спечелих около 80 евро и ми позволиха да изтегля, проблемът идва, когато спечеля още 150 евро и ми поискат доказателство от 20.01.2023 г., за да потвърдя и да мога да изтегля парите. Обяснявал съм им хиляди пъти, че нямам такси този ден, но имам едно от тях 3 дни по-късно, на 23.01.2023 г. Те не ми дават никакво решение, опитвам се да говори с тях повече от седмица и изглежда, че говориш на стена. АКО НЕ ИСКАТЕ ДА ИМАТЕ ПРОБЛЕМИ ПРИ ТЕГЛЕНЕТО НА ВАШИТЕ ПАРИ, НЕ ИГРАЙТЕ В BIZZO CASINO, ТЕ ЩЕ НАПРАВЯТ ВСИЧКО ВЪЗМОЖНО ДА НЕ МОЖЕТЕ ДА ГИ ТЕГЛИТЕ И ПОХАРЧВАТЕ. Освен това документът за самоличност и 2 кредитни карти вече бяха проверени (сега 3).

Автоматичен превод:
aimiberriz7
преди 3 месеца

Здравейте, съжалявам да науча за проблема ви в казиното.

Когато казвате, че не ви предлагат никакво решение, това със сигурност не е най-хубавото.

Независимо от това, доказателството, което искат от вас, трябва да бъде депозит от посочената дата? Правилно ли го разбирам?

Какво ви дава казиното като отговор на този проблем, когато казвате, че се опитвате да го разрешите от седмица?

Уведомете ме, за да се опитаме да помогнем, ако е възможно.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Здравей Джаро. Искат ми доказателство за депозит на 20 януари 2023 г. в 8 сутринта. Няколко пъти им казах да не правят депозит този ден, обадих се на банката, за да се уверя, и те все още ме молят да го направя този ден. Въпреки това, като се обадих на банката, поисках историята на депозитите си по имейл и техните отговорът беше нулев, те всъщност не искаха да ми го дадат, писах им 3-4 пъти и те се направиха тъпи. Петият път ме попитаха за много безсмислена информация само за да видят пълната ми история на депозитите, знаейки, че не съм депозирал на тази дата. Изпратих им много доказателства, за да знаят, че акаунтът и собственикът съм аз, но все пак подчертаха тази конкретна дата. Казах им хиляда и един път, че не съм направил никакъв депозит и че те имат задължението да ми дадат друга форма на проверка. Е, техният отговор беше да качат доказателство за депозит от същия ден, но в 7:45 сутринта. Невероятен.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Само за информация, тъй като споменах проблемите в казино Bizzo тук, незабавно ми бяха забранени всички бонуси. Сега дори не ми дадоха бонус от 1200 CZK за преминаване към ниво 11. Чатът непрекъснато ми повтаря фразата, че това е решение на казиното. Посочената причина е същият IP адрес като на друг играч. Една перла накрая. Същият IP адрес дойде от играч, който се е регистрирал през моята връзка (братовчед ми). И двамата бяхме на един IP адрес за максимум минута, когато сигналът ми за мобилни данни изчезна и бях пренасочен към WiFi, на който се намираше братовчед ми, който загуби доста голяма сума пари тук в продължение на няколко месеца. Така че вместо да бъда възнаграден за довеждането на нов хайролър, казиното ме възнагради със забрана за всички бонуси. По същото време писах тук за моя опит с Bizzo. Така че има 2 възможни причини. Но и двете са странни, не мислите ли?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей Джаро. Искат ми доказателство за депозит на 20 януари 2023 г. в 8 сутринта. Няколко пъти им казах да не правят депозит този ден, обадих се на банката, за да се уверя, и те все още ме молят да го направя този ден. Въпреки това, като се обадих на банката, поисках историята на депозитите си по имейл и техните отговорът беше нулев, те всъщност не искаха да ми го дадат, писах им 3-4 пъти и те се направиха тъпи. Петият път ме попитаха за много безсмислена информация само за да видят пълната ми история на депозитите, знаейки, че не съм депозирал на тази дата. Изпратих им много доказателства, за да знаят, че акаунтът и собственикът съм аз, но все пак подчертаха тази конкретна дата. Казах им хиляда и един път, че не съм направил никакъв депозит и че те имат задължението да ми дадат друга форма на проверка. Е, техният отговор беше да качат доказателство за депозит от същия ден, но в 7:45 сутринта. Невероятен.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Така че, ако имате проблем с потвърждението и казиното продължава да повтаря едно и също нещо отново и отново и вие кажете, че не сте направили никакъв депозит този ден, получили ли сте и документ от банката, който сте дали на казиното, който ясно показва че не сте направили депозит по това време? Мисля, че това трябва да е достатъчно доказателство, за да избегнем искането да предоставим подобно нещо.

Въпреки това, ако смятате, че се въртите в кръг и не можете да комуникирате с казиното, бих ви препоръчал да подадете жалба на тази връзка .

Също така ще добавя информация под формата на ръководство , което може да е полезно, ако искате да знаете какво да очаквате от този процес.

Кажете ми как решихте.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Само за информация, тъй като споменах проблемите в казино Bizzo тук, незабавно ми бяха забранени всички бонуси. Сега дори не ми дадоха бонус от 1200 CZK за преминаване към ниво 11. Чатът непрекъснато ми повтаря фразата, че това е решение на казиното. Посочената причина е същият IP адрес като на друг играч. Една перла накрая. Същият IP адрес дойде от играч, който се е регистрирал през моята връзка (братовчед ми). И двамата бяхме на един IP адрес за максимум минута, когато сигналът ми за мобилни данни изчезна и бях пренасочен към WiFi, на който се намираше братовчед ми, който загуби доста голяма сума пари тук в продължение на няколко месеца. Така че вместо да бъда възнаграден за довеждането на нов хайролър, казиното ме възнагради със забрана за всички бонуси. По същото време писах тук за моя опит с Bizzo. Така че има 2 възможни причини. Но и двете са странни, не мислите ли?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, за съжаление казиното има право да тегли бонуси от играчи въз основа на тяхното решение. Може да е по всякаква причина и освен ако не го вземат обратно, няма да направите нищо по въпроса.

Описахте ли им обаче тази ситуация, която също се случи в чата? Не казвам, че казиното трябва да има разбиране за това, но поне би се изразил как е цялата работа.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Да, имах, но те пак отказаха разписките, които съм им изпратил. Имах доход на 23.01.2023 г. и им го пратих, но и те не ме послушаха. Ще подам жалба.

Автоматичен превод:
aimiberriz7
преди 3 месеца

Ако казиното ви помоли за нещо, което не сте направили, тогава оплакването е добра стъпка. В този контекст се чудех дали някой друг е депозирал по вашата сметка?

Както и да е, Вероника също би могла да използва отговор на въпросите си, така че цялата жалба да продължи напред. Възможно ли е това?

Ако откриете нова информация, не забравяйте да ме уведомите. Интересно ми е как ще се развие вашият случай.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Трябва да изтегля средства и изведнъж не ми позволява достъп до уебсайта от нито едно устройство. През цялото време ми казва, че страницата не може да бъде намерена и ми казват, че трябва да изпратя запис на депозита на средства и дебитната си карта. Това е отчайващо. Притеснен съм .

Автоматичен превод:
sergiomorenovf
преди 2 месеца

Здравейте.

Не е обичайно да чуете, че сайтът е изчезнал, но все пак опитахте ли да предоставите документите? Звучи ми като обичайна опция за доказателство за плащане и депозит.

Бихте ли могли да посетите сайта за преглед на казино и след това да използвате връзката за достъп до казиното?

Сайт за прегледи 👈

Кажете ми как е минало, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

добро утро, не мога да събера нелепа печалба

от странно казино

след изпращане на всякакви екранни снимки, доказващи моите

плащания

можеш ли да ми помогнеш

Автоматичен превод:
sciarpamassimiliano
преди 2 месеца

Здравейте, изглежда, че преминавате през проверка на акаунта, прав ли съм? Какъв е проблемът с екранните ви снимки, казиното каза ли ви? Първо ще трябва да преминете през този процес успешно, за да можете да теглите. От колко време продължава вашата ситуация?

Уведомете ме, за да се опитам да направя някои препоръки.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, всъщност трябва да проверя документите

проблемът е, че те искат последния депозит с час, дата, текуща сметка и титуляр на сметката

но вече се свързах с банката и те също не могат да видят часа

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

всичко това са извинения за неплащане....

Автоматичен превод:
1...6 7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини