ФорумКазинаBizzo Casino - обща дискусия

Bizzo Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 2 години от mcclane2020
|
30789 преглеждания 152 отговора |
|
1...7 8
Добавете пост
sciarpamassimiliano
преди 2 месеца

Трябва да е в историята на депозитите ви в казиното, също и във вашите банкови транзакции, намерете транзакцията, щракнете върху нея и ще ви даде дата и час, можете да я заснемете на екрана и да им я изпратите чрез чат на живо или имейл

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 2 месеца

благодаря, успях, да се надяваме да осребря и защото вече загубих 1700 евро

да взема 340.....


Автоматичен превод:
sciarpamassimiliano
преди 2 месеца

Това също е хазарт 😁, но също така 😭🤢🤬 това е рискът. Но поне сега получавате това плащане!!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не ми верифицират картата, защото не излиза номера на нея и казват, че трябва да се верифицира

Автоматичен превод:
sergiomorenovf
преди 2 месеца

Банкирате ли онлайн, ако е така, номерът на вашата сметка и кодът за сортиране не са върху нея като моята monzo карта, но номерът на вашата сметка ще бъде в извлечението ви, ако го изтеглите и го изпратите по имейл или чрез чат на живо. Трябва да има 16-цифровия код на картата

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

благодаря, успях, да се надяваме да осребря и защото вече загубих 1700 евро

да взема 340.....


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Исках да ти препоръчам същото като nigeljc59. Но се радвам, че успяхте да го разрешите успешно. Мога ли да приема, че вече сте потвърдени?

Относно тегленето, кажете ми как е минало и дали е било успешно. Ще чакам. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не ми верифицират картата, защото не излиза номера на нея и казват, че трябва да се верифицира

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Мисля, че nigeljc59 ви посъветва добре и трябва да опитате да изтеглите документа и да видите дали съдържа това, което казиното изисква. Ако не, вероятно ще отида до банката, за да видя дали е възможно да получа такъв документ с цялата необходима информация.

Опитайте и ме уведомете, ако сте успели да потвърдите.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте, играя в казино Bizzo от няколко дни и засега добре, но тази сутрин играх малко и спечелих €300 и изненадата ми беше, когато исках да изтегля тези пари, те ми казаха, че няма анулирам тегленето на средствата ми, поради пристрастяването ми към хазарта, което не е вярно, тъй като не съм играл повече от две години, до преди няколко дни, и не ме интересува дали ще закрият акаунта ми, но ако дадат ме моите пари, моля имам нужда от помощ, за да ми дадат парите, защото не е нормално да не ви създават проблеми при депозиране, но ако го правят, когато теглите печалбите, моля, ако някой е преживял това да каже ги какви решения има.

Автоматичен превод:
maykeke73
преди 3 седмици

Здравейте. Бихте ли могли да дадете на екипа ни някои отговори, които трябва да знае, и да актуализирате жалбата си? Просто го направете тук , моля. Надяваме се, че скоро ще има решение на вашия случай.🤞

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

В BizzoCasino съм от 3 години. Има много добра подкрепа и винаги съм намирал, че там е честно. Приятни бонуси и много визуално привлекателни. Ще остана още малко 🙂

Автоматичен превод:
svenmessmann99
преди 1 седмица

Изглежда, че сте свикнали с това казино и сте тук доста време. Надявам се, че сте успели да изтеглите малко пари междувременно. Това вярно ли е ? Ако е така, колко време отне? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Тулето спря да работи

Автоматичен превод:
sergiomorenovf
преди 6 дни

Здравей, какво имаш предвид - тюлето? Какво конкретно спря да работи? Има ли някакъв проблем ? 🤔

Автоматичен превод:
1...7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини