ФорумКазинаBizzo Casino - обща дискусия

Bizzo Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 3 години от mcclane2020
|
45754 преглеждания 197 отговора |
|
1...7 8 910
Добавете пост
sciarpamassimiliano
преди 8 месеца

Трябва да е в историята на депозитите ви в казиното, също и във вашите банкови транзакции, намерете транзакцията, щракнете върху нея и ще ви даде дата и час, можете да я заснемете на екрана и да им я изпратите чрез чат на живо или имейл

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 8 месеца

благодаря, успях, да се надяваме да осребря и защото вече загубих 1700 евро

да взема 340.....


Автоматичен превод:
sciarpamassimiliano
преди 8 месеца

Това също е хазарт 😁, но също така 😭🤢🤬 това е рискът. Но поне сега получавате това плащане!!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не ми верифицират картата, защото не излиза номера на нея и казват, че трябва да се верифицира

Автоматичен превод:
sergiomorenovf
преди 8 месеца

Банкирате ли онлайн, ако е така, номерът на вашата сметка и кодът за сортиране не са върху нея като моята monzo карта, но номерът на вашата сметка ще бъде в извлечението ви, ако го изтеглите и го изпратите по имейл или чрез чат на живо. Трябва да има 16-цифровия код на картата

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

благодаря, успях, да се надяваме да осребря и защото вече загубих 1700 евро

да взема 340.....


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Исках да ти препоръчам същото като nigeljc59. Но се радвам, че успяхте да го разрешите успешно. Мога ли да приема, че вече сте потвърдени?

Относно тегленето, кажете ми как е минало и дали е било успешно. Ще чакам. 🙂

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не ми верифицират картата, защото не излиза номера на нея и казват, че трябва да се верифицира

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Мисля, че nigeljc59 ви посъветва добре и трябва да опитате да изтеглите документа и да видите дали съдържа това, което казиното изисква. Ако не, вероятно ще отида до банката, за да видя дали е възможно да получа такъв документ с цялата необходима информация.

Опитайте и ме уведомете, ако сте успели да потвърдите.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, играя в казино Bizzo от няколко дни и засега добре, но тази сутрин играх малко и спечелих €300 и изненадата ми беше, когато исках да изтегля тези пари, те ми казаха, че няма анулирам тегленето на средствата ми, поради пристрастяването ми към хазарта, което не е вярно, тъй като не съм играл повече от две години, до преди няколко дни, и не ме интересува дали ще закрият акаунта ми, но ако дадат ме моите пари, моля имам нужда от помощ, за да ми дадат парите, защото не е нормално да не ви създават проблеми при депозиране, но ако го правят, когато теглите печалбите, моля, ако някой е преживял това да каже ги какви решения има.

Автоматичен превод:
maykeke73
преди 7 месеца

Здравейте. Бихте ли могли да дадете на екипа ни някои отговори, които трябва да знае, и да актуализирате жалбата си? Просто го направете тук , моля. Надяваме се, че скоро ще има решение на вашия случай.🤞

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

В BizzoCasino съм от 3 години. Има много добра подкрепа и винаги съм намирал, че там е честно. Приятни бонуси и много визуално привлекателни. Ще остана още малко 🙂

Автоматичен превод:
svenmessmann99
преди 6 месеца

Изглежда, че сте свикнали с това казино и сте тук доста време. Надявам се, че сте успели да изтеглите малко пари междувременно. Това вярно ли е ? Ако е така, колко време отне? 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Тулето спря да работи

Автоматичен превод:
sergiomorenovf
преди 6 месеца

Здравей, какво имаш предвид - тюлето? Какво конкретно спря да работи? Има ли някакъв проблем ? 🤔

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Пускам тествани BIZZO, за да видя какво правят. Когато поисках да получа 24 ЕВРО (четох, че избягват да плащат), започнаха да отменят тегленето, защото искаха снимка на картата ми. Изпратих ги и пак поисках парите. Пак отказ и пак оправданието, че искат снимката на картичката. Изпратих имейл, за да се оплача и поисках парите отново. Исках да видя колко ще го дръпнат. Отменен отново, защото не осребрих депозита 3 пъти. В крайна сметка предпочитам да играя в STOIXIMAN, NOVIBET, BWIN, защото никога не съм имал проблем с тях. Както разбирате, повече няма да играя в техния сайт!!!!!!!!!!!!!

Автоматичен превод:
Marigoula61
преди 6 месеца

Здравейте, виждам, че не сте имали най-доброто преживяване в казиното, но трябва да отбележа, че това, което казиното ви помоли да направите, не беше необичайно.

Говорихте за проверка и освен ако не е успешна, няма да можете да изтеглите парите, така че ако сте направили теглене веднага след като сте изпратили нещо на казиното и те не са го проверили, не се изненадвам, че оттеглянето беше отхвърлено. Проверихте ли акаунта си тук или не?

Що се отнася до залагането 3x на депозит, това вероятно също ще ме отблъсне, но виждам все повече и повече от това да става стандарт в някои казина напоследък и въпреки че не е малка сума, казината могат да го поставят като изискване. И така, знаехте ли за това, преди да отидете да теглите, или го намерихте в правилата и условията?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

здрасти


Спечелих 8000 евро с казино Bizzo и те не искаха да ми платят.


пита ме по 3-4 пъти за едни и същи въпроси.


Всяка транзакция, която направих в банковата си сметка, беше странна.


Могат ли да направят това и да поискат?

Автоматичен превод:
griffin87
преди 5 месеца

Мога ли да попитам какво искат? Може би имате предвид някои документи за KYC? Винаги препоръчваме на играчите да сътрудничат напълно на казиното, особено когато става въпрос за процеса на проверка. Само когато проверката е извършена, играчът може да изтегли парите от сметката на казиното.

Също така, какво имате предвид с това, моля? „Всяка транзакция, която направих в банковата си сметка, беше странна." Наистина е трудно за разбиране.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Спечелих повече от 2,25 милиона в онлайн казиното BIZZO и то отказва да ми плати, преди няколко месеца играх в това казино и подадох цялата изисквана документация два пъти и можех да правя тегления без проблеми. Няколко часа преди да спечеля тези повече от 2,25 милиона, бях изтеглил без никакви неудобства и транзакцията не отне повече от час от момента, в който поисках тегленето, докато ми платят, но вече се опитвах да събера тези 2,25 милиона за 72 часа и ми измислиха безкрайни глупости да не ми плащат, BIZZO casino ако спечелят добре не плащат дори ако имат одобрена цялата документация и вече са направили тегления. какво препоръчвате

Автоматичен превод:
fbautech
преди 4 месеца

Мога ли да попитам дали ситуацията продължава да е същата, моля? Каква причина ви даде казиното да не платите?

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Роми, добро утро.

Казвам ви, че след като ги тормозихте цял уикенд, обсъждайки техните „правила и условия", те арогантно ви питат отново и отново дали сте го прочели (този път дали са срещнали някой, който го е направил докрай), се оказва, че не сме намериха някаква причина да обосноват отказа си да платят, така че преди малко повече от 30 минути получих плащането.

Благодаря за проявения интерес.

Автоматичен превод:
1...7 8 910
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини